ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 2
2. РІШЕННЯ
Про роботу
комунального підприємства
«Міський інформаційний центр»
Відповідно до плану роботи Калуської міської ради на друге півріччя 2018 року (рішення міської ради від 21.06.2018 р. № 1638), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
Інформацію про роботу комунального підприємства «Міський інформаційний центр» Калуської міської ради взяти до відома (додається).
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗВІТ
про фінансово-господарську діяльність
КП «Міський інформаційний центр» у 2017 році та І півріччі 2018 року
Комунальне підприємство «Міський інформаційний центр» було створене рішенням Калуської міської ради № 110 від 18.09.2006 р.
Підприємство засноване на власності територіальної громади м. Калуша, інтереси якої виражає Калуська міська рада.
1. Предмет діяльності підприємства та послуги, які надаються:
1) підготовка, оформлення і контроль договорів користування місцями, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Калуша, для розміщення спеціальних конструкцій;
2) підготовка, оформлення і контроль договорів з балансоутримувачами місць і надання всіх необхідних документів з даних договорів;
3) підготовка додаткових угод до договорів (повернення місць, зміна форми і розміру конструкцій, припинення дії, продовження терміну дії договору, зміна замовника у зв’язку з перереєстрацією і правонаступництвом, а також будь-яких інших змін, внесених у договір);
3) оформлення актів прийому-передачі місць, що перебувають у комунальній власності для розміщення спеціальних конструкцій;
4) огляд зовнішнього стану спеціальних конструкцій, надання замовникові інформації у випадку наявності виявлених недоліків;
5) надання повного спектру послуг, пов’язаних з розміщенням зовнішньої реклами на території міста Калуша (в тому числі й соціальної реклами) на рекламних конструкціях КП «МІЦ», а саме: розробка рекламних макетів, організація друку і поклейки рекламного матеріалу на біг-бордах, настінних конструкціях; нанесення самоклеючої плівки на сотовий полікарбонат і молочний акрил для розміщення реклами на лайт-боксах і трилайтах; монтаж рекламного матеріалу на лайт-боксах і трилайтах тощо;
6) надання в тимчасове користування малих архітектурних форм: тумб і щитів для оголошень;
7) погодження пункту першого погоджувальної частини дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
8) демонтаж та зберігання спеціальних конструкцій для зовнішньої реклами;
9) ведення бази даних рекламних конструкцій;
10) розробка перспективних місць під установку рекламних конструкцій;
11) здійснення консультацій щодо чинного законодавства, положень актів місцевого самоврядування в сфері розміщення зовнішньої реклами в місті.
2. Динаміка розвитку підприємства
2.1. Основні засоби
Станом на 01 липня 2018 року на балансі КП «Міський інформаційний центр» перебуває основних засобів на суму616,9 тис. грн.,зокрема
1) рекламних конструкцій на суму567,1 тис. грн.:
Протягом 2017 року та І півріччя 2018 року кількість основних засобів підприємства збільшилися на 58,4 тис. грн.
Поповнилася база рекламних конструкцій. Придбано 2 біг-борди, 5 трилайтів і встановлено 2 сіті-лайти на пр. Лесі Українки.
Працівники підприємства постійно слідкують за технічним станом рекламних конструкцій, які перебувають на балансі КП «МІЦ».
Впродовж 2017 р. та І півріччя 2018 р. було здійснено ремонтні роботи на 2-х біг-бордах, 18-ти трилайтах, 5-ти сіті-лайтах і 8-и лайт-боксах на суму 4,8 тис. грн.
Проводилася і проводиться робота над заміною у світлових конструкціях лайт-боксах і сіті-лайтах люмінесцентних ламп на LED-лампи, які є екологічними, мають низьке енергоспоживання і довший строк служби від 30000 до 50000 годин. На трилайтах заміна ламп проведена повністю. На придбання LED-ламп було витрачено 7,7 тис. грн.
2.2. Надані послуги
З року в рік чітко прослідковується збільшення обсягу наданих послуг та виконаних робіт підприємством (статистика за п’ять попередніх років):
2013 рік – 637, 3 тис.грн.
2014 рік – 706,6 тис. грн.
2015 рік - 750,2 тис. грн.
2016 рік - 879,2 тис.грн.
2017 рік – 1061,6 тис. грн.
І півріччя 2018 р.- 467,0 тис. грн. (планується надати рекламних послуг на суму 1100,0тис. грн.).
У 2017 році послуги надавалися по 245 договорах(в т. ч. 119 новоукладених):
119 – на користування місцями розташування рекламних конструкцій;
126 - на розміщення реклами на конструкціях Міського інформаційного центру.
У І півріччі 2018 року діяло 198 договорів (в т. ч. 56 новоукладених):
112 - користування місцями розташування рекламних;
86 - на розміщення реклами на конструкціях Міського інформаційного центру.
3. Обов’язкові платежі КП «Міський інформаційний центр» у бюджети різних рівнів
У 2017 році на рахунок КП «МІЦ» надійшло1039,5 тис. грн.
За 2017 р. комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» були перераховані такі обов’язкові платежі:
У І півріччі 2018 року комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» були перераховані такі обов’язкові платежі:
Чистий прибуток підприємства за 2017 рікстановить125,0 тис. грн.
Заборгованості по зарплаті, по сплаті єдиного соціального внеску, податків до державного та місцевого бюджетів немає.
4. Соціальна реклама
Згідно з розділом 10 Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Калуші, на рекламних конструкціях Міського інформаційного центру, а також за відсутності комерційної реклами на рекламних конструкціях суб’єктів господарювання розміщується соціальна реклама та інформація соціального характеру.
Зазвичай, це реклама на замовлення виконавчого комітету Калуської міської ради, структурних підрозділів, громадських організацій, а також державних органів (ПФУ, МНС, СБУ та ін.), Міністерства інформаційної політики, Івано-Франківської ОДА тощо.
Зокрема, це вітання Президента і міського голови до Новорічно-Різдвяних і Великодніх свят, Дня Незалежності України, вітання міського голови з Днем міста; постери до Дня пам’яті Героїв небесної сотні, Дня пам’яті і примирення, Дня Героїв, Дня захисника України, Дня Конституції, Дня бібліотек, Дня юриста, Дня праці, Дня Гідності і Свободи, Дня Соборності України, до річниці проголошення ЗУНР, 80-ої річниці з дня народження В. Чорновола, 204-ої - з дня народження Т. Шевченка, 75-ої річниці створення дивізії «Галичина», 100-річчя з дня створення Українського військово-морського флоту; постери з сюжетами «Герої АТО з Калущини», «Пісні, народжені в АТО» (в рамках відзначення Дня захисника України),популяризації служби в ЗС України за контрактом, підвищення іміджу різних родів військ Збройних Сил України,на підтримку постраждалих від насильства; сюжети «Код нації», «Два прапори – єдина країна», «Крим – Україна!», «Україна – єдина!», «1944. Вкрадене дитинство»,«Бранці Кремля», «Безвіз», «Врятуй свою річку», «Захистіть дитину», «Підтримай свою команду».
У рамках святкування Дня міста на біг-бордах розміщувалася інформація про проведення фестивалю бігусу, про RocK-марафон, про виступ гуртів «TheHARDKISS» (2017 р.) і«ONUKA» (2018 р.), а також на День Незалежності у 2017 році гурту «Без обмежень».
До Дня Незалежності України у 2017 році на біг-борді було розміщено постер з портретами 5-ти загиблих воїнів АТО з Калущини.
Впродовж 2017-го і І півріччя 2018 року збільшилася кількість соціальної реклами, яка виготовляється і розміщується коштом Міського інформаційного центру. Це - розробка макета, друк рекламного матеріалу, монтаж рекламних площин і постерів на трилайтах, сіті-лайтах, поклейка на біг-бордах і власне безоплатне розміщення на РК.
Витрати на соціальну рекламу:
2017 р. – 24,7 тис. грн.,
І півріччя 2018 року – 14,7 тис. грн.
Для порівняння, у 2016 році– 9,2тис.грн.
5. Інформаційний ресурс
Міський інформаційний центр має свій веб-сайт – mic.if.ua,який постійно оновлюється. Тут мешканці міста можуть знайти інформацію щодо розміщення зовнішньої реклами у Калуші, зокрема нормативно-правові документи в галузі зовнішньої реклами, комерційні пропозиції послуг КП «МІЦ», фото рекламних конструкцій, сітку зайнятості площин, карту-схему розташування біг-бордів на території міста тощо.
6.Робота з боржниками
Дебіторська заборгованість контрагентів перед КП «Міський інформаційний центр» на 01.07.2018 р. становить 154,8 тис. грн. (з них прострочена 36,4 тис. грн.). Постійно ведеться претензійна робота як в телефонному режимі, так і шляхом надсилання листів-претензій боржникам, здійснення реструктуризації боргів.
7. Проблемні питання
1.Залишається проблемним питанням організація та проведення демонтажу рекламних конструкцій, встановлених з порушенням порядку розміщення зовнішньої реклами, оскільки КП «МІЦ» не має працівників та техніки, необхідних для здійснення демонтажу, а також приміщень для зберігання габаритних рекламних конструкцій. Виникає необхідність звернення до інших організацій, які не завжди оперативно надають необхідні засоби.
Витрати по демонтажу, в основному, лягають на КП «МІЦ», оскільки в переважній більшості доводиться демонтовувати рекламні конструкції, власники яких невідомі або відмовилися від них.
Незважаючи на наявність Договору про надання та оплату послуг між КП «Міськсвітло» та КП «МІЦ», досить складно буває вчасно та якісно отримати послуги автовишки вищевказаного підприємства.
2.Час від часу КП «Міський інформаційний центр» хуліганськими діями зі сторони невідомих осіб завдаються збитки: б’ють скло та полікарбонат на сіті-лайтах, молочний акрил на лайт-боксах,пошкоджують рекламні конструкції «трилайти», «лайт-бокси» тощо. У зв’язку із цими подіями надсилаємо заяви до міліції, винних осіб жодного разу не знайдено, завдану шкоду не відшкодовано.
3.Відсутній порядок розміщення вивісок у місті Калуші, що створює певні труднощі в ідентифікації вивіски і реклами.
Директор КП «Міський інформаційний центр» Тетяна Кригануца
Про роботу
комунального підприємства
«Міський інформаційний центр»
Відповідно до плану роботи Калуської міської ради на друге півріччя 2018 року (рішення міської ради від 21.06.2018 р. № 1638), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
Інформацію про роботу комунального підприємства «Міський інформаційний центр» Калуської міської ради взяти до відома (додається).
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗВІТ
про фінансово-господарську діяльність
КП «Міський інформаційний центр» у 2017 році та І півріччі 2018 року
Комунальне підприємство «Міський інформаційний центр» було створене рішенням Калуської міської ради № 110 від 18.09.2006 р.
Підприємство засноване на власності територіальної громади м. Калуша, інтереси якої виражає Калуська міська рада.
1. Предмет діяльності підприємства та послуги, які надаються:
1) підготовка, оформлення і контроль договорів користування місцями, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Калуша, для розміщення спеціальних конструкцій;
2) підготовка, оформлення і контроль договорів з балансоутримувачами місць і надання всіх необхідних документів з даних договорів;
3) підготовка додаткових угод до договорів (повернення місць, зміна форми і розміру конструкцій, припинення дії, продовження терміну дії договору, зміна замовника у зв’язку з перереєстрацією і правонаступництвом, а також будь-яких інших змін, внесених у договір);
3) оформлення актів прийому-передачі місць, що перебувають у комунальній власності для розміщення спеціальних конструкцій;
4) огляд зовнішнього стану спеціальних конструкцій, надання замовникові інформації у випадку наявності виявлених недоліків;
5) надання повного спектру послуг, пов’язаних з розміщенням зовнішньої реклами на території міста Калуша (в тому числі й соціальної реклами) на рекламних конструкціях КП «МІЦ», а саме: розробка рекламних макетів, організація друку і поклейки рекламного матеріалу на біг-бордах, настінних конструкціях; нанесення самоклеючої плівки на сотовий полікарбонат і молочний акрил для розміщення реклами на лайт-боксах і трилайтах; монтаж рекламного матеріалу на лайт-боксах і трилайтах тощо;
6) надання в тимчасове користування малих архітектурних форм: тумб і щитів для оголошень;
7) погодження пункту першого погоджувальної частини дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
8) демонтаж та зберігання спеціальних конструкцій для зовнішньої реклами;
9) ведення бази даних рекламних конструкцій;
10) розробка перспективних місць під установку рекламних конструкцій;
11) здійснення консультацій щодо чинного законодавства, положень актів місцевого самоврядування в сфері розміщення зовнішньої реклами в місті.
2. Динаміка розвитку підприємства
2.1. Основні засоби
Станом на 01 липня 2018 року на балансі КП «Міський інформаційний центр» перебуває основних засобів на суму616,9 тис. грн.,зокрема
1) рекламних конструкцій на суму567,1 тис. грн.:
- біг-борди - 18 шт.
- настінні щити і банери -4 шт.
- світлові короби (лайт-бокси) - 78 шт.
- сіті-лайти - 16 шт.
- трилайти - 35 шт.
- стенди для агітації – 10 шт.
- круглі тумби для оголошень – 24 шт.
- світлодіодна строка – 1 шт.
- рекламні конструкції для декорування Льодового палацу;
Протягом 2017 року та І півріччя 2018 року кількість основних засобів підприємства збільшилися на 58,4 тис. грн.
Поповнилася база рекламних конструкцій. Придбано 2 біг-борди, 5 трилайтів і встановлено 2 сіті-лайти на пр. Лесі Українки.
Працівники підприємства постійно слідкують за технічним станом рекламних конструкцій, які перебувають на балансі КП «МІЦ».
Впродовж 2017 р. та І півріччя 2018 р. було здійснено ремонтні роботи на 2-х біг-бордах, 18-ти трилайтах, 5-ти сіті-лайтах і 8-и лайт-боксах на суму 4,8 тис. грн.
Проводилася і проводиться робота над заміною у світлових конструкціях лайт-боксах і сіті-лайтах люмінесцентних ламп на LED-лампи, які є екологічними, мають низьке енергоспоживання і довший строк служби від 30000 до 50000 годин. На трилайтах заміна ламп проведена повністю. На придбання LED-ламп було витрачено 7,7 тис. грн.
2.2. Надані послуги
З року в рік чітко прослідковується збільшення обсягу наданих послуг та виконаних робіт підприємством (статистика за п’ять попередніх років):
2013 рік – 637, 3 тис.грн.
2014 рік – 706,6 тис. грн.
2015 рік - 750,2 тис. грн.
2016 рік - 879,2 тис.грн.
2017 рік – 1061,6 тис. грн.
І півріччя 2018 р.- 467,0 тис. грн. (планується надати рекламних послуг на суму 1100,0тис. грн.).
У 2017 році послуги надавалися по 245 договорах(в т. ч. 119 новоукладених):
119 – на користування місцями розташування рекламних конструкцій;
126 - на розміщення реклами на конструкціях Міського інформаційного центру.
У І півріччі 2018 року діяло 198 договорів (в т. ч. 56 новоукладених):
112 - користування місцями розташування рекламних;
86 - на розміщення реклами на конструкціях Міського інформаційного центру.
3. Обов’язкові платежі КП «Міський інформаційний центр» у бюджети різних рівнів
У 2017 році на рахунок КП «МІЦ» надійшло1039,5 тис. грн.
За 2017 р. комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» були перераховані такі обов’язкові платежі:
- до місцевого бюджету – 330,7 тис. грн. (в т. ч. 163,2 тис. грн. згідно з Договором про надання в тимчасове користування місць, які перебувають у комунальній власності,для розташування спеціальних конструкцій між Калуською міською радою і КП «Міський інформаційний центр» від 01.07.2015 року (рішення сесії№ 3143 від 25.06.2015р.);
- до Державного бюджету ( ПДВ) – 34,0 тис. грн.;
- Єдиний соціальний внесок - 96,2 тис. грн.
У І півріччі 2018 року комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» були перераховані такі обов’язкові платежі:
- до місцевого бюджету – 179,5 тис. грн. (в т. ч. 71,8 тис. грн. згідно з Договором про надання в тимчасове користування місць, які перебувають у комунальній власності,для розташування спеціальних конструкцій між Калуською міською радою і КП «Міський інформаційний центр» від 01.07.2015 року (рішення сесії№ 3143 від 25.06.2015р.);
- до Державного бюджету ( ПДВ) – 67,0тис. грн.;
- Єдиний соціальний внесок - 69,5 тис. грн.
Чистий прибуток підприємства за 2017 рікстановить125,0 тис. грн.
Заборгованості по зарплаті, по сплаті єдиного соціального внеску, податків до державного та місцевого бюджетів немає.
4. Соціальна реклама
Згідно з розділом 10 Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Калуші, на рекламних конструкціях Міського інформаційного центру, а також за відсутності комерційної реклами на рекламних конструкціях суб’єктів господарювання розміщується соціальна реклама та інформація соціального характеру.
Зазвичай, це реклама на замовлення виконавчого комітету Калуської міської ради, структурних підрозділів, громадських організацій, а також державних органів (ПФУ, МНС, СБУ та ін.), Міністерства інформаційної політики, Івано-Франківської ОДА тощо.
Зокрема, це вітання Президента і міського голови до Новорічно-Різдвяних і Великодніх свят, Дня Незалежності України, вітання міського голови з Днем міста; постери до Дня пам’яті Героїв небесної сотні, Дня пам’яті і примирення, Дня Героїв, Дня захисника України, Дня Конституції, Дня бібліотек, Дня юриста, Дня праці, Дня Гідності і Свободи, Дня Соборності України, до річниці проголошення ЗУНР, 80-ої річниці з дня народження В. Чорновола, 204-ої - з дня народження Т. Шевченка, 75-ої річниці створення дивізії «Галичина», 100-річчя з дня створення Українського військово-морського флоту; постери з сюжетами «Герої АТО з Калущини», «Пісні, народжені в АТО» (в рамках відзначення Дня захисника України),популяризації служби в ЗС України за контрактом, підвищення іміджу різних родів військ Збройних Сил України,на підтримку постраждалих від насильства; сюжети «Код нації», «Два прапори – єдина країна», «Крим – Україна!», «Україна – єдина!», «1944. Вкрадене дитинство»,«Бранці Кремля», «Безвіз», «Врятуй свою річку», «Захистіть дитину», «Підтримай свою команду».
У рамках святкування Дня міста на біг-бордах розміщувалася інформація про проведення фестивалю бігусу, про RocK-марафон, про виступ гуртів «TheHARDKISS» (2017 р.) і«ONUKA» (2018 р.), а також на День Незалежності у 2017 році гурту «Без обмежень».
До Дня Незалежності України у 2017 році на біг-борді було розміщено постер з портретами 5-ти загиблих воїнів АТО з Калущини.
Впродовж 2017-го і І півріччя 2018 року збільшилася кількість соціальної реклами, яка виготовляється і розміщується коштом Міського інформаційного центру. Це - розробка макета, друк рекламного матеріалу, монтаж рекламних площин і постерів на трилайтах, сіті-лайтах, поклейка на біг-бордах і власне безоплатне розміщення на РК.
Витрати на соціальну рекламу:
2017 р. – 24,7 тис. грн.,
І півріччя 2018 року – 14,7 тис. грн.
Для порівняння, у 2016 році– 9,2тис.грн.
5. Інформаційний ресурс
Міський інформаційний центр має свій веб-сайт – mic.if.ua,який постійно оновлюється. Тут мешканці міста можуть знайти інформацію щодо розміщення зовнішньої реклами у Калуші, зокрема нормативно-правові документи в галузі зовнішньої реклами, комерційні пропозиції послуг КП «МІЦ», фото рекламних конструкцій, сітку зайнятості площин, карту-схему розташування біг-бордів на території міста тощо.
6.Робота з боржниками
Дебіторська заборгованість контрагентів перед КП «Міський інформаційний центр» на 01.07.2018 р. становить 154,8 тис. грн. (з них прострочена 36,4 тис. грн.). Постійно ведеться претензійна робота як в телефонному режимі, так і шляхом надсилання листів-претензій боржникам, здійснення реструктуризації боргів.
7. Проблемні питання
1.Залишається проблемним питанням організація та проведення демонтажу рекламних конструкцій, встановлених з порушенням порядку розміщення зовнішньої реклами, оскільки КП «МІЦ» не має працівників та техніки, необхідних для здійснення демонтажу, а також приміщень для зберігання габаритних рекламних конструкцій. Виникає необхідність звернення до інших організацій, які не завжди оперативно надають необхідні засоби.
Витрати по демонтажу, в основному, лягають на КП «МІЦ», оскільки в переважній більшості доводиться демонтовувати рекламні конструкції, власники яких невідомі або відмовилися від них.
Незважаючи на наявність Договору про надання та оплату послуг між КП «Міськсвітло» та КП «МІЦ», досить складно буває вчасно та якісно отримати послуги автовишки вищевказаного підприємства.
2.Час від часу КП «Міський інформаційний центр» хуліганськими діями зі сторони невідомих осіб завдаються збитки: б’ють скло та полікарбонат на сіті-лайтах, молочний акрил на лайт-боксах,пошкоджують рекламні конструкції «трилайти», «лайт-бокси» тощо. У зв’язку із цими подіями надсилаємо заяви до міліції, винних осіб жодного разу не знайдено, завдану шкоду не відшкодовано.
3.Відсутній порядок розміщення вивісок у місті Калуші, що створює певні труднощі в ідентифікації вивіски і реклами.
Директор КП «Міський інформаційний центр» Тетяна Кригануца