ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Надія Марій

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

26.02.2019

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 22
Про внесення змін до рішення міської ради від 25.03.2016 № 192 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради»

 
 
«Про внесення змін до рішення міської ради від 25.03.2016 № 192 «Про організацію роботи Центру
надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради»
 
   
Відповідно Закону України від 10.12.2015 р. №888-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Законом України «Про адміністративні послуги»,  міська рада 
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни в додаток 3 до рішення міської ради від 25.03.2016 р.  № 192 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради» а саме, перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг викласти в новій редакції (додається).
2. При зміні законодавства перелік адміністративних послуг змінюється без внесення змін в рішення міської ради.
3.  Вважати таким, що втратив  чинність:
- п. 3. рішення міської ради від 25.03.2016р. № 192 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради».
4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Руслану Вайду.
 
 Міський голова                                                                            Ігор Матвійчук
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
                                                                                                           від                     №  
Секретар  міської  ради
 
Роман Боднарчук
Перелік       
 адміністративних послуг, які надаються через Центр  надання адміністративних послуг  виконавчого комітету  Калуської міської ради
  1. Видача довідок в центр зайнятості про наявність/ відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.
  2. Рішення Калуської міської ради про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення комунальної власності для СГД та громадян.
  3. Рішення Калуської міської ради про передачу у власність, надання в постійне користування в оренду земельної ділянки комунальної власності та затвердження документації із землеустрою для СГД та громадян.
  4. Рішення Калуської міської ради про внесення змін в рішення для СГД та громадян.
  5. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності для СГД та громадян.
  6. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для СГД та громадян.
  7. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності для СГД та громадян.
  8.  Рішення Калуської міської ради про поновлення (продовження) договорів оренди земельних ділянок для СГД та громадян.
  9. Обстеження стану житлових будинків (приміщень) з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам та визначення їх непридатними для проживання.
  10. Видача ордеру на видалення зелених насаджень.
  11. Видача ордеру на службове жиле приміщення.
  12. Виготовлення свідоцтва про право власності на житло.
  13. Виготовлення дублікату свідоцтва про право власності на житло.
  14. Встановлення режиму роботи підприємств, установ, організацій сфери обслуговування, розміщених на території м. Калуша.
  15. Висновок відділу у справах архітектури та містобудівного кадастру Калуської міської ради про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності.
  16. Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
  17. Видача Паспорту прив'язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності.
  18. Рішення виконавчого комітету міської ради про присвоєння окремого адресного номера об’єкту нерухомості.
  19. Рішення про внесення змін до рішення виконавчого комітету Калуської міської ради.
  20. Рішення про продовження терміну дії рішення виконавчого комітету Калуської міської ради.
  21. Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
  22. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня».
  23. Згода на перереєстрацію дитини.
  24. Рішення виконавчого комітету Калуської міської ради про надання дозволу на вчинення цивільно-правових угод від імені дітей та в інтересах дітей.
  25. Видача посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї.
  26. Надання в оренду майна комунальної власності.
  27. Приватизація комунального майна.
  28. Рішення виконавчого комітету Калуської міської ради про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
  29. Скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
  30. Рішення виконавчого комітету міської ради про надання дозволу на переведення житлових будинків, приміщень (квартир) у нежитлові та навпаки.
  31. Державна реєстрація фізичної особи- підприємця.
  32. Державна реєстрація юридичної особи.
  33. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  34. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  35. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  36. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  37. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  38. Створення відокремленого підрозділу юридичної особи.
  39. Припинення відокремленого підрозділу юридичної особи.
  40. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
  41. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи- підприємця.
  42. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.
  43. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо виділу.
  44. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи.
  45. Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля.
  46. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа.
  47. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.
  48. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи-підприємця.
  49. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.
  50. Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно.                                                                                                              
  51. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
  52. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду).
  53. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
  54. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  55. Реєстрація місця проживання/перебування.
  56. Зняття з реєстрації місця проживання/ перебування.
  57. Оформлення та видача довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації  місця проживання /перебування особи.
  58. Державна реєстрація земельної ділянки з видачою витягу з Державного земельного кадастру.
  59. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.
  60. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.
  61. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.
  62. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
  63. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачою витягу.
  64. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачою витягу.
  65. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі  витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
  66. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі  витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць.
  67. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі  витягу з Державного земельного кадастру землі про обмеження у використанні земель.
  68. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території).
  69. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи державного земельного кадастру кадастрової карти (плану)
  70. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).
  71. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.
  72. Видача довідки з державної статистичної звітності з кількісного обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.
  73. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
  74. Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації.
  75. Видача сертифіката у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.
  76. Видача дозволу на виконання будівельних робіт (зміна даних у дозволі на виконання будівельних робіт)
  77. Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні.
  78. Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
  79. Експлуатаційний дозвіл для операторів ринку, що проводять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
  80. Експлуатаційний дозвіл для провадження діяльності: на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.
  81. Отримання ветеринарних документів: 1) міжнародні ветеринарні сертифікати (для країн СНД- ветеринарні свідоцтва форми №1,№2 та №3) – при переміщенні за межі України; 2) ветеринарні свідоцтва (для України – форми № 1 та № 2) при переміщенні за межі території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, міст; 3) ветеринарні довідки – при переміщенні в межах району.
  82. Дозвіл (санітарний паспорт) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання.
  83. Дозвіл на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання.
  84. Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів. 
  85. Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  86. Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  87. Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
  88. Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  89. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  90. Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  91. Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації.
  92. Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
  93. Державна реєстрація включення відомостей про організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  94. Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
  95. Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
  96. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
  97. Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації.
  98. Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації.
  99. Державна реєстрація створення громадського об’єднання.
  100. Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  101. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
  102. Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання.
  103. Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання.
  104. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання.
  105. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання.
  106. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації.
  107. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації.
  108. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання
  109. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.
  110. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.
  111. Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії.
  112. Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  113. Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  114. Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії.
  115. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії.
  116. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації.
  117. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації.
  118. Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.
  119. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  120. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.
  121. Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.
  122. Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  123. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії. що не має статусу юридичної особи.
  124. Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.
  125. Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання.
  126. Державна реєстрація постійно діючого третейського суду.
  127. Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  128. Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду.
  129. Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля.
  130. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи-підприємця.
  131. Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
  132. Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої, зареєстровані до 01липня 2004р, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осі- підприємців та громадських формувань.
  133. Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
  134. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
  135. Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації.
  136. Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації.
  137. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.
  138. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14- річного віку.
  139. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку: зі зміною інформації, внесеної до паспорта; виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання; досягнення 25 – чи 45 річного віку особою, яка має паспорт зразка1994 року (за бажанням).
  140. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку:  зі зміною інформації, внесеної до паспорта; отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з державного реєстру фізичних осіб – платників податків, або повідомлення про відмову про прийняття зазначеного  номера; виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання; обмін у зв’язку із закінченням строку дії паспорта.
  141. Обмін паспорта зразка 1994 року на паспорт у формі картки за бажанням та  обмін паспорта зразка 1994 року на паспорт у формі картки якщо особа досягла 25- і 45-річного віку.
  142. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі: зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон; виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон, закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон, непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання.   
 143. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.
144. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним    електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України (у формі картки).
145. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого.
146. Довідка про склад сім’ї та розмір платежів за житлово-комунальні послуги.
147. Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку, осіб.
148.Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку, осіб по місцю вимоги.
149.Довідка (виписка з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію).
150. Довідка про склад сім’ї громадянина, що мешкає у житловому приміщенні (кімнаті, кімнатах) у гуртожитку, та займані ними приміщення.
151.Довідка про склад сім’ї наймача квартири (одноквартирного будинку) та займані ними приміщення, які підлягають приватизації.
152.Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку, осіб (форма №204).
153.Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
154.Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності*.
* Видача документів дозвільного характеру здійснюється відповідно до Законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».
              
 
Начальник центру
надання адміністративних
послуг – адміністратор                                                                           Надія Марій