ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XLIX |
Скликання: | VII |
Вид: | В цілому |
Номер рішення: | 2016 |
Проголосовано: | 20.12.2018 15:47:12 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
22
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
2
- Відсутні
13
ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 2016
Про Програму приватизації та управління комунальним майном територіальної громади м. Калуша на 2019 рік
РІШЕННЯ
від 20.12.2018 № 2016
Відповідно до п.30 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою забезпечення надходження коштів від приватизації та оренди комунального майна до міського бюджету, враховуючи рекомендацію комісії з питань розвитку промисловості та підприємництва, власності та екології, міська рада
ВИРІШИЛА:
Програма
приватизації та управління комунальним майном
територіальної громади м. Калуша
на 2019рік
ПАСПОРТ Програми
приватизації та управління комунальним майном
територіальної громади м. Калуша на 2019 рік
Замовник Програми _______________ Челядин О.І.
Керівник Програми _______________ Вайда Р.Б.
територіальної громади м. Калуша на 2019 рік
1.2.Основною метою приватизації у 2019 році є забезпечення надходжень коштів міського бюджету, посилення конкурентного середовища в місті.
1.3.Пріоритетними завданнями приватизації комунального майна є:
РОЗДІЛ ІІ. Способи приватизації.
2.1.Способами приватизації комунального майна, відповідно до цієї Програми, є:
3.2. Органом уповноваженим приймати рішення щодо відчуження комунального майна територіальної громади м. Калуша є міська рада.
3.3. Органом приватизації комунального майна відповідно до Положення про Фонд комунальної власності територіальної громадим.Калуша, затвердженого рішенням міської ради від 27 січня 2011 року № 81, державну реєстрацію змін до установчих документів проведено 11 лютого 2011 року державним реєстратором виконавчого комітету Калуської міської ради, номер запису 11201050010000951,є Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша.
3.4. Покупцями комунального майна при приватизації можуть бути дієздатні громадяни України, іноземних держав, особи без громадянства, фізичні особи, які займаються підприємницькою діяльністю, юридичні особи, в статутному фонді яких частка державного майна становить не більше 25 відсотків.
3.5.Не можуть бути покупцями при приватизації: юридичні особи, серед засновників яких є хоча б одна юридична особа з будь-якою часткою державної власності; органи державної влади та управління; працівники органів приватизації.
3.6. При приватизації комунального майна за грошові кошти покупці сплачують податок на додану вартість відповідно до чинного законодавства.
РОЗДІЛ ІV. Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
РОЗДІЛ V. Очікувані результати приватизації та управління комунальним майном
4.1.В 2019 році планується отримати від приватизації комунального майна 1 200 000 гривень в т.ч. ПДВ.
4.2. Кошти, одержані Фондом комунальної власності територіальної громади м.Калуша від приватизації комунального майна, інші надходження, безпосередньо пов’язані з процесом приватизації, направляються:
4.4 Кошти отримані Фондом від управління комунальним майном перераховуються:
- в загальний фонд міського бюджету чи балансоутримувачу (кошти без врахування ПДВ);
- в державний бюджет – (ПДВ)
РОЗДІЛ VІ. Заключні положення
6.1. При укладанні договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації нерухомого майна в обов’язки покупця включаються вимоги щодо ремонту фасадів, внутрішніх інженерних мереж, благоустрою прилеглих територій, укладання угод на спільну участь у витратах по експлуатації та утриманню будівель.
6.2. Контроль за виконанням цієї Програми здійснюють – міський голова, міська рада, виконавчий комітет міської ради, правоохоронні органи у межах своєї компетенції, визначеної законодавством.
6.3. Будь-які питання приватизації комунального майна не врегульовані цією Програмою вирішуються відповідно до законодавчих та нормативних документів щодо приватизації в Україні.
від 20.12.2018 № 2016
|
Відповідно до п.30 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою забезпечення надходження коштів від приватизації та оренди комунального майна до міського бюджету, враховуючи рекомендацію комісії з питань розвитку промисловості та підприємництва, власності та екології, міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму приватизації та управління комунальним майном територіальної громади м. Калуша на 2019 рік (додається).
- Визнати головним виконавцем і розпорядником коштів Програми приватизації та управління комунальним майном територіальної громади м. Калуша на 2019 рік Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша.
- Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша один раз на рік звітує на сесії міської ради про хід виконання Програми приватизації та управління комунальним майном територіальної громади м. Калуша на 2019 рік.
- Контроль за виконанням Програми приватизації та управління комунальним майном територіальної громади м. Калуша на 2019 рік покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Руслану Вайду.
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням міської ради від 20.12.2018 № 2016 Секретар міської ради Роман Боднарчук |
Програма
приватизації та управління комунальним майном
територіальної громади м. Калуша
на 2019рік
Замовник Програми __________ | Челядин О.І. |
Керівник Програми ___________ | Вайда Р.Б. |
ПАСПОРТ Програми
приватизації та управління комунальним майном
територіальної громади м. Калуша на 2019 рік
|
Ініціатор розроблення програми (замовник) |
Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша |
|
Розробник програми |
Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша |
|
Співрозробники програми |
Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша |
|
Відповідальний виконавець програми |
Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша |
|
Учасники програми |
Івано-Франківське обласне бюро технічної інвентаризації Управління молоді і спорту |
|
Термін реалізації програми |
2019 рік |
|
Прогнозовані обсяги фінансування програми (тис.грн.) |
1070.5 (тис.грн.) |
Роки |
Обсяги фінансування | |||
Всього (тис.грн) |
в т.ч. за джерелами фінансування | |||
обласний бюджет | міський бюджет | інші джерела | ||
2019 |
1070.5 |
- |
1070.5 |
- |
9. Термін проведення звітності Річний |
Керівник Програми _______________ Вайда Р.Б.
ПРОГРАМА
приватизації та управління комунальним майномтериторіальної громади м. Калуша на 2019 рік
РОЗДІЛ І. Обґрунтування доцільності розроблення програми
1.1.Програма приватизації та управління комунальним майном територіальної громади м.Калуша (надалі Програма) розроблена відповідно до законів України “Про приватизацію державного і комунального майна ”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, нормативними документами та рекомендаціями Фонду державного майна України і визначає основні цілі, завдання та способи приватизації комунального майна, які підлягають приватизації, орієнтовані завдання щодо обсягів приватизації та надходження коштів від приватизації до міського бюджету м.Калуша.1.2.Основною метою приватизації у 2019 році є забезпечення надходжень коштів міського бюджету, посилення конкурентного середовища в місті.
1.3.Пріоритетними завданнями приватизації комунального майна є:
- приватизація нерухомого майна, яке неекономічно утримувати;
- забезпечення інформаційної відкритості процесу приватизації майна;
- формування попиту на об’єкти приватизації;
- створення сприятливих умов для появи приватних власників, які мають довгострокові інтереси у розвитку приватизованого об’єкту.
- об’єкти нерухомості (нежитлові приміщення, будівлі, споруди);
- орендовані об’єкти суб’єктами державної форми власності, при наявності відповідних погоджень;
- рухоме майно підприємств та організацій комунальної форми власності;
- об’єкти незавершеного будівництва.
РОЗДІЛ ІІ. Способи приватизації.
2.1.Способами приватизації комунального майна, відповідно до цієї Програми, є:
- продаж об’єктів комунальної власності на аукціоні, у тому числі:
- викуп об’єктів приватизації.
РОЗДІЛ ІІІ. Особливості приватизації об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Калуша.
3.1. Власником комунального майна в м.Калуші є територіальна громада міста.3.2. Органом уповноваженим приймати рішення щодо відчуження комунального майна територіальної громади м. Калуша є міська рада.
3.3. Органом приватизації комунального майна відповідно до Положення про Фонд комунальної власності територіальної громадим.Калуша, затвердженого рішенням міської ради від 27 січня 2011 року № 81, державну реєстрацію змін до установчих документів проведено 11 лютого 2011 року державним реєстратором виконавчого комітету Калуської міської ради, номер запису 11201050010000951,є Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша.
3.4. Покупцями комунального майна при приватизації можуть бути дієздатні громадяни України, іноземних держав, особи без громадянства, фізичні особи, які займаються підприємницькою діяльністю, юридичні особи, в статутному фонді яких частка державного майна становить не більше 25 відсотків.
3.5.Не можуть бути покупцями при приватизації: юридичні особи, серед засновників яких є хоча б одна юридична особа з будь-якою часткою державної власності; органи державної влади та управління; працівники органів приватизації.
3.6. При приватизації комунального майна за грошові кошти покупці сплачують податок на додану вартість відповідно до чинного законодавства.
РОЗДІЛ ІV. Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
№ з.п |
Найменування заходу |
Виконавець | Термін виконання | Орієнтовні обсяги фінансування | Очікувані результати | |
всього, тис.грн. | міський бюджеттис.грн. | |||||
1 |
Заробітна плата працівників Фонду, які не є посадовими особами | Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша |
2019 | 792.8 | 792.8 |
Забезпечення ефективності управління комунальним майном |
2 | Забезпечення процесу управління, оренди та приватизації об’єктів комунальної власності в т.ч.: | Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша |
2019 | 166,4 | 166,4 | Підвищення ефективності управління комунальним майном та підвищення ефективності проведення приватизації |
2.1. Інформаційне забезпечення процесу приватизації | 10.0 | 10.0 | ||||
2.2. Придбання предметів матеріалів: (канцтоварів) | 6,4 |
6,4 | ||||
2.3 Придбання обладнання інвентаря. (офісні меблі) | 20.0 | 20.0 | ||||
2.4. Для оплати послуг сторонніх осіб, залучених до роботи, пов’язаної з управління комунальним майном, з них: | 130.0 |
130.0 |
||||
2.4.1. Виготовлення технічної документації 2.4.2. Виготовлення експертних оцінок; виготовлення рецензій на звіт 2.4.3. Оплата комунікаційних послуг 2.4.4.Проведення господарських та ремонтно-профілактичних робіт |
85.0 30.0 6.0 9.0 |
85.0 30.0 6.0 9.0 |
||||
3 |
|
1.3 | 1.3 | |||
4 | Утримання фонтану |
110.0 | 110.0 | |||
|
1070,50 | 1070.50 |
Замовник Програми___________ |
Челядин О.І. |
Керівник Програми___________ | Вайда Р.Б. |
РОЗДІЛ V. Очікувані результати приватизації та управління комунальним майном
4.1.В 2019 році планується отримати від приватизації комунального майна 1 200 000 гривень в т.ч. ПДВ.
4.2. Кошти, одержані Фондом комунальної власності територіальної громади м.Калуша від приватизації комунального майна, інші надходження, безпосередньо пов’язані з процесом приватизації, направляються:
- до міського бюджету – кошти без врахування ПДВ
- до державного бюджету – (ПДВ)
4.4 Кошти отримані Фондом від управління комунальним майном перераховуються:
- в загальний фонд міського бюджету чи балансоутримувачу (кошти без врахування ПДВ);
- в державний бюджет – (ПДВ)
РОЗДІЛ VІ. Заключні положення
6.1. При укладанні договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації нерухомого майна в обов’язки покупця включаються вимоги щодо ремонту фасадів, внутрішніх інженерних мереж, благоустрою прилеглих територій, укладання угод на спільну участь у витратах по експлуатації та утриманню будівель.
6.2. Контроль за виконанням цієї Програми здійснюють – міський голова, міська рада, виконавчий комітет міської ради, правоохоронні органи у межах своєї компетенції, визначеної законодавством.
6.3. Будь-які питання приватизації комунального майна не врегульовані цією Програмою вирішуються відповідно до законодавчих та нормативних документів щодо приватизації в Україні.