РІШЕННЯ
від 29.11.2018 № 1907
|
Керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, пунктом 6 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
- Провести наступні зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
- збільшити чисельність загального відділу виконавчого комітету міської ради на одну штатну одиницю;
- збільшити чисельність управління економічного розвитку міста міської ради на дві штатних одиниці.
- Затвердити структуру і загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради в кількості 238,5 штатних одиниць згідно з додатком.
3. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити зміни у міському бюджеті з урахуванням затвердженої структури та чисельності виконавчих органів міської ради.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Ігоря Матвійчука.
Міський голова Ігор Матвійчук
|
Додаток до рішення міської ради від 29.11.2018 № 1907 |
апаратів ради, виконавчого комітету та
виконавчих органів Калуської міської ради
Структурний підрозділ, посада | Кількість штатних одиниць |
Міський голова | 1 |
Апарат ради | |
Секретар міської ради | 1 |
Відділ організаційно-правової роботи ради | 5 |
Всього у апараті ради: | 6 |
Апарат виконавчого комітету | |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 1 |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 3 |
Керуючий справами виконавчого комітету | 1 |
Юридичний відділ | 3 |
Відділ бухгалтерського обліку і звітності | 3 |
Загальний відділ | 9 |
Організаційний відділ | 3 |
Відділ кадрової роботи і нагород | 2 |
Відділ ведення Державного реєстру виборців | 3 |
Патронатна служба | 1 |
Господарський відділ | 8,5 |
Центр надання адміністративних послуг*** | 15 |
Всього у апараті виконкому: | 52,5 |
Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи | |
Земельний відділ | 6 |
Відділ у справах архітектури та містобудівного кадастру | 6 |
Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю | 3 |
Всього: | 15 |
Виконавчі органи міської ради – юридичні особи | |
Архівний відділ | 4 |
Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту | 5,5 |
Служба у справах дітей | 7 |
Управління культури, національностей та релігій | 6 |
Управління освіти | 8 |
Управління житлово-комунального господарства | 23,5 |
Управління з питань надзвичайних ситуацій | 14 |
Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша* | 5 |
Управління соціального захисту населення | 47 |
Фінансове управління | 11,5 |
Управління будівництва та розвитку інфраструктури** | 9 |
Управління економічного розвитку міста | 18,5 |
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю | 5 |
Всього: | 164 |
Разом у міській раді і виконавчому комітеті: | 238,5 |
* Крім зазначених, у Фонді комунальної власності територіальної громади міста Калуша утримуються: 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
** В управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 4 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2018 рік.
Секретар міської ради Роман Боднарчук