ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 2

Про роботу
КП «Міський інформаційний центр»
 
 
           
Відповідно до плану роботи міської ради на друге півріччя 2016 року (рішення міської ради від 30.06.2016 р. № 350), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада       
 
ВИРІШИЛА:
 
Інформацію про роботу КП «Міський інформаційний центр»  Калуської міської ради взяти до відома (додається).
 
 
           
 
Міський голова                                                                     Ігор Матвійчук
 

ЗВІТ
 про фінансово-господарську діяльність
 КП «Міський інформаційний центр»
 у 2015 році та І півріччі 2016 року
 
            Комунальне підприємство «Міський інформаційний центр» було створене рішенням Калуської міської ради від 18.09.2006 р. № 110. Підприємство засноване на власності територіальної громади м. Калуша, інтереси якої виражає Калуська міська рада.           
 
Предмет діяльності підприємства та послуги, які надаються:
1) підготовка, оформлення і контроль договорів користування місцями, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Калуша, для розміщення спеціальних конструкцій;
2) підготовка, оформлення і контроль договорів з балансоутримувачами місць і надання всіх необхідних документів з даних договорів;
3) підготовка додаткових угод до договорів (виключення місць, зміна форми і розміру конструкцій, припинення дії, продовження терміну дії договору, зміна замовника у зв’язку з перереєстрацією і правонаступництвом, а також будь-яких інших змін, внесених у договір);
3) оформлення актів прийому-передачі місць, що перебувають у комунальній власності для розміщення спеціальних конструкцій;
4) огляд зовнішнього стану спеціальних конструкцій, надання замовникові інформації у випадку наявності виявлених недоліків;
5) надання повного спектру послуг, пов’язаних з розміщенням зовнішньої реклами на території міста Калуша (в тому числі й соціальної реклами)  на рекламних конструкціях КП «МІЦ», а саме: розробка рекламних макетів, організація друку і поклейки рекламного матеріалу на біг-бордах, настінних конструкціях; нанесення самоклеючої плівки на сотовий полікарбонат і молочний акрил для розміщення реклами на лайт-боксах і трилайтах; монтаж рекламного матеріалу на лайт-боксах і трилайтах тощо;   
6) надання в тимчасове користування спеціальних конструкцій(малих архітектурних форм)тумб і щитів для оголошень;
7) погодження пункту першого погоджувальної частини дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
8) демонтаж та зберігання спеціальних конструкцій для зовнішньої реклами;
9) ведення бази даних рекламних конструкцій;
10) розробка перспективних місць під установку рекламних конструкцій;
11) здійснення консультацій щодо чинного законодавства, положень актів місцевого самоврядування в сфері розміщення зовнішньої реклами в місті;
12) обслуговування, наповнення і розвиток офіційного сайту Калуської міської ради, його виконавчого комітету до лютого 2015 року (рішенняміської ради від 30.01.2015 №2882).
 
*****
Станом на 01  липня 2016 року на балансі КП «МІЦ» перебуває основних засобів на суму 558,5 тис. грн., зокрема рекламних конструкцій на суму 515,8 тис. грн.(42,7 тис. грн. – комп’ютерна техніка, меблі, оргтехніка):
  • біг-борди - 16 шт. на суму 173,40 тис. грн.;
  • настінні щити і банери -4 шт. на суму 4,7 тис. грн.;
  • світлові короби (лайт-бокси) - 78 шт. на суму 88,8 тис. грн.;
  • сіті-лайти - 14 шт. на суму 82,7тис. грн.,
  • трилайти - 30 шт. на суму 60,0 тис. грн.,
  • стенди для агітації – 10 шт. на суму 2,0 тис. грн.,
  • круглі тумби для оголошень 24 шт.,
  • світлодіодна строка – 1 шт. на суму 29,2 тис. грн.,
  •  рекламні конструкції для декорування Льодового палацу на суму 75,00 тис. грн.
*****
         З року в рік чітко прослідковується збільшення обсягу наданих послуг та виконаних робіт підприємством (в тис. грн.):
2007 рік – 149,7
2008 рік – 288,3
2009 рік – 457,8
2010 рік – 551,3
2011 рік – 604,3
2012 рік – 686,2
Винятком став 2013 рік – 637,3,що пояснюється нестабільною ситуацією в країні, яка вплинула на попит на комерційну рекламу.
2014 рік – 706,6
2015 рік - 750,2, в т. ч.:
на 313,8  тис. грн. – за користування місцями розташування рекламних конструкцій, розміщених на комунальній власності, по 136 договорах;
на 436,4 тис. грн. - від розміщення реклами на рекламних конструкціях, які належать КП «МІЦ», по 129 договорах.
Впродовж 2015 року було укладено 38 нових договорів на користування місцями розташування рекламних конструкцій (в т. ч. по штендерах) та  80 договорів на розміщення реклами.
У  2016 році планується надати рекламних  послуг на суму 715,00 тис. грн.
Фактичний обсяг наданих послуг за І півріччя 2016 р. становить 439,1 тис. грн., в т.ч.:
155,8 тис. грн. – за користування місцями розташування рекламних конструкцій по119 діючих договорах;
283,3 тис. грн. - від розміщення реклами  на власних рекламних конструкціях по 83 діючих договорах.
У першому півріччі 2016 року комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» було укладено 30 нових договорів на розміщення реклами на рекламних конструкціях, які належать КП «МІЦ», та 12 договорів на користування місцями розташування рекламних конструкцій, розміщених на комунальній власності.
 
*****
Впродовж 2015 р. іІ півріччя 2016 р.  було здійснено  ремонт 3-х пошкоджених вітровими навантаженнями біг-бордів, 12-ти  трилайтів, які знаходилися в аварійному стані, проводилася робота над заміною в світлових конструкціях люмінесцентних ламп на LED-лампи, які мають довший строк служби, що зробить рекламу яскравішою і привабливішою.
По 3-х біг-бордах проводилася профілактична робота.
             На виконання рішення виконавчого комітету Калуської міської ради від 23.07.2014 року за №133 «Про затвердження переліку спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, які встановлені з порушенням правил розміщення зовнішньої реклами у місті Калуші і підлягають демонтажу» впродовж 2015 року працівниками КП «МІЦ» було організовано і проведено  демонтаж 19 рекламних конструкцій.
            У  І півріччі 2016 року на виконання розпорядження міського голови від 14.03.2016 р. №69-р здійснена повторна  інвентаризація конструкцій зовнішньої реклами, які встановлені з порушенням Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Калуші. За підсумками проведеної роботи управління архітектури та містобудівного кадастру підготувало проект рішення на міськвиконком.
*****
За 2015 - І півріччя 2016 року комунальним підприємством«Міський інформаційний центр» булиперераховані Єдиний соціальний внесок та обов’язкові платежі до державних і місцевих бюджетів:
 
 
Позиція 2015 І півріччя 2016
До місцевого бюджету 238,6 137,0
З них:
1) на виконання рішень Калуської міської ради  №1758 від 30.01.2013,
№ 3143 від 25.06.2015
 
 
178,7
 
94,7
2) податок на прибуток 8,6 6,2
3) дивіденди (15%) 7,9 3,2
4) прибутковий податок         39,3                 30,3
5) військовий збір 4,1                  2,6
До Державного бюджету ( ПДВ) 81,4
29.05.2015р
анулювання реєстрації
 
Єдиний соціальний внесок 112,9                 48,1
ВСЬОГО                                 432,9                     185,1
 
          Згідно з рішенням сесії№ 3143 від 25.06.2015р. між Калуською міською радою і КП «МІЦ» укладено Договір про надання в тимчасове користування місць, які перебувають у комунальній власності,
для розташування спеціальних конструкцій. На 01.07.2016 рокузгідно з вищезгаданим Договором до місцевогобюджету перераховано 145,7 тис.грн.:
2015 р. - 66,2 тис. грн.,
І півріччя 2016 року - 79,5 тис. грн.
 
*****
        На основі офіційних даних, які подаються до Державних органів статистики, комунальне підприємство «Міський інформаційний центр» неодноразово посідало перші місця у своєму виді економічної діяльності:
      - «Підприємство року 2010» і «Лідер галузі 2011» - за підсумками 2009, 2010, 2011 років, відповідно до Міжнародного економічного рейтингу «Ліга кращих»;     
      - «Підприємство року 2011»  і «Комунальне підприємство року 2011»  - відповідно до Національного бізнес-рейтингу;
       - Переможець за даними Національної Експертної Комісії Рейтингу «Український Бізнес Олімп»;
- «Комунальне/державне підприємство року 2015» - за результатами загальнодержавного статистичного ранжування серед підприємств України та Івано-Франківської області.
         Критеріями оцінювання є обсяг реалізованої продукції (наданих послуг), чистий прибуток, продуктивність праці та рівень заробітної плати.
Місячний фонд оплати праці становить 17,6 тис.грн.  Штатних одиниць – 5.       
         Заборгованості по зарплаті, по сплаті єдиного соціального внеску, податків  до державного та місцевого бюджетів немає.    
Чистий прибуток за 2015 рік становить 31,0 тис.грн., за І півріччя 2016 року  -75,2 тис.грн.
 
 
Соціальна реклама
          З часу створення КП «МІЦ» на території міста Калуша покращилася ситуація із розміщенням зовнішньої реклами як для підприємців (які хочуть заявити про свою діяльність), так і для органів державної влади та місцевого самоврядування (в частині розміщення соціальної реклами). Зменшилася кількість елементів зовнішньої реклами, які встановлювалася самовільно і в хаотичному порядку на території міста. Бажаючі розмістити рекламу можуть звернутися до КП «МІЦ»за отриманням інформації щодо порядку розміщення зовнішньої реклами у м. Калуші.
         У цьому питанні КП «МІЦ» тісно співпрацює з управлінням з питань архітектури та містобудівного кадастру, яке виконує функції Робочого органу щодо регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами у м. Калуші, та Центром надання адміністративних послуг.
        На рекламних конструкціях Міського інформаційного центру, а також за відсутності комерційної реклами  на рекламних конструкціях приватних підприємців постійно безкоштовно розміщується соціальна реклама та інформація соціального характеру структурних підрозділів виконавчих органів міської ради, державних органів (ПФУ, МНС, ДАІ тощо), а також вітання міського голови, міської ради, депутатського корпусу до Новорічно-Різдвяних, Великодніх та державних свят, Дня міста тощо.
 Поширеною є практика щороку на рекламних конструкціях підприємства (формат сіті-лайт) розміщувати портрети кращих учнів міста, спортсменів та їх тренерів - відзначати їх за високі досягнення у міжнародних, всеукраїнських та обласних конкурсах і змаганнях; почесних громадян міста Калуша тощо.
         Також до проведення міських заходів Міський інформаційний центр розробляє, виготовляє і встановлює соціальну рекламу, зокрема з нагоди 120-ої річниці від дня народження Голови Проводу ОУН Є. Коновальця, 100-річчя від дня народження С. Бандери, на відзначення 105-ої річниці з дня народження Головнокомандувача УПА генерал-хорунжого Романа Шухевича і відкриття йому пам’ятника в м. Калуші, 200-ої річниці з дня народження Т. Шевченка, до Дня міста (свято бігусу) тощо.
         На рекламних конструкціях Міського інформаційного центру  розміщувалися і продовжують експонуватися постери на підтримку калушан, які беруть участь в АТО,  популяризації служби в ЗС України за контрактом, підвищення іміджу різних родів військ Збройних Сил України, до Дня захисника Вітчизни, Дня небесної сотні.
 
       Обслуговування офіційного сайту КМР та сайту КП «МІЦ»
       До початку 2015 року працівниками підприємства проводилася робота з обслуговування офіційного сайту Калуської міської ради, а саме: наповнення рубрик нормативно-правовими актами міської ради, міськвиконкому, корисною інформацією для мешканців міста, підприємців та підприємств тощо. Сайт постійно  вдосконалювався, зокрема на вимогу часу створюються нові рубрики. Чітко і оперативно була налагоджена робота з організаційним відділом міськвиконкому. Згідно з рішення сесії Калуської міської ради   № 2882 від 30.01.2015р.  функції з обслуговування офіційного сайту Калуської міської ради були передані відділу внутрішньої політики і зв’язків з громадскістю міської ради.
       Оновлена і веб-сторінка Міського інформаційного центру – mic.if.ua. Тут мешканці міста можуть знайти інформацію щодо розміщення зовнішньої реклами у Калуші, зокрема нормативно-правові документи в галузі зовнішньої реклами, комерційну пропозицію послуг КП «МІЦ», фото рекламних конструкцій, карту-схему розташування біг-бордів на території міста тощо.
 
Робота з боржниками
        Дебіторська заборгованість контрагентів перед КП «МІЦ» на 01.07.2016 р. становила 134,9тис. грн. ( з них прострочена 57,2 тис. грн.)  Постійно ведеться претензійна робота як в телефонному режимі, так і шляхом надсилання листів-претензій боржникам, здійснення реструктуризації боргів.
       Крайньою мірою роботи з боржниками є звернення до суду. В основному суди відбувалися впродовж 2009-2011 років.
У грудні 2015 року було подано судовий позов про стягнення заборгованості з ТзОВ «Автоцентр» на суму 19544,02 грн. Судові вимоги задоволені в повному обсязі. Рішення суду знаходиться на виконанні у виконавчій службі.
 
Проблемні питання
  1. Існують певні складнощі при організації та проведенні демонтажу рекламних конструкцій, встановлених з порушенням порядку розміщення зовнішньої реклами, оскільки КП «МІЦ» не має працівників та техніки, необхідних для здійснення демонтажу, а також приміщень для зберігання габаритних рекламних конструкцій. Виникає необхідність звертатися до інших організацій, які не завжди оперативно відгукуються.
Витрати по демонтажу, в основному, лягають на КП «МІЦ», оскільки в переважній більшості доводиться демонтовувати рекламні конструкції, власники яких невідомі або відмовилися від них. На виконання рішення МВК від 23.07.2014 №133 витрачено на демонтаж 4665,00 грн.
  1. Незважаючи на наявність Договору про надання та оплату послуг між КП «Міськсвітло» та КП «МІЦ», досить складно буває вчасно та якісно отримати послуги автовишки вищевказаного підприємства.
  2. Час від часу КП «Міський інформаційний центр» хуліганськими діями зі сторони невідомих осіб завдаються збитки: б’ють скло та полікарбонат на сіті-лайтах, молочний акрил на лайт-боксах,  пошкоджують рекламні конструкції «трилайти», «лайт-бокси» тощо. У зв’язкуізцимиподіями надсилаємо заяви до міліції, виннихосібжодного разу не знайдено, завдану шкоду не відшкодовано.
  3. Відсутній порядок розміщення вивісок у місті Калуші, що створює певні труднощі в ідентифікації  вивіски і реклами.
  4. Назріла необхідність розробленняконцепції розвитку зовнішньої реклами, метою якої буде вдосконалення процесу регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у м. Калуші (в т. ч. і соціальних проектів).
 
Директор
 КП «Міський інформаційний центр»                   Тетяна Кригануца