ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1702
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рішення міської ради №4370 від 31.07.2025 року «Про затвердження Порядку розроблення, фінансування, моніторингу місцевих цільових програм та звітності про їх виконання», з метою реалізації державної політики у сфері інвестиційної діяльності, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму сприяння залучення інвестицій Калуської міської територіальної громади на 2026-2028 роки (далі – Програма), що додається.
2. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник), виходячи з можливостей дохідної частини бюджету Калуської міської територіальної громади, при формуванні проєкту бюджету передбачати кошти на виконання заходів Програми на відповідний бюджетний період.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Богдана Білецького.
Міський голова Андрій НАЙДА
Начальник управління
економічного розвитку міста –
Головний розробник програми Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ
2.Проблема, на розв’язання якої спрямована Програма.
Калуська міська територіальна громада (далі - Калуська громада) - це один з великих промислових і культурних центрів на Заході України, що володіє різноплановим виробництвом та є інвестиційно привабливою територією для залучення вітчизняного та іноземного капіталів. Громада має 1000 га земель промислового призначення, які розташовані одним суцільним масивом з автомобільними, залізничними під’їздами, можливістю під’єднання інженерно-технічної інфраструктури. Наявні потужні очисні споруди, сировинна база, митний пост, кваліфіковані робочі кадри, зручне географічне розташування. У той же час вищезгадані ресурси не є повністю задіяні через відсутність необхідного інвестування. Таким чином, це призводить до уповільнення соціально-економічного розвитку, створення недостатньої кількості нових робочих місць та обмеженої модернізації інфраструктури. Громада втрачає надходження до бюджету від не реалізованих інвестиційних проєктів. Особливо це актуально в контексті повномасштабної агресії росії проти України.
Основу промисловості громади складають підприємства з виробництва різноманітної продукції: хімічної, поліграфічної, мінеральної; виробництва гумових, пластмасових та інших виробів; виробництва електроенергії, а також легкої та харчової промисловості.
Повномасштабна війна проти України спричинила негативні тенденції у розвитку промисловості через низку дестабілізаційних факторів. Труднощі із логістикою, звуження можливості експорту та імпорту, падіння попиту на продукцію, скорочення замовлень через військові дії, несприятлива цінова кон’юнктура на зовнішніх ринках, наявність труднощів з постачанням сировини, висока собівартість виробництва, зростання цін на вантажні залізничні перевезення та високі ціни на енергоносії, значні курсові
коливання – всі ці фактори негативно впливають на можливість здійснення виробничої діяльності та експортно-імпортних операцій підприємствами-виробниками промислового комплексу громади.
Ряд підприємств зупинили, або частково зупинили виробництво. Зокрема, найбільше промислове підприємство громади - ТОВ «Карпатнафтохім» в лютому 2022 року припинив виробничу діяльність, у зв’язку з повномасштабним вторгненням росії в Україну. Однак, попри всі труднощі, промисловими підприємствами вживаються заходи з адаптації роботи в умовах воєнного часу.
Війна в Україні суттєво вплинула на економічний ландшафт країни, змушуючи бізнеси шукати нові локації для своєї діяльності. Релокація підприємств стала одним із основних шляхів продовження роботи в умовах бойових дій. Під час війни з районів бойових дій у Калуську громаду релоковано понад 30 підприємств, з них більша половина вже успішно розпочали свою виробничу діяльність.
Калуська громада володіє значним потенціалом для впровадження нових інвестиційних проєктів. Окрім загальновідомих сильних сторін у громаді також зареєстровані 3 індустріальні парки: «Kalush Industrial HUB», «Калуш продакшен», та «Галіція», з якими ведеться співпраця щодо сприяння у розбудові та пошуку нових учасників парків.
Розв’язання вищезгаданих проблемних питань шляхом виконання заходів цієї Програми та фінансування дозволить забезпечити сприятливі умови для використання місцевого трудового ресурсу та сировинної бази. Активізація інвестиційної діяльності, покращення інвестиційного клімату стануть важливим чинниками економічного зростання громади.
Фінансування заходів програми дасть змогу регулярно проводити роботу щодо зміцнення та висвітлення позитивного інвестиційного клімату громади шляхом презентації зовнішньоекономічного, інвестиційного потенціалів на міжнародних та вітчизняних економічних заходах. Відбуватиметься оновлення бази даних вільних земельних ділянок, об’єктів нерухомості, придатних для інвестування на двомовному Інвестиційному бізнес порталі Калуської громади: https://investkalush.if.ua. Також будуть проводитись інші заходи згідно програми для залучення інвестицій у Калуську міську територіальну громаду.
3.Мета Програми
Мета Програми полягає у підвищенні інвестиційної привабливості громади, покращенні її інвестиційного розвитку, створенні сприятливого бізнес - клімату для забезпечення зростання надходжень всіх видів інвестицій у економіку громади, створення нових робочих місць, збільшенні експорту продукції та інноваційно-активних підприємств, активізації міжнародного економічного співробітництва.
4.Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, показники напрямів діяльності, строки та етапи виконання Програми
Серед шляхів і засобів розв’язання проблеми існують декілька підходів для можливих розв’язання проблеми:
- пасивний підхід (без системної Програми), що передбачає збереження поточної ситуації без активних заходів без комплексного підходу. Це призведе до зменшення економічної активності громади, зниження конкурентоспроможності підприємствами, дублювання виконання завдань різними структурними одиницями міської ради, відсутність нових робочих місць, низькі надходження до місцевого бюджету недостатня промоція інвестиційного потенціалу на всіх рівнях. Переваги цього підходу відсутні, оскільки він не сприяє розвитку громади.
- комплексна програма (оптимальний варіант): Системний підхід, який включає промоцію інвестиційного потенціалу, сприяння розвитку інфраструктури та індустріальних парків, оновлення інформаційних ресурсів (інтернет-порталу https://investkalush.if.ua), організація та участь у інформаційних заходах економічного характеру. Даний підхід вирішення проблемних питань передбачає створення правових, фінансових та організаційних умов для розв’язання проблеми. Такий підхід враховує відповідність стратегічним цілям розвитку громади, зокрема Стратегії розвитку Калуської громади на 2022-2030 роки та принцип економічного витрачання бюджетних коштів та ефективного їх використання. Даний варіант є найбільш ефективний, оскільки комплексна програма вона забезпечує методичний підхід до залучення інвестицій, максимізує використання промислового та сировинного потенціалу громади, сприяє диверсифікації економіки, створенню нових робочих місць, надходженню до бюджету.
Строк виконання завдань та заходів, передбачених програмою - 2026-2028 роки.
5.Обсяги та джерела фінансування Програми
Фінансування заходів програми передбачається за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади та інших джерел, не забороненим чинним законодавством. Джерела та обсяги фінансування Програми наведено у додатку 1.
6.Завдання, заходи Програми та результативні показники
Основними завданнями та заходами Програми є:
- залучення інвестицій в економіку громади;
- розробка, періодичне оновлення та розповсюдження рекламно-іміджевої продукції та інформаційно-презентаційних матеріалів про громаду;
- організація, проведення та участь у заходах по налагодженні нових зв’язків з інвесторами (форуми, виставкові заходи, ярмарки, бізнес-зустрічі, круглі столи, тощо);
- регулярне оновлення інтернет - порталу Іnvest_kalush- інвестиційного та бізнес порталу громади;
- підтримка важливих інфраструктурних проєктів громади;
- активізація інформаційно-роз’яснювальної роботи, спрямованої на висвітлення інвестиційного потенціалу і важливості зовнішньоекономічної діяльності;
- розроблення плану заходів з промоції інвестиційної привабливості Калуської міської територіальної громади;
- сприяння у реалізації ідеї будівництва логістичного хабу;
- постійне оновлення бази даних інвестиційно привабливих вільних земельних ділянок та виробничих приміщень, придатних для інвестування та реалізації інвестиційних проєктів.
Перелік завдань і заходів Програми, строки їх виконання, відповідальні виконавці, орієнтовані обсяги та джерела фінансування з розбивкою за роками, очікуваний результат (результативні показники) від виконання конкретного заходу приведені у додатку 2.
7.Очікувані результати виконання Програми
Виконання Програми забезпечить збереження стійкості та забезпечення розвитку економічної діяльності у Калуській міській територіальній громаді покращить інвестиційний клімат, поліпшить привабливість громади для інвесторів. Зростання надходжень інвестицій дозволить більш ефективно та оперативно вирішувати існуючі проблеми соціально-економічного розвитку.
Очікуваними результатами виконання Програми є:
- зростання позитивного інвестиційного клімату та іміджу Калуської міської територіальної громади в Україні та за її межами;
- створення нових інвестиційних можливостей для післявоєнної відбудови та залучення нових інвестицій до міської територіальної громади;
- активізація інвестиційної діяльності, залучення іноземних інвестицій;
- налагодження нових ділових контактів з потенційними інвесторами;
- створення нових робочих місць та підвищення рівня зайнятості населення, зменшення рівня безробіття;
- збільшення обсягу інвестицій в економіку громади;
- створення умов для сталого розвитку громади, підвищення рівня життя населення;
- реалізація інвестиційних проєктів у пріоритетних сферах економіки;
- активізація зовнішньоекономічної діяльності та розвиток міжнародної економічної співпраці;
- запуск нових виробництв на територіях індустріальних парків;
- створення умов для продовження функціонування бізнесу у громаді переміщеного /релокованого з регіонів України, наближених до зони бойових дій;
- збільшення надходжень до бюджету Калуської міської територіальної громади.
8.Моніторинг, оцінка та контроль за ходом виконання Програми
Організація виконання програми, аналіз та контроль за використанням коштів здійснюється головним розпорядником коштів - на управлінням економічного розвитку міста Калуської міської ради.
Щоквартально до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом готує звіт про стан та результати виконання заходів Програми і розміщує на офіційному сайті Калуської міської ради.
Щорічний і підсумковий звіт про результати виконання Програми виносяться на розгляд сесії Калуської міської ради та оприлюднюються на офіційному сайті Калуської міської ради.
тис.грн.
Начальник управління
економічного розвитку міста –
Головний розробник програми Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ
Начальник управління
економічного розвитку міста –
Головний розробник програми Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ

Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рішення міської ради №4370 від 31.07.2025 року «Про затвердження Порядку розроблення, фінансування, моніторингу місцевих цільових програм та звітності про їх виконання», з метою реалізації державної політики у сфері інвестиційної діяльності, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму сприяння залучення інвестицій Калуської міської територіальної громади на 2026-2028 роки (далі – Програма), що додається.
2. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник), виходячи з можливостей дохідної частини бюджету Калуської міської територіальної громади, при формуванні проєкту бюджету передбачати кошти на виконання заходів Програми на відповідний бюджетний період.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Богдана Білецького.
Міський голова Андрій НАЙДА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
_____ № __________
рішення міської ради
_____ № __________
Програма сприяння залучення інвестицій Калуської міської територіальної громади на 2026-2028 роки
1.Паспорт
| 1. | Ініціатор розроблення Програми | Управління економічного розвиту міста Калуської міської ради |
| 2. | Дата, номер і назва документа органу виконавчої влади про розроблення програми | Лист-погодження щодо розробки проєкту програми №06-06/349 від 03.10.2025 (вх. номер Калуської міської ради №6355/02-22/23) |
| 3. | Головний розробник Програми |
Управління економічного розвиту міста Калуської міської ради |
| 4. | Співрозробники Програми | - |
| 5. | Відповідальний виконавець Програми (головний розпорядник коштів) | Управління економічного розвиту міста Калуської міської ради |
| 6. | Співвиконавці (учасники) Програми | - |
| 7. | Строки реалізації Програми | 2026-2028 |
| 8. | Мета Програми | Підвищення інвестиційної привабливості громади, створення сприятливого бізнес - клімату для забезпечення зростання надходжень інвестицій у економіку громади, активізація зовнішньоекономічної діяльності, створення нових робочих місць |
| 9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього: у тому числі(тис.грн): | 1527,0 |
| 9.1 | - державний бюджет | - |
| 9.2 | - обласний бюджет | - |
| 9.3 | - бюджет територіальної громади | 1527,0 |
| 9.4 | - кошти інших джерел | - |
| 10. | Очікувані результати виконання | Активізація інвестиційної діяльності, покращення інвестиційного клімату стануть важливим чинниками економічного зростання громади. |
Начальник управління
економічного розвитку міста –
Головний розробник програми Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ
2.Проблема, на розв’язання якої спрямована Програма.
Основу промисловості громади складають підприємства з виробництва різноманітної продукції: хімічної, поліграфічної, мінеральної; виробництва гумових, пластмасових та інших виробів; виробництва електроенергії, а також легкої та харчової промисловості.
Повномасштабна війна проти України спричинила негативні тенденції у розвитку промисловості через низку дестабілізаційних факторів. Труднощі із логістикою, звуження можливості експорту та імпорту, падіння попиту на продукцію, скорочення замовлень через військові дії, несприятлива цінова кон’юнктура на зовнішніх ринках, наявність труднощів з постачанням сировини, висока собівартість виробництва, зростання цін на вантажні залізничні перевезення та високі ціни на енергоносії, значні курсові
коливання – всі ці фактори негативно впливають на можливість здійснення виробничої діяльності та експортно-імпортних операцій підприємствами-виробниками промислового комплексу громади.
Ряд підприємств зупинили, або частково зупинили виробництво. Зокрема, найбільше промислове підприємство громади - ТОВ «Карпатнафтохім» в лютому 2022 року припинив виробничу діяльність, у зв’язку з повномасштабним вторгненням росії в Україну. Однак, попри всі труднощі, промисловими підприємствами вживаються заходи з адаптації роботи в умовах воєнного часу.
Війна в Україні суттєво вплинула на економічний ландшафт країни, змушуючи бізнеси шукати нові локації для своєї діяльності. Релокація підприємств стала одним із основних шляхів продовження роботи в умовах бойових дій. Під час війни з районів бойових дій у Калуську громаду релоковано понад 30 підприємств, з них більша половина вже успішно розпочали свою виробничу діяльність.
Калуська громада володіє значним потенціалом для впровадження нових інвестиційних проєктів. Окрім загальновідомих сильних сторін у громаді також зареєстровані 3 індустріальні парки: «Kalush Industrial HUB», «Калуш продакшен», та «Галіція», з якими ведеться співпраця щодо сприяння у розбудові та пошуку нових учасників парків.
Розв’язання вищезгаданих проблемних питань шляхом виконання заходів цієї Програми та фінансування дозволить забезпечити сприятливі умови для використання місцевого трудового ресурсу та сировинної бази. Активізація інвестиційної діяльності, покращення інвестиційного клімату стануть важливим чинниками економічного зростання громади.
Фінансування заходів програми дасть змогу регулярно проводити роботу щодо зміцнення та висвітлення позитивного інвестиційного клімату громади шляхом презентації зовнішньоекономічного, інвестиційного потенціалів на міжнародних та вітчизняних економічних заходах. Відбуватиметься оновлення бази даних вільних земельних ділянок, об’єктів нерухомості, придатних для інвестування на двомовному Інвестиційному бізнес порталі Калуської громади: https://investkalush.if.ua. Також будуть проводитись інші заходи згідно програми для залучення інвестицій у Калуську міську територіальну громаду.
3.Мета Програми
Мета Програми полягає у підвищенні інвестиційної привабливості громади, покращенні її інвестиційного розвитку, створенні сприятливого бізнес - клімату для забезпечення зростання надходжень всіх видів інвестицій у економіку громади, створення нових робочих місць, збільшенні експорту продукції та інноваційно-активних підприємств, активізації міжнародного економічного співробітництва.
4.Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, показники напрямів діяльності, строки та етапи виконання Програми
Серед шляхів і засобів розв’язання проблеми існують декілька підходів для можливих розв’язання проблеми:
- пасивний підхід (без системної Програми), що передбачає збереження поточної ситуації без активних заходів без комплексного підходу. Це призведе до зменшення економічної активності громади, зниження конкурентоспроможності підприємствами, дублювання виконання завдань різними структурними одиницями міської ради, відсутність нових робочих місць, низькі надходження до місцевого бюджету недостатня промоція інвестиційного потенціалу на всіх рівнях. Переваги цього підходу відсутні, оскільки він не сприяє розвитку громади.
- комплексна програма (оптимальний варіант): Системний підхід, який включає промоцію інвестиційного потенціалу, сприяння розвитку інфраструктури та індустріальних парків, оновлення інформаційних ресурсів (інтернет-порталу https://investkalush.if.ua), організація та участь у інформаційних заходах економічного характеру. Даний підхід вирішення проблемних питань передбачає створення правових, фінансових та організаційних умов для розв’язання проблеми. Такий підхід враховує відповідність стратегічним цілям розвитку громади, зокрема Стратегії розвитку Калуської громади на 2022-2030 роки та принцип економічного витрачання бюджетних коштів та ефективного їх використання. Даний варіант є найбільш ефективний, оскільки комплексна програма вона забезпечує методичний підхід до залучення інвестицій, максимізує використання промислового та сировинного потенціалу громади, сприяє диверсифікації економіки, створенню нових робочих місць, надходженню до бюджету.
Строк виконання завдань та заходів, передбачених програмою - 2026-2028 роки.
5.Обсяги та джерела фінансування Програми
Фінансування заходів програми передбачається за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади та інших джерел, не забороненим чинним законодавством. Джерела та обсяги фінансування Програми наведено у додатку 1.
6.Завдання, заходи Програми та результативні показники
Основними завданнями та заходами Програми є:
- залучення інвестицій в економіку громади;
- розробка, періодичне оновлення та розповсюдження рекламно-іміджевої продукції та інформаційно-презентаційних матеріалів про громаду;
- організація, проведення та участь у заходах по налагодженні нових зв’язків з інвесторами (форуми, виставкові заходи, ярмарки, бізнес-зустрічі, круглі столи, тощо);
- регулярне оновлення інтернет - порталу Іnvest_kalush- інвестиційного та бізнес порталу громади;
- підтримка важливих інфраструктурних проєктів громади;
- активізація інформаційно-роз’яснювальної роботи, спрямованої на висвітлення інвестиційного потенціалу і важливості зовнішньоекономічної діяльності;
- розроблення плану заходів з промоції інвестиційної привабливості Калуської міської територіальної громади;
- сприяння у реалізації ідеї будівництва логістичного хабу;
- постійне оновлення бази даних інвестиційно привабливих вільних земельних ділянок та виробничих приміщень, придатних для інвестування та реалізації інвестиційних проєктів.
Перелік завдань і заходів Програми, строки їх виконання, відповідальні виконавці, орієнтовані обсяги та джерела фінансування з розбивкою за роками, очікуваний результат (результативні показники) від виконання конкретного заходу приведені у додатку 2.
7.Очікувані результати виконання Програми
Виконання Програми забезпечить збереження стійкості та забезпечення розвитку економічної діяльності у Калуській міській територіальній громаді покращить інвестиційний клімат, поліпшить привабливість громади для інвесторів. Зростання надходжень інвестицій дозволить більш ефективно та оперативно вирішувати існуючі проблеми соціально-економічного розвитку.
Очікуваними результатами виконання Програми є:
- зростання позитивного інвестиційного клімату та іміджу Калуської міської територіальної громади в Україні та за її межами;
- створення нових інвестиційних можливостей для післявоєнної відбудови та залучення нових інвестицій до міської територіальної громади;
- активізація інвестиційної діяльності, залучення іноземних інвестицій;
- налагодження нових ділових контактів з потенційними інвесторами;
- створення нових робочих місць та підвищення рівня зайнятості населення, зменшення рівня безробіття;
- збільшення обсягу інвестицій в економіку громади;
- створення умов для сталого розвитку громади, підвищення рівня життя населення;
- реалізація інвестиційних проєктів у пріоритетних сферах економіки;
- активізація зовнішньоекономічної діяльності та розвиток міжнародної економічної співпраці;
- запуск нових виробництв на територіях індустріальних парків;
- створення умов для продовження функціонування бізнесу у громаді переміщеного /релокованого з регіонів України, наближених до зони бойових дій;
- збільшення надходжень до бюджету Калуської міської територіальної громади.
8.Моніторинг, оцінка та контроль за ходом виконання Програми
Організація виконання програми, аналіз та контроль за використанням коштів здійснюється головним розпорядником коштів - на управлінням економічного розвитку міста Калуської міської ради.
Щоквартально до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом готує звіт про стан та результати виконання заходів Програми і розміщує на офіційному сайті Калуської міської ради.
Щорічний і підсумковий звіт про результати виконання Програми виносяться на розгляд сесії Калуської міської ради та оприлюднюються на офіційному сайті Калуської міської ради.
Додаток 1
до Програми
до Програми
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
сприяння залучення інвестицій Калуської міської територіальної громади на 2026-2028 рокитис.грн.
| Обсяг коштів, що планується залучити на виконання програми | Етапи виконання програми | |||||
| І | ІІ | ІІІ | Всього витрат на виконання програми | |||
| 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік | 20__-20__ роки | 20__-20__ роки | ||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| Обсяг ресурсів, всього, у тому числі: |
509,0 | 509,0 | 509,0 | - | - | 1527,0 |
| державний бюджет | 0,0 | 0,0 | 0,0 | - | - | 0,0 |
| обласний бюджет | 0,0 | 0,0 | 0,0 | - | - | 0,0 |
| бюджет територіальної громади | 509,0 | 509,0 | 509,0 | - | - | 1527,0 |
| кошти інших джерел | 0,0 | 0,0 | 0,0 | - | - | 0,0 |
Начальник управління
економічного розвитку міста –
Головний розробник програми Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ
Додаток 2 до Програми
Завдання і заходи реалізації програми сприяння залучення інвестицій
Калуської міської територіальної громади на 2026-2028 роки
Калуської міської територіальної громади на 2026-2028 роки
| № з/п | Завдання програми/ Заходи програми |
Строк виконання |
Виконавці | Джерела фінансування | Орієнтовний обсяг фінансування по роках, тис. грн. |
Очікуваний результат (результативні показники) |
|||||||
| Назва показника* |
2026
рік |
2027
рік |
2028
рік |
||||||||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||||
|
|||||||||||||
| 1.1 | Організація, проведення, участь у заходах з метою налагодження економічного співробітництва, зокрема за участю міжнародних представників та учасників заходу: (економічні форуми, презентації, конференції, виставки, візити, ділові зустрічі) | 2026-2028 роки |
Управління економічного розвитку міста міської ради |
Бюджет Калуської міської ТГ | Всього: 270,0 |
Показник витрат: обсяг витрат тис.грн. |
90,0 |
90,0 | 90,0 | ||||
| 2026 рік -90,0 |
Показник продукту: Кількість проведених заходів |
2 | 2 | 2 | |||||||||
| 2027 рік -90,0 |
Показник ефективності: Середні витрати на один захід тис. грн. |
45 | 45 | 45 | |||||||||
| 2028 рік – 90,0 | Показник якості: % забезпечення коштами на проведення заходів | 100 | 100 | 100 | |||||||||
| РАЗОМ по завданню 1 | Всього: | 270,0 | |||||||||||
| 2026 рік | 90,0 | ||||||||||||
| 2027 рік | 90,0 | ||||||||||||
| 2028 рік | 90,0 | ||||||||||||
| 2.Завдання 2. Створення та розповсюдження інформаційно-презентаційних матеріалів про громаду |
|||||||||||||
| 2.1 | Розробка, друк, видання та поширення серед потенційних інвесторів багатомовних презентаційних буклетів про інвестиційний клімат, зовнішньоекономічний потенціал у громаді: інвестиційного паспорту, інтерактивних і друкованих карт, відеороликів, інформаційних плакатів, банерів, інших презентаційних матеріалів про економічні можливості громади, тощо. Розробка та впровадження концепції індустріального парку, стратегій та інших програм розвитку громади. |
2026-2028 роки | Управління економічного розвитку міста міської ради |
Бюджет Калуської міської ТГ | Всього: 180,0 |
Показник витрат: Обсяг витрат тис.грн. | 60,0 | 60,0 | 60,0 | ||||
| 2026 рік – 60,0 | Показник продукту: кількість примірників поліграфічної продукції, одиниць |
1500 | 1500 | 1500 | |||||||||
| 2027 рік – 60,0 | Показник ефективності: Середні витрати на одиницю продукції, грн. |
40,0 | 40,0 | 40,0 | |||||||||
| 2028 рік – 60,0 | Показник якості: % забезпечення коштами на виготовлення поліграфічної продукції |
100 | 100 | 100 | |||||||||
| РАЗОМ по завданню 2 | Всього: | 180,0 | |||||||||||
| 2026 рік | 60,0 | ||||||||||||
| 2027 рік | 60,0 | ||||||||||||
| 2028 рік | 60,0 | ||||||||||||
| 3.Завдання 3 Забезпечення функціонування інвестиційного та бізнес порталу громади | |||||||||||||
| 3.1 | Обслуговування, редагування, спеціалізованої двомовної інтернет–сторінки invest_kalush (висвітлення вільних виробничих площ, земельних ділянок придатних для інвестування, база інвестиційних пропозицій громади, інвестиційна інтерактивна карта, актуальна інформація для суб’єктів господарювання про виставки, конференції, форуми та інші заходи, ділові пропозиції іноземних фірм щодо співпраці та інше (оплата для щомісячних послуг адміністрування); використання та технічна підтримка комп’ютерної програми СКАУ «Міська рада»- модуль АІС «Енергосервіс: облік, котроль, економія». |
2026-2028 роки | Управління економічного розвитку міста міської ради |
Бюджет Калуської міської ТГ | Всього: 135,0 |
Показник витрат : Обсяг витрат за оплату послуг. тис.грн. |
45,0 | 45,0 | 45,0 | ||||
| 2026 рік – 45,0 | Показник продукту: кількість програм/інтернет ресурсів |
2 | 2 | 2 | |||||||||
| 2027 рік – 45,0 | Показник ефективності: середня вартість фінансування комп’ютерних програм, тис.грн. |
22,5 | 22,5 | 22,5 | |||||||||
| 2028 рік – 45,0 | Показник якості: % забезпечення коштами на проведення фінансування програм |
100 | 100 | 100 | |||||||||
| РАЗОМ по завданню 3 | Всього: |
135,0 | |||||||||||
| 2026 рік | 45,0 | ||||||||||||
| 2027 рік | 45,0 | ||||||||||||
| 2028 рік | 45,0 | ||||||||||||
| 4.Завдання 4.Участь громади в різноманітних організаціях та асоціаціях | |||||||||||||
| 4.1 | Сплата членських внесків за участь у: системі управління якістю та сертифікації Європейська енергетична відзнака; асоціації органів місцевого самоврядування «Агенція розвитку об’єднаних територіальних громад Прикарпаття» та Асоціації «Енергоефективні міста України» |
2026-2028 роки | Управління економічного розвитку міста міської ради |
Бюджет Калуської міської ТГ | Всього: 342,0 |
Показник витрат: обсяг витрат за оплату членських внесків за участь у організаціях, тис.грн. | 114,0 | 114,0 | 114,0 | ||||
| 2026 рік – 114,0 | Показник продукту: Кількість організацій з якими здійснюється співпраця |
3 | 3 | 3 | |||||||||
| 2027 рік – 114,0 | Показник ефективності: Середня вартість фінансування за оплату членських внесків |
38 | 38 | 38 | |||||||||
| 2028 рік – 114,0 | Показник якості: % забезпечення коштами на проведення фінансування | 100 | 100 | 100 | |||||||||
| РАЗОМ по завданню 4 | Всього: |
342,0 | |||||||||||
| 2026 рік | 114,0 | ||||||||||||
| 2027 рік | 114,0 | ||||||||||||
| 2028 рік | 114,0 | ||||||||||||
| 5.Завдання 5. Участь у грантових програмах | |||||||||||||
| 5.1 |
Забезпечення співфінансування для участі у проєктах, грантах, вітчизняних та міжнародних програмах |
2026-2028 роки | Управління економічного розвитку міста міської ради |
Бюджет Калуської міської ТГ | Всього: 600,0 |
Показник витрат : Обсяг витрат співфінансування у проєктах, грантах, тис. грн. | 200,0 | 200,0 | 200,0 | ||||
| 2026 рік – 200,0 | Показник продукту: Кількість впроваджених проєктів |
2 | 2 | 2 | |||||||||
| 2027 рік –200,0 | Показник ефективності: Середня вартість фінансування за оплату у проєктах, грантах, тис. грн. |
100,0 | 100,0 | 100,0 | |||||||||
| 2028 рік – 200,0 | Показник якості: % забезпечення коштами на проведеня фінансування | 100 | 100 | 100 | |||||||||
| РАЗОМ по завданню 5 | Всього: |
600,0 |
|||||||||||
| 2026 рік | 200,0 | ||||||||||||
| 2027 рік | 200,0 | ||||||||||||
| 2028 рік | 200,0 | ||||||||||||
| РАЗОМ по програмі |
Всього: 1527,0 |
||||||||||||
| 2026р.-509,0 | |||||||||||||
| 2027р.-509,0 | |||||||||||||
| 2028р.-509,0 | |||||||||||||
Начальник управління
економічного розвитку міста –
Головний розробник програми Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ

