ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 2181
З метою реалізації державної політики у сфері транспорту, відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт», керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рішення міської ради №4370 від 31.07.2025 року «Про затвердження Порядку розроблення, фінансування, моніторингу місцевих цільових програм та звітності про їх виконання» та рекомендації постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Викласти у новій редакції Програму пасажирського автотранспорту Калуської міської територіальної громади на 2024-2026 роки (далі – Програма),затвердженої рішенням Калуської міської ради від 28.09.2023 №2502, що додається.
2. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник), виходячи з можливостей дохідної частини бюджету Калуської міської територіальної громади, при формуванні проєкту бюджету передбачати кошти на виконання заходів Програми на відповідний бюджетний період.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Богдана Білецького.
Міський голова Андрій НАЙДА
2. Проблема, на розв'язання якої спрямована Програма
2.1. Автомобільний транспорт – важлива складова інфраструктури громади, яка забезпечує життєдіяльність суспільства у виробничій і невиробничій сферах, задовольняє потреби населення в перевезеннях пасажирів автобусами загального користування.
Розроблення цієї Програми зумовлено необхідністю удосконалення системи забезпечення безпечного та комфортного надання послуг з перевезення пасажирів міським та приміським пасажирським транспортом. Поліпшення транспортного обслуговування мешканців громади – це не лише вимога конституційних прав людини на пересування та задоволення своєї потреби щодо роботи, необхідності одержання медичної допомоги, відвідування закладів соціального і культурного призначення, потреба соціального захисту, але й важливий аспект розвитку внутрішнього ринку товарів і послуг, впровадження нової регіональної політики.
Сьогодні неможливо уявити жодний населений пункт без стабільного функціонування транспортного комплексу. Життя ставить високі вимоги до рівня мобільності населення, крім того з кожним роком зростають потреби економіки в транспортних послугах. Тому ефективне функціонування транспортного комплексу має важливе соціальне значення для країни та громади зокрема.
Програма спрямована на підвищення якості послуг з перевезення пасажирів міським та приміським пасажирським транспортом та покращення матеріально-технічної бази. Метою державної політики в галузі пасажирських перевезень є гарантоване і ефективне задоволення потреб в безпечному і якісному перевезенні пасажирів, суспільно значущих вантажів і використання соціальних, ресурсозберігаючих, природоохоронних і мобілізаційних вимог в умовах ринкових відносин.
2.2 На сьогоднішній день для задоволення потреб населення Калуської міської територіальної громади в пасажирських перевезеннях створена мережа міських та приміських автобусних маршрутів, що складається з 20 міських автобусних маршрутів загального користування та 15 приміських автобусних маршрутів загального користування, на яких працюють 6 підприємств перевізників: ТзОВ «Автотранспортна асоціація», ТзОВ «Калуш-транс», комунальне підприємство «Екоресурс» Калуської міської ради, ПрАТ «Калуське АТП», ТзОВ «Євро-Авто-Бан», ПП «Західавтотранс», та чотири фізичні особи - підприємці Лялюк Ігор Юліанович, Максимів Ігор Васильович, Ільків Роксолана Ярославівна, Василів Надія Павлівна.
Маршрутна мережа міських автобусних маршрутів:
Маршрутна мережа приміських автобусних маршрутів:
- № 21 «Калуш – Бабин-Зарічний (Боднарів)»;
- № 22 «Калуш – Сівка-Калуська»;
- № 23 «Калуш – Кропивник 2» ;
- № 24 «Калуш – Кропивник 1»;
- № 25 «Калуш – Середній Бабин» ;
- № 26 «Калуш – Мостище» ;
- № 27 «Калуш – Голинь (Посіч)»;
- № 28 «Калуш (ВПТУ) – Студінка»;
- № 29 «Калуш – Голинь (Міст)»;
- № 30 «Калуш – Голинь (Центр)»;
- № 31 «Калуш – Копанки»;
- № 32 «Калуш – Довга Калуська» ;
- № 33 «Калуш – Пійло»;
- № 34 «Калуш – Ріп’янка-Яворівка»;
- № 36 «Калуш – Тужилів».
3. Мета Програми
3.1. Метою Програми є гарантоване і ефективне задоволення потреб у безпечному та якісному перевезенні пасажирів, соціально значущих вантажів, виконання соціальних, ресурсозберігаючих, природоохоронних і мобілізаційних вимог в умовах ринкових відносин.
Програма передбачає повне забезпечення регулярним автобусним сполученням усіх населених мікрорайонів міста та сіл громади шляхом виконання законодавчих і нормативних актів з планування та організації пасажирських перевезень, поліпшення якості транспортних засобів і надання послуг.
Державна транспортна політика в галузі пасажирського автомобільного транспорту реалізується через нормативно-правову базу чинного законодавства України, удосконалення системи управління та державного регулювання в сфері відносин і діяльності суб’єктів підприємництва.
Головним завданням державного регулювання в сфері діяльності автомобільного транспорту є формування і розвиток ринку його послуг шляхом реалізації єдиної економічної, інвестиційної, науково-технічної та соціальної політики. Ці складові законодавчо закріплені Законом України “Про автомобільний транспорт”.
Враховуючи вказане вище, основними завданнями Програми є:
- реалізація засад державної політики у сфері пасажирського транспорту;
- залучення транспортних засобів максимально пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;
- упорядкування руху приміських автотранспортних засобів загального користування по місту;
- створення рівних умов для роботи суб’єктів господарювання, що здійснюють пасажирські перевезення міським та приміським автомобільним транспортом, незалежно від форми власності, забезпечення конкурентності та прозорості при проведенні конкурсів з перевезення пасажирів;
- удосконалення організації управління транспортним комплексом громади;
- забезпечення виготовлення і монтажу графіків руху на автобусних зупинках;
- забезпечення відповідності якості обслуговування пасажирів до вартості проїзду;
- визначення та приведення у відповідність співвідношення між різними по пасажиромісткості типами рухомого складу задіяного в обслуговуванні міських та приміських маршрутів;
- забезпечення перевезення суспільно значущих вантажів;
- забезпечення безпеки й охорони навколишнього середовища.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, показники напрямів діяльності, строки та етапи виконання Програми
Програма включає в себе перелік завдань і заходів, виконання яких дозволить забезпечити стабільну діяльність в галузі пасажирських перевезень, надання якісних та безпечних послуг з перевезення пасажирів міським та приміським пасажирським транспортом.
Реалізація заходів Програми забезпечить розв’язання проблем щодо створення оптимальних умов для реалізації завдань, покращення фінансово-бюджетної дисципліни, вжиття заходів для надання якісних, безпечних, безперебійних послуг населенню з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності населених пунктів Калуської міської територіальної громади.
Реалізація Програми розрахована на період з 2026 рік.
5. Обсяги та джерела фінансування Програми
5.1. Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади на 2026 рік.
5.2. Фінансування за Програмою здійснюватиметься відповідно до нормативно-правових актів.
6. Завдання та заходи Програми та результативні показники Забезпечення стабільної роботи міського та приміського пасажирського транспорту та надання якісних послуг мешканцям Калуської міської територіальної громади, забезпечення виготовлення, ремонту і монтажу (демонтажу) стендів для графіків руху на автобусних маршрутах загального користування; облаштування та обслуговування міських зупинок громадського транспорту; обслуговування комп’ютерної техніки для здійснення спостереження за рухом транспортних засобів; підготовка та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування; оплата послуг з обслуговування автомобільного транспорту, оренда автомобільного транспорту. Для досягнення мети Програми з використанням сучасних підходів до визначення пріоритетності у розв’язанні існуючих проблем передбачено перелік завдань і заходів Програми та результативні показники згідно з додатком 2 до Програми.
7. Очікувані результати виконання Програми.
Впровадження Програми дозволить без значних капіталовкладень оптимізувати маршрутну мережу, виходячи з існуючого пасажиропотоку, пропозицій підприємств-перевізників, висновків фахівців з питань автомобільного транспорту та працівників управління економічного розвитку міста Калуської міської ради.
Виконання Програми забезпечить:
- реалізацію державної політику у сфері пасажирського транспорту;
- оптимізацію маршрутної мережі міського та приміського пасажирського транспорту, забезпечення його сталої та ефективної роботи;
- надання якісних послуг по перевезенню пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування;
- стабільне та безпечне обслуговування населення громади автомобільним транспортом;
- безпечне та якісне перевезення суспільно значущих вантажів;
- покращення інфраструктури міського та приміського пасажирського транспорту;
- покращення якості надання послуг автотранспорту загального користування.
. 8. Моніторинг, оцінка та контроль за ходом виконання Програми.
Організація виконання Програми, аналіз та контроль за використанням коштів здійснюється головним розпорядником коштів – управлінням економічного розвитку міста Калуської міської ради.
Щоквартально до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом готує звіт про стан та результати виконання заходів Програми і розміщує на офіційному сайті Калуської міської ради.
Щорічний і підсумковий звіт про результати виконання Програми виносяться на розгляд сесії Калуської міської ради та оприлюднюються на офіційному сайті Калуської міської ради.

З метою реалізації державної політики у сфері транспорту, відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт», керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рішення міської ради №4370 від 31.07.2025 року «Про затвердження Порядку розроблення, фінансування, моніторингу місцевих цільових програм та звітності про їх виконання» та рекомендації постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Викласти у новій редакції Програму пасажирського автотранспорту Калуської міської територіальної громади на 2024-2026 роки (далі – Програма),затвердженої рішенням Калуської міської ради від 28.09.2023 №2502, що додається.
2. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник), виходячи з можливостей дохідної частини бюджету Калуської міської територіальної громади, при формуванні проєкту бюджету передбачати кошти на виконання заходів Програми на відповідний бюджетний період.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Богдана Білецького.
Міський голова Андрій НАЙДА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
___________ № ______
рішення міської ради
___________ № ______
Програма
пасажирського автотранспорту Калуської міської територіальної громади на 2024-2026 роки
1. ПАСПОРТ Програми
пасажирського автотранспорту Калуської міської територіальної громади на 2024-2026 роки
| 1. | Ініціатор розроблення Програми | Управління економічного розвитку міста Калуської міської ради |
| 2. | Дата, номер і назва документа органу виконавчої влади про розроблення програми | |
| 3. | Головний розробник Програми | Управління економічного розвитку міста Калуської міської ради |
| 4. | Співрозробники Програми | - |
| 5. | Відповідальний виконавець Програми (головний розпорядник коштів) | Управління економічного розвитку міста Калуської міської ради |
| 6. | Співвиконавці (учасники) Програми | Управління економічного розвитку міста Калуської міської ради |
| 7. | Строки реалізації Програми | 2024-2026 роки |
| 8. | Мета Програми | Забезпечення регулярним автобусним сполученням усіх населених мікрорайонів міста та сіл громади шляхом виконання законодавчих і нормативних актів з планування та організації пасажирських перевезень, поліпшення якості транспортних засобів і надання послуг. |
| 9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього: у тому числі(тис.грн): | 780,00 |
| 9.1 | - державний бюджет | - |
| 9.2 | - обласний бюджет | - |
| 9.3 | - бюджет територіальної громади | 780,00 |
| 9.4 | - кошти інших джерел | - |
| 10. | Очікувані результати виконання | Виконання Програми забезпечить: реалізацію державної політику у сфері пасажирського транспорту; оптимізацію маршрутної мережі міського та приміського пасажирського транспорту, забезпечення його сталої та ефективної роботи; надання якісних послуг по перевезенню пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування; стабільне та безпечне обслуговування населення громади автомобільним транспортом; покращення інфраструктури міського та приміського пасажирського транспорту; безпечне та якісне перевезення суспільно значущих вантажів. |
2. Проблема, на розв'язання якої спрямована Програма
2.1. Автомобільний транспорт – важлива складова інфраструктури громади, яка забезпечує життєдіяльність суспільства у виробничій і невиробничій сферах, задовольняє потреби населення в перевезеннях пасажирів автобусами загального користування.
Розроблення цієї Програми зумовлено необхідністю удосконалення системи забезпечення безпечного та комфортного надання послуг з перевезення пасажирів міським та приміським пасажирським транспортом. Поліпшення транспортного обслуговування мешканців громади – це не лише вимога конституційних прав людини на пересування та задоволення своєї потреби щодо роботи, необхідності одержання медичної допомоги, відвідування закладів соціального і культурного призначення, потреба соціального захисту, але й важливий аспект розвитку внутрішнього ринку товарів і послуг, впровадження нової регіональної політики.
Сьогодні неможливо уявити жодний населений пункт без стабільного функціонування транспортного комплексу. Життя ставить високі вимоги до рівня мобільності населення, крім того з кожним роком зростають потреби економіки в транспортних послугах. Тому ефективне функціонування транспортного комплексу має важливе соціальне значення для країни та громади зокрема.
Програма спрямована на підвищення якості послуг з перевезення пасажирів міським та приміським пасажирським транспортом та покращення матеріально-технічної бази. Метою державної політики в галузі пасажирських перевезень є гарантоване і ефективне задоволення потреб в безпечному і якісному перевезенні пасажирів, суспільно значущих вантажів і використання соціальних, ресурсозберігаючих, природоохоронних і мобілізаційних вимог в умовах ринкових відносин.
2.2 На сьогоднішній день для задоволення потреб населення Калуської міської територіальної громади в пасажирських перевезеннях створена мережа міських та приміських автобусних маршрутів, що складається з 20 міських автобусних маршрутів загального користування та 15 приміських автобусних маршрутів загального користування, на яких працюють 6 підприємств перевізників: ТзОВ «Автотранспортна асоціація», ТзОВ «Калуш-транс», комунальне підприємство «Екоресурс» Калуської міської ради, ПрАТ «Калуське АТП», ТзОВ «Євро-Авто-Бан», ПП «Західавтотранс», та чотири фізичні особи - підприємці Лялюк Ігор Юліанович, Максимів Ігор Васильович, Ільків Роксолана Ярославівна, Василів Надія Павлівна.
Маршрутна мережа міських автобусних маршрутів:
- № 1 «Карпатська кераміка - Вокзал»;
- № 1А «Карпатська кераміка – Вокзал» по вул. Євшана, Литвина, Глібова;
- № 1Б «Карпатська кераміка – Вокзал» по вул. Каракая;
- № 1В «ВПТУ – Вокзал»;
- № 1Г «Карпатська кераміка – Вокзал»;
- № 2 «Карпатська кераміка – Хотінь»;
- № 3 «РЕМ - Загір’я»;
- № 4 «Карпатська кераміка - Долинська»;
- № 5 «Карпатська кераміка – Загір’я»;
- № 6 «Карпатська кераміка – Лікарня» по вул. Євшана;
- № 6А «Карпатська кераміка – Лікарня» по пр. Лесі Українки;
- № 6Б «ВПТУ – Лікарня» по пр. Лесі Українки;
- № 6К «Карпатська кераміка – Лікарня»;
- № 7 «Центр – Шахта»;
- № 8 «Карпатська кераміка – Височанка» по вул. Євшана;
- № 8А «Карпатська кераміка – Височанка» по пр. Лесі Українки;
- № 8 Б «Карпатська кераміка – Височанка» по вул. Чорновола;
- № 11А «ВПУ – Залісся» по вул. Євшана;
- № 11Б «ВПУ – Залісся» по пр. Лесі Українки;
- № 12 «ВПУ – Зелений Яр».
Маршрутна мережа приміських автобусних маршрутів:
- № 21 «Калуш – Бабин-Зарічний (Боднарів)»;
- № 22 «Калуш – Сівка-Калуська»;
- № 23 «Калуш – Кропивник 2» ;
- № 24 «Калуш – Кропивник 1»;
- № 25 «Калуш – Середній Бабин» ;
- № 26 «Калуш – Мостище» ;
- № 27 «Калуш – Голинь (Посіч)»;
- № 28 «Калуш (ВПТУ) – Студінка»;
- № 29 «Калуш – Голинь (Міст)»;
- № 30 «Калуш – Голинь (Центр)»;
- № 31 «Калуш – Копанки»;
- № 32 «Калуш – Довга Калуська» ;
- № 33 «Калуш – Пійло»;
- № 34 «Калуш – Ріп’янка-Яворівка»;
- № 36 «Калуш – Тужилів».
3. Мета Програми
3.1. Метою Програми є гарантоване і ефективне задоволення потреб у безпечному та якісному перевезенні пасажирів, соціально значущих вантажів, виконання соціальних, ресурсозберігаючих, природоохоронних і мобілізаційних вимог в умовах ринкових відносин.
Програма передбачає повне забезпечення регулярним автобусним сполученням усіх населених мікрорайонів міста та сіл громади шляхом виконання законодавчих і нормативних актів з планування та організації пасажирських перевезень, поліпшення якості транспортних засобів і надання послуг.
Державна транспортна політика в галузі пасажирського автомобільного транспорту реалізується через нормативно-правову базу чинного законодавства України, удосконалення системи управління та державного регулювання в сфері відносин і діяльності суб’єктів підприємництва.
Головним завданням державного регулювання в сфері діяльності автомобільного транспорту є формування і розвиток ринку його послуг шляхом реалізації єдиної економічної, інвестиційної, науково-технічної та соціальної політики. Ці складові законодавчо закріплені Законом України “Про автомобільний транспорт”.
Враховуючи вказане вище, основними завданнями Програми є:
- реалізація засад державної політики у сфері пасажирського транспорту;
- залучення транспортних засобів максимально пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;
- упорядкування руху приміських автотранспортних засобів загального користування по місту;
- створення рівних умов для роботи суб’єктів господарювання, що здійснюють пасажирські перевезення міським та приміським автомобільним транспортом, незалежно від форми власності, забезпечення конкурентності та прозорості при проведенні конкурсів з перевезення пасажирів;
- удосконалення організації управління транспортним комплексом громади;
- забезпечення виготовлення і монтажу графіків руху на автобусних зупинках;
- забезпечення відповідності якості обслуговування пасажирів до вартості проїзду;
- визначення та приведення у відповідність співвідношення між різними по пасажиромісткості типами рухомого складу задіяного в обслуговуванні міських та приміських маршрутів;
- забезпечення перевезення суспільно значущих вантажів;
- забезпечення безпеки й охорони навколишнього середовища.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, показники напрямів діяльності, строки та етапи виконання Програми
Програма включає в себе перелік завдань і заходів, виконання яких дозволить забезпечити стабільну діяльність в галузі пасажирських перевезень, надання якісних та безпечних послуг з перевезення пасажирів міським та приміським пасажирським транспортом.
Реалізація заходів Програми забезпечить розв’язання проблем щодо створення оптимальних умов для реалізації завдань, покращення фінансово-бюджетної дисципліни, вжиття заходів для надання якісних, безпечних, безперебійних послуг населенню з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності населених пунктів Калуської міської територіальної громади.
Реалізація Програми розрахована на період з 2026 рік.
5. Обсяги та джерела фінансування Програми
5.1. Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади на 2026 рік.
5.2. Фінансування за Програмою здійснюватиметься відповідно до нормативно-правових актів.
6. Завдання та заходи Програми та результативні показники Забезпечення стабільної роботи міського та приміського пасажирського транспорту та надання якісних послуг мешканцям Калуської міської територіальної громади, забезпечення виготовлення, ремонту і монтажу (демонтажу) стендів для графіків руху на автобусних маршрутах загального користування; облаштування та обслуговування міських зупинок громадського транспорту; обслуговування комп’ютерної техніки для здійснення спостереження за рухом транспортних засобів; підготовка та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування; оплата послуг з обслуговування автомобільного транспорту, оренда автомобільного транспорту. Для досягнення мети Програми з використанням сучасних підходів до визначення пріоритетності у розв’язанні існуючих проблем передбачено перелік завдань і заходів Програми та результативні показники згідно з додатком 2 до Програми.
7. Очікувані результати виконання Програми.
Впровадження Програми дозволить без значних капіталовкладень оптимізувати маршрутну мережу, виходячи з існуючого пасажиропотоку, пропозицій підприємств-перевізників, висновків фахівців з питань автомобільного транспорту та працівників управління економічного розвитку міста Калуської міської ради.
Виконання Програми забезпечить:
- реалізацію державної політику у сфері пасажирського транспорту;
- оптимізацію маршрутної мережі міського та приміського пасажирського транспорту, забезпечення його сталої та ефективної роботи;
- надання якісних послуг по перевезенню пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування;
- стабільне та безпечне обслуговування населення громади автомобільним транспортом;
- безпечне та якісне перевезення суспільно значущих вантажів;
- покращення інфраструктури міського та приміського пасажирського транспорту;
- покращення якості надання послуг автотранспорту загального користування.
. 8. Моніторинг, оцінка та контроль за ходом виконання Програми.
Організація виконання Програми, аналіз та контроль за використанням коштів здійснюється головним розпорядником коштів – управлінням економічного розвитку міста Калуської міської ради.
Щоквартально до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом готує звіт про стан та результати виконання заходів Програми і розміщує на офіційному сайті Калуської міської ради.
Щорічний і підсумковий звіт про результати виконання Програми виносяться на розгляд сесії Калуської міської ради та оприлюднюються на офіційному сайті Калуської міської ради.
Додаток 1 до Програми
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
сприяння залучення Програми пасажирського автотранспорту Калуської міської територіальної громади на 2024-2026 роки в новій редакції
тис. грн.
сприяння залучення Програми пасажирського автотранспорту Калуської міської територіальної громади на 2024-2026 роки в новій редакції
тис. грн.
| Обсяг коштів, що планується залучити на виконання програми | Етапи виконання програми | |||||
| І |
ІІ |
ІІІ |
Всього витрат на виконання програми | |||
| 2024 рік | 2025рік | 2026 рік | 20__-20__ роки | 20__-20__ роки | ||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| Обсяг ресурсів, всього, у тому числі: |
260,00 | 260,00 | 260,00 | - | - | 780,00 |
| державний бюджет | - | - | - | - | - | - |
| обласний бюджет | - | - | - | - | - | - |
| бюджет територіальної громади | 260,00 | 260,00 | 260,00 | - | - | 780,00 |
| кошти інших джерел | - | - | - | - | - | - |
Додаток 2 до Програми
Завдання і заходи реалізації
Програми пасажирського автотранспорту Калуської міської територіальної громади на 2024-2026 роки в новій редакції
Програми пасажирського автотранспорту Калуської міської територіальної громади на 2024-2026 роки в новій редакції
| № з/п | Завдання програми/ Заходи програми |
Строк виконання |
Виконавці | Джерела фінансування | Орієнтовний обсяг фінансування по роках, тис. грн. |
Очікуваний результат (результативні показники) |
|||
| Назва показника* |
2024
рік |
2025
рік |
2026
рік |
||||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| Завдання 1. Покращення інфраструктури міського та приміського пасажирського транспорту та якості надання послуг автотранспорту загального користування, оптимізація маршрутної мережі міського та приміського пасажирського транспорту, забезпечення його сталої та ефективної роботи | |||||||||
| 1.1 | Забезпечення виготовлення, ремонту і монтажу (демонтажу) стендів для графіків руху на автобусних маршрутах загального користування |
2024-2026 | Управління економічного розвитку міста Калуської міської ради | Бюджет Калуської міської ТГ | Всього:90,00 |
Витрат, тис. грн. |
30,00 | 30,00 | 30,00 |
| 2024 рік – 30,00 | Продукту: друк графіків руху, од. | 60 | 60 | 60 | |||||
| 2025 рік. – 30,00 | Ефективності: середні витрати на одиницю, тис. грн. |
0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||
| 2026 рік – 30,00 | Якості: % забезпечена коштами |
100 | 100 | 100 | |||||
| 1.2 | Облаштування та обслуговування міських зупинок громадського транспорту та окремих місць масового перебування людей WI-FІ для безкоштовного доступу до мережі Інтернет | 2024-2026 | Управління економіч-ного розви-тку міста Калуської міської ради | Бюджет Калуської міської ТГ | Всього:30 |
Витрат, тис. грн. |
10,00 | 10,00 | 10,00 |
| 2024 рік – 10,00 | Продукту: оплата за доступ до мережі Інтернет, од. | 1 | 1 | 1 | |||||
| 2025 рік – 10,00 | Ефективності: середні витрати за одиницю, тис. грн. | 10,00 | 10,00 | 10,00 | |||||
| 2026 рік – 10,00 | Якості: % забезпечена коштами | 100 | 100 | 100 | |||||
| 1.3 | Обслуговування комп’ютерної техніки для здійснення спостереження за рухом транспортних засобів |
2024-2026 | Управління економіч-ного розви-тку міста Калуської міської ради | Бюджет Калуської міської ТГ | Всього:15,00 |
Витрат, тис. грн. |
5,00 | 5,00 | 5,00 |
| 2024 рік – 5,00 | Продукту: послуга за обслуговування комп’ютерної техніки, од. | 1 | 1 | 1 | |||||
| 2025 рік – 5,00 | Ефективності: витрати на одиницю, тис. грн. |
5,00 | 5,00 | 5,00 | |||||
| 2026 рік – 5,00 | Якості: % забезпечена коштами |
100 | 100 | 100 | |||||
| 1.4 | Підготовка та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування | 2024-2026 | Управління економіч-ного розви-тку міста Калуської міської ради | Бюджет Калуської міської ТГ | Всього:45,00 | Показник витрат: обсяг витрат, тис. грн. | 15,00 | 15,00 | 15,00 |
| 2024 рік -15,00 | Показник продукту: кількість конкурсів, од. | 5 | 5 | 5 | |||||
| 2025 рік – 15,00 | Показник ефективності: витрати на один конкурс, тис. грн. | 3,00 | 3,00 | 3,00 | |||||
| 2026 рік – 15,00 | Показник якості: % забезпечена коштами | 100 | 100 | 100 | |||||
| Завдання 2. Безпечне та якісне перевезення суспільно значущих вантажів, забезпечення виконання соціально значущих пасажирських перевезень | |||||||||
| 2.1 | Оплата послуг з обслуговування автомобільним транспортом, оренда автомобільного транспорту, які в т. ч. включають: - оплату за перевезення (доставку) гуманітарних вантажів, які надходять до структурних підрозділів, бюджетних установ та організацій, комунальних підприємств Калуської міської ради |
щорічно | Управління економіч-ного розви-тку міста Калуської міської ради | Бюджет Калуської міської ТГ | Всього:300,00 |
Показник витрат: обсяг витрат, тис. грн. | 100,00 | 100,00 | 100,00 |
| 2024 рік -100,00 | Показник продукту: перевезення (км) |
1000 | 1000 | 1000 | |||||
| 2025 рік – 100,00 | Показник ефективності: витрати за 1 км, грн. | 100 | 100 | 100 | |||||
| 2026 рік – 100,00 | Показник якості: % забезпечена коштами | 100 | 100 | 100 | |||||
| 2.2 | Оплата послуг з обслуговування автомобільним транспортом, оренда автомобільного транспорту, які в т. ч. включають: - оплату за пасажирські перевезення для потреб Калуської міської ради, її виконавчого комітету та управління економічного розвитку міста Калуської міської ради; - оплату за пасажирські перевезення духового оркестру під час організації похоронів захисників України |
щорічно |
Управління економіч-ного розви-тку міста Калуської міської ради | Бюджет Калуської міської ТГ | Всього:300,00 |
Показник витрат: обсяг витрат, тис. грн. | 100,00 | 100,00 | 100,00 |
| 2024 рік –100,00 | Показник продукту: перевезення (км) |
2222 | 2222 | 2222 | |||||
| 2025 рік – 100,00 | Показник ефективності: середні витрати за 1 км, грн. | 45 | 45 | 45 | |||||
| 2026 рік – 100,00 | Показник якості: % забезпечена коштами | 100 | 100 | 100 | |||||
| РАЗОМ по програмі |
Всього:780,00 | ||||||||
| 2024рік– 260,00 | |||||||||
| 2025рік- 260,00 | |||||||||
| 2026 рік – 260,00 | |||||||||

