ОПИС ДОКУМЕНТУ
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Сесія: | LXII |
Скликання: | VII |
Проголосовано: | В цілому |
Рішення: | Прийнято |
Дата прийняття: | 26.09.2019 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
23
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
5
- Відсутні
9
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 2558
Про внесення змін до структури та загальної чисельності апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів Калуської міської ради
від 26.09.2019 № 2558
|
Керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, пунктом 6 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», міська рада
ВИРІШИЛА:
- Провести зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
- вивести:
- одну штатну одиницю старости села Кропивник;
- вивести одну штатну одиницю старости села Мостище;
- вивести одну штатну одиницю старости села Вістова;
- ввести:
- три штатні одиниці старости;
- одну штатну одиницю головного спеціаліста відділу організаційно-правової роботи ради;
- одну штатну одиницю головного спеціаліста земельного відділу міської ради;
- одну штатну одиницю головного спеціаліста-юриста юридичного відділу виконавчого комітету міської ради;
- одну штатну одиницю головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку і звітності виконавчого комітету міської ради;
- одну штатну одиницю головного спеціаліста сектору реєстрації місця проживання центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради.
- у примітці *** кількість працівників центру надання адміністративних послуг зменшити на одну одиницю.
- Затвердити структуру і загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради в кількості 250,5 штатних одиниць.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Ігоря Матвійчука.
Міський голова Ігор Матвійчук
|
Додаток до рішення міської ради від 26.09.2019 № 2558 |
апаратів ради, виконавчого комітету та
виконавчих органів Калуської міської ради
Структурний підрозділ, посада | Кількість штатних одиниць |
Міський голова | 1 |
Староста | 3 |
Апарат ради | |
Секретар міської ради | 1 |
Відділ організаційно-правової роботи ради | 6 |
Всього у апараті ради: | 7 |
Апарат виконавчого комітету | |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 1 |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 3 |
Керуючий справами виконавчого комітету | 1 |
Юридичний відділ | 4 |
Відділ бухгалтерського обліку і звітності | 4 |
Загальний відділ | 9 |
Організаційний відділ | 3 |
Відділ кадрової роботи і нагород | 2 |
Відділ ведення Державного реєстру виборців | 3 |
Патронатна служба | 1 |
Господарський відділ | 8,5 |
Центр надання адміністративних послуг*** | 20 |
Всього у апараті виконкому: | 59,5 |
Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи | |
Земельний відділ | 7 |
Відділ у справах архітектури та містобудівного кадастру | 6 |
Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю | 3 |
Всього: | 16 |
Виконавчі органи міської ради – юридичні особи | |
Архівний відділ | 4 |
Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту | 5,5 |
Служба у справах дітей | 7 |
Управління культури, національностей та релігій | 6 |
Управління освіти | 8 |
Управління житлово-комунального господарства | 23,5 |
Управління з питань надзвичайних ситуацій | 14 |
Управління комунальної власності* | 5 |
Управління соціального захисту населення | 47 |
Фінансове управління | 11,5 |
Управління будівництва та розвитку інфраструктури** | 9 |
Управління економічного розвитку міста | 18,5 |
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю | 5 |
Всього: | 164 |
Разом у міській раді і виконавчому комітеті: | 250,5 |
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються: 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 3 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2019 рік.
**** Крім зазначених, в управлінні культури, національностей та релігій – 1,5 штатних одиниці за рахунок Програми забезпечення реалізації проекту «КУЛЬТУРА У ВІДДЗЕРКАЛЕННІ – Реставрація Будинку Культури в м. Сеїні (Румунія) та Концертного Залу у м. Калуш (Україна) у Мультикультурні центри» на 2019-2021 роки.
Секретар міської ради Роман Боднарчук