ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Топоров Анатолій

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

14.02.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1227
Про роботу відділу державного архітектурно-будівельного контролю Калуської міської ради

 
       Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Калуської міської ради, враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради з питань будівництва та землеустрою, з питань власності,  житлово-комунального господарства та екології,  мiська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
           Інформацію про роботу відділу державного архітектурно-будівельного контролю Калуської міської ради за 2024 рік взяти до відома (додається).
 
 
 
Міський голова                                                                         Андрій НАЙДА        
 
 Звіт  про роботу відділу державного архітектурно-будівельного контролю Калуської міської ради за 2024 рік
 
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Калуської міської ради (далі – відділ) утворений Калуською міською радою, є структурним підрозділом Калуської міської ради, підзвітний і підконтрольний Калуській міській раді та міському голові,  а з питань здійснення повноважень, передбачених  Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», є підконтрольним  Державній інспекції  архітектури та  містобудування (далі – ДІАМ).
 Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегіону та ДІАМ, рішеннями Калуської міської ради, розпорядженнями Калуського міського голови, а також цим положенням.
          Основним завданням відділу є:
  • Надання, отримання документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, відмова у видачі таких документів, анулювання, скасування їх реєстрації;
  • Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (видача сертифікатів, реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації та повернення таких декларацій на доопрацювання для усунення виявлених недоліків);
  • Здійснення державного архітектурно-будівельного контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об’єктів містобудування, проектної документації щодо об’єктів, розташованих у межах відповідних населених пунктів;
  • Здійснення контролю за виконанням законних вимог (приписів) посадових осіб відділу;
  •   Розгляд відповідно до закону справ про адміністративні правопорушення, пов’язаних з порушенням вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил під час будівництва, порушенням законодавства під час планування та забудови територій та невиконанням законних вимог (приписів) посадових осіб відділу;
  • Розгляд відповідно до закону справ про правопорушення у сфері містобудівної діяльності із прийняттям відповідних рішень;
  •     Здійснення інших повноважень, визначених законом.
 
 
Напрямки роботи:
  •   Опрацювання та реєстрація дозвільних документів.
  • Проведення планових та позапланових заходів державного архітектурно-   будівельного контролю.
  • Розгляд звернень фізичних/юридичних осіб та вхідної/вихідної кореспонденції.
  • Моніторинг вулиць міста Калуш на виявлення фактів самочинного будівництва.
  •    Участь у засіданнях комісій.
 
Опрацювання та реєстрація дозвільних документів:
  •   Декларації про готовність об’єктів до експлуатації – 79 шт.
  • Повідомленння про початок виконання підготовчих робіт – 8 шт.
  •   Повідомлення про початок виконання будівельних робіт – 76 шт.
  •   Дозволи на виконання будівельних робіт – 4 шт.
  • Сертифікати закінчених будівництвом об’єктів – 3 шт.
 
Розгляд звернень фізичних/юридичних осіб та вхідної/вихідної кореспонденції:
  • Звернення фізичних/юридичних осіб – 14 шт.
  • Вхідна кореспонденція – 131 шт.
  • Вихідна кореспонденція – 118 шт.
 
Участь у засіданнях комісій:
  •   Комісій із самоврядного контрою – 3 шт.
  •   Комітет забезпечення доступності маломобільних груп населення – 2 шт.
  •   Комісій щодо розгляду звернень фізичних/юридичних осіб у сфері містобудівної діяльності – 3 шт.
 
Постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022р. № 303 “Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні»
 
 
 
 
Начальник відділу                                                                     Анатолій ТОПОРОВ
 

ДОДАТКИ

1 ДАБК.pdf Переглянути