ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XCVI

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Проголосовано:

25.09.2025

Дата прийняття:

25.09.2025

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    30
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    9

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 4544
Про затвердження нової редакції Положення про старосту села (сіл) Калуської міської територіальної громади


УКРАЇНА
КАЛУСЬКА  МІСЬКА  РАДА
РІШЕННЯ
25.09.2025     № 4544
 Про затвердження нової редакції Положення про старосту села (сіл) Калуської міської територіальної громади
 
м.Калуш
(дев’яносто шоста  сесія восьмого демократичного скликання)
 
                                                      
              
Керуючись статтями 25, 26, пунктом 3 частини 4 статтею 42, 541 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування», з метою врегулювання окремих організаційних питань, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики,  міська рада
 
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити нову редакцію Положення про старосту села (сіл) Калуської міської територіальної громади, що додається.
2. Рішення міської ради від 29.06.2023  2229 «Про затвердження нової редакції Положення про старосту села (сіл) Калуської міської територіальної громади» вважати таким, що втратило чинність.
 
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Олега Савку.
 
 
 
 
Міський голова                                                     Андрій НАЙДА
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
25.09.2025    №  4544
 
ПОЛОЖЕННЯ
про старосту села (сіл) Калуської міської територіальної громади
(нова редакція)
I. Загальні положення
    1.1. Положення про старосту села (сіл),які увійшли до складу Калуської міської територіальної громади (далі – Положення) розроблено відповідно до Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про внесення змін до деяких законів України щодо статусу старости села, селища», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі» (реєстр № 2679) і визначає права і обов’язки старости, порядок його обрання та припинення повноважень, порядок звітування, відповідальність та інші питання, пов’язані з діяльністю старости.
1.2. Положення затверджується виключно на пленарному засіданні міської ради.
1.3. Старостинські округи Калуської міської територіальної громади, в яких запроваджується посада старости, утворюються міською радою.
1.4. Староста затверджується на посаду міською радою на строк її повноважень.
II. Правовий статус старости
2.1. Староста є виборною посадовою особою місцевого самоврядування, який представляє інтереси села (сіл), що входять до відповідного старостинського округу і набуває свого статусу у відповідності до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
2.2.Староста працює на постійній основі в апараті виконавчого комітету Калуської міської ради.
2.3. Староста може бути членом виконавчого комітету міської ради.
2.4. Староста не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю.
2.5. Порядок організації роботи старости визначається Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законами, а також цим Положенням. Межі і обсяги матеріальної відповідальності старости регулюються договором.
2.6. Староста має номерну гербову печатку, ескіз якої та порядок використання регулюється рішенням міської ради.
 
ІІІ. Порядок затвердження на посаду та припинення повноважень старости
 
3.1. Староста затверджується Калуською міською радою на строк її повноважень за пропозицією міського голови, що вноситься за результатами громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, подворового опитування жителів, інших форм консультацій з громадськістю за окремим порядком, який затверджує міська рада), проведеного у межах відповідного старостинського округу.
Кандидатура старости вноситься на громадське обговорення міським головою та вважається погодженою з жителями відповідного старостинського округу, якщо в результаті громадського обговорення отримала таку підтримку у старостинському окрузі:
з кількістю жителів до 1500 - більше 20 відсотків голосів жителів від загальної кількості жителів відповідного старостинського округу, які є громадянами України і мають право голосу на виборах;
з кількістю жителів від 1500 до 10 тисяч - більше 17 відсотків голосів.
 
3.2. Кандидатура старости вноситься на громадське обговорення міським головою шляхом прийняття розпорядження про проведення громадського обговорення. У розпорядженні визначається дата (період), місце та форма проведення громадського обговорення, а також виконавчий орган Калуської міської ради, що відповідає за його проведення.
Не пізніше ніж за три днідо початку громадського обговорення кандидатури старости на офіційному веб-сайті міської ради оприлюднюється оголошення про початок такого обговорення із зазначенням відомостей про кандидатуру старости.
Визначений виконавчий орган міської ради доводить до відома громадськості через офіційний вебсайт Калуської міської ради та оголошення в адміністративному приміщенні центру старостинського округу розпорядження міського голови про проведення громадського обговорення та інформацію про кандидата на посаду старости.
Визначений виконавчий орган Калуської міської ради організовує та забезпечує проведення громадського обговорення, складає за результатами його проведення протокол, який повинен містити такі відомості: дата (період) і місце проведення громадського обговорення, кількість жителів відповідного старостинського округу,  які є громадянами України і мають право голосу на виборах, відомості про кандидатуру старости, кількість учасників громадського обговорення, які підтримали відповідну кандидатуру, із зазначенням прізвища, власного імені (усіх власних імен) та по батькові (за наявності), числа, місяця і року народження, серії та номера паспорта громадянина України (тимчасового посвідчення громадянина України - для осіб, недавно прийнятих до громадянства України), що засвідчується підписом таких учасників.
3.3. Результати громадського обговорення кандидатури старости оприлюднюються на офіційному веб-сайті ради не пізніше ніж на третій день після встановлення результатів такого обговорення.
Протокол громадського обговорення подається Калуській міській раді для прийняття відповідного рішення.
Кандидатура старости відповідного старостинського округу, не підтримана міською радою, не може бути повторно внесена для затвердження в цьому старостинському окрузі протягом поточного скликання Калуської міської ради.
Старостою не може бути затверджений громадянин України, який:
1) визнаний судом недієздатним;
2) має судимість за вчинення умисного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;
3) за рішенням суду позбавлений права займати посади в органах державної влади та їх апараті або в органах місцевого самоврядування протягом установленого строку;
4) у разі прийняття на службу в органи місцевого самоврядування буде безпосередньо підпорядкований близьким особам.
3.4. Строк повноважень старости становить п'ять років, крім випадків дострокового припинення його повноважень з підстав і в порядку, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами.
3.5. Повноваження старости припиняються одночасно з припиненням повноважень Калуської міської ради відповідного скликання.
3.6. Повноваження старости припиняються достроково, а відповідна особа звільняється з посади, у порядку, передбаченому чинним законодавством.
3.7. Крім загальних підстав, передбачених Кодексом законів про працю України повноваження старости припиняються на підставі і в порядку, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законами України, а також у разі:
порушення посадовою особою місцевого самоврядування Присяги;
порушення умов реалізації права на службу в органах місцевого самоврядування;
виявлення або виникнення обставин, що перешкоджають перебуванню на службі, чи недотримання вимог, пов’язаних із проходженням служби в органах місцевого самоврядування;
досягнення посадовою особою місцевого самоврядування граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.
ІV. Повноваження старости
4.1. Староста відповідно до своїх повноважень:
1) представляє інтереси жителів відповідного села (сіл) у виконавчих органах міської ради;
2) забезпечує зберігання офіційних документів, пов’язаних з місцевим самоврядуванням відповідного старостинського округу, забезпечувати доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому законом порядку;
3) вирішує за дорученням міського голови або відповідної ради питання, пов’язані з діяльністю ради та її органів;
4) веде діловодство, облік і звітність з передачею документів до архіву;
5) бере участь у пленарних засіданнях міської ради та засіданнях її постійних комісій;
6) має право на гарантований виступ на пленарних засіданнях міської ради, засіданнях її постійних комісій з питань, що стосуються інтересів жителів відповідного старостинського округу;
7) сприяє жителям відповідного старостинського округу у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади, а також у поданні відповідних документів до зазначених органів. 
8) бере участь в організації виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень  міського голови на території відповідного старостинського округу та у здійсненні контролю за їх виконанням;
9) бере участь у підготовці проєкту місцевого бюджету в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного старостинського округу; розробляє проєкти програм з питань соціально-економічного та культурного розвитку території відповідного старостинського округу та подає на розгляд міської ради чи виконавчого комітету.
10) вносить пропозиції до виконавчого комітету міської ради з питань проблем та шляхів поліпшення діяльності на території відповідного старостинського округу виконавчих міської ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб;
11) бере участь у підготовці проєктів рішень міської ради, що стосуються майна територіальної громади, розташованого на території відповідного старостинського округу;
12) бере участь у здійсненні контролю за використанням об’єктів комунальної власності, розташованих на території відповідного старостинського округу;
13) бере участь у здійсненні контролю за станом благоустрою відповідного села (сіл) та інформує міського голову, виконавчі органи міської ради про його результати;
14) отримує від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для здійснення наданих йому повноважень;
15) сприяє утворенню та діяльності органів самоорганізації населення, організації та проведенню загальних зборів, громадських слухань та інших форм безпосередньої участі громадян у вирішенні питань місцевого значення у відповідному селі (селах);
16) організує на території старостинського округу виконання рішень Калуської міської ради та її виконавчого комітету з питань, що стосуються діяльності закладів та установ, які фінансуються з бюджету громади, сфери послуг, соціального захисту та соціальних послуг, будівництва та благоустрою, громадського правопорядку, екології та цивільного захисту, захисту прав, законних інтересів та свобод громадян;
17) здійснює інші повноваження, визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами.
4.2. Обов’язки старости:
1) додержуватися Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, регламенту ради, цього Положення та інших нормативно-правових актів, що визначають порядок його діяльності та взаємовідносини з міською територіальною громадою, органами місцевого самоврядування та їхніми посадовими особами, громадою та її членами.
2) брати участь у засіданнях виконавчого комітету ради, виконувати доручення ради, її виконавчого комітету, міського голови, інформувати їх про виконання доручень;
3) брати участь в організації та проведенні зборів членів відповідної громади та в оформленні документів цих зборів, вносити пропозиції до порядку денного зборів, організовувати виконання рішень зборів членів відповідної громади та здійснювати моніторинг їх виконання;
4) сприяти виконанню на території відповідного старостинського округу програм соціально-економічного та культурного розвитку, затверджених рішенням ради, інших актів ради та її виконавчого комітету, вносити до виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради пропозиції з цих питань.
5) вести прийом жителів громади згідно з визначеним графіком, здійснювати моніторинг стану дотримання їхніх прав і законних інтересів у сфері соціального захисту, культури, освіти, фізичної культури та спорту, житлово-комунального господарства, реалізації ними права на працю та медичну допомогу;
6) вести облік та узагальнювати пропозиції жителів громади з питань соціально-економічного та культурного розвитку відповідного старостинського округу, соціального, побутового та транспортного обслуговування;
7) приймати від жителів внутрішньої громади заяви, адресовані органам місцевого самоврядування територіальної громади та їхнім посадовим особам, передавати їх за призначенням;
8) здійснювати моніторинг благоустрою відповідного старостинського округу, вживати заходів до його підтримання в належному стані;
9) сприяти проведенню передбачених контрольних заходів на території відповідного старостинського округу (землекористування, довкілля, об’єкти житлово-комунальної інфраструктури тощо);
10) здійснювати моніторинг за дотриманням на території відповідного старостинського округу громадського порядку, станом виконанням встановлених рішеннями ради правил з питань благоустрою території населених пунктів територіальної громади, забезпечення в них чистоти і порядку, торгівлі на ринках та зберігання тиші в громадських місцях тощо;
11) контролювати дотримання правил використання об’єктів комунальної власності територіальної громади, що розташовані на території відповідного старостинського округу;
12) сприяти діяльності органу (органам) самоорганізації населення відповідного старостинського округу;
13) надавати практичну допомогу органам самоорганізації населення у виконанні ними своїх завдань та повноважень;
14) не допускати на території відповідного старостинського округу дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам територіальної громади та держави;
15) своєчасно надавати інформацію до Реєстру об’єктів власності територіальної громади щодо об’єктів, які розташовані на території відповідного старостинського округу.
16) періодично звітувати (не менш одного разу на рік) перед радою, зборами членів відповідної громади чи у інший спосіб, передбачений ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»,
17) дотримуватися правил службової етики, встановлених законодавчими актами України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими актами її органів;
18) виконувати поточні доручення ради та її виконавчого комітету, голови, звітувати про їх виконання;
19) забезпечувати зберігання офіційних документів, пов'язаних з місцевим самоврядуванням відповідного старостинського  округу, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому законом порядку;
20) вести діловодство, облік і звітність з передачею документів до архіву;
21) надавати довідки, характеристики фізичним та юридичним особам, які проживають на території відповідного старостинського округу згідно з Порядком, що є додатком до цього Положення;
22) проводити обстеження умов проживання заявника для визначення складу сім’ї; для визначення складних життєвих обставин, ступеня нужденності та можливостей знаходження додаткових джерел для існування сім’ї; для підтвердження фактичного місця проживання; для визначення фактично проживаючих членів домогосподарства; для підтвердження факту спільного проживання законного представника з дитиною з інвалідністю; для підтвердження факту спільного проживання законного представника з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу та догляду за ним; для підтвердження факту спільного проживання фізичної особи, яка надає соціальні послуги з особою, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та догляду за нею та складати акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення/відновлення державної соціальної допомоги/соціальних виплат, щодо заявників, які проживають на території відповідного старостинського округу.
23) вчиняти нотаріальні дії, керуючись у своїй діяльності законами України, Порядком вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування відповідно до законодавства України;
24) вести військовий облік призовників і військовозобов’язаних та бронювання військовозобов’язаних, здійснення їх оповіщення під час призову та мобілізації;
25) шанобливо ставитися до жителів села (сіл) відповідного старостинського округу та їхніх звернень до органів місцевого самоврядування.
4.3. Староста має право:
1) офіційно представляти громаду, її членів в органах місцевого самоврядування територіальної громади, брати участь з правом дорадчого голосу у пленарних засіданнях ради, засіданнях її постійних та тимчасових комісій, на яких розглядаються питання, що зачіпають інтереси членів відповідної громади;
2) одержувати від органів місцевого самоврядування територіальної громади та їхніх посадових осіб, а також від підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, що розташовані на території громади інформацію, документи та матеріали, які стосуються соціально-економічного та культурного розвитку відповідного старостинського округу;
3) погоджувати проєкти рішень ради та її виконавчого комітету щодо майна об’єднаної територіальної громади, розташованого на території відповідного старостинського округу;
4) вносити пропозиції до порядку денного засідань виконавчого комітету ради з питань, які стосуються інтересів відповідної громади, оголошувати на засіданнях виконавчого комітету тексти заяв та звернень відповідної громади, її членів з питань, що стосуються інтересів громади чи інтересів територіальної громади загалом;
5) порушувати у виконавчому комітеті ради питання про необхідність проведення перевірок з питань, віднесених до компетенції ради та її органів, діяльності підприємств, установ і організацій розташованих на території відповідного старостинського округу незалежно від форми власності;
6) вносити пропозиції щодо усунення недоліків і порушень керівникам підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, і органів, діяльність яких перевірялася відповідно до підпункту 5 цього пункту, а також органам, яким вони підпорядковані, порушувати питання про притягнення до відповідальності осіб, з вини яких сталося порушення;
7) пропонувати питання для розгляду органом (органами) самоорганізації населення відповідного старостинського округу;
8) звертатися правоохоронних органів у разі виявлення порушень громадського порядку на території відповідного старостинського округу.
9) відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі» (реєстр № 2679) староста здійснює окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг (за умови, що призначений староста має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра).
4.4. З метою запобігання негативним наслідкам реального, потенційного конфлікту інтересів староста бере участь у розгляді, підготовці та прийнятті виконавчим комітетом ради рішень, де може виникнути конфлікт його інтересів, за умови самостійного публічного оголошення про такий конфлікт під час засідання виконавчого комітету, на якому розглядається відповідне питання.
V. Організація діяльності старости
5.1. Місце та режим роботи, правила внутрішнього розпорядку, діловодства та інші питання організації діяльності старости визначаються виконавчим комітетом. Режим роботи старости відповідає режиму виконавчого комітету роботи ради.
5.2. Час особистого прийому жителів старостою встановлюється розпорядженням міського голови.
5.3. Інформаційне, матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності старости здійснюється виконавчим комітетом міської ради.
5.4. Старості видається номерна печатка з метою надання адміністративних послуг жителям старостинського округу.
5.5. На час тимчасової відсутності старости у зв’язку з відпусткою, хворобою тощо його обов’язки, визначені п.п. 1; 3-15; 17-22 розділу 3.2 цього Положення, виконує  посадова особа, визначена розпорядженням міського голови.
VІ. Підзвітність, підконтрольність та відповідальність старости
6.1. При здійсненні наданих повноважень староста є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед жителями відповідного села (сіл),міською радою.
6.2. Староста не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед жителями відповідного села (сіл) на відкритій зустрічі з громадянами. На вимогу не менше половини депутатів ради інформує раду про свою роботу.
6.3. Староста несе персональну відповідальність за зберігання печаток, штампів, бланків, документів, справ та інших матеріальних носіїв інформації відповідно до вимог чинного законодавства.
6.4. Староста може бути притягнений до дисциплінарної, матеріальної, цивільної, адміністративної та кримінальної відповідальності, визначеної законом.
                   Додаток
до Положення про старосту села (сіл) Калуської міської територіальної громади
 
 
ПОРЯДОК
видачі довідок старостами старостинських округів Калуської міської територіальної громади
 
  1. Загальні положення
1.1. Порядок видачі старостами старостинських округів довідок у Калуській міській раді (далі– Порядок) визначає процедуру видачі довідок жителям, які проживають або зареєстровані на території старостинських округів територіальної громади.
1.2. Суб`єктами надання послуги з видачі довідок, які надаються жителям старостинських округів громади згідно з переліком, що зазначені в додатку до цього Порядку,є старости старостинських округів.
1.3. Довідки видаються для пред`явлення до виконавчих органів міської ради, органів виконавчої влади, інших установ та організацій в межах виконання ними власних або делегованих повноважень.
1.4. Надання відомостей про склад сім`ї або зареєстрованих осіб та інших персональних даних здійснюється виключно у випадках, передбачених законами України та іншими нормативно-правовими актами, і лише в інтересах та з дотриманням прав людини або за згодою самої особи.
  1. Порядок видачі довідок
2.1. Довідки громадянам видаються за письмовим зверненням згідно з цим Порядком, реєструються в журналі з присвоєнням реєстраційного номера.
2.2. Довідку оформлює діловод загального відділу виконавчого комітету Калуської міської ради (далі – діловод) на підставі наданих особою документів, підписує староста старостинського округу та скріплює печаткою.
2.3. Відповідальність за достовірність наданої інформації, необхідної для видачі довідки, несе особа, яка звернулася за отриманням довідки.
2.4.Діловодперевіряє копії документів на відповідність з оригіналами поданих документів, після чого:
- у разі підтвердження інформації формує довідку встановленого зразка;
- у разі надання недостовірної інформації– відмовляє заявнику у видачі довідки.
2.5. Видача довідки здійснюється у найкоротший строк, але впродовж не більше п`яти робочих днів, якщо законом не визначено інший граничний строк надання послуги.
2.6. За довідками можна звертатися особисто або будь-яким іншим способом, визначеним законодавством.
 
Додаток до Порядку видачі старостами старостинських округів довідок у Калуській міській раді
 
Види довідок та перелік документів,
на підставі яких вони формуються
 
№ з/п Вид довідки Перелік документів, на підставі яких формується довідка
1 Довідка- характеристика - за зверненнями компетентних органів;
-заява разом з копіями паспорта громадянина України та реєстраційного номера облікової картки платника податків.
2 Довідка про здійснення місця поховання померлого родича, члена сім`ї - заява,
- свідоцтво про смерть;
- запис у книзі реєстрації поховань (за наявності);
-  паспорт громадянина України заявника (копія);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків заявника.
3 Довідка (виписка з погосподарської книги) про те, що особа  є/не є членом особистого селянського господарства -  заява,
-  паспорт особи,
-  інші документи (за наявності)
 
 
4 Довідка (виписка з погосподарської книги) про наявність у домогосподарстві земельних ділянок -  заява,
-  паспорт особи,
-  інші документи (за наявності)
 
5 Довідка про місце, період та та розмір заробітної плати особи, яка раніше працювала в колгоспі/радгоспі (для подальшої подачі в ПФУ) - заява,
-  паспорт особи,
-  трудова книжка  (за наявності).
 
6 Видача довідки про те, що особа  утримує в господарстві (бджолосім’ї, тварини) - заява;
- паспорт громадянина України (для пред’явлення); реєстраційні документи  на тварин,
- паспорт пасіки,
- документ, що посвідчує особу представника (у разі подання заяви
представником особи);
- документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника
(у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)
7 Довідка про пічне опалення і наявність газопостачання -  заява;
-  паспорт громадянина України (копія);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
 
8 01440 Видача довідки про те, що вирощується на земельній ділянці - заява,
-облікова картка платника податків (ідентифікаційний номер),
-паспорт громадянина України,
- право власності на земельну ділянку
 
 
9 Видача довідки (виписка з погосподарської книги) про реєстрацію місця проживання  та осіб, які були зареєстровані станом на день смерті разом з померлим).
  • запит від нотаріуса або від інших органів виконавчої влади;
  • заява разом з разом з копіями паспорта громадянина України та реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • свідоцтва про смерть садкодавця.
10 Надання довідки (виписка) про рік будівництва житлового будинку (на підставі книг погосподарського обліку) -заява,
-копія паспорта громадянина України,
- інші документи за наявності.
11  Надання виписки із погосподарської книги - заява,
-паспорт особи, що звернулась за довідкою
 
12 Видача довідки (виписка з погосподарської книги) про ведення спільного господарства на момент смерті одного з них заява,
-паспорт особи, що звернулась за довідкою;
- свідоцтво про смерть
13 Довідка про підтвердження факту перебування особи на утриманні - заява (в довільній формі),
- довідка про доходи громадянина та членів його сім'ї,
- копія свідоцтва про одруження,
- копія свідоцтва про смерть,
- довіреність, яка оформлена у відповідності з вимогами чинного законодавства (за наявності),
- трудова книжка
14 Довідка (виписка з погосподарської книги) про адресу об’єкта нерухомого майна -заява;
-копія паспорта громадянина України;
-інші документи (за наявності
 
15 Довідка/акт про транспортування деревини, зрізаної на земельних ділянках, які є у власності (користування) жителя старостинського округу. -заява;
-копія паспорта громадянина України;
-інші документи (за наявності)