ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 2
Міський голова Ігор Матвійчук
Додаток
до рішення міської ради
від __________ № ____
СКЛАД
комісії з реорганізації шляхом перетворення комунального закладу «Калуська стоматологічна поліклініка» в комунальне некомерційне підприємство «Калуська стоматологічна поліклініка Калуської міської ради»
Секретар міської ради Роман Боднарчук
Обґрунтування необхідності прийняття проекту рішення
На сьогодні в Україні розпочалася масштабна реформа галузі медицини. Одним з стрижневих питань – зміна принципів державного фінансування охорони здоров’я. Прийняті відповідні законодавчі акти, якими на сьогоднішній день виокремлені напрями державного захисту права на охорону здоров'я (ст..8 Основ законодавства охорони здоровֹ’я України»), зокрема:
«Кожен громадянин має право на безоплатне отримання у державних та комунальних закладах охорони здоров'я медичної допомоги, до якої належать:
-екстрена медична допомога;
-первинна медична допомога;
-вторинна (спеціалізована) медична допомога, що надається за медичними показаннями у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я;
-третинна (високоспеціалізована) медична допомога, що надається за медичними показаннями у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я;
-паліативна допомога, що надається за медичними показаннями у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я.
Держава гарантує безоплатне надання медичної допомоги у державних та комунальних закладах охорони здоров'я також за епідемічними показаннями та безоплатне проведення медико-соціальної експертизи.
Цей перелік є вичерпним. І він не містить гарантованих державою стоматологічних послуг. Натомість державою створені умови перетворення всіх комунальних закладів охорони здоров’я в комунальні некомерційні підприємства, що дозволить усім структурам вести автономну господарську діяльність, залучаючи бюджетне фінансування за програмно-цільовим методом.
2. Цілі та завдання проекту рішення
Проект рішення спрямований на реалізацію Національної стратегії реформування системи охорони здоров'я в Україні на період 2015 - 2020 років.
Державна система охорони здоров'я не може сприяти якісному підвищенню рівня надання стоматологічної допомоги. Останні роки показують негаразди в існуючій системі надання стоматологічних послуг: відсутність фінансового та матеріально-технічного ресурсу, непрозорі фінансові схеми. Тому проект рішення передбачає створення комунального підприємства, яке дасть змогу шляхом легалізації коштів за надані послшуги поліпшити фінансовий стан установи, підвищити заробітну плату медперсоналу.
3. Нормативно-правова база проекту рішення
Закон України «Про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів», Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров’я»,
Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
інші закони України.
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Прийняття та реалізація проекту рішення не потребує витрат з місцевого бюджету, окрім коштів, які будуть спрямовані на міську програму з надання стоматологічних послуг декретованим верствам населення, дітям та невідкладної допомоги.
Щороку на утримання стоматології з міського бюджету Калуша виділяють біля 8 млн. грн, з яких більше 90% витрачається на зарплату і енергоносії. Щоб забезпечити надання безоплатних послуг на медикаменти и матеріали необхідно ще біля 25 млн.грн. На 2018 рік виділено з цією метою лише 200 тис. грн.. Зрозуміло, що в цій ситуації лікарі змушені закуповувати самотужки різні матеріали, а пацієнти – компенсовувати напряму надавачові послуг. Відповідно – складається ситуація з необлікованим грошовим обігом, що є неприпустимим.
Середня зарплата лікаря-стоматолога складає 3750 грн в місяць. Але після реорганізації зарплату можна збільшити орієнтовно до 9—12 тис. грн, оновити обладнання тощо.
Після реорганізації комунальна поліклініка зможе успішно конкурувати з приватними стоматологіями, маючи нижчі ціни (адже підприємство буде мати статус неприбуткового).
6. Прогноз результатів прийняття проекту рішення
Реформування стоматологічної галузі міста дозволить в найближчому майбутньому підвищити рівень медичної допомоги, професійний рівень стоматологів, забезпечить персональну відповідальність стоматолога за якість допомоги, що надається.
Заступник міського голови Наталія Табачук
- РІШЕННЯ
Про реорганізацію КЗ «Калуська стоматологічна поліклініка» | |
З метою організації надання стоматологічної допомоги верствам населення відповідно до чинного законодавства, зокрема Закону України «Про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров’я», Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:- Реорганізувати комунальний заклад «КАЛУСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА» (код ЄДРПОУ 26482723) шляхом перетворення юридичної особи в комунальне некомерційне підприємство «СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ».
- Затвердити склад комісії з реорганізації шляхом перетворення комунального закладу «КАЛУСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА» в комунальне некомерційне підприємство «СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» згідно з додатком.
- Комісії (Рогів В.Д.) здійснити заходи щодо реорганізації шляхом перетворення комунального закладу «КАЛУСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА» в комунальне некомерційне підприємство «СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» згідно з чинним законодавством.
- В трьохденний термін розмістити в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про реорганізацію шляхом перетворення комунального закладу «КАЛУСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА» в комунальне некомерційне підприємство «СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» та про порядок звернення кредиторами вимог до них. Строк повинен становити два місяці з дня публікації повідомлення про реорганізацію.
- Вимоги кредиторів приймати за адресою: вул. Грушевського, 88.
- Після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторам та задоволення чи відхилення цих вимог, скласти передавальний акт, який має містити положення про правонаступництво та подати його на затвердження Калуській міській раді.
- Головному лікарю комунального закладу «КАЛУСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА» (Рогів В.Д.) розробити проект Статуту підприємства та подати на затвердження міській раді до 01 травня 2018 року.
Міський голова Ігор Матвійчук
Додаток
до рішення міської ради
від __________ № ____
СКЛАД
комісії з реорганізації шляхом перетворення комунального закладу «Калуська стоматологічна поліклініка» в комунальне некомерційне підприємство «Калуська стоматологічна поліклініка Калуської міської ради»
Рогів Василь Дмитрович ідентифікаційний номер ___________________ |
- | Головний лікар Калуської стоматологічної поліклініки голова комісії |
Табачук Наталія Титівна ідентифікаційний номер |
- | Заступник міського голови, заступник голови комісії |
Члени комісії: | ||
Гоман Олена Юрієвна ідентифікаційний номер |
- | Економіст комунального закладу «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»; |
Атаманчук Наталія Михайлівна ідентифікаційний номер ___________________ |
- | Головний бухгалтер Калуської стоматологічної поліклініки; |
Коцан Іван Асафатович ідентифікаційний номер ____________________ |
- | головний спеціаліст відділу організаційно-правової роботи ради, юрист |
Онушканич Ірина Василівна |
- | юрист Калуської ЦРЛ |
Секретар міської ради Роман Боднарчук
Обґрунтування необхідності прийняття проекту рішення
На сьогодні в Україні розпочалася масштабна реформа галузі медицини. Одним з стрижневих питань – зміна принципів державного фінансування охорони здоров’я. Прийняті відповідні законодавчі акти, якими на сьогоднішній день виокремлені напрями державного захисту права на охорону здоров'я (ст..8 Основ законодавства охорони здоровֹ’я України»), зокрема:
«Кожен громадянин має право на безоплатне отримання у державних та комунальних закладах охорони здоров'я медичної допомоги, до якої належать:
-екстрена медична допомога;
-первинна медична допомога;
-вторинна (спеціалізована) медична допомога, що надається за медичними показаннями у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я;
-третинна (високоспеціалізована) медична допомога, що надається за медичними показаннями у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я;
-паліативна допомога, що надається за медичними показаннями у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я.
Держава гарантує безоплатне надання медичної допомоги у державних та комунальних закладах охорони здоров'я також за епідемічними показаннями та безоплатне проведення медико-соціальної експертизи.
Цей перелік є вичерпним. І він не містить гарантованих державою стоматологічних послуг. Натомість державою створені умови перетворення всіх комунальних закладів охорони здоров’я в комунальні некомерційні підприємства, що дозволить усім структурам вести автономну господарську діяльність, залучаючи бюджетне фінансування за програмно-цільовим методом.
2. Цілі та завдання проекту рішення
Проект рішення спрямований на реалізацію Національної стратегії реформування системи охорони здоров'я в Україні на період 2015 - 2020 років.
Державна система охорони здоров'я не може сприяти якісному підвищенню рівня надання стоматологічної допомоги. Останні роки показують негаразди в існуючій системі надання стоматологічних послуг: відсутність фінансового та матеріально-технічного ресурсу, непрозорі фінансові схеми. Тому проект рішення передбачає створення комунального підприємства, яке дасть змогу шляхом легалізації коштів за надані послшуги поліпшити фінансовий стан установи, підвищити заробітну плату медперсоналу.
3. Нормативно-правова база проекту рішення
Закон України «Про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів», Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров’я»,
Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
інші закони України.
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Прийняття та реалізація проекту рішення не потребує витрат з місцевого бюджету, окрім коштів, які будуть спрямовані на міську програму з надання стоматологічних послуг декретованим верствам населення, дітям та невідкладної допомоги.
Щороку на утримання стоматології з міського бюджету Калуша виділяють біля 8 млн. грн, з яких більше 90% витрачається на зарплату і енергоносії. Щоб забезпечити надання безоплатних послуг на медикаменти и матеріали необхідно ще біля 25 млн.грн. На 2018 рік виділено з цією метою лише 200 тис. грн.. Зрозуміло, що в цій ситуації лікарі змушені закуповувати самотужки різні матеріали, а пацієнти – компенсовувати напряму надавачові послуг. Відповідно – складається ситуація з необлікованим грошовим обігом, що є неприпустимим.
Середня зарплата лікаря-стоматолога складає 3750 грн в місяць. Але після реорганізації зарплату можна збільшити орієнтовно до 9—12 тис. грн, оновити обладнання тощо.
Після реорганізації комунальна поліклініка зможе успішно конкурувати з приватними стоматологіями, маючи нижчі ціни (адже підприємство буде мати статус неприбуткового).
6. Прогноз результатів прийняття проекту рішення
Реформування стоматологічної галузі міста дозволить в найближчому майбутньому підвищити рівень медичної допомоги, професійний рівень стоматологів, забезпечить персональну відповідальність стоматолога за якість допомоги, що надається.
Заступник міського голови Наталія Табачук