ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 22
Відповідно Закону України від 10.12.2015 р. №888-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Законом України «Про адміністративні послуги», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни в додаток 3 до рішення міської ради від 25.03.2016 р. № 192 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради» а саме, перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг викласти в новій редакції (додається).
2. При зміні законодавства перелік адміністративних послуг змінюється без внесення змін в рішення міської ради.
3. Вважати таким, що втратив чинність:
- п. 3. рішення міської ради від 25.03.2016р. № 192 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради».
4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Руслану Вайду.
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від №
Секретар міської ради
Роман Боднарчук
Перелік
адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
144. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України (у формі картки).
145. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого.
146. Довідка про склад сім’ї та розмір платежів за житлово-комунальні послуги.
147. Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку, осіб.
148.Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку, осіб по місцю вимоги.
149.Довідка (виписка з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію).
150. Довідка про склад сім’ї громадянина, що мешкає у житловому приміщенні (кімнаті, кімнатах) у гуртожитку, та займані ними приміщення.
151.Довідка про склад сім’ї наймача квартири (одноквартирного будинку) та займані ними приміщення, які підлягають приватизації.
152.Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку, осіб (форма №204).
153.Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
154.Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності*.
* Видача документів дозвільного характеру здійснюється відповідно до Законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».
Начальник центру
надання адміністративних
послуг – адміністратор Надія Марій
«Про внесення змін до рішення міської ради від 25.03.2016 № 192 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради» |
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни в додаток 3 до рішення міської ради від 25.03.2016 р. № 192 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради» а саме, перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг викласти в новій редакції (додається).
2. При зміні законодавства перелік адміністративних послуг змінюється без внесення змін в рішення міської ради.
3. Вважати таким, що втратив чинність:
- п. 3. рішення міської ради від 25.03.2016р. № 192 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради».
4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Руслану Вайду.
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від №
Секретар міської ради
Роман Боднарчук
Перелік
адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
- Видача довідок в центр зайнятості про наявність/ відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.
- Рішення Калуської міської ради про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення комунальної власності для СГД та громадян.
- Рішення Калуської міської ради про передачу у власність, надання в постійне користування в оренду земельної ділянки комунальної власності та затвердження документації із землеустрою для СГД та громадян.
- Рішення Калуської міської ради про внесення змін в рішення для СГД та громадян.
- Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності для СГД та громадян.
- Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для СГД та громадян.
- Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності для СГД та громадян.
- Рішення Калуської міської ради про поновлення (продовження) договорів оренди земельних ділянок для СГД та громадян.
- Обстеження стану житлових будинків (приміщень) з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам та визначення їх непридатними для проживання.
- Видача ордеру на видалення зелених насаджень.
- Видача ордеру на службове жиле приміщення.
- Виготовлення свідоцтва про право власності на житло.
- Виготовлення дублікату свідоцтва про право власності на житло.
- Встановлення режиму роботи підприємств, установ, організацій сфери обслуговування, розміщених на території м. Калуша.
- Висновок відділу у справах архітектури та містобудівного кадастру Калуської міської ради про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності.
- Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
- Видача Паспорту прив'язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності.
- Рішення виконавчого комітету міської ради про присвоєння окремого адресного номера об’єкту нерухомості.
- Рішення про внесення змін до рішення виконавчого комітету Калуської міської ради.
- Рішення про продовження терміну дії рішення виконавчого комітету Калуської міської ради.
- Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.
- Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня».
- Згода на перереєстрацію дитини.
- Рішення виконавчого комітету Калуської міської ради про надання дозволу на вчинення цивільно-правових угод від імені дітей та в інтересах дітей.
- Видача посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї.
- Надання в оренду майна комунальної власності.
- Приватизація комунального майна.
- Рішення виконавчого комітету Калуської міської ради про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
- Скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
- Рішення виконавчого комітету міської ради про надання дозволу на переведення житлових будинків, приміщень (квартир) у нежитлові та навпаки.
- Державна реєстрація фізичної особи- підприємця.
- Державна реєстрація юридичної особи.
- Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
- Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Створення відокремленого підрозділу юридичної особи.
- Припинення відокремленого підрозділу юридичної особи.
- Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
- Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи- підприємця.
- Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.
- Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо виділу.
- Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи.
- Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля.
- Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа.
- Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.
- Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи-підприємця.
- Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.
- Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно.
- Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
- Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду).
- Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
- Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
- Реєстрація місця проживання/перебування.
- Зняття з реєстрації місця проживання/ перебування.
- Оформлення та видача довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання /перебування особи.
- Державна реєстрація земельної ділянки з видачою витягу з Державного земельного кадастру.
- Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.
- Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.
- Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.
- Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
- Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачою витягу.
- Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачою витягу.
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць.
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру землі про обмеження у використанні земель.
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території).
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи державного земельного кадастру кадастрової карти (плану)
- Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).
- Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.
- Видача довідки з державної статистичної звітності з кількісного обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.
- Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
- Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації.
- Видача сертифіката у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.
- Видача дозволу на виконання будівельних робіт (зміна даних у дозволі на виконання будівельних робіт)
- Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні.
- Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
- Експлуатаційний дозвіл для операторів ринку, що проводять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
- Експлуатаційний дозвіл для провадження діяльності: на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.
- Отримання ветеринарних документів: 1) міжнародні ветеринарні сертифікати (для країн СНД- ветеринарні свідоцтва форми №1,№2 та №3) – при переміщенні за межі України; 2) ветеринарні свідоцтва (для України – форми № 1 та № 2) при переміщенні за межі території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, міст; 3) ветеринарні довідки – при переміщенні в межах району.
- Дозвіл (санітарний паспорт) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання.
- Дозвіл на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання.
- Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
- Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
- Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
- Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
- Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
- Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації.
- Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
- Державна реєстрація включення відомостей про організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
- Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
- Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації.
- Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації.
- Державна реєстрація створення громадського об’єднання.
- Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
- Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання.
- Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання.
- Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання.
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання.
- Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації.
- Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації.
- Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання
- Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.
- Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.
- Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії.
- Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії.
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії.
- Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації.
- Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації.
- Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.
- Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.
- Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.
- Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії. що не має статусу юридичної особи.
- Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.
- Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання.
- Державна реєстрація постійно діючого третейського суду.
- Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду.
- Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля.
- Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи-підприємця.
- Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
- Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої, зареєстровані до 01липня 2004р, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осі- підприємців та громадських формувань.
- Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
- Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
- Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації.
- Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації.
- Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.
- Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14- річного віку.
- Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку: зі зміною інформації, внесеної до паспорта; виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання; досягнення 25 – чи 45 річного віку особою, яка має паспорт зразка1994 року (за бажанням).
- Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку: зі зміною інформації, внесеної до паспорта; отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з державного реєстру фізичних осіб – платників податків, або повідомлення про відмову про прийняття зазначеного номера; виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання; обмін у зв’язку із закінченням строку дії паспорта.
- Обмін паспорта зразка 1994 року на паспорт у формі картки за бажанням та обмін паспорта зразка 1994 року на паспорт у формі картки якщо особа досягла 25- і 45-річного віку.
- Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі: зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон; виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон, закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон, непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання.
144. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України (у формі картки).
145. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого.
146. Довідка про склад сім’ї та розмір платежів за житлово-комунальні послуги.
147. Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку, осіб.
148.Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку, осіб по місцю вимоги.
149.Довідка (виписка з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію).
150. Довідка про склад сім’ї громадянина, що мешкає у житловому приміщенні (кімнаті, кімнатах) у гуртожитку, та займані ними приміщення.
151.Довідка про склад сім’ї наймача квартири (одноквартирного будинку) та займані ними приміщення, які підлягають приватизації.
152.Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку, осіб (форма №204).
153.Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
154.Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності*.
* Видача документів дозвільного характеру здійснюється відповідно до Законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».
Начальник центру
надання адміністративних
послуг – адміністратор Надія Марій