ОПИС ДОКУМЕНТУ
| Рішення: | Прийнято |
|---|---|
| Сесія: | CI |
| Скликання: | VIII |
| Вид: | В цілому |
| Номер рішення: | 4759 |
| Проголосовано: | 27.11.2025 11:28:57 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
23
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
16
ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 4759
"Про Програму щодо взаємодії з силовими структурами та правоохоронними органами на 2026-2028 роки "
УКРАЇНА
КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
27.11.2025 № 4759
|
|||||
|
|
|||||
Відповідно до статей 26 та 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення співпраці з правоохоронними органами та силовими структурами, враховуючи рішення міської ради від 31.07.2025 № 4370 «Про затвердження Порядку розроблення, фінансування, моніторингу місцевих цільових програм та звітності про їх виконання» та рекомендації постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку бюджету та інвестиційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму щодо взаємодії з силовими структурами та правоохоронними органами на 2026-2028 роки (далі – Програма), що додається,
2. Головним розпорядником коштів Програми визначити управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради (Олег Тарбєєв).
3. Фінансування заходів Програми здійснювати за рахунок бюджету Калуської міської територіальної громади.
4. Вважати таким, що втратило чинність рішення Калуської міської ради від 09.12.2024 № 3754 «Про Програму протидії тероризму на території громади Калуського району на 2025-2027 роки»
5. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря міської ради Віктора Гільтайчука.
Міський голова Андрій НАЙДА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
27.11.2025 № 4759
Програма щодо взаємодії з силовими структурами та правоохоронними органами на 2026-2028 роки
1. ПАСПОРТІніціатор розроблення Програми Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради 2. Дата, номер і назва документа органу виконавчої влади про розроблення програми Службова записка від 13.11.2025 № 7394/02-40/23 3. Головний розробник Програми Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради 4. Спів розробники Програми 5. Відповідальний виконавець Програми (головний розпорядник коштів) Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради, 6. Співвиконавці (учасники) Програми - 7. Строки реалізації Програми 2026-2028 роки 8. Мета Програми Забезпечення превентивних заходів, спрямованих на посилення захисту життя і здоров’я людей, громадської безпеки, охорони особливо важливих об’єктів, пожежної безпеки та недопущення проявів тероризму в регіоні 9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього: у т.ч. (тис. грн): 6905,0 9.1 - державний бюджет - 9.2 - обласний бюджет - 9.3 - бюджет територіальної громади 6905,0 9.4 - кошти інших джерел - 10. Очікувані результати виконання - зниження рівня злочинності на території міської територіальної громади;
- захист особи та її майна від протиправних посягань;
- якісніше матеріально-технічне забезпечення сил і засобів регіональних структур, підвищення їх готовності до проведення антитерористичних заходів на території Калуської міської ТГ;
- вдосконалення функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи запобігання, виявлення, реагування і припинення терористичних актів на території громади та мінімізації їх наслідків;
- зниження ризиків виникнення пожеж та загроз, пов'язаних з пожежами, небезпечних для життя і здоров'я громадян та створення сприятливих соціальних умов життєдіяльності населення, зменшення впливу негативних факторів пожеж на навколишнє природне середовище.
Головний розробник програми –
Начальник управління з питань
надзвичайних ситуацій міської ради ___________ Олег ТАРБЄЄВ - Проблеми, на розв’язання яких спрямована Програма
Відповідно до законодавчих актів України, Положення про управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради органами внутрішніх справ області та силовими структурами спільно з органами місцевого самоврядування та виконавчої влади здійснено ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на покращення взаємодії правоохоронних органів з населенням, розширення форм співпраці в боротьбі зі злочинністю та її профілактики, запобігання, реагування і припинення терористичних актів та мінімізації їх наслідків.
Керівництвом Калуського районного відділу поліції вживаються дієві заходи, спрямовані на зміцнення довіри людей до поліції, задоволення потреб кожної людини, посилення взаємодії з населенням і таким чином покращання іміджу відомства, а також підвищення авторитету працівника поліції, створення її працівникам належних умов для роботи.
На сьогодні терористична загроза для України є найвищою, а її основним джерелом є не міжнародні терористичні організації, а військові дії проти України російської федерації. Методи, якими вони користуються для досягнення своїх політичних цілей, відповідають методам діяльності угрупувань, що низкою країн та міжнародних організацій визнані терористичними.
Низка чинників дозволяють констатувати існування вірогідності посилення в Україні терористичної загрози.
На території Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області розташовано близько 30 об’єктів підвищеної та потенційної небезпеки, які є потенційно терористично уразливими та включені до Загальнодержавного переліку, вчинення на яких терористичного акту може спричинити виникнення некерованих надзвичайних подій.
Учинення терористичних актів на більшості з них може призвести до виникнення надзвичайних ситуацій з численними людськими жертвами, призупинення роботи об’єктів життєзабезпечення, значних матеріальних збитків для економіки України.
Незадовільний стан справ з виникненням пожеж та їх наслідками свідчить про необхідність вирішення проблеми охорони життя людей, національного багатства і навколишнього природного середовища, що потребує посилення протипожежного захисту об'єктів та населених пунктів.
Обмежене фінансування заходів, щодо підвищення рівня протипожежного захисту населених пунктів та об'єктів призвело до того, що в 1 державному пожежно-рятувальному загоні Головного управління державної служби України з питань надзвичайних ситуацій понад 60 відсотків наявної пожежної техніки та обладнання вичерпали свій моторесурс і за строками використання підлягають списанню.
Однак прикро, що на сьогодні через низьке матеріальне забезпечення мають місце побутова невлаштованість і відсутність відповідних умов праці, які негативно впливають на можливості установ, авторитет та бажання працювати.
Разом з тим оперативна обстановка на території обслуговування залишається складною, не зменшується гострота проблеми захисту життя та здоров’я громадян від злочинних посягань. Розглядаючи звернення мешканців міста, доводиться констатувати, що основна їх частина стосується вчинення фактів дрібного хуліганства.
Надійність функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи запобігання, реагування і припинення терористичних актів та мінімізації їхніх наслідків забезпечується за рахунок: готовності сил і засобів різної відомчої належності, що залучаються до проведення антитерористичних заходів, та їх достатнього матеріально-технічного забезпечення; належного рівня захисту та охорони об’єктів можливих терористичних посягань; проведення командно-штабних та тактико-спеціальних навчань і тренувань з антитерористичної тематики; здійснення запобіжних, режимних, організаційних і роз’яснювальних заходів, ефективної координації та міжвідомчої взаємодії суб’єктів боротьби з тероризмом тощо.
З огляду на кардинальні зміни у безпековому середовищі й трансформацію характеру терористичної загрози для України, зазначені проблеми вимагають формування нових підходів до виконання заходів щодо запобігання, реагування, припинення можливих терористичних актів та мінімізації їх наслідків, що потребує, серед іншого, значних матеріальних та фінансових ресурсів.
У зв'язку з тим, що проблеми боротьби із злочинністю, терористичної загрози, охорони в суді, пожежної безпеки є складовою частиною національної безпеки, яка потребує здійснення першочергових заходів, на виконання яких розроблена ця програма, з урахуванням пропозицій зацікавлених місцевих органів виконавчої влади. - Мета Програми
Забезпечення превентивних заходів, спрямованих на посилення захисту життя і здоров’я людей, громадської безпеки, охорони особливо важливих об’єктів, пожежної безпеки та недопущення проявів тероризму в регіоні. - Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблем
У рамках програми передбачається здійснити ряд заходів, які обґрунтовують вибір оптимальних шляхів розв'язання проблеми, враховують переваги та недоліки альтернативних варіантів, що дасть можливість:
- ослабити дії криміногенних факторів;
- не допустити втягнення у злочинну діяльність нових соціальних груп, особливо неповнолітніх, витіснити злочинність з окремих сфер суспільного життя;
- захист інтересів особи, суспільства і держави шляхом створення умов для виправлення засуджених, запобігання вчиненню нових злочині, а також запобігання нелюдському або такому, що принижує гідність, поводженню із засудженими;
- підвищити стійкість громади, суспільства і держави до терористичної загрози є важливим елементом забезпечення національної безпеки в цілому;
- інформувати населення на постійній основі про характер і масштаби небезпеки, рівень терористичної загрози і вчинення терактів;
- розробити економічні, управлінські і правові механізми, спрямовані на здійснення заходів, передбачених програмою, для запобігання та ліквідації наслідків пожеж;
- з урахуванням місцевих умов кількісно оцінити ризик і наслідки пожеж, визначити оптимальну кількість підрозділів місцевої пожежної охорони для забезпечення протипожежного захисту населених пунктів у сільській місцевості, межі територій, які повинні ними обслуговуватися, утворити такі підрозділи та забезпечити їх матеріально-фінансове становище.
Реалізація Програми розрахована на період з 2026 по 2028 роки.
5. Обсяги та джерела фінансування Програми.
Обсяг фінансових витрат, необхідних для виконання даної Програми, передбачено в загальній сумі 6905,0 тис. грн. із розбивкою по роках згідно з додатком 1 до Програми.
Джерелом фінансування є кошти бюджету Калуської міської територіальної громади.
6. Завдання та заходи Програми та результативні показники.
Для досягнення мети Програми розроблені завдання, виконання яких дозволить покращити задоволення сучасних потреб та запитів мешканців громади, покращення профілактики правопорушень, пожежної безпеки та співпраці із силовими структурами.
Перелік завдань і заходів Програми, строки їх виконання, відповідальні виконавці, орієнтовані обсяги та джерела фінансування з розбивкою за роками, очікуваний результат (результативні показники) від виконання конкретного заходу формуються згідно з додатком 2 до Програми.
7. Очікувані результати виконання Програми
Очікувані результати виконання Програми:
- зниження рівня злочинності на території міської територіальної громади;
- захист особи та її майна від протиправних посягань;
- якісніше матеріально-технічне забезпечення сил і засобів регіональних структур, підвищення їх готовності до проведення антитерористичних заходів на території Калуської міської ТГ;
- вдосконалення функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи запобігання, виявлення, реагування і припинення терористичних актів на території громади та мінімізації їх наслідків;
зниження ризиків виникнення пожеж та загроз, пов'язаних з пожежами, небезпечних для життя і здоров'я громадян та створення сприятливих соціальних умов життєдіяльності населення, зменшення впливу негативних факторів пожеж на навколишнє природне середовище.
8. Моніторинг, оцінка та контроль за ходом виконання Програми
Організація виконання Програми, аналіз та контроль за використанням коштів здійснюється головним розпорядником коштів – Управлінням з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
Щоквартально до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом готує звіт про стан та результати виконання заходів Програми і розміщує на офіційному сайті Калуської міської ради.
Щорічний і підсумковий звіт про результати виконання Програми виносяться на розгляд сесії Калуської міської ради та оприлюднюються на офіційному сайті Калуської міської ради.
ДОДАТОК 1 до Програми
Обсяги та джерела фінансування Програми
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
тис.грн.
| Обсяг коштів, що планується залучити на виконання програми | Етапи виконання програми | |||||
| І | ІІ | ІІІ | Всього витрат на виконання програми | |||
| 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік | 20__-20__ роки | 20__-20__ роки | ||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| Обсяг ресурсів, всього, у тому числі: |
2235,0 | 2335,0 | 2335,0 | 6905,0 | ||
| державний бюджет | ||||||
| обласний бюджет | ||||||
| бюджет територіальної громади | 2235,0 | 2335,0 | 2335,0 | 6905,0 | ||
| кошти інших джерел | ||||||
Головний розробник програми –
Начальник управління з питань
надзвичайних ситуацій міської ради ___________ Олег ТАРБЄЄВ

