ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:


ГІЛЬТАЙЧУК Віктор Вікторович

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XCVI

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

1938

Дата реєстрації:

19.09.2025

Проголосовано:

25.09.2025 10:50:03

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 1938

Текст:

 

 

Відповідно до статті 26 Закону України „Про місцевесамоврядування в Україні", враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики,  міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Положення про відділ організаційно-правової роботи Калуської міської ради в новій редакції (додається).


 


  1. Рішення міської ради від 21.12.2023 року № 2942 „Про нову редакцію Положення про відділ організаційно-правової роботи ради", вважати таким, що втратило чинність.


 

 

 

 

Міський голова                                                     Андрій НАЙДА

 

 
     ЗАТВЕРДЖЕНО:

рішення міської ради

______________   №  ________

 

 

 
ПОЛОЖЕННЯ

про відділ організаційно-правової роботи Калуської міської ради





І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


  1. Це Положення регулює питання діяльності відділу організаційно-правової роботи Калуської міської ради.

  2. Відділ організаційно-правової роботи Калуської міської ради (далі – відділ) є виконавчим органом Калуської міської ради, що утворюється (ліквідовується) міською радою, не є юридичною особою, є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядкованим міському голові, секретарю міської ради.

  3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, актами відповідних органів влади вищого рівня, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Регламентом Калуської міської ради, а також цим  Положенням.


          1.4. Міський голова та секретар міської ради зобов'язані створювати умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу, забезпечувати їх окремим приміщенням, телефонним зв'язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов'язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами з питань роботи міської ради  іншими посібниками та літературою з правових питань, тощо

          1.5. Зміни і доповнення  до цього Положення, утворення і ліквідація або реорганізація відділу проводиться за рішенням  міської ради.

1.6. Структура і чисельність працівників відділу затверджується міською радою за поданням міського голови.

          1.7. Начальник відділу та працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади розпорядженням міського голови за процедурою, передбаченою законодавством України при проходженні служби в органах місцевого самоврядування.

          1.8. Організація роботи відділу здійснюється відповідно до Регламенту Калуської міської ради, інших нормативно-правових та розпорядчих документів.

          1.9. За участь у розробленні проектів нормативно-правових актів та за проведення експертизи проектів таких актів працівники відділу мають право, зокрема, на отримання такої додаткової стимулюючої виплати, як надбавка за виконання особливо важливої роботи, яка встановлюється у порядку, визначеному чинним законодавством.

1.10. Начальник відділу:

1.10.1.Здійснює керівництво роботою відділу, забезпечує виконання завдань, покладених на відділ.

1.10.2.Несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

1.10.3. Очолює відділ і діє у межах наданих повноважень відповідно до законодавства та положення про відділ.

1.10.4. Організовує роботу працівників відділу, дає відповідні доручення щодо виконання покладених на відділ завдань.

1.10.5. Бере участь у пленарних засіданнях міської ради, засіданнях постійних комісій, інших консультативно-дорадчих органів, нарадах, семінарах.

1.10.6. Візує документи в межах своєї компетенції.

1.10.7. Координує взаємодію відділу з іншими структурними підрозділами виконавчими органами міської ради.

1.10.8. Виконує інші передбачені законодавством функції.

 

 

2.  ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

2.1. Здійснення організаційного, правового, інформаційного, аналітичного, методичного забезпечення діяльності міської ради, міського голови, секретаря міської ради.

2.2. Сприяння здійсненню міською радою взаємодії та зв’язків із територіальною громадою, виконавчими органами міської ради, радами інших рівнів, посадовими особами місцевого самоврядування.

2.3.  Підготовка та проведення пленарних засідань міської ради.

2.4. Організація заходів щодо координації діяльності постійних та тимчасових комісій міської ради.

 

3.ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ

3.1.  Готує проекти розпоряджень міського голови про строки скликання сесій та питань, які вносяться на розгляд міської ради.

3.2. Розробляє та здійснює виконання організаційно-технічних заходів щодо підготовки та проведення пленарних засідань міської ради.

3.3. Надає пропозицію щодо формування порядку денного пленарних засідань ради.

3.4. Забезпечує запрошення депутатів, посадових та інших осіб на  пленарні засідання ради та засідання постійних комісій.

3.5. Розміщує на офіційному сайті міської ради інформацію щодо строків проведення та порядку денного сесій, комісій.

3.6.   Готує  порядок ведення сесій міської ради.

3.7. Здійснює протоколювання пленарних засідань міської ради.

3.8. Зберігає,  видає бланки рішень міської ради та веде їх облік.

3.9. Організовує попередній розгляд проектів рішень у постійних комісіях міської ради.

3.10. Здійснює організаційно-технічне забезпечення доведення рішень міської ради до виконавців та населення, розміщення інформації на офіційному сайті Калуської міської ради.

3.11.   Здійснює організацію контролю за виконанням рішень міської ради.

3.12. Забезпечує роботу інформаційної системи «Голос».

3.13. Розміщує на офіційному сайті міської ради проекти  рішень міської ради.

3.14. Узгоджує з головами постійних комісій графік засідань постійних комісій.

3.15. Здійснює організаційно-технічне забезпечення засідань постійних та тимчасових комісій.

3.16.  Здійснює контроль за виконанням плану роботи міської ради.

3.17. Організовує та оформляє протоколи засідань погоджувальної ради.

3.18. Здійснює організаційно-технічне забезпечення проведення засідань днів депутата, інформаційно-методичних нарад, семінарів, круглих столів.

3.19.  Сприяє діяльності роботи депутатських груп, фракцій.

3.20.  Здійснює взаємодію з районною та обласною радами.

3.21. Розробляє графік прийому на територіальних округах депутатів міської ради, проводить визначення центрів прийому.

3.22. Надає консультації при оформлені депутатських звернень та запитів депутатам міської ради.

3.23.  Здійснює облік коштів Фонду на виконання депутатських повноважень.

3.24.  Видає та реєструє довідки міської ради.

3.25. Готує проекти рішень міської ради та розпорядження міського голови з питань діяльності ради.

3.26. Забезпечує оприлюднення відповідної публічної інформації у формі відкритих даних.

3.27.  Опрацьовує нормативно-правові та законодавчі документи.

3.28.  Здійснює узгодження та візування проектів рішень міської ради.

3.29.  Проводить експертизу проектів рішень міської ради.

3.30. Вносить міському голові пропозиції щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників відділу.

3.31. Забезпечує оформлення доручень міського голови, висловлених на пленарних засіданнях ради, та доведення їх до виконавців.

3.32. Веде облік, оформлення та технічний контроль за виконанням вхідних і вихідних документів.

3.33.   Веде облік помічників –  консультантів депутатів міської ради, оформлює особові справи та посвідчення.

3.34. Проводить індивідуальну роботу з помічниками – консультантами депутатів міської ради, надає їм консультації.

3.35 Оформляє, брошурує протоколи сесій міської ради, рішення та первинні матеріали, формує відповідний архів протоколів.

3.36. Веде номенклатуру справ, забезпечує підготовку документів для передавання до архівного відділу міської ради.

3.37. Бере участь у написанні та впровадженні грантових проєктів.

3.38.  Розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, інформаційні запити, надає роз’яснення, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції міської ради та відділу.

3.39.  Виконує інші функції, пов’язані з реалізацією наданих повноважень.

 

  1. ПРАВА  ВІДДІЛУ


 

4.1. Залучати спеціалістів виконавчих органів міської ради (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

4.2. Одержувати в установленому порядку від виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій, підприємств інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

4.3. Скликати у встановленому порядку наради з питань, що належать до компетенції відділу.

4.4. Відділ зберігає й використовує штамп міської ради та печатку відділу.

4.5. Покладення на відділ обов’язків, не передбачених цим Положенням, не допускається.

 

                                      5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

 

За невиконання або неналежне виконання покладених на них обов'язків, передбачених посадовою інструкцією та даним Положенням працівники відділу несуть відповідальність  в межах чинного законодавства.

 

 

6. ВЗАЄМОВІДНОСИТИ ВІДДІЛУ З ІНШИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ

 

Відділ в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, виконавчого комітету, постійними комісіями, органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності в межах компетенції та повноважень та згідно норм чинного законодавства