УКРАЇНА
КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
|
Керуючись ст. ст. 25, 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про відділ кадрової роботи і нагород виконавчого комітету Калуської міської ради у новій редакції (додається).
2. Рішення міської ради від 28.05.2020 року №3136 «Про затвердження нової редакції Положення про відділ кадрової роботи і нагород виконавчого комітету Калуської міської ради», вважати таким, що втратило чинність.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Олега Савку.
Міський голова Андрій НАЙДА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
25.09.2025 № 4539
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ кадрової роботи і нагород
виконавчого комітету Калуської міської ради
про відділ кадрової роботи і нагород
виконавчого комітету Калуської міської ради
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відділ кадрової роботи і нагород виконавчого комітету Калуської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Калуської міської ради, підзвітний і підконтрольний міській раді, виконавчому комітету та міському голові і підпорядкований міському голові та керуючому справами виконкому.
1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядчими актами Івано-Франківської обласної державної адміністрації та обласної ради, рішеннями Калуської міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами, а також цим Положенням.
1.3.Ліквідація чи реорганізація відділу, внесення змін до цього Положення, здійснюється за рішенням міської ради.
1.4.Працівники відділу призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою у встановленому законодавством порядку.
1.5. Відділ очолює начальник відділу, який підпорядкований міському голові безпосередньо або за його розпорядженням керуючому справами виконавчого комітету міської ради. У період відсутності начальника відділу його обов’язки виконує головний спеціаліст відділу.
1.6. Начальник відділу:
1.6.1. Організовує роботу відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, здійснення функцій та реалізацію прав, аналізує результати роботи відділу, вживає заходи щодо підвищення її ефективності, встановлює ступінь відповідальності працівників відділу за доручені ділянки роботи.
1.6.2. Визначає функціональні обов’язки працівників відділу, розробляє їх посадові інструкції, контролює виконання працівниками обов’язків та реалізацію їх прав.
1.6.3. Займається розробленням проектів нормативно-правових актівз питань, що належать до компетенції відділу.
1.6.4. У встановленому порядку представляє відділ у державних установах та громадських організаціях з питань, що пов’язані із діяльністю відділу.
1.7. Відділ має свою печатку.
1.8. Покладання на відділ обов’язків, не передбачених цим Положенням і таких, що не відносяться до питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування, не допускається.
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
2.1. Реалізація державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування, з питань кадрової роботи у Калуській міській раді, а також нагородження та відзначення державними нагородами мешканців Калуської міської територіальної громади.
2.2. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту, в основу якого покладено принципи демократичного добору і просування по службі посадових осіб за їх діловими якостями та професійною компетентністю.
2.3. Підвищення рівня професійної компетентності працівників, заохочення їх до службової кар’єри.
2.4. Документальне оформлення вступу на службу в органи місцевого самоврядування, проходження служби та припинення трудових відносин.
2.5. Координація роботи працівників виконавчих органів Калуської міської ради, відповідальних за кадрову роботу.
3. ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. У взаємодії з підрозділами кадрової служби виконавчих органів Калуської міської ради вивчає особисті, професійні та ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад у виконавчих органах міської ради, контролює добір і розстановку кадрів у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
3.2. Приймає від претендентів на зайняття посади у виконавчих органах міської ради відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації проведення конкурсного відбору осіб на службу в органах місцевого самоврядування.
3.3. Розглядає та вносить міському голові пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах у виконавчих органах міської ради, готує разом з відповідними кадровими підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням.
3.4.Готує проєкти розпоряджень міського голови про призначення, стажування, переведення, присвоєння рангів, звільнення посадових осіб місцевого самоврядування міської ради, а також про надання відпусток і службові відрядження працівників виконавчого комітету міської ради, керівників виконавчих органів і комунальних підприємств.
3.5. Оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам виконавчих органів міської ради, вносить про це записи до трудових книжок та особових справ працівників виконавчого комітету міської ради.
3.6. Вносить відомості про трудову діяльність працівників виконавчого комітету міської ради до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у встановленому законодавством порядку.
3.7. Готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад керівників комунальних підприємств і установ, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади.
3.8. Контролює стан роботи щодо своєчасного укладання та продовження термінів дії контрактів з керівниками комунальних підприємств.
3.9.Здійснює роботу з обліку, зберігання та заповнення трудових книжок і особових справ посадових осіб апарату ради та виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради, керівників комунальних закладів і підприємств.
3.10. Забезпечує проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком.
3.11.Здійснює обробку персональних даних з метою реалізації трудових відносин, відносин у сфері управління персоналом та інших завдань, покладених на відділ, забезпечує захист персональних даних, що обробляються відділом.
3.12. Обчислює загальний трудовий стаж, страховий стаж, стаж служби в органах місцевого самоврядування, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості посадовим особам виконавчого комітету міської ради, керівникам виконавчих органів міської ради.
3.13. Здійснює ведення табелю обліку робочого часу працівників виконавчого комітету міської ради.
3.14. Здійснює організаційне забезпечення, підготовку та участь у роботі атестаційної комісії міської ради та проведення у період між атестаціями щорічної оцінки виконання посадовими особами міської ради покладених на них завдань і обов`язків.
3.15. Забезпечує облік та зберігання особових справ звільнених працівників апарату виконавчого комітету міської ради, керівників виконавчих органів та комунальних підприємств.
3.16. Оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи, засвідчує копії документів, якщо діючими нормативними актами не передбачений інший порядок засвідчення.
3.17. У межах своєї компетенції бере участь у розробці структури міської ради і штатних розписів виконавчих органів міської ради, надає методичну допомогу працівникам інших підрозділів з питань розробки посадових інструкцій.
3.18. Надає практичну і методичну допомогу підрозділам кадрової служби виконавчих органів міської ради з питань організації роботи з кадрами.
3.19. У межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи про застосування заходів дисциплінарного впливу.
3.20. Готує матеріали щодо нагородження осіб державними нагородами України, присвоєння почесних звань, нагородження відзнаками Калуського міського голови. Веде облік нагороджених осіб.
3.21. Розглядає листи, пропозиції та скарги громадян з питань кадрової роботи та інших питань, віднесених до компетенції відділу.
3.22. Періодично узагальнює практику роботи з кадрами та вносить пропозиції міському голові щодо її вдосконалення.
4. ПРАВА ВІДДІЛУ
Відділ має право:
4.1. Перевіряти і контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування у Калуській міській раді.
4.2. Одержувати в установленому законодавством порядку від інших державних органів, структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
4.3. Брати участь у нарадах та інших заходах з питань кадрової роботи, що проводяться у виконавчих органах міської ради, скликати наради з питань, які віднесено до компетенції відділу.
4.4. Вносити пропозиції міському голові з питань вдосконалення кадрової роботи, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.
4.5. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб органів місцевого самоврядування документи, інформаційні матеріали та пояснення, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
4.6. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за згодою) до розгляду питань, що належать до його компетенції.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
5.1. За невиконання або неналежне виконання покладених на них обов'язків, передбачених посадовою інструкцією та даним Положенням працівники відділу несуть відповідальність в межах чинного законодавства.
6. ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ
6.1. Під час реалізації повноважень відділ взаємодіє з:
- виконавчими органами міської ради та їх структурними підрозділами;
- постійними комісіями міської ради і депутатами міської ради;
- комунальними підприємствами, установами та організаціями;
- відповідними підрозділами місцевих органів державної виконавчої влади, інших органів місцевого самоврядування;
- об’єднаннями громадян, громадянами.

