ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Соколовський Юрій Володимирович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

21.07.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1739
Про затвердження Порядку розроблення, фінансування, моніторингу місцевих цільових програм та звітності про їх виконання

 
Відповідно до  пункту 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись Бюджетним кодексом України, постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 106 «Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цільових програм» (зі змінами та доповненнями), з метою вироблення єдиного підходу до розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання, міська  рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Порядок розроблення, фінансування, моніторингу місцевих цільових програм та звітності про їх виконання (додається).
2. Загальну координацію з розроблення місцевих цільових програм покласти на управління економічного розвитку Калуської міської ради .
3. Виконавчим органам Калуської міської ради переглянути діючі місцеві цільові програми, провести моніторинг та оцінку повноти забезпеченості  їх фінансовим ресурсом, досягнутих результатів та актуальності потреб та привести їх у відповідність до вимог цього Порядку до 31.12.2025 року. Забезпечити дотримання цього Порядку при розробці та виконанні місцевих цільових програм.
4. Рішення міської ради від 09.09.2014 №2607 «Про затвердження Порядку розроблення цільових міських програм, моніторингу та звітності про їх виконання» вважати таким,  що втратило чинність.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на  секретаря міської ради, заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
 
 
 Міський голова                                                                 Андрій НАЙДА      .
 
 
                                                                                  
                                                                                                          Затверджено
          рішенням  міської ради
                                                                                                 
                                                       
          Секретар міської ради
 
___________Віктор ГІЛЬТАЙЧУК
 
 
 
ПОРЯДОК
розроблення, фінансування, моніторингу місцевих цільових програм
та звітності про їх виконання
 
І. Загальні положення
 
             1. Порядок розроблення, фінансування, моніторингу місцевих цільових програм та звітності про їх виконання (далі – порядок) визначає механізм підготовлено розроблення, погодження, подання для затвердження, внесення змін, виконання та звітності про виконання місцевих цільових програм.
             2. Цей порядок розроблено з метою встановлення єдиного підходу до розроблення місцевих цільових програм у Калуській міській територіальній громаді, моніторингу та звітності про  їх виконання.
             3. Місцева цільова програма (МЦП) (далі – програма) – сукупність взаємопов’язаних завдань і заходів, узгоджених за строками і ресурсним забезпеченням з усіма задіяними виконавцями, спрямованих на розв’язання найактуальніших проблем розвитку територіальної громади(або окремих сфер її соціально-економічного життя), реалізація яких здійснюється за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади, обласного бюджету, державного бюджету та інших джерел фінансування, передбачених законодавством України (у тому числі коштів міжнародної технічної допомоги) і є середньостроковим інструментом досягнення цілей стратегії та / або інших секторальних стратегічних документів громади. Місцева цільова програма є складовою щорічної програми економічного і соціального розвитку Калуської міської територіальної громади на відповідний рік.
4. Комплексна місцева цільова програма -  місцева цільова програма, яка об'єднує декілька програм споріднених напрямів відповідної сфери або об’єднує різні сфери діяльності для вирішення міжсекторальних проблем розвитку територіальної громади.
5. Ініціаторами  розроблення програми є міська рада та її виконавчі органи, установи, заклади та підприємства комунальної власності територіальної громади.
6. Програма має бути спрямована на досягнення мети (цілей) , що задекларовані в її змісті. При цьому цілі повинні бути вимірними та співставними ключовими показниками ефективності.
7. Підставою для ініціювання розроблення Програми є:
- існування проблеми територіальної громади, що належить до компетенції місцевого самоврядування, розв’язання якої потребує залучення коштів місцевого бюджету, координації спільних дій виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ та організацій міської ради;
        - відповідність мети програми пріоритетним напрямам, операційним цілям  розвитку територіальної громади, визначеним у стратегії розвитку громади та / або інших стратегічних, секторальних документах;
        - наявність реальної можливості місцевого бюджету для ресурсного забезпечення та організаційної спроможності для виконання її заходів.
        8. Заходи Програми, що розробляється, не повинні дублювати заходи інших місцевих цільових програм.
 
Розділ 2. Стадії розроблення та виконання місцевих цільових програм
 
Основними стадіями розроблення та виконання Програми є:
  1. Ініціювання розроблення Програми.
  2. Підготовка проєкту Програми – визначення завдань і заходів, що пропонуються до включення до неї, обсягів та джерел фінансування, строків виконання заходів Програми, а також відповідальних виконавців.
  3. Здійснення експертизи проєкту Програми, погодження та затвердження Програми, визначення головного розпорядника коштів.
  4. Затвердження бюджетних призначень на виконання Програми, включення заходів та основних показників Програми на відповідний рік до щорічної програми економічного і соціального розвитку Калуської міської територіальної громади .
  5. Організація виконання Програми та здійснення контролю за її виконанням.
  6. Внесення змін до Програми.
  7. Здійснення моніторингу та звітування про виконання Програми.
  1. Ініціювання розроблення цільової програми
     1.1. Ініціатор розроблення Програми готує пропозиції щодо наявності підстав для розроблення Програми, які зазначені в розділі 1, пункті 7 даного Порядку, та подає їх Управлінню економічного розвитку міста Калуської міської ради та Фінансовому управлінню Калуської міської ради, які впродовж 10 робочих днів готують висновок про доцільність(недоцільність) розроблення проєкту Програми та висновок про можливість(неможливість) виконання її заходів за рахунок коштів місцевого бюджету.
     1.2. У разі отримання позитивних висновків ініціатор розроблення Програми(виконавчий орган) подає міському голові Калуської міської ради службову записку із зазначеними висновками на погодження розробки проєкту Програми, в якій визначаються головний розробник (а у разі необхідності – співрозроники).
 
2. Підготовка проекту цільової програми
2.1. Підготовка проекту Програми здійснюється її головним розробником – виконавчим органом Калуської міської ради – самостійно або спільно із заінтересованими науково-освітніми закладами, громадськими організаціями, підприємствами, установами, організаціями,  які зацікавлені у прийнятті та реалізації Програми. Для забезпечення підготовки проєкту Програми можуть утворюватися (відповідним розпорядженням/дорученням міського голови) робочі групи, до складу яких входять представники зазначених заінтересованих сторін.
2.2. Відповідальний виконавець Програми визначається відповідно до частини 4 статті 20 Бюджетного кодексу України.
Відповідальним виконавцем Програми може бути головний розпорядник коштів місцевого бюджету, виконання заходів якої забезпечується його апаратом, та/або розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, який виконує Програму в системі головного розпорядника.
Відповідальний виконавець Програми у процесі її виконання забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього терміну реалізації відповідних програм, у межах відповідних бюджетних призначень.
2.3.Проєкт Програми повинен містити такі розділи:
2.3.1. Паспорт (загальна характеристика)Програми - містить у стислому вигляді загальну характеристику Програми (назва, відомості про розробника та співрозробників Програми, головного розпорядника бюджетних коштів, відповідального виконавця та співвиконавців Програми, строки виконання, обсяги та джерела фінансування, а також очікувані результати ) зазначений розділ готується за формою згідно додатку 1 до  цього Порядку .
2.3.2. Проблема, на розв’язання якої спрямована Програма.
Розділ повинен містити:
а) чітко сформульоване визначення проблеми (проблем) у територіальній громаді з використанням даних досліджень, статистичної інформації не менше , ніж за 3-5 останніх років.
б) аналіз стану і тенденцій розвитку відповідної соціально-економічної сфери життя громади, а також причини виникнення.
в) обґрунтування необхідності її (їх) розв’язання шляхом виконання заходів Програми та фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету.
Визначення проблеми є основою для формулювання мети та всіх інших розділів Програми.
2.3.3. Мета Програми.
Мета Програми поєднує комплекс взаємопов’язаних завдань і заходів, які спрямовані на розв’язання проблем розвитку територіальних громад. Мета Програми повинна мати логічний зв’язок із її назвою та бути пов’язаною з проблемою, на розв’язання якої спрямована Програма .
Мета Програми повинна описувати кінцевий довгостроковий результат, на виконання якого спрямована Програма.
Мету потрібно формулювати чітко, уникати непорозуміння і дублювання цілей інших Програм. Сформульована мета повинна відповідати потребам, визначеним у проблематиці, цільових груп територіальної громади, у тому числі з урахуванням гендерного підходу.
Мета програми повинна відповідати пріоритетам та операційним цілям  стратегії розвитку громади та /або іншими стратегічними, секторальним документам територіальної громади.
2.3.4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, показники напрямів діяльності , строки та етапи виконання Програми.
Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми має містити аналіз можливих варіантів розв’язання проблеми з визначенням переваг і недоліків таких варіантів; обґрунтування оптимального варіанта; визначення на основі оптимального варіанта шляхів та засобів розв’язання проблеми.
У цьому розділі зазначаються шляхи і засоби розв’язання визначених вище проблеми територіальної громади, окремих сфер її соціально-економічного життя.
Програма може мати декілька напрямів діяльності, які узгоджуються з її метою та є сукупністю завдань і заходів. Напрями діяльності повинні відповідати завданням і функціям  відповідального виконавця.
Шляхи розв’язання проблем – це конкретні завдання, які планується вирішити для досягнення мети Програми. У якості засобів розв’язання проблеми можливо використовувати конкретні дії, спрямовані на виконання завдань Програми.
Строки та етапи виконання Програми визначають початок і закінчення виконання Програми, а у разі необхідності -  також етапи її реалізації.
Програма вважається довгостроковою, якщо строк її виконання розрахований на 5 і більше років. У такому разі виконання програми поділяється на етапи.
2.3.5. Обсяги та джерела фінансування Програми.
Розділ містить орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання Програми в цілому і диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування (кошти місцевого, обласного, державного бюджету або інші джерела, у т.ч. кошти міжнародної технічної і фінансової допомоги).
Якщо Програма виконується упродовж більш ніж одного року, заплановані обсяги фінансування заходів мають наводитися із розбивкою по роках згідно додатком 2 до цього Порядку.
2.3.6. Завдання та заходи Програми та результативні показники.
У розділі визначається система програмних завдань, заходів, виконання яких дасть змогу досягти мети Програми та вирішити(зменшити) існуючі проблеми в громаді.
Завдання Програми – це специфічна планова діяльність, що може бути виконана  і виміряна у певному проміжку часу. Це сукупність конкретних заходів, які планується  здійснити протягом певного періоду і які  спрямовані на досягнення цілей Програми.
Формулювання завдань найкраще робити у вигляді твердження того, що необхідно зробити для досягнення мети (цілей).
Заходи Програми –конкретні дії, спрямовані на виконання завдань Програми з визначенням необхідних для їх реалізації  обсягів та джерел фінансування, відповідальних виконавців і співвиконавців.
Завдання і заходи повинні мати такі характеристики:
  • орієнтованість на вимірний результат;
  • визначеність термінів виконання  у часі;
  • конкретність та реалістичність;
  • логічний зв’язок із цілями Програми.
Перелік завдань і заходів Програми, строки їх виконання, відповідальні виконавці, орієнтовані обсяги та джерела фінансування з розбивкою за роками, очікуваний результат(результативні показники) від виконання конкретного заходу формується згідно з додатком 3 до цього Порядку.
Розробник проєкту програми обирає результативні показники програми, які комплексно і всебічно зможуть оцінити її виконання, найбільш об'єктивно характеризують виконання завдання/заходу. Система обраних показників використовується для відстеження динаміки процесів та оцінки кількісних змін, результативності досягнення мети програми.
Результативні показники програми поділяються на такі групи:
показники витрат (ресурсне забезпечення програми) - це показники, що визначають обсяги і структуру ресурсів, які забезпечують виконання програми.
показники продукту - це кількісні показники, які характеризують виконання програми та використовуються для оцінки досягнення поставленої мети;
показники ефективності - це показники, що визначають витрати ресурсів на одиницю показника продукту;
показники якості - це показники, що відображають досягнуті результати відповідно до мети, якість створеного продукту, рівень задоволення потреб цільових груп, на які спрямовані заходи програми, послаблення негативних або посилення позитивних тенденцій у галузі, суспільну користь порівняно з минулим (або базовим) роком.
  1. Очікувані результати  виконання Програми.
Очікувані результати виконання Програми визначають зміни рівня масштабів проблем, які головний розробник планує досягти за підсумками реалізації заходів Програми.
Розділ має містити:
1) для щорічних програм – очікувані результати виконання заходів Програми та досягнення мети після її закінчення;
2) для Програм, термін яких складає більш ніж один рік – очікувані результати виконання заходів програми кожного щорічного етапу, а також очікувані результати виконання Програми після її закінчення.
  1. Моніторинг, оцінка та контроль за ходом виконання Програми.
Цей розділ регламентує:
          1) відповідального виконавця, який здійснює погодження дій між виконавцями Програми та контролює її виконання, визначає порядок взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків), інших виконавців Програми;
          2) організацію виконання заходів Програми відповідальним виконавцем, іншими виконавцями Програми;
          3) здійснення контролю відповідальним виконавцем Програми за реалізацією заходів іншими виконавцями, якщо вони передбачені Програмою;
          4) підготовку звітів про виконання Програми;
          5) строки оприлюднення звітів відповідальним виконавцем Програми на офіційному сайті міської ради про хід виконання завдань та заходів, а також звітів про досягнення результатів за рік і за підсумками закінчення дії Програми, що забезпечуватиме інформування територіальної громади .
 
3. Здійснення експертизи проєкту цільової програми, погодження та затвердження її
Підготовлений проєкт Програми подається до:
- Управління економічного розвитку Калуської міської ради для проведення експертизи відповідності розробленого проекту Програми вимогам даного Порядку.
- Фінансового управління Калуської міської ради для узгодження обсягу її фінансування.
 До проведення експертизи можуть залучатися фахівці інших виконавчих органів міської ради, науковці, незалежні експерти тощо.
Управління економічного розвитку Калуської міської ради  здійснює експертизу проєкту Програми в частині:
- важливості проблем, на розв’язання якої спрямована Програма, її належного обґрунтування та відповідності пріоритетним напрямам розвитку територіальної громади, визначених Стратегією розвитку територіальної громади та / або іншими стратегічними, секторальними документами територіальної громади.
- реальності завдань та доцільності реалізації заходів, включених до проєкту Програми;
- правильності визначення очікуваних результатів;
- інших аспектів щодо відповідності розробленого проєкту Програми вимогам Порядку.
Фінансове управління Калуської міської ради здійснює експертизу проєкту програми в частині можливості фінансування завдань та заходів Програми за рахунок коштів місцевого бюджету територіальної громади.
Кожен з органів, що брав участь у проведенні експертизи, не пізніше ніж через 10 робочих днів (з дня надання проєкту Програми) надає головному розробнику Програми висновок довільної форми, в якому, за наявності, викладаються зауваження до проекту Програми. У разі наявності зауважень розробник Програми доопрацьовує її та усуває усі недоліки, викладені в експертних висновках.
Висновок повторної експертизи надається органами, що її проводили, не пізніше ніж за 5 робочих днів з дня надання доопрацьованого проекту Програми.
З метою широкого обговорення проєкт Програми розміщується на офіційному сайті міської ради.
Після отримання позитивного висновку проєкт Програми погоджується з усіма причетними до її виконання виконавчими органами Калуської міської ради та подається на розгляд постійних комісій міської ради, а потім - на затвердження  міській раді.
Проєкт рішення міської ради про затвердження Прогами готує розробник Програми.
4. Затвердження бюджетних призначень на виконання програми, включення Програми до щорічної програми соціально-економічного розвитку територіальної громади.
 Після затвердження міською радою місцевої цільової програми головний розпорядник коштів Програми до 15 жовтня року, що передує плановому, надає:
  • фінансовому управлінню Калуської міської ради бюджетні запити щодо її фінансування у наступному бюджетному році за рахунок коштів місцевого бюджету;
  • управлінню економічного розвитку Калуської міської ради  перелік заходів, що плануються реалізувати в рамках Програми в плановому році.
Фінансове управління Калуської міської ради аналізує подані бюджетні запити відповідно до реальних можливостей місцевого бюджету та  включає пропозиції до проєкту бюджету на наступний (плановий) рік.
Основні критерії, що впливатимуть на фінансування Програми:
  • відповідність Програми стратегічним напрямам розвитку  громади;
  • очікуваний результат виконання заходів на плановий рік;
  • позитивні тенденції щодо досягнення показників результативності;
  • залучення додаткових коштів на виконання Програми за рахунок інших (крім місцевого бюджету) джерел фінансування.
        Фінансування Програми здійснюється винятково за умови бюджетних призначень на її виконання затверджених  рішенням Калуської міської ради про  бюджет на відповідний рік (рішенням про внесення змін до бюджету на відповідний рік) згідно з розписом місцевого бюджету.
Перелік Програм, які фінансуються із залученням коштів місцевого бюджету, включаються окремим додатком до щорічної програми економічного і соціального розвитку громади.
5. Організація виконання Програми, здійснення контролю за її виконанням
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її завдань і заходів виконавцями, зазначеними у Програмі. Виконання програми припиняється після закінчення передбаченою програмою строку її виконання.
Виконавцями Програми можуть бути підприємства, установи та організації незалежно від форм власності.
Для кожного заходу може бути визначено кілька співвиконавців.
Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів  Програми здійснює відповідальний виконавець, а за цільовим та ефективним використанням коштів – головні розпорядники бюджетних коштів, які є виконавцями заходів Програми та яким передбачені бюджетні призначення на виконання заходів Програми.
Контроль за виконанням Програми здійснюється з метою:
  • забезпечення виконання заходів та завдань Програми в установлені строки;
  • досягнення передбачених цільових показників Програми;
  • забезпечення використання фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів за призначенням.
6. Внесення змін до Програми
Зміни до Програми вносяться в разі потреби та можуть передбачати:
- уточнення мети, завдань  та заходів Програми;
- включення до затвердженої Програми додаткових завдань і заходів ;
- уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців, строків виконання Програми та окремих заходів і завдань тощо;
  • виключення із затвердженої Програми окремих завдань і заходів, щодо яких визнано недоцільним подальше продовження робіт.
 
У разі необхідності внесення змін до Програми відповідальний виконавець має надати:
- обґрунтовані пояснення щодо необхідності внесення змін до програми та деталізовані розрахунки;
- порівняльну таблицю чинної редакції Програми та проєкту нової редакції Програми в частині запропонованих змін.
Рішення про внесення змін до Програми готується головним розробником Програми з обов’язковим візуванням керівниками Управління економічного розвитку і Фінансового управління та вноситься на розгляд сесії міської ради.
Зміни до додатків Програми мають вноситися виключно шляхом їх викладення в новій редакції.
Відповідальний виконавець програми забезпечує проведення експертизи проєкту внесення змін до Програми, його погодження та затвердження відповідно до пункту 3 цього розділу.
7. Здійснення моніторингу та підготовка звітів про виконання цільової програми
Відповідальний виконавець для здійснення моніторингу реалізації Програми щоквартально до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом, подає Управлінню економічного розвитку Калуської міської ради  інформацію про стан та результати виконання заходів Програми.
Така інформація повинна містити:
- стан виконання програмних заходів;
- дані про заплановані та фактичні обсяги і джерела фінансування Програми.  
Щорічний моніторинговий звіт повинен бути доповнений інформацією щодо виконання показників результативності у динаміці з початку дії Програми та пояснювальною запискою щодо її виконання, у разі невиконання – обґрунтування причин невиконання. Інформація про виконання Програми готується за формами, визначеними у додатках 4 та 5 до цього Порядку.
Управління економічного розвитку Калуської міської ради  узагальнює звіти відповідальних виконавців про поточне та остаточне виконання місцевих цільових програм, аналізує вказані звіти і включає їх результати до щорічного звіту про виконання програми економічного і соціального розвитку  територіальної громади.
Відповідальний виконавець Програми щороку здійснює обґрунтовану оцінку результатів виконання Програми та, за потреби, розробляє пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань (виключення окремих заходів і завдань, щодо яких визнано недоцільним подальше продовження робіт), уточнення окремих завдань і заходів, показників, обсягів і джерел фінансування переліку виконавців тощо.
Відповідальний виконавець довгострокової Програми після завершення відповідного етапу її дії готує пропозиції щодо уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, строків виконання Програми та окремих заходів  і завдань тощо на наступний етап Програми.
Виконання Програми припиняється після закінчення встановленого терміну, після чого відповідальний виконавець Програми у місячний строк складає підсумковий(оціночний) звіт про результати її виконання та подає його Управління економічного розвитку Калуської міської ради та Фінансовому управлінню Калуської міської ради.
Підсумковий звіт має містити інформацію про:
  • досягнення мети Програми;
  • виконання завдань і заходів Програми
  • рівень досягнення запланованих показників результативності з обґрунтуванням причин невиконання або недосягнення очікуваних результатів;
  • фактичні фінансові витрати.
Щорічний і підсумковий звіти про результати виконання Програми мають бути внесені на розгляд  сесії Калуської міської ради .
Щорічний і підсумковий звіти виконання Програми відповідальний виконавець розміщує на офіційному сайті Калуської міської ради.
Дострокове припинення виконання Програми відбувається у разі втрати актуальності основної її мети, припинення фінансування завдань і заходів Програми за спільним поданням відповідального виконавця Програми, Управління економічного розвитку Калуської міської ради та Фінансового управління Калуської міської ради.
Рішення про дострокове припинення Програми приймає Калуська міська рада.
 
 
 
                              Додаток 1
до Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
 
ПАСПОРТ
___________________________________________
(найменування місцевої цільової програми)
 
1. Ініціатор розроблення Програми  
2. Дата, номер і назва документа органу виконавчої влади про розроблення програми   
3. Головний розробник Програми
 
 
4. Спів розробники Програми  
5. Відповідальний виконавець Програми (головний розпорядник коштів)  
6. Співвиконавці (учасники) Програми  
7. Строки реалізації Програми  
8. Мета Програми  
9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього:     у тому числі(тис.грн):  
9.1 - державний бюджет  
9.2 - обласний бюджет  
9.3 - бюджет територіальної громади  
9.4 - кошти інших джерел  
10. Очікувані результати виконання  
 
 
Керівник виконавчого органу –
 Головний розробник програми              ___________       _______________________
                                                          (підпис)            (власне ім’я та прізвище)
 
 
 
 
 
                          Додаток 2
до Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
 
 
 
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
тис.грн.
Обсяг коштів, що планується залучити на виконання програми Етапи виконання програми  
І ІІ ІІІ Всього витрат на виконання програми
20__ рік 20__ рік 20__ рік 20__-20__ роки 20__-20__ роки
1 2 3 4 5 6 7
Обсяг ресурсів, всього,
у тому числі:
           
державний бюджет            
обласний бюджет            
бюджет територіальної громади            
кошти інших джерел            
 
Керівник виконавчого органу –
Головний розробник програми ___________       _______________________
                                                          (підпис)            (власне ім’я та прізвище)
 
Примітка: У випадку, якщо Програма виконується в один етап, графи 5, 6 не заповнюються.
 
 
 
                                       Додаток 3
до Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
                                                                                
ЗАВДАННЯ  І ЗАХОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
 
№ з/п Завдання програми/
 
 Заходи програми
Строк виконання
 
Виконавці Джерела фінансування Орієнтовний обсяг фінансування по роках,
тис. грн.
Очікуваний результат
(результативні показники)
Назва показника*
 
рік
 
рік
 
рік
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1. Завдання:
1.1.         Всього:
___________
витрат      
20____рік продукту      
20____рік ефективності      
20____рік якості      
1.2.         Всього:
___________
витрат      
20____рік продукту      
20____рік ефективності      
20____рік якості      
1.3.         Всього:
___________
витрат      
20____рік продукту      
20____рік ефективності      
20____рік якості      
 
РАЗОМ по програмі   Всього:
___________
витрат      
20____рік продукту      
20____рік витрат      
20____рік продукту      
* показники обираються розробником програми і можуть охоплювати всі або окремі групи результативних показників, зазначених у підпункті 2.3.6 пункту 2 розділу II Порядку
 
 
Керівник виконавчого органу –
Головний розробник програми ___________       _______________________
                                                          (підпис)            (власне ім’я та прізвище)
 
Примітка:
1. В графі 6 «Джерела фінансування» вказуються джерела ресурсів, за рахунок яких буде виконуватися захід (державний, обласний, місцеві бюджети, інші джерела – кредитні ресурси, кошти суб’єктів підприємницької діяльності, кошти населення тощо).
2. У випадку, якщо виконання окремих заходів не потребує вкладення коштів, а головний виконавець програми все одно вважає необхідним їх включення до програми, що вплине на загальні результати програми, у графі 6 «Джерела фінансування» зазначається «фінансування не потребує».
 
 
 

                                                                                                      Додаток 4
до Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
 
Інформація про результати виконання  Програми
за ________ (звітний період)
 
___________________________________________________________________________
(найменування цільової програми, Дата і номер рішення, яким затверджено Програму та зміни до неї)
 __________________________________________________________________
                                                           (найменування відповідального виконавця Програми)
  1. Виконання заходів програми
№ з/п Завдання програми/
 
Найменування  заходу
Строк виконання
 
Виконавці Джерела фінансування Затверджений річний обсяг фінансування, тис.грн Фактично профінансовано у звітному періоді, тис. грн. Ступінь виконання заходу,% Інформація про виконання або невиконання заходу
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1 Завдання
1.1.                
1.2.                
1.3.                
2 Завдання              
2.1.                
2.2.                
2.3.
 
 
 
             
РАЗОМ за програмою          
 
2. Виконання результативних показників Програми(заповнюється при підготовці річного звіту про виконання Програми)
№ з/п Завдання програми/
 
Найменування  заходу
Група результативних показників
 
Назва результативного показника Одиниця виміру Значення показника Відхилення фактичного знвчення від планового(+;-) Причини невиконання
план факт
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1 Завдання програми:
1.1.   Витрат            
Продукту            
Ефективності            
Якості            
                 
Кількість виконаних результативних показників-
Кількість невиконаних результативних показників-
Відсоток виконання результативних показників-
 
3. Оцінка ефективності виконання Програми та пропозиції щодо подальшої реалізації Програми (здійснюється при підготовці річного звіту).
 
Керівник виконавчого органу –
Головний розробник програми              ___________   _______________________
                                                          (підпис)           (власне ім’я та прізвище)
 
 
Додаток 5
до Порядку розроблення місцевих цільових програм, фінансування, моніторингу та звітності про їх виконання
 
ЗАКЛЮЧНИЙ ЗВІТ
 про результати виконання
___________________________________________
(найменування цільової програми)
 
1. Основні дані.
Зазначаються дата прийняття та номер рішення про затвердження Програми та внесення змін до неї, строк та етапи виконання, відомості про відповідального виконавця Програми.
2. Мета Програми та результати її досягнення.
Визначається проблема, на розв’язання якої спрямовано Програму, мета, яку планується досягти та наводяться узагальнені соціально-економічні результати виконання.
3. Фінансування.
Наводяться дані про плановий і фактичний обсяги фінансування Програми в цілому та за роками виконання із зазначенням джерел фінансування, зазначається їх відповідність орієнтовному обсягу фінансових витрат, передбачених Програмою.
4. Виконання заходів Програми.    
Наводяться дані про виконання заходів і завдань із зазначенням виконавця, строку виконання, очікуваних та досягнутих результатів. У разі невиконання (часткового виконання) зазначаються причини.
5. Оцінка ефективності виконання Програми.
На основі кількісних та якісних показників, що досягнуті в результаті виконання Програми, дається оцінка ефективності її виконання.
 
 
 
 
Керівник виконавчого органу –
Головний розробник програми ___________   _______________________
                                                          (підпис)           (власне ім’я та прізвище)