ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 16

16. РІШЕННЯ
 
Про затвердження нової редакції
Положення про управління з питань
надзвичайних ситуацій Калуської міської
ради Івано-Франківської області
                       
 
            Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань законності, депутатської діяльності та антикорупційної політики,  міська рада
ВИРІШИЛА:
 
            1. Затвердити нову редакцію  Положення  про  управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради Івано-Франківської області  згідно з додатком.
            2. Начальнику управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради  (Ігор Головатчук)  здійснити державну реєстрацію Положення про  управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
            3. Звільнити управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради від сплати реєстраційного  збору  у 100% розмірі.
            4.  Вважати таким,  що втратило  чинність,  рішення  Калуської міської ради  від 18.08..2015 року №3222 «Про затвердження Положенняпро  управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради».
            5. Контроль за виконанням цього рішення  покласти на першого заступника міського голови  з питань  діяльності виконавчих  органів міської радиГалину Романко.
 
 
Міський голова                                                                                         Ігор Матвійчук
 
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  (НОВА РЕДАКЦІЯ)
 
1. Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради (далі - управління) є виконавчим органом міської ради.
Управління утворюється міською радою та входить до її складу і забезпечує в межах міста Калуша виконання покладених на управління завдань.
Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді та  підпорядковується виконавчому комітету і міському голові, а з питань цивільного захисту підзвітне управлінню з питань цивільного захисту Івано–Франківської обласної державної адміністрації.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Кодексом цивільного захисту України, розпорядженнями голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації, міського голови м. Калуша, рішеннями Калуської міської ради та її  виконавчого комітету, наказами управління з питань цивільного захисту населення облдержадміністрації, а також цим положенням.
3. В управлінні функціонує два відділи:
- цивільного захисту;
- організаційної, оборонної та господарської роботи.
4. Основним завданням управління є забезпечення в м. Калуші реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення та включає:
- забезпечення реалізації в межах компетенції державної політики у сфері цивільного захисту, запобігання, реагування і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного і природного характеру, організацію ефективного співробітництва органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
- організацію відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
- розроблення і здійснення заходів щодо підтримання готовності органів управління та сил Калуської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту України (надалі - міська ланка цивільного захисту) до дій за призначенням у мирний час та в особливий період;
- здійснення разом з іншими органами управління міської ланки цивільного захисту інформаційного забезпечення, впровадження сучасних інформаційних технологій;
- взаємодію з органами внутрішніх справ, служби безпеки, прокуратури, військкомату, митних та інших адміністративних органів по забезпеченню дотримання законності, охорони громадського порядку, захисту прав, свобод і законних інтересів громадян, організовувати забезпечення виконання вимог підприємствами, організаціями і установами, розташованими на території міста незалежно від форм власності і підпорядкування та об'єднаннями громадян;
- організацію роботи по охороні навколишнього природного середовища.
 
5. Управління відповідно до покладених на нього завдань :
5.1. Забезпечує розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту та життєзабезпечення постраждалого населення.
5.2. Подає міському голові та управлінню з питань цивільного захисту  облдержадміністрації:
- пропозицiї до проектiв державних та регiональних програм щодо удосконалення органiзацiї цивiльного захисту та запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй;
- пропозицiї щодо включення до проектiв державного i місцевих бюджетiв витрат на розвиток i функцiонування органiв управління та сил міської ланки цивільного захисту, систем зв’язку та централiзованого оповiщення, здiйснення заходiв щодо захисту населення i територiй вiд надзвичайних ситуацiй, лiквiдацiї їх наслiдкiв.
5.3. Здійснює у межах своїх повноважень збiр, накопичення, обробку i аналiз iнформацiї про стан техногенної та природної безпеки та забезпечує оперативне iнформування міського голови та управління з питань цивільного захисту облдержадміністрації.
5.4. Подає міському голові пропозиції щодо утворення та складу спецiальних комiсiй з лiквiдацiї надзвичайних ситуацiй, бере участь у їх роботi.
5.5. Координує дiяльнiсть сил міської ланки цивільного захисту щодо запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй та лiквiдацiї їх наслiдкiв.
5.6. Забезпечує оповіщення керівного складу органiв управлiння та сил міської ланки цивільного захисту, населення про загрозу та виникнення надзвичайної ситуації.
5.7. Бере участь:
- у прогнозуваннi ймовiрностi виникнення надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру, здiйснює районування територiй за наявнiстю потенцiйно небезпечних об’єктiв i об’єктiв пiдвищеної небезпеки та загрози виникнення стихiйного лиха;
- у пiдготовцi для подання міському голові пропозицiй щодо розподілу коштів резервного фонду міського бюджету для лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайних ситуацiй, надання матерiальної та фiнансової допомоги населенню, яке постраждало внаслiдок надзвичайних ситуацiй;
- в органiзацiї вiдновлювальних робiт з лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайних ситуацiй, що проводяться силами  цивільного захисту;
- у впровадженні в практику досягнень науки i технiки з питань запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй, зменшення впливу негативних наслiдкiв та проведення робiт з їх лiквiдацiї;
- у розробленні для подання в установленому порядку міському голові плану цивiльного захисту i заходiв щодо запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй та лiквiдацiї їх наслiдкiв;
- в органiзацiї та проведенні пiдготовки органiв управління та сил міської ланки цивільного захисту, населення до дiй у надзвичайних ситуацiях у мирний час та в особливий перiод, зокрема пiдготовки учнiв i студентiв з питань безпеки життедiялъностi та цивiльного захисту;
- у розробленні та органiзації здiйснення заходiв щодо евакуацiї населення iз зон надзвичайних ситуацiй та зон можливих бойових дiй в особливий перiод;
- у межах своїх повноважень у виконаннi завдань з мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi міста.
5.8. Органiзовує та в установленому порядку здiйснює контроль за створенням, накопиченням, збереженням, розподiлом i цiльовим використанням матерiального резерву для запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй та лiквiдації їх наслiдкiв.
5.9. Органiзовує роботу з планування укриття населення у захисних спорудах, веде їх облiк, контролює стан утримання таких споруд, бере участь у роботi комiсii з питань визначення їхнього стану.
5.10. Здійснює планування та організацію роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення.
5.11. Приймає участь у проведенні технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту.
5.12. Спільно з управлінням ДСНС України подає міському голові пропозицiї щодо потреби в засобах радiацiйного i хiмiчного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил міської ланки цивільного захисту, а також щодо мiсць їх зберiгання.
5.13. Організовує накопичення та зберiгання засобiв радiацiйного і хiмiчного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил міської ланки цивільного захисту та їх своєчасну видачу пiд час загрози виникнення або виникнення радiацiйних і хiмiчних аварiй та в особливий перiод.
5.14. Перевіряє готовність комунальних аварiйно-рятувальних служб до реагування на надзвичайнi ситуацiї.
5.15. Розробляє i здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо участі органiв управління та сил міської ланки цивільного захисту в територiальнiй обороні.
5.16. Організовує роботу розрахунково-аналітичних груп з оцiнки радiацiйного i хiмiчного стану в умовах надзвичайних ситуацiй.
5.17. Забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням рішень міської комісії з питань техногенно-екологiчної безпеки та надзвичайних ситуацiй.
5.18. Організовує роботу iз забезпечення готовностi системи зв’язку та централiзованого оповiщення.
5.19. Доводить до місцевих органiв виконанчої влади та органiв мiсцевого самоврядування розпорядженя про переведення міської ланки цивільного захисту у вищi ступенi готовностi.
5.20. Організовує роботи та бере участь в організації  державної політики у сфері профілактики травматизму, забезпечує розробку і здійснення заходів щодо їх попередження.
5.21. Організовує роботи та налагоджує зв'язки з підшефними військовими частинами в порядку надання їм шефської допомоги.
5.22. Розглядає в межах своєї компетенції  звернення громадян , вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань.
5.23. Розробляє та вносить в установленому порядку  міському голові  і управлінню з питань цивільного захисту облдержадміністрації пропозиції  щодо удосконалення нормативно-правових актів.
5.24. Координує і контролює роботу та фінансове і матеріальне забезпечення громадського формування Калуська «Міська варта».
5.25. Здійснює контроль за станом навколишнього природного середовища, санітарно-гігієнічною та епідемічною ситуацією.
5.26. Розробляє проекти перспективних і поточних планів з охорони навколишнього природного середовища.
5.27. Здійснює зв'язок з науково-дослідницькими, державними господарчими та громадськими організаціями для проведення заходів з питань охорони, раціональному використанню і відтворенню природних ресурсів.
5.28. Систематично і оперативно інформує населення, підприємства та організації про стан навколишнього природного середовища.
5.29. Створює і використовує матеріальні резерви для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
5.30. Організовує та забезпечує життєдіяльність постраждалих від надзвичайних ситуацій, а також під час ведення воєнних (бойових) дій або внаслідок таких дій.
5.31. Виконує інші функції, що випливають з покладених на управління завдань.
6. Управлiння  має право:
- одержувати  в установленому порядку вiд міських органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та об'єктів господарювання всіх форм власності і підпорядкування, інформацію, необхідну для виконання покладених  на нього  завдань;
- заслуховувати iнформацiю посадових осіб пiдприємств, установ та органiзацiй незалежно вiд форми власностi i пiдпорядкування про хiд виконання завдань i заходiв у сферi цивiльного захисту та в установленому законодавством порядку давати їм обов’язковi для виконання розпорядження про усунення порушень вимог цивiльного захисту;
- залучати до здійснення заходiв, пов’язаних iз запобiганням виникненню надзвичайних ситуацiй та їх виникненням, сили міської ланки цивільного захисту згiдно з планами взаємодiї, а також окремих спецiалiстiв - за погодженням з їх керiвниками.
7. Управлiння, у процесi виконання покладених на нього завдань взаємодіє з міськими органами виконавчої влади, органами місцевого  самоврядування, а також з пiдприємствами, установами та органiзацiями незалежно вiд форми власностi i пiдпорядкування, об’єднаннями громадян.
 
8. Управлiння очолює начальник, який призначається на посаду та звiльняється з посади міським головою в установленому законодавством порядку.
9. Начальник управління:
9.1. Здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань.
9.2. Подає на затвердження міській раді положення про управління.
9.3. Затверджує положення про структурні підрозділи управління, посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов'язки між ними.
9.4. Планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради, виконавчого комітету.
9.5. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління.
9.6. Звітує перед виконавчим комітетом міської ради про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи.
9.7. Може входити до складу виконавчого комітету міської ради.
9.8. Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету та міської ради питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень.
9.9. Може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування.
9.10. Представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами міської ради, виконавчого комітету, з управлінням з питань цивільного захисту населення облдержадміністрації, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва міської ради, виконавчого комітету;
9.11. Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.
9.12. Подає на затвердження міському голові кошториси та штатні розписи управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.
9.13. Розпоряджається коштами у межах затвердженого міським головою кошторису управління.
9.14. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування управління.
9.15. Подає міському голові пропозиції щодо:
- присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування управління;
- заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування управління;
-  вирішення кадрових питань щодо посадових осіб управління.
9.16. Приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, заохочує їх та притягає до дисциплінарної відповідальності.
9.17. Готує подання кандидатури для призначення на посаду командира громадського формування Калуська «Міська варта».
9.18. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління.
9.19. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
9.20. Займається розробленням проектів нормативно-правових актів.
9.21. Здійснює інші повноваження, визначені законом.
 
10. Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, ДСНС України, можуть бути скасовані виконавчим комітетом міської ради.
11. Начальник управління має заступника, який призначається на посаду та звільняться з посади міським головою за поданням начальника управління відповідно до чинного законодавства України.
12. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає міська рада у межах відповідних бюджетних призначень.
13. Штатний розпис та кошторис управління затверджує міський голова за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002р. № 228.
14. Управління є юридичною особою публічного права, має самостiйний баланс, рахунки в Калуському УДКСУ, печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
15. Юридична адреса управління: 77300
      вул. С.Бандери, 28, м. Калуш, Івано-Франківська обл.
16. Код ЄДРПОУ: 08519693
 
Начальник  управління:                                                           Ігор Головатчук