ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 10

Про Програму підтримки
функцій реєстраційної та
міграційної служби в ЦНАП
на 2020-2022 роки.
 
   
 
 
 Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та у відповідності із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України № 523-р від 16.05.2014 р. «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»,  міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Програму підтримки  функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020-2022 роки  (додається).
2. Визнати головним виконавцем Програми Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради.
3. Головним розпорядником коштів визначити виконавчий комітет Калуської міської ради.
4. Центр надання адміністративних послуг один раз на рік звітує на сесії міської ради про хід виконання Програми підтримки  функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020-2022 роки.
  5.  Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) при формуванні річного бюджету передбачити кошти для виконання даної Програми.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Руслану Вайду.
  
 
Міський голова                                                             Ігор Матвійчук

 

 
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Рішення міської ради
від                     №   
Секретар міської ради
 
            Роман Боднарчук
 
 
 
 
 
ПРОГРАМА 
ПІДТРИМКИ ФУНКЦІЙ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ
ТА МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЦНАП
НА 2020-2022 роки
 
 
 
 
 
 
 
Замовник Програми
 
Начальник центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 
 
 
 
______________
 
 
 
 
Надія Марій
 
 
Керівник Програми
 
Заступник міського голови
 
 
 
 
______________
 
 
 
 
Руслана Вайда
 
 
ПОГОДЖЕНО
 
Начальник управління
економічного розвитку міста           ­­­­­­­­­­­­­­­_______________     Юрій Соколовський
Начальник фінансового
управління міської ради                   _______________     Леся Поташник                                 
 
Юрист                                                _______________      Іван Коцан
 
 
ПАСПОРТ  
ПРОГРАМА ПІДТРИМКИ ФУНКЦІЙ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ ТА МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЦНАП    НА 2020 - 2022 роки
     1. Ініціатор розроблення програми Виконавчий комітет Калуської міської ради
2. Розробник програми Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету  Калуської міської ради
3. Співрозробники програми Виконавчий комітет Калуської міської ради
4. Відповідальний виконавець програми Центр надання адміністративних послуг  виконавчого комітету Калуської міської ради
5. Учасники програми Центр надання адміністративних послуг  виконавчого комітету Калуської міської ради
6. Термін реалізації програми 2020-2022 роки
6.1 Етапи фінансування програми -
7. Обсяги фінансування програми 2673,2 тис. грн.
 
Роки Обсяги фінансування
Всього в т.ч. за джерелами фінансування 
обласний бюджет міський бюджет інші джерела
Всього
2020-2022 роки, в т. ч:
2673,2 - 2673,2 -
2020 841,7 - 841,7 -
2021 891,0 - 891,0 -
2022 940,5 - 940,5  
 
8. Очікувані результати виконання програми:
- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг.
 
9. Термін проведення звітності: щоквартально.
 
 
Замовник Програми
Начальник центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 
 
 
 
______________
 
 
 
 
Надія Марій
 
 
Керівник Програми
Заступник міського голови
 
 
 
______________
 
 
 
Руслана Вайда
 
 
 
 
 
ПРОГРАМА 
ПІДТРИМКИ ФУНКЦІЙ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ ТА МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЦНАП НА 2020-2022 РОКИ
 
  1. Проблема на розв’язання якої спрямована програма
Програма підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП (далі Програма) спрямована на забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради. Програма розроблена на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та у відповідності із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Розпорядження Кабінету Міністрів України №523-р від 16.05.2014 р. «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»
Програма підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП (далі Програма) розроблена із врахуванням вимог вказаних нормативних актів та спрямована на втілення у практику нових підходів у взаємовідносинах органів виконавчої влади та громадян за принципом «єдиного вікна», що дасть можливість громадянам отримувати в одному приміщенні послуги різних адміністративних органів.
Програма встановлює єдині засади організації роботи структурних підрозділів виконавчого комітету Калуської міської ради та органів виконавчої влади міста з надання якісних адміністративних послуг замовникам (фізичним та юридичним особам) через ЦНАП шляхом його співпраці із суб’єктами надання адміністративних послуг.

2. Мета програми
Основними завданнями Програми є:
- впровадження ефективної системи надання адміністративних послуг населенню шляхом удосконалення роботи Центру надання адміністративних послуг   ( ЦНАП );
- збільшення кількості та якості надання адміністративних послуг.
- задоволення потреб одержувачів адміністративних послуг.
 
3.Обгрунтування необхідності прийняття Програми
Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів влади та органів місцевого самоврядування. Саме Закон України «Про адміністративні послуги» несе нову ідеологію – ідеологію служіння громадянам з боку держави.
Складовою частиною нових реформ є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг.
Існуюча в місті організація надання адміністративних послуг характеризується в даний час багатьма недоліками і проблемами об’єктивного і суб’єктивного характеру, що створюють незручності для громадян міста:
  • органи виконавчої влади міста розміщені в різних приміщеннях;
  • наявність різноманітних баз даних органів виконавчої влади та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;
  • недостатній організаційний та технічний рівень комунікації між суб’єктами надання адміністративних послуг.
Для розв’язання даної проблеми необхідно в одному приміщенні розмістити адміністраторів ЦНАП, а також розмістити реєстраторів та представників інших органів виконавчої влади, які будуть безпосередньо надавати послуги в ЦНАП, створити необхідні умови праці, а також зручні умови населенню по замовленню адміністративних послуг та отримання їх результатів.
Для реалізації цієї програми необхідно виділити з місцевого бюджету 2673,2 тис. грн.    
 Строк реалізації цієї програми 2020 – 2022 роки.
 
4.Основні функції Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП):
  • надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, прийом вхідних пакетів документів, їх обробка та видача результату послуги;
  • забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернень у строки, встановлені законом;
  • організація передачі документів із ЦНАП до виконавчих органів, що беруть участь в наданні відповідних адміністративних послуг, а також передачі вихідних документів до ЦНАП;
  • організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
  • здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
залучення представників органів виконавчої влади для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг.
 
5. Очікувані результати
Функціонування в місті Центру надання адміністративних послуг та віддалених робочих місць адміністраторів в кінцевому результаті дає:
  • можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
  • виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
  • раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
  • можливість доступу до Переліку адміністративних послуг, розміщеного на офіційному сайті Калуської міської ради;
  • отримання максимуму адміністративних послуг в одному приміщенні;
  • зручний для споживачів адміністративних послуг режим роботи ЦНАП у відповідності до чинного законодавства. 
 
6. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми здійснюватиметься в межах кошторисних призначень з місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.
Розпорядником коштів на фінансування заходів Програми є  виконавчий комітет Калуської міської ради.
Обсяг коштів, що планується використати з міського бюджету, становить 2673,2 тис. грн..
 
 
 
 
 
Додаток
 
Перелік
заходів, обсяги та джерела фінансування Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020-2022 роки
 
 
Назва замовника : Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 
№з/п Найменування заходу Виконавець Термін виконання Орієнтовані обсяги фінансування, тис.грн. Очіку
вані резу
ль
тати
роки всього в т.ч. за джерелами фінансування
міський бюджет обласний бюджет інші джерела
Всього 2020-2022 роки 2673,2 2673,2      
Всього 2020-2022 роки, в т.ч: 480,0 480,0      
1. Покращення матеріально -технічного забезпечення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 
2020 2020 150,0
 
150,0
 
-
 
-
 
Покращення умов праці
2021 2021
 
 
160,0
 
160,0
 
-
 
 
-
 
 
2022 2022 170,0 170,0 - -
Всього 2020-2022 роки, в т.ч: 810,0 810,0      
2. Інформаційно-техніч не забезпечення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 
2020 2020
 
 
255,0
 
255,0
 
 
-
 
 
-
 
 
Покращення  обслуговування громадян
2021 2021 270,0 270,0    
2022 2022 285,0 285,0    
Всього 2020-2022 роки, в т.ч: 1383,2 1383,2      
3. Заробітна плата
1.Посадовий оклад (1 мінімальна заробітна плата
2. Допла
та за особливі умови роботи – 50%
3. Премія – до 40%
Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 
2020 2020 436,7 436,7 - -
 
 
 
 
2021 2021 461,0 461,0 - -
2022 2022 485,5 485,5 - -
Всього 2020-2022 роки, в т.ч: 2020 841,7 841,7      
2021 891,0 891,0      
2022 940,5 940,5      
   
Замовник Програми
 
Начальник центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
 
 
 
 
______________
 
 
 
 
Надія Марій
 
   
 
Керівник Програми
 
Заступник міського голови
 
 
 
 
______________
 
 
 
 
Руслана Вайда