ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

LXVIII

Скликання:

VII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

20.12.2019

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    26
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    6
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 2793
Про Програму підтримки малого і середнього підприємництва  на 2020 – 2022 роки

УКРАЇНА

КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

_20.12.2019 2793

Про Програму підтримки малого і
середнього підприємництва
на 2020 – 2022 роки
м.Калуш
(шістдесят восьма сесія сьомого демократичного скликання)

Відповідно до Закону України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 року №292-р «Деякі питання реалізації Стратегії розвитку малого і середнього підприємництва в Україні на період до 2020 року», керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Програму підтримки малого і середнього підприємництва на 2020- 2022 роки (додається).

2. Визначити головним виконавцем і розпорядником коштів Програми підтримки малого і середнього підприємництва на 2020 - 2022 роки управління економічного розвитку міста Калуської міської ради (Юрій Соколовський).

3. Рішення міської ради від 20.12.2018 №2018 «Про Програму підтримки малого і середнього підприємництва м. Калуша на 2019-2020 роки» втрачає чинність з 01.01.2020 року.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Руслану Вайду.

Міський голова Ігор Матвійчук

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням міської ради

20.12.2019 № 2793

Секретар міської ради

Роман Боднарчук

Програма

підтримки малого і середнього підприємництва

на 2020- 2022 роки

Замовник Програми Соколовський Ю.В. __________________

(підпис)

Керівник Програми Вайда Р.Б. ___________________

(підпис)

  • Паспорт Програми підтримки малого і середнього підприємництва на 2020- 2022роки
    1. Ініціатор розроблення
    програми (замовник)
    Управління економічного розвитку міста Калуської міської ради
    2. Розробник програми: Управління економічного розвитку міста Калуської міської ради
    3. Співрозробники програми: Структурні підрозділи міської ради, ТзОВ «Калуський бізнес - центр», Калуська міськрайонна філія Івано - Франківського обласного центру зайнятості, відділ статистики в м. Калуші, Рада підприємців при виконавчому комітет Калуської міської ради
    4. Відповідальний виконавець
    програми:
    Управління економічного розвитку міста міської ради
    5. Учасники програми: Структурні підрозділи міської ради, ТзОВ «Калуський бізнес - центр», Калуська міськрайонна філія Івано - Франківського обласного центру зайнятості, відділ статистики в м. Калуші, Рада підприємців при виконавчому комітет Калуської міської ради
    6. Термін реалізації Програми 2020 – 2022 роки
    6.1. Етапи фінансування програми: 2020 рік, 2021 рік, 2022 рік
    7. Обсяги фінансування Програми (тис. грн.) 1334,0
    Обсяги фінансування
    Всього,
    тис. грн.
    в т.ч. за джерелами фінансування
    обласний бюджет міський бюджет інші джерела
    1334,0 - 1334,0 -
    250,0 - 250,0 -
    540,0 - 540,0 -
    544,0 - 544,0 -

    8. Очікувані результати виконання Програми:
    Показники Оди-ниця вимі-ру 2018 рік факт 2019 рік очік. 2020 рік прог-
    ноз
    2021 рік прог-ноз 2022 рік прог-ноз 2022р.
    до 2019р.
    %
    Кількість малих підприємств у розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення один. 72 73 74 75 76 104,1
    Кількість середніх підприємств у розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення один. 6 6 6 7 7 116,7
    Кількість суб`єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб на 10 тис. осіб наявного населення один. 448 448 449 450 451 100,7
    Частка обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) середніх підприємств у загальному обсязі реалізованої продукції (робіт, послуг) % 25,5 26,5 27,6 27,9 28,1 -
    Частка обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) малих підприємств у загальному обсязі реалізованої продукції (робіт, послуг) % 6,6 6,7 6,9 7,1 7,2 -
    Частка найманих працівників середніх підприємств у загальній кількості найманих працівників % 49,8 49,9 50,0 50,1 50,2 -
    Частка найманих працівників малих підприємств у загальній кількості найманих працівників % 23,4 23,4 23,5 23,6 23,7 -
    Кількість зайнятих працівників на малих підприємствах тис. осіб 2,4 2,4 2,5 2,6 2,7 103,8
    Кількість зайнятих працівників на середніх підприємствах тис. осіб 4,8 4,9 5,0 5,0 5,1 104,1
    Кількість об’єктів інфраструктури підтримки підприємництва (одиниць): один. 5 5 5 5 5 100,0
    - бізнес-центр один. 1 1 1 1 1 100,0
    - небанківські фінансово – кредитні установи один. 4 4 4 4 4 100,0

    В результаті реалізації Програми очікується збільшення:
  • кількості малих/середніх підприємств – юридичних осіб на 10 тис. осіб. до 76/7 одиниці;
  • частка обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) малих/середніх підприємств у загальному обсязі реалізованої продукції (робіт, послуг) – до 7,2% / 28,1%
    А також збільшення чисельності працівників на малих підприємствах – на 3,8 %.
    9. Термін проведення звітності: щоквартально
    Замовник Програми Соколовський Ю.В. ___________________
    Керівник Програми Вайда Р.Б. ___________________
    2. Характеристика стану та аналіз тенденцій розвитку малого і середнього підприємництва м. Калуша та транспорту загального користування
    На сьогодні Україна продовжує знаходитись у процесі реформування вітчизняної економіки до стандартів, норм та правил Європейського Союзу. Інтеграція України до Європейського Союзу відкриває нові можливості перед українським бізнесом. Водночас несе певні загрози та вимагає бути відповідальним, конкурентоспроможним, витривалим до кризових, стресових та економічних ситуацій.
    Розвиток малого та середнього підприємництва є засобом існування громадян, формою їх участі в економіці, механізмом забезпечення частки робочих місць та валового внутрішнього продукту. Саме цей сектор економіки, як об’єкт державної політики, є одним із пріоритетних напрямків соціально-економічного розвитку громад.
    З метою реалізації державної політики підтримки підприємництва на місцевому рівні, зайнятості населення, інвестиційно-інноваційної стратегії та стратегії сталого розвитку, створення сприятливого середовища для формування та функціонування суб’єктів малого і середнього бізнесу розроблена цільова Програма підтримки малого і середнього підприємництва на 2020 - 2022 роки (далі – Програма).
    Програма визначає мету, завдання та пріоритети розвитку підприємництва, включає комплекс заходів, спрямованих на створення сприятливих умов розвитку підприємництва у Калуській міській об’єднаній територіальній громаді.
    Програма розроблена з урахуванням законів України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», «Про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва в Україні», «Про державні цільові програми», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про адміністративні послуги», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт» та Методичних рекомендацій щодо формування і реалізації регіональних та місцевих програм розвитку малого і середнього підприємництва, затверджених наказом Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 18.09.2012року № 44 .
    Стан і тенденції підтримки малого і середнього підприємництва в місті характеризують такі статистичні дані.
    Станом на 01.01.2019 року в м. Калуші налічувалось 3491 суб’єктів малого та середнього підприємництва, з них 519 одиниць або 14,9 % - малі і середні підприємства та 2972 одиниці або 85,1% фізичні особи-підприємці.
    Вагоме місце малого і середнього бізнесу в економіці міста підтверджується тим, що частка малих і середніх підприємств у загальній кількості підприємств міста становить 99,8%.
    За підсумками 2018 року з урахуванням складної суспільно – політичної ситуації, коливання курсів валют, високого рівня інфляції загальна тенденція динаміки кількості суб’єктів підприємництва зазнала певних змін. Зокрема, збільшилася, порівняно із 2017 роком кількість фізичних осіб – підприємців на 183 особи або на 6,6% і малих – на 21 одиницю або на 4,6%, проте кількість середніх підприємств зменшилась на 1 одиницю або на 2,6% . Більшість малих підприємств – це мікропідприємства, у яких середня кількість працівників не перевищує 10 осіб, а річний дохід від будь - якої діяльності не перевищує суму , еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України. Частка мікропідприємств у загальній кількості всіх підприємств міста у 2018 році становила 81,0% (2017р. – 80,2%).
    У 2018 році на малих і середніх підприємствах було зайнято 7,1 тис. працівників.
    Частка обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) малих підприємств у загальному обсязі реалізованої продукції (робіт, послуг) у 2018 році становить 6,6% , а середніх - 25,5%.
    У рамках виконання заходів Програми забезпечено дотримання процедур розробки і прийняття регуляторних актів.
    З метою дотримання єдиної державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності рішенням міської ради 30.11.2017 №1162 затверджено План підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік (із змінами та доповненнями). Протягом 2018 року та 9 місяців 2019 року було прийнято 5 регуляторних актів.
    Для оцінки стану впровадження регуляторних актів та досягнення ними цілей, задекларованих під час їх прийняття протягом 2018 року та 9 місяців 2019 року проведено відстеження результативності дії 16 регуляторних актів.
    На поліпшення підприємницького середовища в місті, впровадження шляхів та механізмів вдосконалення та спрощення процедур отримання дозвільних документів спрямована робота центру надання адміністративних послуг(далі ЦНАП). Основна мета якого – упорядкування дозвільних процедур, необхідних для здійснення господарської діяльності, скорочення витрат часу суб’єктами господарювання на отримання документів дозвільного характеру шляхом організації роботи щодо видачі дозволів, довідок, погоджень за принципом «єдиного вікна».
    Роботу ЦНАП забезпечують 9 адміністраторів. Протягом 2018 року та 9 місяців 2019 року надано 128808 адміністративних послуг, у тому числі видано 316 документів дозвільного характеру.
    У рамках виконання заходів щодо децентралізації надання адміністративних послуг, з метою забезпечення максимальної доступності і зручності їх отримання у ЦНАП здійснюється реєстрація речових прав на нерухоме майно, реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрація місця проживання, здійснюється прийом документів з надання адміністративних послуг управління Держгеокадастру та Державної міграційної служби. Проводиться прийом документів з державної реєстрації громадських об’єднань. Здійснюється прийом документів щодо оформлення паспорта громадянина України в формі картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
    Встановлено програмне забезпечення «Універсам послуг», яке забезпечує формування справ методом сканування, SMS-інформування суб’єктів звернень.
    В приміщенні ЦНАП функціонує термінал «УкрБудІнвест банку» для можливості оплати послуг безпосередньо в приміщенні центру.
    До підприємницької діяльності залучаються соціально незахищені верстви населення. Калуською міськрайонною філією Івано - Франківського обласного центру зайнятості протягом 2018 року та 9 місяців 2019 року надано одноразову грошову допомогу по безробіттю на започаткування власної справи 9 особам.
    Для розвитку ініціативи незайнятих громадян проводились семінари орієнтовані на зайняття підприємницькою діяльністю. За 2018 рік та 9 місяців 2019 року проведено 45 семінарів.
    Основним інструментом реалізації реформ у напрямку дерегуляції бізнесу є взаємодія місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з громадськими організаціями на умовах соціального партнерства. Дієвим форматом ведення консультацій з бізнесом, громадськими організаціями підприємців є робота консультативно дорадчих органів з питань підприємництва. У місті працює Рада підприємців при виконавчому комітеті Калуської міської ради, яка виконує функцію зворотного зв’язку між владою та суб’єктами малого підприємництва. Протягом 2018 року та 9 місяців 2019 року було проведено 7 засідань ради.
    Транспорт
    Автомобільна галузь є важливим сектором економіки м. Калуша, що обслуговує на сьогодні практично всі галузі народного господарства та всі верстви населення, сприяючи розвитку транспортно-економічних зв’язків та якості життя громадян міста і забезпечує життєдіяльність суспільства у виробничій та невиробничій сферах, задовольняє потреби населення в перевезеннях пасажирів автобусами загального користування. 
    Метою державної політики в галузі пасажирських перевезень є гарантоване і ефективне задоволення потреб в безпечному і якісному перевезенні пасажирів і використання соціальних, ресурсозберігаючих, природоохоронних і мобілізаційних вимог в умовах ринкових відносин.
    Для задоволення потреб населення м. Калуша в пасажирських перевезеннях створена мережа міських автобусних маршрутів, що складається з 18 постійних автобусних маршрутів, на яких працюють 3 підприємства перевізники: ПрАТ «Калуське АТП», ТзОВ «Автотранспортна асоціація», ТзОВ «Калуш-транс» та приватний підприємець – перевізник Ігор Лялюк.
    Маршрутна мережа міста складається з 18 маршрутів:
  • № 1 «Карпатська кераміка - Вокзал»;
  • № 1А «Карпатська кераміка – Вокзал» по вул. Євшана, Литвина, Глібова;
  • № 1Б «Карпатська кераміка – Вокзал» по вул. Каракая;
  • № 1В «ВПТУ – Вокзал»;
  • № 2 «Карпатська кераміка – Хотінь»;
  • № 3 « РЕМ - Загір’я »;
  • № 4 «Карпатська кераміка - Долинська»;
  • № 5 «Карпатська кераміка - Загір’я»;
  • № 6 «Карпатська кераміка – Лікарня» по вул. Євшана;
  • № 6А «Карпатська кераміка – Лікарня» по пр. Лесі Українки;
  • № 6Б «ВПТУ – Лікарня» по пр. Лесі Українки;
  • № 7 «Центр – Шахта»;
  • № 8 «Карпатська кераміка – Височанка» по вул. Євшана;
  • № 8А «Карпатська кераміка – Височанка» по пр. Лесі Українки;
  • № 8 Б «Карпатська кераміка – Височанка» по вул. Чорновола;
  • № 11А «ВПУ – Залісся» по вул. Євшана;
  • № 11Б «ВПУ – Залісся» по пр. Лесі Українки;
  • № 12 «ВПУ – Зелений Яр».
    За виконання пасажирських перевезень, які пов’язані з пільговими або регульованими тарифами, перевізникам надається субвенція з міського бюджету на надання соціально значущих послуг пасажирського автомобільного транспорту.
    Для більшого задоволення потреб населення, протягом 2017-2019 років неодноразово вносились зміни та вводились тимчасові додаткові рейси у дні святкування Різдва Христового, Воскресіння Христового, Святої Трійці, в Поминальні дні на маршруті №8 «Карпатська кераміка – Височанка».
    З метою оптимізації маршрутної мережі міського пасажирського транспорту, забезпечення балансу між попитом на транспортні послуги та обсягом їх надання у 2018 - 2019 роках розроблено і введено в дію нові графіки руху на більшості міських автобусних маршрутах. Також для покращення якості транспортних послуг протягом 2017 - 2018 років 5 зупинок громадського транспорту облаштовано Wi - Fi та встановлено 4 камери спостереження за рухом транспортних засобів на кінцевих зупинках.
    3. Цілі та завдання реалізації Програми підтримки малого і середнього підприємництва на 2020- 2022 роки
    Основні проблеми та питання, які залишаються невирішеними у 2019 році:
    - недостатня активність громадськості у регуляторній діяльності;
    - низький розмір середньомісячної заробітної плати працівників малих підприємств;
    - недостатній обсяг фінансових ресурсів для розвитку малого підприємництва (зокрема,
    відсутність дешевих банківських кредитів);
    - недостатність кваліфікованих кадрів малого і середнього підприємництва;
    - невпорядкованість руху приміських автотранспортних засобів загального користування по місту;
    - зношеність автотранспортних засобів, які задіяні на маршрутах загального користування;
    - недостатня кількість транспортних засобів максимально пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;
    - недотримання водіями графіків руху на міських автобусних маршрутах.
    Цілі та пріоритети розвитку у 2020 - 2022 роках
    - сприяння розвитку малого і середнього підприємництва у місті шляхом консолідації усіх зацікавлених сторін;
    - покращення інформаційного та консультаційного забезпечення малого і середнього підприємництва, підвищення рівня трудової та економічної грамотності;
    - створення сприятливих умов для розвитку малого бізнесу у місті та забезпечення розкриття підприємницького потенціалу;
    -  забезпечення фінансово-кредитної та інвестиційної підтримки малого і середнього підприємництва, здійснення його ресурсного та інформаційного забезпечення;
    - забезпечення публічності та прозорості реалізації регуляторної політики;
    - сприяння розвитку соціального підприємництва;
    -  реалізація засад державної політики у сфері пасажирського транспорту;
    - удосконалення організації управління транспортним комплексом міста;
    - удосконалення маршрутної мережі з урахуванням забезпечення регулярним транспортним сполученням віддалених мікрорайонів міста та організації роботи соціально важливих маршрутів міського пасажирського транспорту.
    Основні завдання на 2020 - 2022 роки:
    - спрямування заходів з реалізації державної регуляторної політики на створення сприятливого підприємницького середовища
    Управління економічного
    розвитку міста міської ради
    - забезпечення якісної роботи системи дозвільно-погоджувальних процедур для бізнесу шляхом удосконалення роботи центру надання адміністративних послуг, зміцнення його матеріально-технічної бази, програмного, інформаційного і кадрового забезпечення
    Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради
    - здійснення інформаційно - промоційного сприяння бізнесу, залучення суб’єктів малого та середнього підприємництва до участі у виставково-ярмаркових заходах, акціях, тематичних фестивалях тощо, як у місті, так і за його межами
    Управління економічного розвитку міста міської ради
    - стимулювання підприємницької ініціативи безробітних громадян
    Калуська міськрайонна філія Івано-Франківського обласного
    центру зайнятості
    - підвищення рівня легалізації зайнятості, зменшення рівня тіньового обороту у сфері малого підприємництва
    Управління соціального захисту населення міської ради
    - активізація співпраці між суб’єктами малого і середнього підприємництва та професійно-технічними і вищими навчальними закладами
    Управління економічного розвитку міста міської ради
    Управління освіти міської ради
    керівники професійно – технічних та вищих начальних закладів
    - залучення транспортних засобів максимально пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями
    Перевізники міста
    - упорядкування руху приміських автотранспортних засобів загального користування по місту;
    Управління економічного розвитку міста міської ради
    - створення рівних умов для роботи суб’єктів господарювання, що здійснюють пасажирські перевезення міським автомобільним транспортом, незалежно від форми власності, забезпечення конкурентності та прозорості при проведенні конкурсів з перевезення пасажирів;
    Управління економічного розвитку міста міської ради, виконавчий комітет Калуської міської ради
    - забезпечення виготовлення і монтажу графіків руху на міських автобусних зупинках;
    Управління економічного розвитку міста міської ради
    - забезпечення відповідності якості обслуговування пасажирів вартості проїзду;
    Перевізники міста, виконавчий комітет міської ради
    - встановлення нових камер спостереження за рухом транспортних засобів, які здійснюють перевезення на автобусних маршрутах загального користування;
    Управління економічного розвитку
    міста міської ради
    - удосконалення маршрутної мережі з урахуванням забезпечення регулярним транспортним сполученням віддалених мікрорайонів міста та організації роботи соціально важливих маршрутів міського пасажирського транспорту;
    Управління економічного розвитку
    міста міської ради
    - надання пасажирам доступ до інформації (в т. ч. розкладів руху) шляхом облаштування нових міських зупинок громадського транспорту Wi-Fi.
    Управління економічного розвитку
    міста міської ради
    4. Фінансове забезпечення реалізації Програми підтримки малого і середнього підприємництва на 2020 – 2022 роки
    Фінансове забезпечення реалізації заходів Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету (в межах передбачених коштів), виконавців Програми, коштів юридичних та фізичних осіб, інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством.
    Обсяг фінансування заходів Програми з міського бюджету затверджується щорічно міською радою за пропозиціями управління економічного розвитку міста міської ради, які подаються фінансовому управлінню міської ради.
    Передбачається виділення коштів з міського бюджету на підтримку підприємництва в рамках реалізації заходів Програми у загальному розмірі 1334,0  тис. грн., в тому числі на 2020 рік – 250,0 тис. грн., на 2021 рік – 540,0 тис. грн., на 2022 рік – 544,0 тис. грн.
    Допускається перерозподіл коштів міського бюджету, передбачених на виконання Програми, по розділах в межах бюджетного року за рішенням постійної депутатської комісії міської ради з питань соціально – економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики.
    5. Організація контролю за виконанням заходів Програми підтримки малого і середнього підприємництва на 2020 – 2022 роки
    Координація діяльності щодо виконання заходів Програми покладається на управління економічного розвитку міста міської ради.
    За результатами аналізу виконання програмних заходів з урахуванням загальної соціально-економічної ситуації та змін зовнішніх умов, що матимуть місце в ході реалізації Програми, можливе коригування заходів Програми.
    Узагальнення і аналіз реалізації заходів Програми та використання коштів, що спрямовуються на підтримку малого підприємництва, здійснюється щоквартально. З цією метою щоквартально до 5 числа місяця, наступного за звітним кварталом управління, відділи, структурні підрозділи виконавчого комітету, інші виконавці, відповідальні за реалізацію запланованих заходів, подають інформацію про хід виконання заходів Програми в управління економічного розвитку міста міської ради.
    Основними функціями управління економічного розвитку міста міської ради в частині виконання заходів Програми та контролю є:
  • організація виконання заходів Програми;
  • організація моніторингу реалізації заходів Програми;
  • аналіз виконання програмних заходів;
  • у разі необхідності внесення змін і доповнень до Програми.

 Перелік заходів Програма підтримки малого і середнього підприємництва  на 2020- 2022роки

Назва замовника    управління економічного розвитку міста Калуської міської ради
 


п/п
Найменування
заходу
Виконавець Термін
виконання
2020-2022
Орієнтовані  обсяги фінансування,
тис. грн.
Очікувані результати  
роки всього в т. ч. за джерелами  фінансування    
міський бюджет  
2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
1334,0
 
250,0
540,0
544,0
1334,0
 
250,0
540,0
544,0
 
І. Зменшення регуляторних бар’єрів для підприємницької діяльності  
 
1.
Планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів Управління економіч­ного розвитку міста  міської ради, розробники проектів регуляторних актів 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
-
 
-
-
-
Забезпечення дії принципів державної регуляторної політики  
2. Затвердження планів – графіків відстеження  діючих регуляторних актів, забезпечення відстеження  їх результативності (базового, повторного, періодичного) та висвітлення інформації на офіційному сайті міської ради Управління економіч­ного розвитку міста  мі­ської ради, розробники проектів регуляторних актів 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
 
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
 
-
-
-
-
 
 
-
-
-
Оцінка стану впровадження регуляторних актів та досягнення ними цілей, задекларованих при їх прийнятті.  
3. Забезпечення публічного обговорення проектів регуляторних актів шляхом проведення відкритих громадських обговорень (громадських слухань, засідань, круглих столів, тощо) Управління економіч­ного розвитку міста  мі­ської ради, розробники проектів регуляторних актів 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
14,0
 
-
7,0
7,0
6,бюджет
14,0
 
-
7,0
7,0
Забезпечення принципів відкритості державної регуляторної політики, залучення громади міста до участі у місцевому самоврядуванні  
4. Оприлюднення на веб – сайті міської ради, в засобах масової інформації проектів регуляторних актів з відповідним аналізом регуляторного впливу (М – Тестом), прийнятих  регуляторних актів, інформацій та повідомлень Розробники проектів регуляторних актів, відділ організаційно – правової роботи міської ради, організаційний відділ виконавчого комітету міської ради, управління економічного розвитку  міста  міської ради 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
24,0
 
-
12,0
12,0
24,0
 
-
12,0
12,0
Забезпечення дії принципів державної регуляторної політики  
5. Оприлюднення  на офіційному сайті міської ради інформації щодо здійснення регуляторної діяльності. Управління економіч­ного розвитку міста  мі­ської ради, 2020-2022 роки 2019-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Забезпечення дії принципів державної регуляторної політики  
6. Проведення дерегулювання міс­цевої економіки шляхом створення та забезпечення діяльності робо­чої групи з перегляду регулятор­них актів.
 
Управління економіч­ного розвитку міста  мі­ської ради, розробники проектів регуляторних актів 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Покращення розвитку підприємницької діяльності  
 
ІІ. Оптимізація системи дозвільно – погоджувальних процедур
 
 

п/п
Найменування заходу Виконавець Термін
виконання
 
Орієнтовані  обсяги фінансування,
тис. грн.
Найменування заходу  
в т.ч. за джерелами фінансування  
роки всього міський бюджет    
1.
 
Забезпечення ефективного функціонування центру надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Дотримання  законодавства щодо реєстраційних та дозвільно - погоджувальних процедур  
2. Здійснення заходів щодо скорочення  термінів розгляду звернень суб’єктів господарювання та оптимізація процедур отримання документів дозвільного характеру, надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Підвищення якості обслуговування  
3. Інформування суб’єктів господарювання через засоби масової інформації, офіційний веб – портал міської ради про зміни в законодавстві та процедуру отримання документів дозвільного характеру та адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Покращення поінформованості суб’єктів звернень
 
 
5. Впровадження сучасних форм обслуговування відвідувачів шляхом встановлення електронної черги, інформаційного терміналу, запровадження роботи рецепції та створення окремого сайту Центру надання адміністративних послуг в мережі Інтернет Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Покращення якості обслуговування суб’єктів звернень
 
 
6. Збільшення кількості адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг за різними видами діяльності Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Підвищення ефективності реєстраційних та дозвільно-погоджувальних процедур
 
 
7. Оптимізація режиму роботи Центру надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Покращення якості обслуговування суб’єктів звернень
 
 
8. Постійне оновлення інформаційних стендів з надання адміністративних та інших послуг, здійснення електронних консультацій заявників Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Підвищення ефективності реєстраційних та дозвільно-погоджувальних процедур
 
 
9. Проведення анкетування та вивчення думки суб’єктів підприємництва і відвідувачів щодо якості надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Підвищення ефективності реєстраційних та дозвільно-погоджувальних процедур
 
 
10. Покращення матеріально – технічної бази Центру надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради постійно 2019-2022
в т.ч.
2019 р.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
-
-
 
-
-
-
-
Покращення якості обслуговування суб’єктів звернень
 
 
ІІІ. Фінансова та інвестиційна підтримка малого  і середнього підприємництва
п/п Найменування заходу Виконавець Термін виконання
 
 
 
Орієнтовані  обсяги фінансування,
тис. грн.
Очікувані результати
в т.ч. за джерелами фінансування
роки всього Калуський міський бюджет
 
1.
Оновлення бази даних банківських та небанківських фінансово-кредитних установ і переліку їх послуг та забезпечення доступу до інформації для підприємців шляхом розміщення даних на офіційному веб - сайті  міської ради
 
Управління економічного розвитку міста міської ради, банківські установи міста постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
-
 
-
-
-
Інформування  суб’єктів підприємницької діяльності, розширення можливостей  підприємців в одержанні фінансових ресурсів
2.  Забезпечення суб'єктів малого та середнього підприємництва інформацією щодо можливості залучення альтернативних джерел фінансування (грантові та кредитні програми) та/або отримання міжнародної технічної допомоги шляхом розміщення відповідних матеріалів на веб - сайті  міської ради Управління економічного розвитку міста міської  ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Підвищення ефективності діяльності суб'єктів малого та середнього підприємництва, створення нових робочих місць
3. Проведення тренінгів, семінарів, навчань та інших заходів із підготовки грантових і кредитних заявок Управління економічного розвитку міста міської  ради, Івано- Франківська торгово - промислова палата, волонтер Корпусу Миру США в Україні, ТзОВ «Калуський бізнес – центр» 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
75,0
 
-
35,0
40,0
75,0
 
-
35,0
40,0
Сприяння розвитку підприємництва
4. Надання фінансової підтримки для співфінансування участі у грантах, проектах, вітчизняних та міжнародних програмах, які будуть сприяти всебічному розвитку міста Управління економічного розвитку міста міської  ради, суб’єкти господарювання 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
525,0
 
50,0
220,0
255,0
525,0
 
50,0
220,0
255,0
Сприяння всебічному розвитку міста
6. Надання роботодавцям компенсації фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування при працевлаштуванні безробітних на нові робочі місця
 
Калуська міськрайонна філія Івано - Франківського обласного центру зайнятості 2020-2022 роки 2019-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Збільшення кількості працюючих громадян міста
7. Забезпечення рівного доступу суб’єктів малого та середнього підприємництва  до замовлень  за рахунок бюджетних коштів через використання системи електронних закупівель ProZorro
 
Розпорядники бюджетних коштів 2020-2022 роки 2019-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Розширення напрямків на-дання  фінансової допомоги підприємцям
8. Забезпечення надання одноразової виплати допомоги по безробіттю  для організації без робіт-ними підприємницької діяльності Калуська міськрайонна філія Івано - Франківського обласного центру зайнятості 2020-2022 роки 2019-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Збільшення кількості суб’єктів підприємницької діяльності та вирішення проблеми безробіття
9. Організація участі суб’єктів підприємницької діяльності у інвестицій-них, економічних фору-мах, спеціалізованих виставках та інших заходах на місцевому, регіональному та міжна-родному рівні Управління економіч-ного розвитку міста  міської ради, ТзОВ «Калуський бізнес - центр» 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Створення сприятливих умов для розвитку інвестиційної  діяльності суб’єктів підприємницької діяльності.
10. Надання суб’єктам під-приємництва методичної допомоги з розробки інвестиційних проектів, підтримки у реалізації проектів міжнародної технічної допомоги Управління економіч-ного розвитку міста  міської ради, ТзОВ «Калуський бізнес - центр» 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
-
 
-
-
-
Створення сприятливих умов для розвитку інвестиційної  діяльності суб’єктів підприємницької діяльності.
11. Розробка та постійне оновлення рекламно – іміджевої продукції та інформаційно - презента-ційних матеріалів щодо діяльності малого і середнього підприєм-ництва Управління економіч-ного розвитку міста  міської ради 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
12,0
 
-
6,0
6,0
6,бюджет
12,0
 
-
6,0
6,0
Створення сприятливих умов для розвитку інвестиційної  діяльності суб’єктів підприємницької діяльності.
12. Розроблення пропозицій щодо активізації співпраці між суб’єктами малого і середнього підприємництва та професійно-технічними і вищими навчальними закладами з метою адаптації навчальних програм до потреб ринку праці, в тому числі шляхом проведення профорієнтаційних заходів Управління економічного розвитку міста  міської ради, керівники професійно – технічних та вищих начальних закладів, управління освіти міської ради
 
2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Задоволення потреб ринку праці, стимулювання  до навчання
13. Вжиття заходів щодо легалізації трудових відносин та виплати заробітної плати найманим працівникам на підприємствах малого і середнього бізнесу Управління соціального захисту населення міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Забезпечення надходжень до міського бюджету від господарської діяльності
 
ІV. Ресурсне, кадрове та інформаційно - аналітичне  забезпечення малого та середнього підприємництва
№  п/п Найменування заходу Виконавець Термін виконання Орієнтовані  обсяги фінансування,
тис. грн.
Очікувані результати
в т.ч. за джерелами фінансування
роки всього міський бюджет
1. Замовлення та передплата статистичних збірників, економічних друкованих періодичних видань, Інтернет - ресурсів, що стосується діяльності суб’єктів підприємницької діяльності
 
Управління економічного розвитку міста  міської ради 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
30,0
 
8,0
10,0
12,0
30,0
 
8,0
10,0
12,0
Відстеження основних  тен-денцій у сфері малого і серед­нього підприємництва  
2. Забезпечення розвитку та популяризація культури підприємництва, проведення заходів інформаційного характеру, зокрема поширення інформаційних, аналітичних матеріалів
 
Управління економічного розвитку міста  міської ради 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Популяризація підприємництва із залученням представників малого і середнього підприємництва, зокрема шляхом демонстрації успішних бізнес-проектів  
3. Формування та постійне  поновлення реєстру вільних нежитлових приміщень, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Управління комунальної власності  Калуської міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Ефективне використання вільних об’єктів комунальної власності  
4. Організація та проведення конкурсів та аукціонів з метою надання  в оренду  або у власність суб’єктам підприємництва приміщень комунальної власності територіальної громади  міста. Поширення інформації  про аукціони і конкурси через ЗМІ
 
Управління комунальної власності  Калуської міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Покращення матеріально - технічного забезпечення суб’єктів підприємницької діяльності  
5. Проведення семінарів, навчання підприємців за різноманітними програмами та надання бізнес консультацій ТзОВ «Калуський бізнес - центр», управління економічного розвитку міста міської ради, Калуське управління ГУДФС в Івано- Франківській області постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
98,0
 
23,0
35,0
40,0
98,0
 
23,0
35,0
40,0
Підвищення обізнаності суб’єк-тів господарювання при здійсненні підприємницької діяльності, промоція соціального розвитку , зниження бідності спільне подолання кризових ситуацій  
6. Організація та проведення семінарів, навчань  з метою залучення незайнятих громадян до  підприємницької діяльності  Калуська міськрайонна філія Івано - Франківського обласного центру зайнятості,  управління економічного розвитку міста міської ради 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Забезпечення підприємств кваліфікованими кадрами  
7. Забезпечення професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації безробітних шляхом навчання, стажування та курсів цільового призначення Калуська міськрайонна філія Івано - Франківського обласного центру зайнятості 2020-2022 роки 2019-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
 
-
-
-
-
 
 
-
-
-
 
Забезпечення підприємств кваліфікованими кадрами  
8. Консультування щодо впровадження певних норм законодавства про працю і зайнятість, державне соціальне страхування на випадок безробіття Калуська міськрайонна філія Івано - Франківського обласного центру зайнятості постійно 2019-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Забезпечення підприємств кваліфікованими кадрами  
9. Проведення професійно – орієнтаційної роботи щодо спрямування  випускників загальноосвітніх навчальних закладів на свідомий вибір професій, що мають широке застосування у сфері малого і середнього підприємництва Калуська міськрайонна філія Івано - Франківського обласного центру зайнятості 2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
 
-
 
-
-
-
 
Активізація розвитку моло-діжного підприємництва, допомога молоді знайти свій шлях в умовах ринкової економіки
 
 
10. Сприяння розвитку соціального підприємництва, проведення моніторингу стану розвитку соціального підприємництва в місті Управління економічного розвитку міста міської ради, суб’єкти господарювання 2020-2022 роки 2020 -2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
-
 
-
-
-
   
11. Забезпечення роботи телефонної  «гарячої лінії» для підприємців
 
Управління економічного розвитку міста міської ради, Калуське управління ГУ ДФС в Івано – Франківській області постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
-
 
-
-
-
-
 
-
-
-
 
Надання консультацій суб’єктам під­приємницької ді­яльності, налагодження діалогу між владою та представниками малого і середнього бізнесу
 
 
12. Організаційне та інформаційне забезпечення роботи Ради підприємців при виконавчому комітеті міської ради Управління економічного розвитку міста  міської ради постійно 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
 
-
 
-
-
-
-
 
-
-
-
Забезпечення конструктивного діалогу  між місцевою владою та представниками підприємницьких структур і приватними підприємцями  
13. Організація та проведення урочистих заходів з нагоди Дня підприємця в місті Управління економічного розвитку міста             міської ради
 
2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
 
215,0
 
60,0
70,0
85,0
215,0
 
60,0
70,0
85,0
 
Відзначення кращих суб’єктів господарювання  малого  і середнього бізнесу та створення позитивного іміджу підприємництва  
14. Організація місцевих виставок - продажів,  ярмарків, конкурсів Управління економічного розвитку міста
міської ради
2020-2022 роки 2020-2022
в т.ч.
 
2020 р.
2021 р.
2022 р.
110,0
 
 
35,0
35,0
40,0
110,0
 
 
35,0
35,0
40,0
Підвищення ролі місцевого товаровиробника  
 
V. Розвиток   автотранспорту   загального   користування
№  п/п Найменування заходу Виконавець Термін виконання Орієнтовані  обсяги фінансування,
тис. грн.
Очікувані результати
в т.ч. за джерелами фінансування
роки всього міський бюджет
1. Забезпечення виготовлення, ремонту і монтажу (демонтажу) стендів для графіків руху на автобусних маршрутах загального користування Управління економічного розвитку міста  міської ради постійно 2020-2022  в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
24,0
 
8,0
8,0
8,0
 
24,0
 
8,0
8,0
8,0
 
Облаштування  зупинок громадського транспорту відповідно до вимог чинного законодавства
2. Заправка кольорового принтера для друку графіків руху на автобусних маршрутах загального користування та його обслуговування Управління економічного розвитку міста  міської ради постійно 2020-2022  в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
5,0
 
1,0
2,0
2,0
5,0
 
1,0
2,0
            2,0
3. Облаштування  та обслуговування міських зупинок громадського транспорту та окремих місць масового перебування людей WI Fi для безкоштовного доступу до мережі Інтернет із додатковими опціями такими як: розклад руху міських   автобусів, Калуш туристичний. Управління економічного розвитку міста  міської ради 2020-2022
роки 
2020-2022  в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
15,0
 
5,0
5,0
5,0
15,0
 
5,0
5,0
5,0
Покращення якості надання послуг автотранспорту  загального користування
4. Встановлення та обслуговування камер спостереження за рухом транспортних засобів, які здійснюють перевезення на автобусних маршрутах загального користування Управління економічного розвитку міста  міської ради 2020-2022
роки 
2020-2022  в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
20,0
 
-
10,0
10,0
20,0
 
-
10,0
10,0
 
 
 
Контроль за рухом транспортних засобів
 
 
 
 
Контроль за рухом транспортних засобів
 
5. Закупівля та обслуговування комп’ютерної техніки, на якій буде здійснюватись спостереження за рухом транспортних засобів Управління економічного розвитку міста  міської ради 2020-2022
роки 
2020-2022  в т.ч..
2020 р.
2021 р.
2022 р.
27,0
 
-
25,0
2,0
27,0
 
-
25,0
2,0
6. Забезпечення пристроями відеозапису (фотозйомки), оргтехнікою та спецодягом інспекторів з паркування    м. Калуша Управління економічного розвитку міста  міської ради 2020-2022
роки 
2020-2022  в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
110,0
 
50,0
50,0
10,0
110,0
 
50,0
50,0
10,0
Забезпечення безпеки дорожнього руху та дотримання правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів
7. Витрати пов’язані з підготовкою та проведенням конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. Управління економічного розвитку міста  міської ради 2020-2022
роки 
2020-2022  в т.ч.
2020 р.
2021 р.
2022 р.
30,0
 
10,0
10,0
10,0
30,0
 
10,0
10,0
10,0
 
Організація пасажирських перевезень

 
Замовник  Програми                              Соколовський Ю.В.      __________________
                                   (підпис)
 
Керівник  Програми                                           Вайда Р.Б.                      ___________________
                                          (підпис)