ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

ТАРБЄЄВ Олег Юрійович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

19.08.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1815
Про нову редакцію Положення про управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради

            Керуючись ст.ст. 25, 26, 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
 
  1. Затвердити Положення про Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради у новій редакції (додається).
  2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення Калуської міської ради від 25.01.2024 року № 2890 «Про нову редакцію Положення про управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради».
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради Віктора Гільтайчука.
 
 
 
 
Міський голова                                                                      Андрій НАЙДА
                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                     рішення міської ради
                                                                     __________№ _____
 
                                                                     Секретар міської ради
 
                                                                     __________Віктор ГІЛЬТАЙЧУК
 
 
 
  
ПОЛОЖЕННЯ
 
ПРО УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(НОВА РЕДАКЦІЯ)
 
 
 
 
Калуш
2025р.
 
 
  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради (надалі - Управління) є виконавчим органом Калуської міської ради.
Управління утворюється Калуською міською радою та входить до її складу і забезпечує в межах Калуської міської територіальної громади виконання покладених на управління завдань.
 
1.2. Управління є підзвітним і підконтрольним Калуській міській раді, підпорядковується міському голові та першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, а з питань цивільного захисту методично підзвітне Департаменту з питань цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Івано–Франківської обласної державної адміністрації.
Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, Кодексом цивільного захисту України, рішеннями Державної служби України з надзвичайних ситуацій, розпорядженнями голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації, розпорядженнями Калуської районної державної адміністрації (РВА), міського голови, рішеннями виконавчого комітету Калуської міської ради, наказами Департаменту з питань цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Івано–Франківської обласної державної адміністрації, а також цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами України.
 
1.3. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в установленому законодавством порядку.
Начальник управління:
1.3.1. Здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань.
1.3.2. Подає на затвердження положення про управління.
1.3.3. Затверджує положення про структурні підрозділи управління, посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов'язки між ними.
1.3.4. Планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчого комітету Калуської міської ради.
1.3.5. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління.
1.3.6. Звітує про виконання покладених на управління завдань, планів роботи, функцій та делегованих повноважень.
1.3.7. Може входити до складу виконавчого комітету міської ради.
1.3.8. Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради та сесії міської ради питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень.
1.3.9. Може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування.
1.3.10. Представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами Калуської міської ради та її виконавчого комітету, з Департаментом з питань цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Івано–Франківської обласної державної адміністрації, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням міського голови, його профільного заступника та виконавчого комітету міської ради;
1.3.11. Представляє в установленому законодавством порядку інтереси Калуської міської ради, виконавчого комітету міської ради, міського голови та управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради в усіх судових та адміністративних органах України під час розгляду правових питань і спорів.
1.3.12. Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.
1.3.13. Подає на затвердження міському голові кошториси та штатні розписи управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.
1.3.14. Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
1.3.15. Подає міському голові пропозиції щодо:
- присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування управління;
- заохочення або притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування управління;
-  вирішення кадрових питань щодо посадових осіб управління.
1.3.16. Приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, заохочує їх та притягає до дисциплінарної відповідальності.
1.3.17. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень та компетенції управління.
1.3.18. Забезпечує додержання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавчої дисципліни.
1.3.19. Розробляє спільно з керівниками підрозділів проекти регуляторних та нормативно-правових актів.
1.3.20. У відповідності до посадових обов’язків, посадові особи управління несуть відповідальність згідно із законом, за порушення законодавства про мобілізаційну підготовку та мобілізацію.
1.3.21. Здійснює інші повноваження, визначені законодавством, рішеннями сесій Калуської міської ради та цим Положенням.
Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, ДСНС України, можуть бути скасовані міською радою або в судовому порядку.
Начальник управління має першого заступника та заступника начальника згідно затвердженого штатного розпису, що призначається на посаду та звільняться з посади міським головою, відповідно до чинного законодавства України.
Гранична чисельність та фонд оплати праці працівників управління визначається у межах відповідних бюджетних призначень що затверджуються у встановленому законодавством порядку.
Штатний розпис та кошторис управління затверджує міським головою за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002р. № 228 (зі змінами).
Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в банківських установах та Калуському УДКСУ, печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням. Підрозділи управління можуть мати внутрішні печатки та штампи.
В управлінні функціонує три відділи:
- цивільного захисту;
- організаційної, оборонної та господарської роботи;
- муніципальної інспекції.
Юридична та поштова адреса управління:
77301, вул. Степана Бандери, буд. 28, м. Калуш, Івано-Франківська область, Код ЄДРПОУ: 08519693
 
2. ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ УПРАВЛІННЯ Є:
 
2.1. Основним завданням управління є забезпечення на території Калуської міської територіальної громади реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення, мобілізації, оборонної роботи, екології та природних ресурсів, додержання законності, правопорядку в сфері благоустрою, стоянки і паркування транспортних засобів, що включає:
- забезпечення реалізації в межах компетенції державної політики у сфері цивільного захисту, запобігання, реагування і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного, природного і соціального характеру;
- організацію ефективного співробітництва органів місцевого самоврядування з органами влади, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
- організацію відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
- розроблення і здійснення заходів щодо підтримання готовності органів управління та сил Калуської міської субланки районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області (надалі – Калуська міська субланка районної ланки) до дій за призначенням у мирний час та в особливий період;
- здійснення разом з іншими органами управління Калуської міської субланки цивільного захисту інформаційного забезпечення, впровадження сучасних інформаційних технологій;
- взаємодію із Збройними Силами України, Національної гвардії України, Державною прикордонною службою України, Служби безпеки України, органами прокуратури в Україні, територіального центру комплектування та соціальної підтримки, митних та інших адміністративних органів по забезпеченню дотримання законності, забезпечення (охорони) публічної (громадської) безпеки і порядку, захисту прав, свобод і законних інтересів громадян;
- організацію роботи по охороні довкілля та навколишнього природного середовища;
- здійснення нагляду (контролю) за дотриманням на території Калуської міської територіальної громади положень чинного законодавства у сфері благоустрою, з метою забезпечення чистоти, порядку та безпеки на території громади;
- здійснення нагляду (контролю) за дотриманням на території Калуської міської територіальної громади Правил дорожнього руху в частині зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів;
- забезпечення на території громади правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян у встановленому чинним законодавством порядку, в тому числі, спільно з органами Національної поліції України;
- здійснення контролю щодо недопущення незаконної торгівлі та торгівлі з рук у невстановлених місцях;
- виявлення правопорушень та притягнення до адміністративної відповідальності в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в частині зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованих в режимі фотозйомки (відеозапису).
 
3. ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ
 
3.1. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
3.1.1. Забезпечує розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту та життєзабезпечення постраждалого населення.
3.1.2. Подає міському голові та Департаменту з питань цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Івано–Франківської обласної державної адміністрації:
- пропозицiї до проектiв державних та регiональних програм щодо удосконалення органiзацiї цивiльного захисту та запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй;
- пропозицiї щодо включення до проектiв державного i місцевих бюджетiв витрат на розвиток i функцiонування органiв управління та сил Калуської міської субланки районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, систем зв’язку та централiзованого оповiщення, здiйснення заходiв щодо захисту населення i територiй вiд надзвичайних ситуацiй, лiквiдацiї їх наслiдкiв.
3.1.3. Здійснює у межах своїх повноважень збiр, накопичення, обробку i аналiз iнформацiї про стан техногенної та природної безпеки та забезпечує оперативне iнформування міського голови та управління з питань цивільного захисту облдержадміністрації.
3.1.4. Подає міському голові пропозиції щодо утворення та складу спецiальних комiсiй з лiквiдацiї надзвичайних ситуацiй, бере участь у їх роботi.
3.1.5. Координує дiяльнiсть сил Калуської міської субланки районної ланки цивільного захисту щодо запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй та лiквiдацiї їх наслiдкiв.
3.1.6. Забезпечує оповіщення керівного складу органiв управлiння та сил Калуської міської субланки районної ланки цивільного захисту, інформування населення про загрозу та виникнення надзвичайної ситуації.
3.1.7 Здійснює нагляд (контроль) за дотриманням на території Калуської міської територіальної громади положень чинного законодавства у сфері благоустрою та Правил дорожнього руху в частині зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів.
3.1.8. Забезпечує в межах своїх повноважень, на території Калуської міської територіальної громади публічний правопорядок, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян у встановленому чинним законодавством порядку, в тому числі спільно з органами Національної поліції України;
3.1.9 Здійснює контроль щодо недопущення незаконної торгівлі та торгівлі з рук у невстановлених місцях;
3.1.10. Фіксує виявлені правопорушення в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за порушення правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів, контролює за оплатою користування комунальними парковками та зонами платного паркування транспортних засобів на території Калуської міської територіальної громади.
3.1.11. Посадові особи управління представляють в установленому законодавством порядку інтереси Калуської міської ради, виконавчого комітету міської ради, міського голови та управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради в усіх судах України та інших органах під час розгляду правових питань і спорів, що стосуються їх компетенції та сфери діяльності.
3.1.12. Бере участь:
- у прогнозуваннi ймовiрностi виникнення надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру, здiйснює районування територiй за наявнiстю потенцiйно небезпечних об’єктiв i об’єктiв пiдвищеної небезпеки та загрози виникнення стихiйного лиха;
- у пiдготовцi для подання міському голові пропозицiй щодо розподілу коштів резервного фонду міського бюджету для лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайних ситуацiй, надання матерiальної та фiнансової допомоги населенню, яке постраждало внаслiдок надзвичайних ситуацiй;
- в органiзацiї вiдновлювальних робiт з лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайних ситуацiй, що проводяться силами органів цивільного захисту;     
- у впровадженні в практику досягнень науки i технiки з питань запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй, зменшення впливу негативних наслiдкiв та проведення робiт з їх лiквiдацiї;
- у розробленні для подання в установленому порядку міському голові  плану цивiльного захисту i заходiв щодо запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй та лiквiдацiї їх наслiдкiв;
- в органiзацiї та проведенні пiдготовки органiв управління та сил Калуської міської субланки районної ланки, населення до дiй у надзвичайних ситуацiях у мирний час та в особливий перiод;
- у розробленні та органiзації здiйснення заходiв щодо евакуацiї населення iз зон надзвичайних ситуацiй та зон можливих бойових дiй в особливий перiод;
- у межах своїх повноважень у виконаннi завдань з мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi міста Калуш та населених пунктів що входять в склад Калуської міської територіальної громади, а саме:
отримавши розпорядження голови (начальника) Калуської районної  державної адміністрації (військової адміністрації) або керівника Калуського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки про проведення заходів мобілізації чи виклик резервістів та військовозобов’язаних районного територіального центру комплектування:
- забезпечує доведення до підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, а також населення розпорядження керівника Калуської районної державної адміністрації (військової адміністрації) або керівника Калуського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки про проведення заходів мобілізації чи виклик резервістів та військовозобов’язаних Калуського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- забезпечує доведення до груп оповіщення розпорядження міського голови про оповіщення, на основі розпорядження начальника Калуського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, узагальнює результати оповіщення та доводить їх до Калуського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- повідомляє письмово у триденний строк Калуському районному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки про результати оповіщення та виконання резервістами та військовозобов’язаними вимог законодавства;
- невідкладно письмово повідомляє Калуському районному  територіальному центру комплектування та соціальної підтримки про резервістів та військовозобов’язаних, які відмовилися від отримання повісток;
- забезпечує при необхідності прибуття резервістів та військовозобов’язаних шляхом їх перевезення від дільниць оповіщення до пунктів збору Калуського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки або військових частин;
- здійснює на території Калуської міської територіальної громади інформаційне забезпечення призову резервістів та військовозобов’язаних на військову службу під час мобілізації.
3.1.13. Органiзовує та в установленому порядку здiйснює контроль за створенням, накопиченням, збереженням, розподiлом i цiльовим використанням матерiального резерву для запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй та лiквiдації їх наслiдкiв.
3.1.14. Планує, організовує і забезпечує мобілізаційну підготовку та мобілізацію на території Калуської міської територіальної громади.
3.1.15. Бере участь у формуванні проектів основних показників мобілізаційного плану.
3.1.16. Розробляє мобілізаційні плани, довготермінові і річні програми мобілізаційної підготовки.
3.1.17. Забезпечує на території Калуської міської територіальної громади виконання мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствами, установами і організаціями, які залучаються ними до виконання цих завдань (замовлень).
3.1.18. Здійснює під час оголошення мобілізації заходи щодо переведення підприємств, установ і організацій, які знаходяться на території Калуської міської територіальної громади, на роботу в умовах особливого періоду.
3.1.19. Доводить розпорядження про виконання мобілізаційних завдань (замовлень) до підприємств, установ і організацій, які знаходяться на території Калуської міської територіальної громади і залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) та укладають з ними договори (контракти).
3.1.20. Управляє та наглядає за мобілізаційною підготовкою підприємств, установ і організацій, які залучаються ними до виконання мобілізаційних завдань (замовлень).
3.1.21. У разі ліквідації (реорганізації) підприємств, установ і організацій, що перебувають у комунальній власності і яким встановлено мобілізаційні завдання (замовлення) або які залучаються до їх виконання, здійснює заходи щодо передачі таких завдань (замовлень) іншим підприємствам, установам і організаціям, які знаходяться на території Калуської міської територіальної громади, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
3.1.22. Організовує і забезпечує під час мобілізації в установленому порядку своєчасне оповіщення, прибуття громадян, які залучаються до виконання обов’язку щодо мобілізації у порядку, визначеному частинами третьою - п’ятою статті 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», транспортних засобів та техніки на збірні пункти та у військові частини шляхом вжиття відповідних інформаційних та організаційно-технічних заходів, виділення будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів і надання послуг Збройним Силам України, іншим військовим формуванням, силам цивільного захисту відповідно до мобілізаційних планів, а також виконання завдань, визначених Генеральним штабом Збройних Сил України.
3.1.23. Забезпечує прибуття резервістів та військовозобов’язаних шляхом їх перевезення від дільниць оповіщення до пунктів збору Калуського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки або військових частин.
3.1.24. Сприяє Калуському районному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки у їх роботі в мирний час та під час мобілізації.
3.1.25. Одержує від місцевих органів виконавчої влади необхідну інформацію про характер мобілізаційних завдань (замовлень), встановлених підприємствам, установам і організаціям, які знаходяться на території Калуської міської територіальної громади, з метою планування раціонального використання людських і матеріальних ресурсів під час мобілізації та у воєнний час.
3.1.26. Вирішує разом з місцевими органами виконавчої влади питання щодо виконання мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствами, установами і організаціями, що перебувають у комунальній власності або залучаються ними до виконання цих завдань (замовлень), у разі втрати зв'язку із зазначеними підприємствами, установами і організаціями під час мобілізації та у воєнний час (спільно з РВА).
3.1.27. Органiзовує роботу з планування укриття населення у захисних спорудах, веде їх облiк, контролює стан утримання таких споруд, бере участь у роботi комiсii з питань визначення їхнього стану.
3.1.28. Здійснює планування та організацію роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення.
3.1.29. Приймає участь у проведенні технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту.
3.1.30. Спільно з Калуським РУ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області подає міському голові пропозицiї щодо потреби в засобах радiацiйного i хiмiчного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил Калуської міської субланки районної ланки цивільного захисту, а також щодо мiсць їх зберiгання.
3.1.31. Організовує накопичення та зберiгання засобiв радiацiйного і хiмiчного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил Калуської міської субланки районної ланки та їх своєчасну видачу пiд час загрози виникнення або виникнення радiацiйних і хiмiчних аварiй та в особливий перiод.
3.1.32. Розробляє i здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо участі органiв управління та сил Калуської міської субланки районної ланки в територiальнiй обороні.
3.1.33. Організовує роботу розрахунково-аналітичних груп з оцiнки радiацiйного i хiмiчного стану в умовах надзвичайних ситуацiй.
3.1.34. Забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням рішень міської комісії з питань техногенно-екологiчної безпеки та надзвичайних ситуацiй.
3.1.35. Організовує роботу iз забезпечення готовностi місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту.
3.1.36. Доводить до місцевих органiв виконанчої влади та органiв мiсцевого самоврядування розпорядження про переведення Калуської міської субланки районної ланки у вищi ступенi готовностi.
3.1.37. Організовує роботу та налагоджує зв'язки з військовими частинами на території громади та за її межами, в порядку надання їм шефської допомоги.
3.1.38. Розглядає в межах своєї компетенції  звернення громадян, вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань.
3.1.39. Розробляє проекти нормативно-правових актів (рішень міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови) з питань, що відносяться до компетенції управління.
3.1.40. Здійснює контроль за додержанням природоохоронного законодавства, використанням і охороною природних ресурсів загальнодержавного та місцевого значення, відтворенням лісів.
3.1.41. Здійснює зв’язок з науково-дослідницькими, державними господарчими та громадськими організаціями для проведення заходів з питань охорони, раціонального використання і відтворення природних ресурсів.
3.1.42. Забезпечує систематичне та оперативне інформування населення, підприємств, установ, організацій та громадян про стан навколишнього природного середовища, захворюваності населення, а також здійснює контроль за станом навколишнього природного середовища.
3.1.43. Готує проєкти рішень міської ради щодо погодження клопотань про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення.
3.1.44. Готує проєкти рішень міської ради щодо організації територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення.
3.1.45. Готує та подає на затвердження ради проєкти місцевих програм охорони довкілля, бере участь у підготовці регіональних програм охорони довкілля.
3.1.46. Створює і використовує матеріальні резерви для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
3.1.47. Організовує та забезпечує життєдіяльність постраждалих від надзвичайних ситуацій, а також під час ведення воєнних (бойових) дій або внаслідок таких дій.
3.1.48. Організовує роботу відділу муніципальної інспекції, в частині  охорони громадського порядку, дотримання законодавства підприємствами, установами, організаціями та громадянами в сфері благоустрою, контролю за  дотримання Правил дорожнього руху в частині зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів.
 
4. УПРАВЛІННЯ МАЄ ПРАВО:
 
4.1. Управлiння має право:
- одержувати в установленому порядку вiд місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та суб'єктів господарювання всіх форм власності і підпорядкування, інформацію, необхідну для виконання покладених  на нього завдань;
- заслуховувати iнформацiю посадових осіб пiдприємств, установ та органiзацiй незалежно вiд форми власностi i пiдпорядкування про хiд виконання завдань i заходiв у сферi цивiльного захисту та в установленому законодавством порядку давати їм обов’язковi для виконання розпорядження про усунення порушень вимог цивiльного захисту, а також стосовно дотримання на території Калуської міської територіальної громади положень чинного законодавства у сфері благоустрою та Правил дорожнього руху в частині зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів;
- залучати до здійснення заходiв, пов’язаних iз запобiганням виникненню надзвичайних ситуацiй та їх виникненням, сили Калуської міської субланки районної ланки згiдно з планами взаємодiї, а також окремих спецiалiстiв - за погодженням з їх керiвниками;
- проводити рейди та перевірки, обстеження території, об'єктів Калуської міської територіальної громади щодо стану їх благоустрою, додержання суб’єктами господарської діяльності, установами та організаціями незалежно від форм власності та громадянами законодавства у сфері благоустрою;
- відвідувати підприємства, установи, організації, суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форми власності з метою дотримання чинного законодавства у сфері благоустрою та поводження з відходами;
- вимагати від громадян, посадових та службових осіб суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності, які порушують законодавство у сфері благоустрою, поводження з побутовими та виробничими відходами, безпеки і порядку, припинення правопорушень та виносити на місці усні попередження та надавати приписи на усунення виявлених порушень особам, які допустили малозначні адміністративні порушення;
- складати протоколи про адміністративні правопорушення на службових та посадових осіб підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та громадян в межах компетенції та порядку передбачених чинним законодавством;
- здійснювати контроль за виконанням наданих приписів та запланованих заходів на усунення виявлених порушень;
- направляти протоколи про адміністративне правопорушення на розгляд органам (посадовим особам), уповноваженим розглядати справи про адміністративні правопорушення відповідно до положень Кодексу України про адміністративні правопорушення;
- направляти повідомлення громадянам, посадовим та службовим особам підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності для надання усних або письмових пояснень та проводити опитування зазначених осіб у зв’язку з порушенням ними вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, публічної безпеки і порядку;
- здійснювати відповідно до чинного законодавства фото, відеозйомку, звукозапис, як допоміжний засіб фіксації порушень вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, публічної безпеки та порядку;
- здійснювати фото (відео) фіксацію порушень Правил дорожнього руху в частині зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів;
- розглядати справи про адміністративні правопорушення в межах наданих повноважень чинним законодавством України;
- одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів Калуської міської ради, службових та посадових осіб підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на підрозділи Управління завдань, функцій та повноважень;
- одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів Калуської міської ради, службових та посадових осіб підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на управління завдань;
- встановлювати особу правопорушника, в тому числі за допомогою правоохоронних органів, та інших органів виконавчої влади;
- придбати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;
- використовувати радіозв'язок за наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах;
- вимагати від громадян, службових та посадових осіб підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності припинення протиправних дій, дотримання законності та правопорядку;
  • здійснювати контроль за дотриманням Правил дорожнього руху, Правил паркування транспортних засобів та інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу стоянки та  паркування транспортних засобів;
  • проводити перевірку додержання водіями Правил паркування транспортних засобів щодо своєчасної оплати за послуги платного паркування транспортних засобів на стоянках платного паркування;
  • притягувати до адміністративної відповідальності власників або уповноважених осіб за порушення законодавства України у сфері зупинки. стоянки та паркування автотранспорту на території Калуської міської територіальної громади;
  • впроваджувати в Калуській міській територіальній громаді програмний комплекс з автоматичної фіксації правопорушень в сфері стоянки та паркування транспортних засобів та автоматизовану систему контролю оплати вартості послуг з паркування, замовлення та розроблення технічних вимог та завдань до цієї системи з подальшим поданням їх на затвердження у встановленому законом порядку;
  • брати участь у написанні та впровадженні грантових проектів;
  • приймати до договору цивільно-правового характеру фахівців та спеціалістів (робітників), для виконання роботи не пов’язаної з виконанням функцій державної влади чи місцевого самоврядування (діловодство, кур’єрство, господарські послуги, прибирання, тощо), в межах кошторисних призначень на фонд оплати праці.
 
-
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
 
Начальник управління несе персональну відповідальність за роботу управління та належне виконання покладених на нього завдань та функцій.
Відповідальність працівників настає у разі невиконання або неналежного виконання обов'язків, визначених цим Положенням та посадовими інструкціями. Притягнення до відповідальності здійснюється у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
 
6. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ З ІНШИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ
 
Управління, в установленому законодавством порядку та у межах повноважень у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого  самоврядування, а також з підприємствами, установами та органiзацiями незалежно від форми власності i підпорядкування, об’єднаннями громадян, правоохоронними органами, громадськими організаціями, посадовими і службовими особами, депутатами різних рівнів  та громадянами.
 
7. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
Припинення діяльності управління з питань надзвичайних ситуацій (ліквідація, реорганізація) здійснюється за рішенням Калуської міської ради відповідно до вимог законодавства України.
Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його затвердження.
 
 
 
 
Начальник управління                                                              Олег ТАРБЄЄВ