ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 27
Про Цільову програму створення та ведення містобудівного кадастру в місті Калуші на 2018 – 2020 роки
Про Цільову програму створення
та ведення містобудівного кадастру
в місті Калуші на 2018 – 2020 роки
Відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", з метою створення та ведення містобудівного кадастру, вдосконалення регулювання земельних відносин, планування, забудови та іншого використання територій, керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійною комісією з питань будівництва та земельних відоносин, бюджетною комісією Калуської міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Цільову програму створення та ведення містобудівного кадастру в місті Калуші на 2018 – 2020 роки (далі – Програма), що додається.
2. Доручити відділу у справах архітектури та містобудівного кадастру міської ради (Кузик Р.) забезпечити організацію та виконання заходів Програми.
3. Доручити фінансовому управлінню міської ради при формуванні міського бюджету на відповідні роки передбачити кошти в межах реальних фінансових ресурсів на реалізацію Програми.
4. Контроль за виконанням цього рішення доручити постійній комісії з питань будівництва та землеустрою; комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики , першому заступнику міського голови Г.Романко.
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Калуської міської ради від ______2017 р.№____
Цільова програма створення та ведення містобудівного кадастру в місті Калуші на 2018 – 2020 роки
(Назва програми)
Замовник програми
Відділ у справах архітектури
та містобудівного кадастру Кузик Р.В. _________
(підпис)
Керівник програми
Перший заступник
Міського голови Романко Г.В. _________
(підпис)
ПОГОДЖЕНО
управління економічного
розвитку міста Соколовський Ю.В. ________ (підпис)
фінансове управління Поташник Л.В. _________
(підпис)
юридичний відділ Коцан І.А. _________
(підпис)
Паспорт програми
Цільова програма створення та ведення містобудівного кадастру в місті Калуші на 2018 – 2020 роки
1. Ініціатор розроблення програми (замовник) Відділ у справах архітектури та
містобудівного кадастру .
2. Розробник програми Відділ у справах архітектури та містобудівного кадастру.
3. Співрозробник програми - _______-__________
4. Відповідальний виконавець програми – відділ у справах архітектури та містобудівного кадастру міської ради
5. Учасники програми – депутати міської ради , посадові особи міської ради , установи та організації міста .
6. Термін реалізації програми 2018-2020 роки.
6.1. Етапи фінансування програми (для довгострокових програм) – 2018 рік І-й етап, 2019-2020 роки ІІ-й етап.
7. Обсяги фінансування програми (тис.грн.) - 560 тис.грн.:
Замовник програми
Відділ у справах архітектури
та містобудівного кадастру Кузик Р.В. _________
(підпис)
Керівник програми
Перший заступник
Міського голови Романко Г.В. _________
(підпис)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Калуської
міської ради
від __________ № ____
ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
СТВОРЕННЯ ТА ВЕДЕННЯ МІСТОБУДІВНОГО
КАДАСТРУ В МІСТІ КАЛУШІ НА 2018 – 2020 РОКИ
1. ВСТУП
Відповідно до статті 22 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" в місті Калуші необхідно створити та вести містобудівний кадастр. Містобудівний кадастр містить систему даних про належність територій до відповідних функціональних зон, їх сучасне та перспективне призначення, екологічну, інженерно-геологічну ситуацію, стан забудови та інженерного забезпечення, характеристики будинків і споруд на землях усіх форм власності. Містобудівний кадастр є невід’ємною частиною державної системи кадастрів.
Містобудівний кадастр призначений для забезпечення державних органів, органів місцевого самоврядування, громадян і юридичних осіб України, а також юридичних та фізичних осіб іноземних держав необхідною інформацією та збільшення інвестиційної привабливості міста.
Програма спрямована на вирішення питань фінансування робіт та проведення основних заходів зі створення та ведення містобудівного кадастру на рівні обласного центру.
Програма розроблена відповідно до вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", постанов Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 556 "Про порядок обміну інформацією між містобудівним та державним земельним кадастрами" та від 25 травня 2011 року № 559 "Про містобудівний кадастр".
2. ЗАГАЛЬНI ПОЛОЖЕННЯ
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" вперше створив законодавчі підстави для функціонування містобудівного кадастру.
Містобудівний кадастр є складовою частиною державної системи кадастрової документації.
Містобудівний кадастр передбачає створення динамічної бази даних про існуючу забудову в місті з конкретизацією розміщення об’єктів на певній території чи земельній ділянці.
Містобудівний кадастр буде базуватися на картографічній основі в системі координат УСК-2000. Також він матиме наповнення з інших кадастрів для визначення охоронних зон, меж земельних ділянок та координат об’єктів, а також міститиме базу нормативних показників забудови.
Програма передбачає основні заходи, спрямовані на створення та функціонування в місті служби містобудівного кадастру.
У Програмі вживаються терміни в такому значенні:
містобудівний кадастр – державна система зберігання та використання геопросторових даних про територію, адміністративно-територіальні одиниці, екологічні, інженерно-геологічні умови, інформаційних ресурсів будівельних норм, державних стандартів і правил для задоволення інформаційних потреб у плануванні територій та будівництві, формування галузевої складової державних геоінформаційних ресурсів;
інформаційні ресурси системи містобудівного кадастру – затверджена містобудівна, проектна та планувальна документація, склад і зміст якої визначено законодавством України у сфері містобудівної діяльності та будівельними нормами, метадані про цю документацію та електронні копії містобудівної, проектної та планувальної документації, що вводяться і зберігаються в базах даних інформаційної системи містобудівного кадастру, бази геопросторових даних єдиної цифрової топографічної основи території, реєстри адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів, профільні набори геопросторових даних із земельного та інших видових (галузевих) кадастрів, містобудівні норми і регламенти, інші документи та масиви документів, що підлягають реєстрації та обліку в системі містобудівного кадастру відповідно до законодавства;
публічні інформаційні ресурси містобудівного кадастру – відкрита електронна топографічна основа та частина відкритих інформаційних ресурсів містобудівного кадастру, до якої відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" забезпечується загальна доступність шляхом розміщення на веб-сайтах органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та в місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації.
Етапи запровадження містобудівного кадастру в місті Калуші
3. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПРОБЛЕМИ
Відповідно до статті 22 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівний кадастр ведеться з урахуванням даних державного земельного кадастру службою містобудівного кадастру, яка діє у складі відділу у справах архітектури та містобудівного кадастру міської ради.
Формування містобудівного кадастру здійснюється з використанням:
1) державних геоінформаційних ресурсів;
2) цифрових масивів профільних геопросторових даних, що містяться в затвердженій містобудівній та проектній документації, матеріалах завершеного будівництва;
3) баз даних юридичних і фізичних осіб.
Дані містобудівного кадастру, необхідні для провадження містобудівної діяльності, проведення землевпорядних робіт, забезпечення роботи геоінформаційних систем, використовуються для задоволення інформаційних потреб державних органів, органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Інформація, що міститься в містобудівному кадастрі, є відкритою та загальнодоступною, крім відомостей, що належать до інформації з обмеженим доступом. Захист цієї інформації здійснюється відповідними суб’єктами інформаційних відносин відповідно до чинного законодавства.
Створення та ведення містобудівного кадастру потребує відповідної матеріальної та програмно-технічної бази для виконання кадастрових робіт.
З питання організації кадастрової служби Калуською міською радою затверджується Положення про службу містобудівного кадастру та визначаються умови виділення штатних одиниць, забезпечення їх приміщеннями, комп’ютерною та іншою технікою, меблями, програмними засобами, фінансування кадастрової діяльності, інші умови.
Фінансування робіт з проведення заходів, визначених Програмою щодо створення містобудівного кадастру та його ведення, формування і утримання служби містобудівного кадастру міста Калуша, здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету або інших джерел, не заборонених законом.
Служба містобудівного кадастру утворюється як структурний підрозділ у складі відділу у справах архітектури та містобудівного кадастру міської ради.
Структура, штатний розклад та місцезнаходження підрозділу визначаються в установленому законодавством порядку.
До матеріально-технічного забезпечення служби належить забезпечення – відповідно до структури, чисельності та обсягу робіт – приміщеннями, відповідними меблями, телефонним зв’язком та програмно-технічним комплексом містобудівного кадастру, інформаційно-комунікаційною системою автоматизації процесів збору, обробки, систематизації, реєстрації, зберігання та оновлення кадастрової інформації, визначення санкціонованого доступу і захисту, пошуку документованої інформації, формування і видачі кадастрових документів, актуалізації нормативних документів і нормативно-правових актів, діловодства.
Органам державної влади та органам місцевого самоврядування всіх рівнів кадастрова інформація надається безкоштовно. Обмін інформацією між державними кадастрами здійснюється на безоплатній основі згідно з договорами про обмін інформацією.
Видача кадастрових документів для фізичних осіб щодо належного їм майна, на підставі зареєстрованого права власності, проводиться безоплатно .
Довідкова інформація містобудівного кадастру заінтересованим суб’єктам містобудівної діяльності надається платно згідно затвердженого виконавчим комітетом Калуської міської ради тарифом.
4. МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Мета Програми – своєчасне забезпечення проведення організаційних заходів та фінансування робіт зі створення містобудівного кадастру та його ведення, формування і утримання.
Завданням Програми є створення державної системи зберігання і використання геопросторових даних про територію міста, екологічні, інженерно-геологічні умови, інформаційні ресурси будівельних норм, державних стандартів і правил для задоволення інформаційних потреб у плануванні територій та будівництві, формування галузевої складової державних геоінформаційних ресурсів на рівні міста.
При веденні кадастру особливе значення мають економічна оцінка окремих територій з метою встановлення розмірів податків, облік власників і користувачів об’єктів кадастру, регулювання земельних та інших відносин, контроль за реалізацією нормативних документів органів влади в галузі містобудування.
Інформація містобудівного кадастру може використовуватись для розв’язання певних загальних проблем, зокрема:
1) розроблення та реалізація інвестиційної та соціальної політики, програми комплексного соціально-економічного розвитку території міста, екологічних програм, програм житлового і шляхового будівництва, благоустрою;
2) розроблення та вдосконалення проектів забудови;
3) розроблення транспортних систем та інженерних мереж міста.
Використання автоматизованої інформаційної системи містобудівного кадастру дає можливість вирішувати такі конкретні оперативні завдання:
1) приймати рішення про розміщення об’єктів будівництва;
2) здійснювати оцінку земель і нерухомості;
3) вводити місцеві податки та збори;
4) визначати ефективність використання території, її забезпечення об’єктами соціальної та інженерної інфраструктури.
Споживач може отримати інформацію у текстовому та графічному вигляді, а також на магнітних носіях.
5. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування Програми здійснюватиметься в межах асигнувань, що виділятимуться з місцевого бюджету на 2018– 2020 роки. Обсяг фінансування Програми становить 560,0 тис. гривень з міського бюджету. Кошти на виконання Програми щороку передбачаються в межах наявних фінансових ресурсів. Фінансування робіт зі створення містобудівного кадастру та його ведення, формування і утримання також можливо здійснювати за рахунок інших джерел, не заборонених законом.
Обсяг фінансування заходів Програми може бути змінений у разі внесення змін до порядку ведення містобудівного кадастру, установленого Державними будівельними нормами та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують цю діяльність.
6. ОЧІКУВАНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВІД ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Виконання Програми надасть можливість налагодити дієвий контроль за дотриманням чинних законодавчих і нормативних актів у сфері містобудування, за регулюванням забудови та використанням територій, урахуванням державних, громадських та приватних інтересів під час забудови території міста.
Містобудівний кадастр забезпечить здійснення моніторингу забудови та іншого використання територій, надання суб’єктам містобудування необхідної інформації, а також стане основною інформаційною базою для розроблення містобудівної документації на міському рівні.
Реалізація містобудівного кадастру надасть можливість забезпечити юридичних та фізичних осіб актуальною і об’єктивною інформацією про дійсний стан і статус об’єктів землекористування та нерухомості, зміни їх характеристик, функціонального використання, результати економічної оцінки, метричні дані тощо, сприятиме покращенню інвестиційної привабливості міста.
та ведення містобудівного кадастру
в місті Калуші на 2018 – 2020 роки
Відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", з метою створення та ведення містобудівного кадастру, вдосконалення регулювання земельних відносин, планування, забудови та іншого використання територій, керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з постійною комісією з питань будівництва та земельних відоносин, бюджетною комісією Калуської міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Цільову програму створення та ведення містобудівного кадастру в місті Калуші на 2018 – 2020 роки (далі – Програма), що додається.
2. Доручити відділу у справах архітектури та містобудівного кадастру міської ради (Кузик Р.) забезпечити організацію та виконання заходів Програми.
3. Доручити фінансовому управлінню міської ради при формуванні міського бюджету на відповідні роки передбачити кошти в межах реальних фінансових ресурсів на реалізацію Програми.
4. Контроль за виконанням цього рішення доручити постійній комісії з питань будівництва та землеустрою; комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики , першому заступнику міського голови Г.Романко.
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Калуської міської ради від ______2017 р.№____
Цільова програма створення та ведення містобудівного кадастру в місті Калуші на 2018 – 2020 роки
(Назва програми)
Замовник програми
Відділ у справах архітектури
та містобудівного кадастру Кузик Р.В. _________
(підпис)
Керівник програми
Перший заступник
Міського голови Романко Г.В. _________
(підпис)
ПОГОДЖЕНО
управління економічного
розвитку міста Соколовський Ю.В. ________ (підпис)
фінансове управління Поташник Л.В. _________
(підпис)
юридичний відділ Коцан І.А. _________
(підпис)
Паспорт програми
Цільова програма створення та ведення містобудівного кадастру в місті Калуші на 2018 – 2020 роки
1. Ініціатор розроблення програми (замовник) Відділ у справах архітектури та
містобудівного кадастру .
2. Розробник програми Відділ у справах архітектури та містобудівного кадастру.
3. Співрозробник програми - _______-__________
4. Відповідальний виконавець програми – відділ у справах архітектури та містобудівного кадастру міської ради
5. Учасники програми – депутати міської ради , посадові особи міської ради , установи та організації міста .
6. Термін реалізації програми 2018-2020 роки.
6.1. Етапи фінансування програми (для довгострокових програм) – 2018 рік І-й етап, 2019-2020 роки ІІ-й етап.
7. Обсяги фінансування програми (тис.грн.) - 560 тис.грн.:
Роки |
Обсяги фінансування | ||
Всього |
в т.ч. за джерелами фінансування | ||
міський бюджет | інші джерела |
||
2018 - 2020 | 560 | 560 | - |
в т.ч. | |||
2018 | 470 | 470 | - |
2019 | 90 | 90 | - |
2020 | - | - | - |
6. Очікувані результати виконання програми: забезпечить органи управління, проектні установи, зацікавлені організації та інші особи актуальною й об'єктивною інформацією про дійсний стан і статус об’єктів землекористування та нерухомості, зміни їх характеристик, функціонального використання, результатів економічної оцінки, метричні дані тощо. 7. Термін проведення звітності: щорічно |
Замовник програми
Відділ у справах архітектури
та містобудівного кадастру Кузик Р.В. _________
(підпис)
Керівник програми
Перший заступник
Міського голови Романко Г.В. _________
(підпис)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Калуської
міської ради
від __________ № ____
ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
СТВОРЕННЯ ТА ВЕДЕННЯ МІСТОБУДІВНОГО
КАДАСТРУ В МІСТІ КАЛУШІ НА 2018 – 2020 РОКИ
1. ВСТУП
Відповідно до статті 22 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" в місті Калуші необхідно створити та вести містобудівний кадастр. Містобудівний кадастр містить систему даних про належність територій до відповідних функціональних зон, їх сучасне та перспективне призначення, екологічну, інженерно-геологічну ситуацію, стан забудови та інженерного забезпечення, характеристики будинків і споруд на землях усіх форм власності. Містобудівний кадастр є невід’ємною частиною державної системи кадастрів.
Містобудівний кадастр призначений для забезпечення державних органів, органів місцевого самоврядування, громадян і юридичних осіб України, а також юридичних та фізичних осіб іноземних держав необхідною інформацією та збільшення інвестиційної привабливості міста.
Програма спрямована на вирішення питань фінансування робіт та проведення основних заходів зі створення та ведення містобудівного кадастру на рівні обласного центру.
Програма розроблена відповідно до вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", постанов Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 556 "Про порядок обміну інформацією між містобудівним та державним земельним кадастрами" та від 25 травня 2011 року № 559 "Про містобудівний кадастр".
2. ЗАГАЛЬНI ПОЛОЖЕННЯ
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" вперше створив законодавчі підстави для функціонування містобудівного кадастру.
Містобудівний кадастр є складовою частиною державної системи кадастрової документації.
Містобудівний кадастр передбачає створення динамічної бази даних про існуючу забудову в місті з конкретизацією розміщення об’єктів на певній території чи земельній ділянці.
Містобудівний кадастр буде базуватися на картографічній основі в системі координат УСК-2000. Також він матиме наповнення з інших кадастрів для визначення охоронних зон, меж земельних ділянок та координат об’єктів, а також міститиме базу нормативних показників забудови.
Програма передбачає основні заходи, спрямовані на створення та функціонування в місті служби містобудівного кадастру.
У Програмі вживаються терміни в такому значенні:
містобудівний кадастр – державна система зберігання та використання геопросторових даних про територію, адміністративно-територіальні одиниці, екологічні, інженерно-геологічні умови, інформаційних ресурсів будівельних норм, державних стандартів і правил для задоволення інформаційних потреб у плануванні територій та будівництві, формування галузевої складової державних геоінформаційних ресурсів;
інформаційні ресурси системи містобудівного кадастру – затверджена містобудівна, проектна та планувальна документація, склад і зміст якої визначено законодавством України у сфері містобудівної діяльності та будівельними нормами, метадані про цю документацію та електронні копії містобудівної, проектної та планувальної документації, що вводяться і зберігаються в базах даних інформаційної системи містобудівного кадастру, бази геопросторових даних єдиної цифрової топографічної основи території, реєстри адрес, вулиць та інших поіменованих об’єктів, профільні набори геопросторових даних із земельного та інших видових (галузевих) кадастрів, містобудівні норми і регламенти, інші документи та масиви документів, що підлягають реєстрації та обліку в системі містобудівного кадастру відповідно до законодавства;
публічні інформаційні ресурси містобудівного кадастру – відкрита електронна топографічна основа та частина відкритих інформаційних ресурсів містобудівного кадастру, до якої відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" забезпечується загальна доступність шляхом розміщення на веб-сайтах органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та в місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації.
Етапи запровадження містобудівного кадастру в місті Калуші
№ пор. | Зміст заходу | Строки виконання |
1 | Проведення організаційних заходів із закупівлі та встановлення автоматизованої системи містобудівного кадастру | 2018 – 2019 роки |
2 | Правове і методичне забезпечення створення та ведення містобудівного кадастру | 2018 – 2019 роки |
3 | Формування служби містобудівного кадастру | 2018 рік |
4 | Розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи та геопорталу містобудівного кадастру, збір та узагальнення вихідних даних | 2018-2019 роки |
5 | Формування програмно-технічних комплексів геоінформаційної системи | 2018 – 2020 роки |
6 | Організація навчання та підвищення кваліфікації працівників служб містобудівного кадастру | 2018 – 2019 роки |
7 | Забезпечення внесення до містобудівного кадастру геопросторової інформації та текстових матеріалів, що входять до складу містобудівної документації | 2018 – 2020 роки |
3. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПРОБЛЕМИ
Відповідно до статті 22 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівний кадастр ведеться з урахуванням даних державного земельного кадастру службою містобудівного кадастру, яка діє у складі відділу у справах архітектури та містобудівного кадастру міської ради.
Формування містобудівного кадастру здійснюється з використанням:
1) державних геоінформаційних ресурсів;
2) цифрових масивів профільних геопросторових даних, що містяться в затвердженій містобудівній та проектній документації, матеріалах завершеного будівництва;
3) баз даних юридичних і фізичних осіб.
Дані містобудівного кадастру, необхідні для провадження містобудівної діяльності, проведення землевпорядних робіт, забезпечення роботи геоінформаційних систем, використовуються для задоволення інформаційних потреб державних органів, органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Інформація, що міститься в містобудівному кадастрі, є відкритою та загальнодоступною, крім відомостей, що належать до інформації з обмеженим доступом. Захист цієї інформації здійснюється відповідними суб’єктами інформаційних відносин відповідно до чинного законодавства.
Створення та ведення містобудівного кадастру потребує відповідної матеріальної та програмно-технічної бази для виконання кадастрових робіт.
З питання організації кадастрової служби Калуською міською радою затверджується Положення про службу містобудівного кадастру та визначаються умови виділення штатних одиниць, забезпечення їх приміщеннями, комп’ютерною та іншою технікою, меблями, програмними засобами, фінансування кадастрової діяльності, інші умови.
Фінансування робіт з проведення заходів, визначених Програмою щодо створення містобудівного кадастру та його ведення, формування і утримання служби містобудівного кадастру міста Калуша, здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету або інших джерел, не заборонених законом.
Служба містобудівного кадастру утворюється як структурний підрозділ у складі відділу у справах архітектури та містобудівного кадастру міської ради.
Структура, штатний розклад та місцезнаходження підрозділу визначаються в установленому законодавством порядку.
До матеріально-технічного забезпечення служби належить забезпечення – відповідно до структури, чисельності та обсягу робіт – приміщеннями, відповідними меблями, телефонним зв’язком та програмно-технічним комплексом містобудівного кадастру, інформаційно-комунікаційною системою автоматизації процесів збору, обробки, систематизації, реєстрації, зберігання та оновлення кадастрової інформації, визначення санкціонованого доступу і захисту, пошуку документованої інформації, формування і видачі кадастрових документів, актуалізації нормативних документів і нормативно-правових актів, діловодства.
Органам державної влади та органам місцевого самоврядування всіх рівнів кадастрова інформація надається безкоштовно. Обмін інформацією між державними кадастрами здійснюється на безоплатній основі згідно з договорами про обмін інформацією.
Видача кадастрових документів для фізичних осіб щодо належного їм майна, на підставі зареєстрованого права власності, проводиться безоплатно .
Довідкова інформація містобудівного кадастру заінтересованим суб’єктам містобудівної діяльності надається платно згідно затвердженого виконавчим комітетом Калуської міської ради тарифом.
4. МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Мета Програми – своєчасне забезпечення проведення організаційних заходів та фінансування робіт зі створення містобудівного кадастру та його ведення, формування і утримання.
Завданням Програми є створення державної системи зберігання і використання геопросторових даних про територію міста, екологічні, інженерно-геологічні умови, інформаційні ресурси будівельних норм, державних стандартів і правил для задоволення інформаційних потреб у плануванні територій та будівництві, формування галузевої складової державних геоінформаційних ресурсів на рівні міста.
При веденні кадастру особливе значення мають економічна оцінка окремих територій з метою встановлення розмірів податків, облік власників і користувачів об’єктів кадастру, регулювання земельних та інших відносин, контроль за реалізацією нормативних документів органів влади в галузі містобудування.
Інформація містобудівного кадастру може використовуватись для розв’язання певних загальних проблем, зокрема:
1) розроблення та реалізація інвестиційної та соціальної політики, програми комплексного соціально-економічного розвитку території міста, екологічних програм, програм житлового і шляхового будівництва, благоустрою;
2) розроблення та вдосконалення проектів забудови;
3) розроблення транспортних систем та інженерних мереж міста.
Використання автоматизованої інформаційної системи містобудівного кадастру дає можливість вирішувати такі конкретні оперативні завдання:
1) приймати рішення про розміщення об’єктів будівництва;
2) здійснювати оцінку земель і нерухомості;
3) вводити місцеві податки та збори;
4) визначати ефективність використання території, її забезпечення об’єктами соціальної та інженерної інфраструктури.
Споживач може отримати інформацію у текстовому та графічному вигляді, а також на магнітних носіях.
5. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування Програми здійснюватиметься в межах асигнувань, що виділятимуться з місцевого бюджету на 2018– 2020 роки. Обсяг фінансування Програми становить 560,0 тис. гривень з міського бюджету. Кошти на виконання Програми щороку передбачаються в межах наявних фінансових ресурсів. Фінансування робіт зі створення містобудівного кадастру та його ведення, формування і утримання також можливо здійснювати за рахунок інших джерел, не заборонених законом.
Обсяг фінансування заходів Програми може бути змінений у разі внесення змін до порядку ведення містобудівного кадастру, установленого Державними будівельними нормами та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують цю діяльність.
6. ОЧІКУВАНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВІД ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Виконання Програми надасть можливість налагодити дієвий контроль за дотриманням чинних законодавчих і нормативних актів у сфері містобудування, за регулюванням забудови та використанням територій, урахуванням державних, громадських та приватних інтересів під час забудови території міста.
Містобудівний кадастр забезпечить здійснення моніторингу забудови та іншого використання територій, надання суб’єктам містобудування необхідної інформації, а також стане основною інформаційною базою для розроблення містобудівної документації на міському рівні.
Реалізація містобудівного кадастру надасть можливість забезпечити юридичних та фізичних осіб актуальною і об’єктивною інформацією про дійсний стан і статус об’єктів землекористування та нерухомості, зміни їх характеристик, функціонального використання, результати економічної оцінки, метричні дані тощо, сприятиме покращенню інвестиційної привабливості міста.
7. ЗАХОДИ, ОБСЯГИ ТА ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ СТВОРЕННЯ
ТА ВЕДЕННЯ МІСТОБУДІВНОГО КАДАСТРУ В МІСТІ КАЛУШІ НА 2018 – 2020 РОКИ
№ пор. |
Перелік заходів Програми | Виконавець | Строки виконання | Орієнтовні обсяги фінансування, тис. гривень |
Очікувані результати | ||||
роки | всього | у тому числі за джерелами фінансування |
|||||||
місцевий бюджет | інші джерела | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
Створення містобудівного кадастру в місті Калуші | відділу у справах архітектури та містобудівного кадастру | 3 роки | 2018 2020 | 560,0 | 560,0 | - | |||
Етапи створення містобудівного кадастру в місті Калуші | |||||||||
1 | Перший етап Інвентаризація та актуалізація містобудівних і картографічних матеріалів для ведення містобудівного кадастру. Придбання та встановлення програмно-технічних комплексів, комп’ютерної та іншої техніки, для створення мінімальної конфігурації міської автоматизованої геоінформаційної системи служби містобудівного кадастру (далі – МАГІС СМК), обладнання для технічного захисту інформації для службового користування, меблів. Навчання адміністратора системи та фахівців служби містобудівного кадастру. |
відділу у справах архітектури та містобудівного кадастру | 2 роки | 2018 2019 |
470,0 |
470,0 |
- - |
Проведення закупівлі компютерної техніки та програмного забезпечення МАГІС СМК; Встановлення та наповнення серверної бази МАГІС СМК. Організація всіх робочих місць служби. Налагодження обміну інформацією з галузевими кадастрами. Створення умов для введення, реєстрації, обробки, зберігання, підготовки та видачі кадастрової |
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
Розроблення розпорядчих, нормативних, методичних документів Інтеграція єдиної цифрової топографічної карти міста в МАГІС СМК |
інформації. Забезпечення роботи системи кадастру. Введення в систему містобудівного кадастру єдиної цифрової топографічної карти території міста |
||||||||
1 | Другий етап Встановлення сервісно-орієнтованої МАГІС СМК. Створення внутрішнього геопорталу МАГІС СМК як платформи організації інформаційної взаємодії органів місцевого самоврядування. Створення зовнішнього геопорталу МАГІС СМК як засобу інформування громадськості щодо містобудівної інформації, стану виконання містобудівних проектів та тематичних карт ситуаційної поінформованості щодо стану сталого розвитку міста |
відділу у справах архітектури та містобудівного кадастру |
2 роки | 2019 - 2020 |
90,0 | 90,0 | - - |
Збільшення потужності геоінформаційного сервера. Створення та забезпечення: - інфраструктури просторових даних міста; - доступності даних для зовнішніх користувачів; - реєстрів адрес, вулиць, будівель та споруд тощо; - єдиного геоінформаційного простору системи; Створення бази даних інвести- ційних майданчиків міста та розміщення цієї інформації на геопорталі |
|
Замовник програми
Відділ у справах архітектури
та містобудівного кадастру Кузик Р.В. _________
(підпис)
Керівник програми
Перший заступник
Міського голови Романко Г.В. _________
(підпис)