УКРАЇНА
КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
29.05.2025 № 4207
КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
|
Керуючись пунктом 5 частини першої статті 26, пунктом 6 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги службові записки начальника управління комунальної власності міської ради Олександра Челядина від 28.04.2025 №01-15/1-1/90, начальника управління соціального захисту населення міської ради Любові Федоришин від 05.05.2025 №01-24/2011/01, начальника відділу координації роботи зі старостинським округами, закупівель та комунікацій виконавчого комітету Наталії Табачук від 21.05.2025, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
- Внести зміни до загальної чисельності апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів Калуської міської ради, а саме:
- збільшити чисельність управління комунальної власності міської ради на 1 штатну одиницю;
- зменшити чисельність відділу інформаційної роботи виконавчого комітету міської ради на 1 штатну одиницю;
- збільшити чисельність відділу координації роботи зі старостинськими округами, закупівель та комунікацій виконавчого комітету міської ради на 1 штатну одиницю.
- Затвердити структуру та загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів Калуської міської ради з 1 червня 2025 рокув кількості 334,5 штатних одиниці згідно з додатком.
- Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Андрія Найду.
Міський голова Андрій НАЙДА
Додаток
до рішення міської ради
29.05.2025 № 4207
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету
та виконавчих органів Калуської міської ради
| Структурний підрозділ, посада | Кількість штатних одиниць |
| Міський голова | 1 |
| Апарат ради | |
| Секретар міської ради | 1 |
| Відділ організаційно-правової роботи ради | 5 |
| Всього у апараті ради: | 6 |
| Апарат виконавчого комітету | |
| Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 1 |
| Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 3 |
| Керуючий справами виконавчого комітету | 1 |
| Староста | 11 |
| Юридичний відділ | 4 |
| Відділ бухгалтерського обліку і звітності | 3 |
| Загальний відділ | 19 |
| Організаційний відділ | 3 |
| Відділ кадрової роботи і нагород | 3 |
| Відділ ведення Державного реєстру виборців | 3 |
| Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель та комунікацій | 6 |
| Патронатна служба | 1 |
| Господарський відділ | 20,25 |
| Управління «Центр надання адміністративних послуг»*** | 33 |
| Відділ інформаційної роботи | 7 |
| Всього вапараті виконкому: | 118,25 |
| Виконавчі органи міської ради (юридичні особи) | |
| Архівний відділ | 6 |
| Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту | 5,5 |
| Служба у справах дітей | 8 |
| Управління культури, національностей та релігій | 6 |
| Управління освіти | 12 |
| Управління житлово-комунального господарства | 21,5 |
| Управління з питань надзвичайних ситуацій | 38 |
| Управління комунальної власності* | 6 |
| Управління соціального захисту населення | 46 |
| Фінансове управління | 12,5 |
| Управління будівництва та розвитку інфраструктури** | 9 |
| Управління економічного розвитку міста | 16,5 |
| Відділ державного архітектурно-будівельного контролю | 5,25 |
| Управління земельних відносин | 9,5 |
| Управління архітектури та містобудування | 7,5 |
| Всього: | 209,25 |
| Разом у міській раді та виконавчому комітеті: | 334,5 |
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 11 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 15,5 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, в управлінні «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради – 2 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2023-2025 роки.
**** Крім зазначених, в управлінні економічного розвитку міста – 3 працівники за рахунок Програми забезпечення реалізації проєкту 101167676 – LIFE23-CET-ANEW-LIFE у Калуській міській територіальній громаді на 2024-2026 роки.
Секретар міської ради Віктор ГІЛЬТАЙЧУК

