ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 25
Про створення
комунальної установи
«Інститут розвитку міста Калуша»
Калуської міської ради
На підставі ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст. 87 Цивільного кодексу України та ст. 78 Господарського кодексу України, з метою сприяння ефективного розвитку і використання потенціалу міста Калуша, задоволення соціальних, економічних, екологічних, освітніх, культурних та інших потреб громади міста шляхом підготовки та реалізації грантових і кредитних програм, міська рада
ВИРІШИЛА:
Міський голова Ігор Матвійчук
«ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ МІСТА КАЛУША»
КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
м. Калуш –– 2018
1. Загальні положення
1.1. Комунальна установа «Інститут розвитку міста Калуша» Калуської міської ради «Інститут розвитку міста» - надалі «Комунальна установа» заснована на власності територіальної громади міста Калуша.
1.2. Засновником та Власником Комунальної установи є територіальна громада міста Калуша в особі Калуської міської ради (код ЄДРПОУ 33578261), що надалі за текстом буде іменуватися «Власник».
1.3. Комунальна установа підпорядкована Виконавчому комітету Калуської міської ради (код ЄДРПОУ 04054300), що є органом управління (далі за текстом - Орган управління).
1.4. Комунальна установа є юридичною особою, має майно, що знаходиться в оперативному управлінні Комунальної установи і відображається у самостійному балансі. Комунальна установа також має рахунки в банківських та інших фінансових установах, круглу печатку, кутовий та інші штампи зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом.
1.5. Комунальна установа від свого імені виступає у господарських, цивільних та адміністративних правовідносинах з юридичними та фізичними особами, набуває майнових прав та несе обов’язки, виступає позивачем та відповідачем у всіх судах, несе відповідальність за результати своєї діяльності.
1.6. Комунальна установа не має у своєму складі інших юридичних осіб.
1.7. Найменування Комунальної установи:
- повне: Комунальна установа «Інститут розвитку міста Калуша» Калуської міської ради;
- скорочене: КУ «Інститут розвитку міста Калуша».
1.8. Місцезнаходження Підприємства:
Юридична адреса: 77300 Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, вул. І.Франка,1.
1.9. Комунальна установа не несе відповідальності за зобов’язаннями Власника та Органу управління, рівно як і Власник та Орган управління не відповідають по зобов’язаннях Комунальної установи.
2. Мета та предмет діяльності Комунальної установи
2.1. Діяльність Комунальної установи здійснюється без мети одержання прибутку. Комунальна установа створена з метою сприяння ефективному розвитку і використання потенціалу міста Калуша, задоволення соціальних, економічних, екологічних, освітніх, культурних, медичних, молодіжних та інших потреб громади міста шляхом підготовки та реалізації грантових і кредитних програм, виконання робіт, надання послуг визначених Статутом, інших послуг, які не заборонені чинним законодавством України.
2.2. Комунальна установа здійснює свою діяльність на основі та відповідно до чинного законодавства України, керуючись законами України, Постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, правилами, інструкціями, Технічними умовами, рішеннями засновника, виконавчого комітету Калуської міської ради та іншими чинними нормативно-правовими актами загальнодержавного та місцевого значення, а також цим Статутом.
2.3. Предмет діяльності Комунальної установи є:
2.3.1. Організаційна, ресурсна та проектна підтримка сталого місцевого розвитку, згідно з новітніми тенденціями та з урахуванням потреб громади.
2.3.2. Сприяння створенню умов для ефективного відтворення, розвитку і використання науково-технічного потенціалу м. Калуша.
2.3.3. Проведення заходів, пов`язаних з реалізацією основної мети Комунальної установи, запрошення до участі в роботі фахівців, зацікавлених осіб, організацій, як українських, так і закордонних;
2.3.4. Представлення міста на симпозіумах, конференціях, виставках, семінарах в Україні та за кордоном.
2.3.5. Сприяння створенню сучасної інфраструктури у м. Калуші.
2.3.7. Залучення зовнішніх досвіду/знань і коштів для фінансування програм Калуської міської ради, громадських організацій, Комунальної установи та інших проектів.
2.3.8. Налагодження партнерств з міжнародними установами з метою реалізації статутних завдань Комунальної установи
2.3.9. Участь у розробленні та здійсненні комплексу заходів організаційного, фінансового, економічного і правового характеру з метою забезпечення розвитку різних сфер життєдіяльності міста.
2.3.10. Брати участь у підготовці проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів з питань, віднесених до його діяльності.
2.3.11. Готує висновки та пропозиції щодо доцільності залучення кредитів, у тому числі іноземних.
2.3.12. Організовує і проводить виставки, семінари, конференції.
2.3.13. Популяризує свою назву, свій логотип та іншу атрибутику, розповсюджує інформацію та позицію Комунальної установи, пропагує мету, принципи та завдання Комунальної установи, в тому числі через засоби масової інформації.
3. Майно і кошти Комунальної установи
3.1. Майно Комунальної установи знаходиться у комунальній власності і закріплюється за Комунальною установою на праві оперативного управління.
3.2. Майно Комунальної установи складають виробничі та невиробничі фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в балансі Комунальної установи.
3.3. Майно Комунальної установи, придбане ним у процесі здійснення своєї діяльності, також належить на праві комунальної власності територіальній громаді міста Калуша, в особі Калуської міської ради, та перебуває на балансовому обліку Комунальної установи.
3.4. Джерелами формування майна Комунальної установи є:
- майно, передане Комунальній установи Власником;
- майно, придбане у інших юридичних та фізичних осіб.
3.5. Джерелами формування фінансових ресурсів Комунальної установи є:
- кошти міського бюджету, передбачені на реалізацію міських програм, затверджених Калуською міською радою;
- бюджетні кошти, передбачені на реалізацію проектів згідно з чинним законодавством України;
- кошти які надходять у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань;
- кошти, отримані з державного бюджету, державних цільових фондів або в межах технічної чи благодійної, у тому числі гуманітарної допомоги;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
3.6. Для здійснення фінансово-господарської діяльності установа наділяється Власником статутним капіталом в розмірі 100000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок). Статутний капітал формується оборотними, необоротними активами, грошовими коштами. Власник має право власності на статутний капітал, включаючи права на управління, а також активів у разі його ліквідації відповідно до чинного законодавства.
3.7. Відчуження основних засобів та нерухомого майна здійснюється за рішенням Власника, а також за ініціативою та за погодженням з Органом управління, відповідно до порядку, встановленого чинним законодавством.
4. Управління Комунальною установою
4.1. Управління Комунальною установою здійснюється відповідно до умов цього Статуту на основі поєднання прав Власника щодо оперативного управління своїм майном та самоврядування трудового колективу Комунальної установи.
4.2. Директор Комунальної установи розробляє штатний розпис та надає його на погодження міському голові.
4.3. Директор Комунальної установи призначається на посаду та звільняється з посади міським головою шляхом укладання та розірвання трудового контракту.
4.4. Директор Комунальної установи може бути звільнений з посади достроково з підстав, передбачених трудовим контрактом відповідно до норм чинного законодавства України.
4.5. Директор Комунальної установи без довіреності діє від імені Комунальної установи, представляє його інтереси в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, інших установах, підприємствах, установах, закладах, в судових органах усіх рівнів, у відношенні з юридичними особами та громадянами в межах та порядку, визначених чинним законодавством та цим Статутом.
Директор самостійно вирішує питання діяльності Комунальної установи.
4.6. Трудовий колектив Комунальної установи складають всі громадяни, які своєю працею приймають участь у його діяльності на підставі трудового договору або інших форм, які регулюють трудові відносини працівників з Комунальною установою.
4.7. Взаємовідносини Директора з трудовим колективом, у тому числі вирішення соціально-економічних питань, передбачається у колективному договорі, який регулює виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Комунальної установи.
4.8. Колективний договір приймається на загальних зборах (конференції) трудового колективу Комунальної установи, і повинен відповідати вимогам чинного законодавства про колективні договори.
4.9. До виключної компетенції Власника належить:
- затвердження статуту та внесення змін до нього;
- прийняття рішення щодо відчуження основних засобів та нерухомого майна Комунальної установи, які є комунальною власністю територіальної громади міста;
- прийняття рішення про припинення Комунальної установи, затвердження складу комісії з припинення та відповідного балансу (ліквідаційного, передавального, розподільчого та ін.);
- прийняття рішення про створення філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Комунальної установи, які не є юридичними особами;
- прийняття рішення про перепрофілювання Комунальної установи та інших змін в установи виробництва;
- інші повноваження, віднесені до компетенції Власника згідно чинного законодавства України.
4.10. До компетенції Директора Комунальної установи належить вирішення всіх питань, що не віднесені до виключної компетенції Власника, в тому числі:
- організація всієї діяльності Комунальної установи;
- організація та забезпечення ведення бухгалтерського, податкового та інших видів обліку;
- забезпечення сплати всіх податків та обов’язкових платежів у бюджети всіх рівнів, державні фонди соціального страхування;
- приймання на роботу та звільнення з роботи працівників, застосування заохочень до працівників Комунальної установи і накладення дисциплінарних та матеріальних стягнень;
- залучення спеціалістів для роботи за сумісництвом, на умовах підряду, визначення порядку та розміру оплати їх праці;
- укладання в межах своєї компетенції цивільно-правових, господарських, зовнішньоекономічних та інших угод, договорів, контрактів з фізичними та юридичними особами, в тому числі зовнішньоекономічних;
- забезпечення виконання укладених угод, договорів, контрактів;
- видання від імені Комунальної установи доручень, довіреностей працівникам Комунальної установи.
- відкриття та закриття в банківських та інших фінансових установах поточних та інших рахунків Комунальної установи;
- у межах своєї компетенції видання наказів, розпоряджень, що стосуються діяльності Комунальної установи.
5. Господарська діяльність Комунальної установи
5.1. Для вирішення завдань та реалізації мети своєї діяльності Комунальна установа має право:
5.1.1. Виступати учасником спілок, асоціацій та інших об'єднань відповідно до їх статутних завдань.
5.1.2. Здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до законодавства України, мети і завдань своєї діяльності.
5.1.3. Планувати діяльність і основні напрямки розвитку відповідно до програм, затверджених міською радою, фінансових, економічних, науково-технічних прогнозів та пріоритетів і економічної ситуації.
5.1.4. Брати участь у міжнародних установах і рухах.
5.1.5. Проводити науково-практичні конференції та інші наукові зустрічі.
5.1.6. Отримувати у встановленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали для виконання статутних вимог і поставлених перед ним завдань.
5.1.7. У межах кошторису встановлювати умови та розмір оплати праці працівників Комунальної установи.
5.1.8. У разі необхідності створювати координаційні, експертні, дорадчі та інші групи.
5.1.9. Вчиняти інші дії, що не суперечать законодавству України.
5.2. Комунальна установа щорічно планує діяльність і визначає перспективи розвитку.
5.3. Директор Комунальної установи встановлює форми, системи та розмір оплати праці, а також умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат працівникам згідно з колективним договором та чинним законодавством.
5.4. Заробітна плата працівників Комунальної установи визначається відповідно до чинного законодавства України, колективного договору в залежності від професії, кваліфікації працівників, складності та умов робіт, що виконуються.
5.5. У всіх сферах своєї діяльності відносини Комунальної установи з іншими підприємствами, установами і громадянами здійснюються на підставі угод, договорів та контрактів. Комунальна установа вільна у виборі предмета угоди, договору та контрактів, визначенні зобов’язань, будь-яких інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать чинному законодавству України.
5.6. Комунальна установа має право відкривати поточні, депозитні, розподільчі та інші рахунки для зберігання грошових коштів і здійснення всіх видів банківських та касових операцій.
5.7. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя та здоров’я членів трудового колективу та їх сімей вирішуються трудовим колективом за участю керівника Комунальної установи, якщо інше не передбачено законодавством.
5.8. Аудит фінансової діяльності Комунальної установи здійснюється згідно з чинним законодавством України.
6. Зовнішньоекономічна діяльність Комунальної установи
6.1. Комунальна установа здійснює зовнішньоекономічну діяльність згідно з чинним законодавством України, враховуючи мету і напрямки діяльності Комунальної установи.
6.2. Комунальна установа має право самостійно укладати договори (контракти) з іноземними юридичними та фізичними особами.
7. Трудовий колектив та його самоврядування
7.1. Трудовий колектив формується з громадян, які своєю працею приймають участь у його діяльності на підставі трудового договору або інших форм, які регулюють трудові відносини працівників з Комунальною установою.
7.2. Виробничі і трудові відносини, включаючи питання найму і звільнення, режиму праці, відпочинку, гарантії і компенсації, регулюються згідно з чинним законодавством, цим Статутом, колективним договором, правилами внутрішнього трудового розпорядку, а також трудовим договором.
8. Облік і звітність
8.1. Облік і звітність Комунальної установи здійснюються відповідно до вимог статті 19 Господарського кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших нормативно-правових актів.
8.2. Комунальна установа здійснює оперативний бухгалтерський облік результатів своєї діяльності, веде та подає статистичну звітність, несе відповідальність за її достовірність. Керівник Комунальної установи та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності.
8.3. Питання організації бухгалтерського обліку в Комунальній установі регулюються відповідно до чинного законодавства України та установчих документів.
8.4. Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку Комунальна установа самостійно обирає форми його організації.
8.5. Забезпечення дотримання в Комунальній установі встановлених єдиних методологічних стандартів бухгалтерського обліку покладається на головного бухгалтера.
9. Порядок внесення змін та доповнень до Статуту
9.1. Зміни і доповнення до Статуту Комунальної установи вносяться за рішенням Калуської міської ради.
9.2. Зміни і доповнення набувають чинності з моменту їх державної реєстрації та внесення відповідного запису про це до Єдиного державного реєстру.
10. Припинення діяльності Комунальної установи
10.1. Припинення Комунальної установи здійснюється шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або шляхом ліквідації за рішенням Власника – Калуської міської ради, суду та в інших випадках, встановлених законодавством.
10.2. При злитті Комунальної установи з іншим (іншими) суб’єктами всі майнові права та обов’язки кожного з них переходять до суб’єкта, що утворюється внаслідок злиття.
10.3. При приєднанні Комунальної установи до іншого суб’єкта , до останнього суб’єкта переходять всі майнові права та обов’язки Комунальної установи, що приєдналася до нього.
10.4. При поділі Комунальної установи на дві або більше установи, всі його майнові права та обов’язки переходять за розподільчим актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб’єктів, що створилися внаслідок поділу Комунальної установи.
10.5. При виділенні одного або декількох нових суб’єктів з Комунальної установи, до кожного з них переходять за розподільчим актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов’язки реорганізованої Комунальної установи.
10.6. При перетворенні Комунальної установи (зміні його організаційно-правової форми) в інший суб’єкт до новоствореного суб’єкта за передавальним балансом (актом) переходять всі майнові права та обов’язки попередньої Комунальної установи, що перетворюється.
10.7. Ліквідація Комунальної установи здійснюється ліквідаційною комісією, яка створюється Власником, або ліквідатором за рішенням суду.
10.8. Претензії кредиторів до Комунальної установи, що ліквідується, задовольняються згідно з чинним законодавством України. Майно, яке залишилося після задоволення претензій кредиторів, розрахунків з членами трудового колективу по оплаті праці та бюджетом, використовується за рішенням Власника.
10.9. При реорганізації і ліквідації Підприємства працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.
комунальної установи
«Інститут розвитку міста Калуша»
Калуської міської ради
На підставі ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст. 87 Цивільного кодексу України та ст. 78 Господарського кодексу України, з метою сприяння ефективного розвитку і використання потенціалу міста Калуша, задоволення соціальних, економічних, екологічних, освітніх, культурних та інших потреб громади міста шляхом підготовки та реалізації грантових і кредитних програм, міська рада
ВИРІШИЛА:
- Створити комунальну установу «Інститут розвитку міста Калуша» Калуської міської ради.
- Затвердити Статут комунальної установи «Інститут розвитку міста Калуша» Калуської міської ради (додається).
- Юридичному відділу виконавчого комітету Калуської міської ради (Роман Шпитальний) провести державну реєстрацією комунальної установи «Інститут розвитку міста Калуша» Калуської міської ради згідно чинного законодавства.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Мар’яну-Божену Постоловську.
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗАТВЕРДЖЕНОрішенням міської радивід ______________ № ______ Секретар міської ради Роман Боднарчук |
С Т А Т У Т
КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ«ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ МІСТА КАЛУША»
КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
м. Калуш –– 2018
1. Загальні положення
1.1. Комунальна установа «Інститут розвитку міста Калуша» Калуської міської ради «Інститут розвитку міста» - надалі «Комунальна установа» заснована на власності територіальної громади міста Калуша.
1.2. Засновником та Власником Комунальної установи є територіальна громада міста Калуша в особі Калуської міської ради (код ЄДРПОУ 33578261), що надалі за текстом буде іменуватися «Власник».
1.3. Комунальна установа підпорядкована Виконавчому комітету Калуської міської ради (код ЄДРПОУ 04054300), що є органом управління (далі за текстом - Орган управління).
1.4. Комунальна установа є юридичною особою, має майно, що знаходиться в оперативному управлінні Комунальної установи і відображається у самостійному балансі. Комунальна установа також має рахунки в банківських та інших фінансових установах, круглу печатку, кутовий та інші штампи зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом.
1.5. Комунальна установа від свого імені виступає у господарських, цивільних та адміністративних правовідносинах з юридичними та фізичними особами, набуває майнових прав та несе обов’язки, виступає позивачем та відповідачем у всіх судах, несе відповідальність за результати своєї діяльності.
1.6. Комунальна установа не має у своєму складі інших юридичних осіб.
1.7. Найменування Комунальної установи:
- повне: Комунальна установа «Інститут розвитку міста Калуша» Калуської міської ради;
- скорочене: КУ «Інститут розвитку міста Калуша».
1.8. Місцезнаходження Підприємства:
Юридична адреса: 77300 Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, вул. І.Франка,1.
1.9. Комунальна установа не несе відповідальності за зобов’язаннями Власника та Органу управління, рівно як і Власник та Орган управління не відповідають по зобов’язаннях Комунальної установи.
2. Мета та предмет діяльності Комунальної установи
2.1. Діяльність Комунальної установи здійснюється без мети одержання прибутку. Комунальна установа створена з метою сприяння ефективному розвитку і використання потенціалу міста Калуша, задоволення соціальних, економічних, екологічних, освітніх, культурних, медичних, молодіжних та інших потреб громади міста шляхом підготовки та реалізації грантових і кредитних програм, виконання робіт, надання послуг визначених Статутом, інших послуг, які не заборонені чинним законодавством України.
2.2. Комунальна установа здійснює свою діяльність на основі та відповідно до чинного законодавства України, керуючись законами України, Постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, правилами, інструкціями, Технічними умовами, рішеннями засновника, виконавчого комітету Калуської міської ради та іншими чинними нормативно-правовими актами загальнодержавного та місцевого значення, а також цим Статутом.
2.3. Предмет діяльності Комунальної установи є:
2.3.1. Організаційна, ресурсна та проектна підтримка сталого місцевого розвитку, згідно з новітніми тенденціями та з урахуванням потреб громади.
2.3.2. Сприяння створенню умов для ефективного відтворення, розвитку і використання науково-технічного потенціалу м. Калуша.
2.3.3. Проведення заходів, пов`язаних з реалізацією основної мети Комунальної установи, запрошення до участі в роботі фахівців, зацікавлених осіб, організацій, як українських, так і закордонних;
2.3.4. Представлення міста на симпозіумах, конференціях, виставках, семінарах в Україні та за кордоном.
2.3.5. Сприяння створенню сучасної інфраструктури у м. Калуші.
2.3.7. Залучення зовнішніх досвіду/знань і коштів для фінансування програм Калуської міської ради, громадських організацій, Комунальної установи та інших проектів.
2.3.8. Налагодження партнерств з міжнародними установами з метою реалізації статутних завдань Комунальної установи
2.3.9. Участь у розробленні та здійсненні комплексу заходів організаційного, фінансового, економічного і правового характеру з метою забезпечення розвитку різних сфер життєдіяльності міста.
2.3.10. Брати участь у підготовці проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів з питань, віднесених до його діяльності.
2.3.11. Готує висновки та пропозиції щодо доцільності залучення кредитів, у тому числі іноземних.
2.3.12. Організовує і проводить виставки, семінари, конференції.
2.3.13. Популяризує свою назву, свій логотип та іншу атрибутику, розповсюджує інформацію та позицію Комунальної установи, пропагує мету, принципи та завдання Комунальної установи, в тому числі через засоби масової інформації.
3. Майно і кошти Комунальної установи
3.1. Майно Комунальної установи знаходиться у комунальній власності і закріплюється за Комунальною установою на праві оперативного управління.
3.2. Майно Комунальної установи складають виробничі та невиробничі фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в балансі Комунальної установи.
3.3. Майно Комунальної установи, придбане ним у процесі здійснення своєї діяльності, також належить на праві комунальної власності територіальній громаді міста Калуша, в особі Калуської міської ради, та перебуває на балансовому обліку Комунальної установи.
3.4. Джерелами формування майна Комунальної установи є:
- майно, передане Комунальній установи Власником;
- майно, придбане у інших юридичних та фізичних осіб.
3.5. Джерелами формування фінансових ресурсів Комунальної установи є:
- кошти міського бюджету, передбачені на реалізацію міських програм, затверджених Калуською міською радою;
- бюджетні кошти, передбачені на реалізацію проектів згідно з чинним законодавством України;
- кошти які надходять у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань;
- кошти, отримані з державного бюджету, державних цільових фондів або в межах технічної чи благодійної, у тому числі гуманітарної допомоги;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
3.6. Для здійснення фінансово-господарської діяльності установа наділяється Власником статутним капіталом в розмірі 100000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок). Статутний капітал формується оборотними, необоротними активами, грошовими коштами. Власник має право власності на статутний капітал, включаючи права на управління, а також активів у разі його ліквідації відповідно до чинного законодавства.
3.7. Відчуження основних засобів та нерухомого майна здійснюється за рішенням Власника, а також за ініціативою та за погодженням з Органом управління, відповідно до порядку, встановленого чинним законодавством.
4. Управління Комунальною установою
4.1. Управління Комунальною установою здійснюється відповідно до умов цього Статуту на основі поєднання прав Власника щодо оперативного управління своїм майном та самоврядування трудового колективу Комунальної установи.
4.2. Директор Комунальної установи розробляє штатний розпис та надає його на погодження міському голові.
4.3. Директор Комунальної установи призначається на посаду та звільняється з посади міським головою шляхом укладання та розірвання трудового контракту.
4.4. Директор Комунальної установи може бути звільнений з посади достроково з підстав, передбачених трудовим контрактом відповідно до норм чинного законодавства України.
4.5. Директор Комунальної установи без довіреності діє від імені Комунальної установи, представляє його інтереси в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, інших установах, підприємствах, установах, закладах, в судових органах усіх рівнів, у відношенні з юридичними особами та громадянами в межах та порядку, визначених чинним законодавством та цим Статутом.
Директор самостійно вирішує питання діяльності Комунальної установи.
4.6. Трудовий колектив Комунальної установи складають всі громадяни, які своєю працею приймають участь у його діяльності на підставі трудового договору або інших форм, які регулюють трудові відносини працівників з Комунальною установою.
4.7. Взаємовідносини Директора з трудовим колективом, у тому числі вирішення соціально-економічних питань, передбачається у колективному договорі, який регулює виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Комунальної установи.
4.8. Колективний договір приймається на загальних зборах (конференції) трудового колективу Комунальної установи, і повинен відповідати вимогам чинного законодавства про колективні договори.
4.9. До виключної компетенції Власника належить:
- затвердження статуту та внесення змін до нього;
- прийняття рішення щодо відчуження основних засобів та нерухомого майна Комунальної установи, які є комунальною власністю територіальної громади міста;
- прийняття рішення про припинення Комунальної установи, затвердження складу комісії з припинення та відповідного балансу (ліквідаційного, передавального, розподільчого та ін.);
- прийняття рішення про створення філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Комунальної установи, які не є юридичними особами;
- прийняття рішення про перепрофілювання Комунальної установи та інших змін в установи виробництва;
- інші повноваження, віднесені до компетенції Власника згідно чинного законодавства України.
4.10. До компетенції Директора Комунальної установи належить вирішення всіх питань, що не віднесені до виключної компетенції Власника, в тому числі:
- організація всієї діяльності Комунальної установи;
- організація та забезпечення ведення бухгалтерського, податкового та інших видів обліку;
- забезпечення сплати всіх податків та обов’язкових платежів у бюджети всіх рівнів, державні фонди соціального страхування;
- приймання на роботу та звільнення з роботи працівників, застосування заохочень до працівників Комунальної установи і накладення дисциплінарних та матеріальних стягнень;
- залучення спеціалістів для роботи за сумісництвом, на умовах підряду, визначення порядку та розміру оплати їх праці;
- укладання в межах своєї компетенції цивільно-правових, господарських, зовнішньоекономічних та інших угод, договорів, контрактів з фізичними та юридичними особами, в тому числі зовнішньоекономічних;
- забезпечення виконання укладених угод, договорів, контрактів;
- видання від імені Комунальної установи доручень, довіреностей працівникам Комунальної установи.
- відкриття та закриття в банківських та інших фінансових установах поточних та інших рахунків Комунальної установи;
- у межах своєї компетенції видання наказів, розпоряджень, що стосуються діяльності Комунальної установи.
5. Господарська діяльність Комунальної установи
5.1. Для вирішення завдань та реалізації мети своєї діяльності Комунальна установа має право:
5.1.1. Виступати учасником спілок, асоціацій та інших об'єднань відповідно до їх статутних завдань.
5.1.2. Здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до законодавства України, мети і завдань своєї діяльності.
5.1.3. Планувати діяльність і основні напрямки розвитку відповідно до програм, затверджених міською радою, фінансових, економічних, науково-технічних прогнозів та пріоритетів і економічної ситуації.
5.1.4. Брати участь у міжнародних установах і рухах.
5.1.5. Проводити науково-практичні конференції та інші наукові зустрічі.
5.1.6. Отримувати у встановленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали для виконання статутних вимог і поставлених перед ним завдань.
5.1.7. У межах кошторису встановлювати умови та розмір оплати праці працівників Комунальної установи.
5.1.8. У разі необхідності створювати координаційні, експертні, дорадчі та інші групи.
5.1.9. Вчиняти інші дії, що не суперечать законодавству України.
5.2. Комунальна установа щорічно планує діяльність і визначає перспективи розвитку.
5.3. Директор Комунальної установи встановлює форми, системи та розмір оплати праці, а також умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат працівникам згідно з колективним договором та чинним законодавством.
5.4. Заробітна плата працівників Комунальної установи визначається відповідно до чинного законодавства України, колективного договору в залежності від професії, кваліфікації працівників, складності та умов робіт, що виконуються.
5.5. У всіх сферах своєї діяльності відносини Комунальної установи з іншими підприємствами, установами і громадянами здійснюються на підставі угод, договорів та контрактів. Комунальна установа вільна у виборі предмета угоди, договору та контрактів, визначенні зобов’язань, будь-яких інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать чинному законодавству України.
5.6. Комунальна установа має право відкривати поточні, депозитні, розподільчі та інші рахунки для зберігання грошових коштів і здійснення всіх видів банківських та касових операцій.
5.7. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя та здоров’я членів трудового колективу та їх сімей вирішуються трудовим колективом за участю керівника Комунальної установи, якщо інше не передбачено законодавством.
5.8. Аудит фінансової діяльності Комунальної установи здійснюється згідно з чинним законодавством України.
6. Зовнішньоекономічна діяльність Комунальної установи
6.1. Комунальна установа здійснює зовнішньоекономічну діяльність згідно з чинним законодавством України, враховуючи мету і напрямки діяльності Комунальної установи.
6.2. Комунальна установа має право самостійно укладати договори (контракти) з іноземними юридичними та фізичними особами.
7. Трудовий колектив та його самоврядування
7.1. Трудовий колектив формується з громадян, які своєю працею приймають участь у його діяльності на підставі трудового договору або інших форм, які регулюють трудові відносини працівників з Комунальною установою.
7.2. Виробничі і трудові відносини, включаючи питання найму і звільнення, режиму праці, відпочинку, гарантії і компенсації, регулюються згідно з чинним законодавством, цим Статутом, колективним договором, правилами внутрішнього трудового розпорядку, а також трудовим договором.
8. Облік і звітність
8.1. Облік і звітність Комунальної установи здійснюються відповідно до вимог статті 19 Господарського кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших нормативно-правових актів.
8.2. Комунальна установа здійснює оперативний бухгалтерський облік результатів своєї діяльності, веде та подає статистичну звітність, несе відповідальність за її достовірність. Керівник Комунальної установи та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності.
8.3. Питання організації бухгалтерського обліку в Комунальній установі регулюються відповідно до чинного законодавства України та установчих документів.
8.4. Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку Комунальна установа самостійно обирає форми його організації.
8.5. Забезпечення дотримання в Комунальній установі встановлених єдиних методологічних стандартів бухгалтерського обліку покладається на головного бухгалтера.
9. Порядок внесення змін та доповнень до Статуту
9.1. Зміни і доповнення до Статуту Комунальної установи вносяться за рішенням Калуської міської ради.
9.2. Зміни і доповнення набувають чинності з моменту їх державної реєстрації та внесення відповідного запису про це до Єдиного державного реєстру.
10. Припинення діяльності Комунальної установи
10.1. Припинення Комунальної установи здійснюється шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або шляхом ліквідації за рішенням Власника – Калуської міської ради, суду та в інших випадках, встановлених законодавством.
10.2. При злитті Комунальної установи з іншим (іншими) суб’єктами всі майнові права та обов’язки кожного з них переходять до суб’єкта, що утворюється внаслідок злиття.
10.3. При приєднанні Комунальної установи до іншого суб’єкта , до останнього суб’єкта переходять всі майнові права та обов’язки Комунальної установи, що приєдналася до нього.
10.4. При поділі Комунальної установи на дві або більше установи, всі його майнові права та обов’язки переходять за розподільчим актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб’єктів, що створилися внаслідок поділу Комунальної установи.
10.5. При виділенні одного або декількох нових суб’єктів з Комунальної установи, до кожного з них переходять за розподільчим актом (балансом) у відповідних частках майнові права та обов’язки реорганізованої Комунальної установи.
10.6. При перетворенні Комунальної установи (зміні його організаційно-правової форми) в інший суб’єкт до новоствореного суб’єкта за передавальним балансом (актом) переходять всі майнові права та обов’язки попередньої Комунальної установи, що перетворюється.
10.7. Ліквідація Комунальної установи здійснюється ліквідаційною комісією, яка створюється Власником, або ліквідатором за рішенням суду.
10.8. Претензії кредиторів до Комунальної установи, що ліквідується, задовольняються згідно з чинним законодавством України. Майно, яке залишилося після задоволення претензій кредиторів, розрахунків з членами трудового колективу по оплаті праці та бюджетом, використовується за рішенням Власника.
10.9. При реорганізації і ліквідації Підприємства працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.