ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LIII

Скликання:

VII

Вид:

В цілому

Номер рішення:

2149

Проголосовано:

28.02.2019 10:48:58

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    29
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 2149
Про нову редакцію Положення про бюджетування за участі громадськості (Бюджет участі) міста Калуш, затвердженого рішенням міської ради від 28.09.2017 №1071


РІШЕННЯ
від  28.02.2019    №  2149
                                                                                                                     
Про нову редакцію Положення 
про бюджетування за участі 
громадськості (Бюджет участі)
міста Калуш, затвердженого
рішенням міської ради від
28.09.2017 №1071
м.Калуш
(п’ятдесят третя сесія сьомого демократичного скликання)
 
   
 
 
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою вдосконалення процесу бюджетування за участі громадськості (Бюджет участі) міста Калуш, враховуючи пропозиції комісії з питань Бюджету участі (протокол комісії від 26 жовтня 2018 року) та рекомендації постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики, Калуська міська рада
 
ВИРІШИЛА:
  1. Внести зміни до Положення про бюджетування за участі громадськості (Бюджет участі) міста Калуша, затвердженого рішенням міської ради від 28.09.2017 №1071, виклавши його у новій редакції(додаються).

      2. Визнати такими, що втратили чинність: рішення міської ради від 28.09.2017 року  № 1071 «Про затвердження Положення про бюджетування за участі  громадськості (Бюджет участі) міста Калуш та від 29.03.2018 № 1472 «Про внесення змін  до Положення про бюджетування за участі громадськості (бюджет участі)міста Калуш, затвердженого рішенням міської ради від 28.09.2017 № 1071».

 
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову та постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики.
 
 
 
Міський голова  Ігор Матвійчук              
 
 
 
 
             Додаток
до рішення міської ради
від 28.02.2019   № 2149 ____
 
Положення
про бюджетування за участі громадськості (Бюджет участі) міста Калуш
(нова редакція)

1.Загальні положення

<>1.1.1.2.<>1.3.1.4.1.5.2.Етапи Бюджету участі

2.1.Щорічна процедура та порядок реалізації Бюджету участі передбачає наступні етапи:

  1. затвердження параметрів Бюджету участі на плановий рік та прогнозних обсягів Бюджету участі на наступні за плановим два бюджетні періоди;
  2. подання проектів;
  3.  оцінка і прийняття проектів для голосування;
  4. голосування за проекти;
  5.  визначення проектів-переможців;
  6.  реалізація проектів-переможців;
 
  1.  звітування та оцінка результатів реалізації проектів.

2.2.Параметри Бюджету участі на плановий рік щорічно затверджуються Калуською міською радою до 30 вересня і включають:

  • загальний обсяг видатків на плановий рік, що планується спрямувати на реалізацію проектів;
  • кількість підписів, що мають бути зібрані для подання проекту автором;
  • максимальну тривалість реалізації проекту;
  • максимальну вартість одного проекту;
  • типи проектів;
  • кількість Комісій та їх територіальний поділ;
  • кількість пунктів супроводу Бюджету участі та їх територіальний поділ;
  • терміни початку і завершення прийому проектів;
  • терміни завершення оцінки Комісіями поданих проектів та виставлення їх на голосування;
  • терміни початку і завершення голосування за проекти;
  • термін визначення проектів-переможців;
  • за необхідності інші параметри.

2.3.Організаційні питання подання та конкурсного відбору проектів щорічно можуть встановлюватися Калуською міською радою.

3.Комісія з питань Бюджету участі

3.1.Для організації, підготовки та виконання основних заходів та завдань щодо реалізації Бюджету участі у місті Калуш виконавчий орган Калуської міської ради своїм рішенням створює Комісію з питань Бюджету участі (далі – Комісія).

3.2.До складу Комісії входять представники структурних підрозділів виконавчого комітету Калуської міської ради  у кількості 6 осіб та, за згодою, представники громадськості, наукових кіл,  бізнес середовища, депутати міської ради, незалежні експерти у кількості 6 осіб.

3.3.Основними завданнями Комісії є:

-здійснення діяльності щодо загальної організації та супроводження Бюджету участі на усіх його етапах у межах території м.Калуш, яку Комісія охоплює своєю діяльністю, включаючи здійснення інформаційної, організаційної та методологічної підтримки авторів проектів;

-проведення оцінки і прийняття проектів для голосування;

  • здійснення інших завдань, що випливають з мети створення Комісії.

3.4.Головою і секретарем Комісії призначаються особи з числа членів Комісії, які є представниками структурних підрозділів виконавчого комітету Калуської міської ради.

3.5.Рішення Комісії приймаються на її засіданнях шляхом прямого підрахунку голосів, готуються секретарем Комісії, затверджуються її головою і підписуються усіма учасниками засідання. Засідання вважається правомочним, якщо на ньому присутні більшість від загального складу комісії. 

3.6.Секретар Комісії є відповідальною особою по роботі з електронною системою.

4.Пункти супроводу Бюджету участі

4.1. Інформація щодо визначених пунктів супроводу, місце їх розташування та графік роботи оприлюднюється на офіційному сайті Калуської міської ради протягом трьох робочих днів з дати затвердження Калуською міською радою параметрів Бюджету участі.
4.2. Пункти супроводу Бюджету участі виконують такі завдання:
  • інформаційний та методичний супровід учасників процесу;
  • видача бланків проектів;
  • прийняття проектів у паперовому вигляді;
  • ознайомлення мешканців із списком проектів, які прийняті для голосування;
  • забезпечення процесу голосування у друкованому вигляді;
  • внесення у електронну систему інформації із бюлетенів голосування, поданих в друкованому вигляді.

5.Інформаційна кампанія

  1. Інформаційна кампанія проводиться на усіх етапах Бюджету участі відповідними структурними підрозділами виконавчого органу Калуської міської ради.
  2. Інформаційна кампанія передбачає: 
- ознайомлення мешканців з основними процедурами та принципами Бюджету участі, а також заохочення мешканців до підготовки та подання проектів; 
- інформування про етапи Бюджету участі, основні події у рамках Бюджету участі та їх терміни;
- інформування щодо визначених пунктів супроводу Бюджету участі, місця їх розташування та графіку роботи;
- представлення проектів-переможців, прийнятих для голосування, та заохочення мешканців до участі у голосуванні;  
- поширення інформації стосовно ходу та результатів реалізації проектів;
- співпраця з неурядовими організаціями з питань популяризації Бюджету участі та участі у інформаційній кампанії;
- інші інформаційні заходи (за потребою).
5.3. Структурні підрозділи Калуської міської ради зобов’язані сприяти авторам проектів в організації площадки (локації) в навчальних закладах, бібліотечних установах, закладах культури міста для презентації їх проектів.

6.Електронна система «Громадський проект»

  1. Електронна система створюється для забезпечення автоматизації усіх етапів Бюджету участі і розміщується на офіційному веб-сайті Калуської міської ради у рубриці «ГРОМАДСЬКИЙ ПРОЕКТ».
  2. Відповідальним за супроводження функціонування електронної системи, включаючи розміщення посібників для її користувачів, управління поданими проектами, внесення голосів поданих у вигляді паперових бланків, налаштування параметрів Бюджету участі на відповідний рік та управління іншим контентом системи є відділ з питань внутрішньої політики і  зв’язків з громадськістю міської ради (далі – відповідальний структурний підрозділ).
  3. Електронна система є загальнодоступною та містить можливість створення власних кабінетів авторами проектів.
  4. Для створення кабінету та подачі проектів автор проекту здійснює реєстрацію в електронній системі за допомогою авторизації через електронну пошту, внесення серії і номеру паспорта та завантаження його скан-копії (паспорту або посвідки на постійне проживання).
  5. Електронна система дозволяє відслідковувати статуси розгляду, голосування та реалізації проектів на сторінках відповідних проектів.
  6. Електронна система дозволяє повідомляти авторів проектів про будь-які зміни, пов’язані з розглядом та реалізацією поданих ними проектів по електронній пошті.
  7. Електронна система дозволяє автоматично визначати переможців конкурсу на підставі автоматичного підрахунку голосів.
  8. Електронна система дозволяє звітувати про розгляд і реалізацію проектів відповідними управліннями виконавчого органу Калуської міської ради.
  9. Регламент роботи електронної системи в установленому порядку затверджується відповідальним структурним підрозділом.

7.Порядок підготовки проектів

  1. Проект розробляється автором за формою згідно з додатком 1 до цього Положення.
  2. Назва проекту повинна бути викладена лаконічно, в межах одного речення. Оригінальні назви не повинні суперечити їх основній меті.
  3. План заходів з виконання Проекту повинен відображати  етапи виконання проекту, зокрема закупівлю товарів (виконання робіт, надання послуг) (у залежності від потреб проекту).
  4. Розрахунки, креслення, що розкривають сутність цілі проекту та можливість його практичної реалізації, додаються автором до проекту, про що зазначається у формі проекту (назва додатку та кількість сторінок).
  5. При підготовці проекту автор забезпечує його відповідність таким вимогам:
  • проект відповідає нормам законодавства;
  • усі обов'язкові поля форми, наведеної у додатку 1 до цього Положення, заповнені;
  • проект належить до одного з типів проектів, затверджених Калуською міською радою;
  • питання реалізації проекту знаходиться в межах компетенції Калуської міської ради;
  • реалізація проекту планується на землях, які належать на праві комунальної власності територіальній громаді м.Калуш, на території будівель (приміщень) загального користування та об’єктів соціально-культурної сфери комунальної форми власності та відповідати затвердженій містобудівній документації;
  • термін реалізації проекту не перевищує встановлену максимальну тривалість реалізації;
  • реалізація проекту не порушує прав інших осіб;
  • реалізація проекту не порушує прав інтелектуальної власності;
  • бюджет проекту, розрахований автором, включає усі витрати, пов’язані з: розробкою проектної документації;проведенням технічного, авторського нагляду, проведенням експертизи (у разі необхідності);, закупівлею сировини, матеріалів, комплектуючих; оплатою стороннім підрядникам послуг логістики (доставка, зберігання); оплатою праці виконавців; інформуванням жителів про реалізацію проекту (у разі необхідності), які є реальними на момент подання проекту;
  • фінансування проекту, реалізація якого передбачена  на території або об’єктах, що перебувають у власності ОСББ, здійснюється на умовах співфінансування за рахунок коштів Бюджету участі та коштів членів ОСББ у розмірі не менше 30 % загальної вартості проекту.
 

8.Порядок подання проектів

  1. Проект подається автором у електронному (у електронній системі) або паперовому (у пунктах супроводу Бюджету участі) вигляді.
  2. Проект подається разом з підписами підтримки проекту у кількості осіб, встановлених Калуською міською радою, за формою, наведеною у додатку 1 до цього Положення.
  3. Подання проекту у паперовому вигляді здійснюється за умови пред’явлення автором оригіналу паспорту громадянина України (посвідки на постійне проживання в Україні, ID-картки з довідкою з Єдиного державного демографічного реєстру про місце реєстрації). При поданні проекту у електронному вигляді, автор вносить серію і номер зазначених документів до електронної системи та прикріплює їх скановану копію.
  4. Проекти, подані до пунктів супроводу Бюджету участі, передаються до відповідального структурного підрозділу щоденно не пізніше дня, наступного за днем, коли був поданий проект.
  5. Відповідальний структурний підрозділ забезпечує внесення у електронну систему проектів, поданих у паперовому вигляді протягом трьох робочих днів з дня отримання таких проектів.
  6. Автор проекту у будь-який момент може зняти свій проект з розгляду, але не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.
  7. Калуська міська рада та її виконавчий орган сприяють публічному обговоренню поданих проектів та надають можливість автору або уповноваженій ним особі, представити проект у ході публічного обговорення. Метою такого обговорення є детальний аналіз проекту. Внесення можливих поправок до проектів за результатами обговорення можливе не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.

9.Оцінка і відбір проектів

  1. Відповідальний структурний підрозділ здійснює попередню оцінку з метою перевірки поданого проекту на предмет:
    • відповідності найменування та ідеї проекту його змісту, нормам законодавства та суспільної моралі;
    • повноти заповнення усіх обов’язкових полів проекту за формою та у обсязі, що відповідають нормам цього Положення;
    • відповідності підписів підтримки проекту установленим вимогам;
    • відповідності цензурі.
У разі, якщо форма проекту є неповною або заповненою з помилками, Секретар комісії або уповноважена ним особа по телефону або електронною поштою повідомляє про це автора проекту. Автор проекту протягом 7 календарних днів з дня отримання відповідного повідомлення надає необхідну інформацію або вносить необхідні корективи у проект. У іншому випадку – проектвідхиляється.
  1. За результатами попередньої оцінки усіх поданих проектів відповідальний структурний підрозділ протягом 5 робочих днів приймає рішення про недопущення до оцінки Комісією проектів:
    • які містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміну конституційного ладу країни тощо;
    • автори яких протягом установленого терміну не надали необхідну інформацію або не внесли необхідні корективи у проекти.
                   Зазначені проекти вважаються такими, що не пройшли попередню оцінку і у електронній системі є недоступними для публічного доступу.
  1. В міру отримання проектів відповідальний структурний підрозділ:
- визначає щодо кожного проекту, що пройшов попередню оцінку, відповідальний структурний підрозділ за галузевою ознакою та вносить цю інформацію у електронну систему разом з результатами попередньої оцінки усіх проектів;
  1. Проекти, що пройшли попередню оцінку, оприлюднюються у електронній системі (за винятком сторінок, які містять персональні дані авторів проекту і на розповсюдження яких останні не дали своєї згоди), а їх скановані копії надсилаються кожному члену Комісії та відповідальному структурному підрозділу.
  2. Відповідальний структурний підрозділ протягом 20 днів з дня отримання сканованої копії проекту, що пройшов попередню оцінку, здійснює оцінку проекту на предмет його відповідності законодавству та реалістичності і достатності бюджету проекту для його практичної реалізації та подає Комісії звіт про аналіз відповідності проекту законодавству та можливості його реалізації за формою згідно з додатком 2 до цього Положення.
  3. Комісія протягом 10 днів з дня отримання звітів про аналіз відповідності проектів законодавству та можливості їх реалізації від відповідальних структурних підрозділів приймає висновок щодо прийняття проекту до голосування за формою, згідно з додатком 3 до цього Положення.
Відповідальному структурному підрозділу запрошувати авторів проектів на засідання комісії з питань Бюджету участі на якому будуть прийматися рішення щодо допущення або недопущення  проекту до голосування.
  1. У разі, якщо документи проекту не містять інформації, необхідної для його аналізу та оцінки, проект може бути відхилений у ході оцінки відповідальним структурним підрозділом та/або Комісією і відправлений автору на доопрацювання. Доопрацювання і повторне подання проекту може бути здійснене не пізніше ніж за 10 робочих днів до початку голосування за проекти.
  2. При виявленні двох і більше схожих проектів Комісія має право рекомендувати авторам їх об’єднати. Об’єднання проектів здійснюється шляхом створення нового проекту.
  3. У разі, якщо протягом 7 календарних днів з дня відправлення авторам проектів пропозицій про об’єднання проектів, автори проектів не дійдуть згоди і не опрацюють спільної позиції щодо проекту або знімуть одну з пропозицій, проекти розглядатимуться у своєму початковому варіанті. 
  4. Внесення будь-яких змін до проектів, зокрема, зміна локалізації чи об’єднання з іншими проектами, можливі лише за згодою авторів відповідних проектів.
  5. Комісія може прийняти рішення про відмову у прийнятті проекту для голосування з наступних причин:
  • автор проекту надав неправдиві відомості про себе;
  • проект суперечить законодавству України;
  • у рамках проекту передбачається виключно розробка проектно-кошторисної документації;
  • проект має незавершений характер (виконання одного із заходів в майбутньому вимагатиме прийняття подальших заходів та / або потребуватиме додаткового виділення коштів з бюджету міста Калуш;
  • проект суперечить діючим програмам розвитку міста або дублює завдання, які передбачені цими програмами і плануються для реалізації на відповідний бюджетний рік;
  • реалізація проекту планується на землях або об’єктах приватної форми власності (крім ОСББ);
  • у рамках проекту передбачено витрати на утримання та обслуговування у сумі, що перевищує вартість реалізації проекту;
  • проект має наметі покращення матеріально-технічної бази установ і закладів усіх форм власності та культових споруд міста.
    1. Проекти, щодо яких Комісією здійснено обґрунтований висновок щодо не виставлення їх на голосування, участь у голосуванні брати не можуть.
    2. Усі проекти, що отримали позитивну оцінку Комісій, публікуються у електронній системі не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку голосування.
    3. Списки усіх проектів, що оцінювалися Комісією, з відповідними результатами такої оцінки разом із звітами про аналіз відповідності проекту законодавству та можливості його реалізації надаються міському голові для ознайомлення.
    4. Скановані заповнені карти оцінки проектів разом із звітами про аналіз відповідності проекту законодавству та можливості його реалізації розміщуються у електронній системі та на офіційному веб-сайті Калуської міської ради.
    5. Рішення Комісії щодо обґрунтованої відмови у виставленні проекту для голосування не може бути оскаржене в судовому порядку.

10. Голосування за проекти

  1. Голосування за проекти здійснюється в електронному вигляді (шляхом підкріплення сканованих копій документів на сайті «Громадський проект» або через авторизацію за допомогою системи Банк ID) або шляхом заповнення бланку голосування у пунктах супроводу за формою, наведеною у додатку 4 до цього Положення.
  2. Одна особа може проголосувати тільки за один проект.
  3. Голосування на паперових носіях здійснюється у пунктах супроводу і здійснюється за пред’явлення оригіналу паспорту (посвідки на постійне проживання,ID картки та довідки з ЄДДР), шляхом заповнення бланку голосування особисто особою, яка голосує. Підтвердженням особистого голосування у пункті супроводу є підпис особи, що голосує у журналах обліку голосувань. Дані журнали знаходяться виключно у пунктах супроводу і категорично заборонено їх виносити з пунктів супроводу Працівники пунктів супроводу несуть особисту відповідальність за особисте голосування резидентів міста.
  4. Бланк голосування можна отримати шляхом:
- роздрукування його із електронної системи;
- отримання його паперової форми у пункті супроводу.
  1. Голосування не може тривати менше 15 календарних днів.
  2. Голоси, подані на бланках голосування на паперових носіях до пунктів супроводу Бюджету участі, передаються до відповідального структурного підрозділу щоденно не пізніше дня, наступного за днем, коли був поданий такий голос.
  3. Голоси, подані на бланках голосування на паперових носіях до пунктів супроводу Бюджету участі, вносяться до електронної системи працівниками пунктів супроводу та відповідальним структурним підрозділом у день отримання бланків.

11. Визначення переможців

  1. Після завершення кінцевого терміну голосування електронна система автоматично здійснює підрахунок голосів, визначає проекти-переможці та формує їх списки.
  2. Останній за рейтингом проект, що виходить за рамки встановленого обсягу Бюджету участі на відповідний рік, не включається до списку проектів-переможців.
  3. За результатами голосування відповідальний структурний підрозділ виконавчого органу Калуської міської ради  протягом 5 робочих днів після закінчення голосування:
    • забезпечує передачу проектів-переможців та останнього за рейтингом проекту, що виходить за рамки встановленого обсягу Бюджету участі, відповідальним структурним підрозділам;
    • публікує список проектів-переможців на офіційному веб-сайті Калуської міської ради і формує загальний звіт за результатами конкурсу проектів.

12. Затвердження видатків для реалізації проектів-переможців у складі бюджету міста Калуш

  1. Відповідальні структурні підрозділи Калуської міської ради включають показники та іншу інформацію щодо проектів-переможців, що належать до їхньої компетенції, до відповідних бюджетних запитів, а Управління фінансів – до проекту бюджету міста Калуш на плановий рік та документів, що до нього додаються.
Такі показники не можуть бути зменшені або перерозподілені під час розгляду та затвердження рішення про бюджет міста Калуш на відповідний рік.

13.Реалізація проектів та звітність

  1. Після затвердження в установленому порядку бюджету міста Калуш, відповідальні структурні підрозділи забезпечують реалізацію проектів відповідно до законодавства.
  2. Відповідальні структурні підрозділи готують звіти:
1) узагальнений - про стан реалізації проектів за формою згідно додатку 5 до Положення у такі терміни:
оперативний щоквартальний звіт – до 20 числа місяця, наступного за звітним періодом;
річний звіт за підсумками року – до 31 січня року, наступного за звітним.
  1.  про реалізацію кожного проекту Бюджету участі, що  подаються на 30 день після завершення реалізації відповідного проекту.
    1. Звіт включає в себе:
  • загальний опис результатів проекту;
  • що не вдалося реалізувати, або було реалізовано іншим чином;
  • опис робіт, які було проведено, їх послідовність;
  • фактичний термін реалізації;
  • фактичний бюджет;
  • фото-звіт результату.
    1. Звіти про стан реалізації та про реалізацію кожного проекту оприлюднюються у електронній системі та на офіційному веб-сайті Калуської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня їх підготовки.
 
 
Секретар міської радиРоман Боднарчук
           
Додаток 2
                    до Положення
 
Звіт про аналіз відповідності проекту
 
________________________________________________________________
Назва проекту
 
законодавству та можливості його реалізації
 
Відповідальний:…………………………………………………………………   (структурний підрозділ виконавчого органу Калуської міської ради, відповідальний за реалізацію проекту)
Зміст заходу: здійснення аналізу поданих проектів за змістом та можливістю реалізації
 
1. Включено до реєстру поданих проектів за №
 
2. Запропонований проект входить до повноважень Калуської міської ради
а) так                                                     
б) ні (чому?)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 
3. Запропонований проект відповідає чинному законодавству, в тому числі рішенням Калуської міської ради
а) так                                                     
б) ні (чому?)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 
4. Реалізація запропонованого проекту відбуватиметься протягом одного бюджетного року:
а) так                                                      
б) ні (чому?)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 
5. Висновок, стосовно технічних можливостей виконання запропонованого завдання:
а) позитивний
б) негативний (чому?)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6. Проект передбачає виключно розробку проектно-кошторисної документації:
а) так                                                     
б) ні  
 
7. Проект має завершений характер (виконання заходів в майбутньому не вимагатиме прийняття подальших заходів та  не потребуватиме додаткового виділення коштів з бюджету міста Калуш):
а) так                                                     
б) ні   (обгрунтування неможливості реалізації заходів протягом встановленого періоду реалізації) …………………………………………………………………………………………
8. Проект не суперечить діючим програмам розвитку міста та не  дублює завдання, які передбачені цими програмами і плануються для реалізації на відповідний бюджетний рік:
а) так                                                      
б) ні (обгрунтування в якій частині суперечить вимогам) …………………………………………………………………………………………
9. Реалізація проекту не планується на землях або об’єктах приватної форми власності (крім ОСББ):
а) так                                                      
б) ні      …………………………………………………………………………………………
10. У рамках проекту не передбачено витрати на утримання та обслуговування у сумі, що перевищує вартість реалізації проекту;
а) так                                                      
б) ні     
 
11. Територія/земельна ділянка, на якій відбуватиметься реалізація запропонованого проекту:
 
а) є такою, на якій можливо здійснювати реалізацію відповідного проекту за  рахунок коштів бюджету міста Калуш;
б) не належить до переліку територій, на яких можливо здійснювати реалізацію відповідного проекту за  рахунок коштів бюджету міста ___________(обґрунтування)
…………………………………………………………………………………………
в) не стосується проекту.
 
12. Витрати за кошторисом, призначеного на реалізацію запропонованого завдання:
 
а) без додаткових зауважень
б) з зауваженнями (необхідно внести або уточнити  їх, використовуючи для обґрунтування дані, наведені в таблиці нижче)
 
 
 
 
 
Наймену-вання Запропоноване автором проекту Пропозиція експертної групи
Необхідна кількість Ціна за одиницю, грн Вартість, грн Необхідна кількість Ціна за одиницю, грн Вартість, грн
             
             
             
             
 
Загальна сума …………………….…... грн.
 
Обґрунтування:
…………………………………………………………………………………………
 
13. Висновки і погодження/узгодження з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Калуської міської ради стосовно можливості реалізації завдання (наприклад, погодження з департаментом архітектури, містобудування та інспектування, і т.д.), ситуації та умов, в яких реалізація завдання може суперечити/перешкоджати реалізації інших завдань або міських інвестицій, які стосуються даної земельної ділянки/території або будинку 
…………………………………………………………………………………………
 
9. Висновок щодо внесення проекту до реєстру проектів, які допускаються до голосування (а також опис передумов, які можуть зашкодити реалізації завдання та інші зауваження, що є важливими для реалізації запропонованого завдання):
 
а) позитивний
б) негативний
 
Обґрунтування/зауваження:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 
___________                          ________________                ___________________
Дата                                                      Підпис                                              ПІБ
                  керівника структурного підрозділу
                виконавчого органу Калуської міської ради
 
                                                                                                                                          
 
                                                                                      Додаток 4 до Положення
 
 
БЛАНК ГОЛОСУВАННЯ ЗА ГРОМАДСЬКІ ПРОЕКТИ ДЛЯ
РЕАЛІЗАЦІЇ У 2020 РОЦІ 
 
Прізвище

 
Ім'я

 
По-батькові

 
Дата народження (ДД/ММ/РРРР)

 
Серія і номер паспорту (або посвідки на проживання)

 
Адреса реєстрації (відповідно до даних приписки, ст.11 паспорта)

 
Адреса проживання:

 
Номер проекту, за який голосують:

 
Телефон

 
Електронна адреса (при наявності):

 
Підпис
  ».