ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 4
Текст:
4. РІШЕННЯ
Про внесення змін до структури
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих
органів Калуської міської ради
Керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, пунктом 6 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Законів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 року № 888, міська рада
ВИРІШИЛА:
- Провести наступні зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
- ввести одну штатну одиницю адміністратора центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради.
- Затвердити структуру і загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради в кількості 227,5 штатних одиниць згідно з додатком.
3. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити зміни у міському бюджеті з урахуванням затвердженої структури та чисельності виконавчих органів міської ради.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Ігоря Матвійчука.
Міський голова Ігор Матвійчук
| Додаток до рішення міської ради від ____________ р. № _____ ( _____________ сесія сьомого демократичного скликання) |
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету та
виконавчих органів Калуської міської ради
| Структурний підрозділ, посада | Кількість штатних одиниць |
| Міський голова | 1 |
| Апарат ради | |
| Секретар міської ради | 1 |
| Відділ організаційно-правової роботи ради | 5 |
| Всього у апараті ради: | 6 |
| Апарат виконавчого комітету | |
| Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 1 |
| Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 3 |
| Керуючий справами виконавчого комітету | 1 |
| Юридичний відділ | 3 |
| Відділ бухгалтерського обліку і звітності | 3 |
| Загальний відділ | 8 |
| Організаційний відділ | 3 |
| Відділ кадрової роботи і нагород | 2 |
| Відділ ведення Державного реєстру виборців | 3 |
| Патронатна служба | 1 |
| Господарський відділ | 7,5 |
| Центр надання адміністративних послуг*** | 15 |
| Всього у апараті виконкому: | 50,5 |
| Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи | |
| Земельний відділ | 6 |
| Відділ у справах архітектури та містобудівного кадастру | 5 |
| Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю | 3 |
| Всього: | 14 |
| Виконавчі органи міської ради – юридичні особи | |
| Архівний відділ | 4 |
| Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту | 5,5 |
| Служба у справах дітей | 7 |
| Управління культури, національностей та релігій | 6 |
| Управління освіти | 9 |
| Управління житлово-комунального господарства | 21,5 |
| Управління з питань надзвичайних ситуацій | 15 |
| Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша* | 5 |
| Управління праці та соціального захисту населення | 43 |
| Фінансове управління | 11,5 |
| Управління будівництва та розвитку інфраструктури** | 8 |
| Управління економічного розвитку міста | 15,5 |
| Відділ державного архітектурно-будівельного контролю | 5 |
| Всього: | 156 |
| Разом у міській раді і виконавчому комітеті: | 227,5 |
* Крім зазначених, у Фонді комунальної власності територіальної громади міста Калуша утримуються: 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
** В управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 4 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2016-2017 роки.
Секретар міської ради Роман Боднарчук

