ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 18
Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
Назва замовника: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради
Назва програми: Комплексна цільова програма розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки
Замовник Програми: Головатчук Ігор Миколайович __________
Керівник Програми: Романко Галина Василівна __________
Про Комплексну цільову
Програму розвитку цивільного
захисту на 2020-2022 роки
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26, пункту 3 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексу цивільного захисту України та з метою підвищення рівня безпеки населення і захищеності територій від в надзвичайних ситуацій Калуської міської ОТГ, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Комплексну цільову Програму розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки (далі – Програма), згідно з додатками.
2. Визначити головним виконавцем і розпорядником коштів Програми управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради (Ігор Головатчук).
3. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити кошти на фінансування Програми при формуванні міського бюджету 2020-2022 років.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Галину Романко.
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від ________20___р. №______
Комплексна цільова програма розвитку цивільного захисту
на 2020-2022 роки
Замовник Програми Головатчук Ігор Миколайович ______
Керівник Програми Романко Галина Василівна ______
Паспорт
Комплексної цільової програми розвитку цивільного захисту
на 2020-2022 роки
1. Ініціатор розроблення програми (замовник): управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
2. Розробник програми: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
3. Термін реалізації програми: 3 роки.
4. Етапи реалізації програми 2020-2022 роки.
5. Обсяги фінансування програми 764,5 тис. грн.:
6. Очікувані результати виконання програми.
Здійснення заходів Програми дасть змогу:
- забезпеченню в місті належного рівня цивільного захисту населення та захисту територій від загроз надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в мирний та особливий періоди;
- здійснювати оповіщення населення і органи управління цивільного захисту про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціально-політичного характеру.
- підвищити ефективність функціонування сил цивільного захисту;
- забезпечити заходи з організації дозвілля населення на воді та аварійно-рятувальні служби на водних об’єктах сучасною спеціальною технікою і обладнанням;
- придбати сучасне спеціальне аварійно-рятувальне обладнання.
7. Термін звітності: управлінню економічного розвитку міста щоквартально.
Замовник Програми: Головатчук Ігор Миколайович __________
Керівник Програми: Романко Галина Василівна __________
Обґрунтування необхідності Програми
Програма розроблена відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України з метою реалізації державної політики у сфері захисту населення та території від надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру.
Правовою підставою розроблення Програми є Закон України від 18.03.2004 року №1621-ІУ «Про державні цільові програми», постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 року №106 «Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цільових програм».
Відповідно до результатів соціально-економічного розвитку міста, наявних проблем та впливу очікуваних результатів з покращення аварійно-рятувальних та відновлювальних робіт, у програмі визначено найнеобхідніші заходи, цілі і пріоритети розвитку аварійно-рятувальної справи.
Територія міста Калуша та району характеризується високою ймовірністю виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних з хімічним виробництвом, шахтними виробітками, зсувними процесами.
Оперативність організації запобіжних та пошуково-рятувальних робіт повністю залежить від здатності вчасно відслідковувати передумови та факти виникнення надзвичайних ситуацій.
Обмежене фінансування заходів цивільного захисту, недостатнє матеріально-технічне оснащення сил цивільного захисту не дасть змоги в повній мірі здійснення заходів Програми:
- забезпечити належний рівень безпеки населення і захисту територій, об’єктів підвищеної небезпеки від загроз надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру;
- підвищити ефективність функціонування сил цивільного захисту та системи моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій;
- зменшити ризик виникнення надзвичайних ситуацій та їх наслідків;
- зменшити кількість постраждалого населення та загиблих від надзвичайних ситуацій;
- підвищити ефективність використання коштів для здійснення заходів цивільного захисту.
Соціальних наслідків, якими передбачається досягти в результаті виконання Програми поліпшення безпеки життєдіяльності населення.
Виконання заходів Програми приведе до:
- зменшення економічних втрат від надзвичайних ситуацій;
- можливості своєчасного оповіщення населення і органів управління цивільного захисту про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціально-політичного характеру.
- підвищення повноти інформаційного забезпечення моніторингу надзвичайних ситуацій;
- підвищення достовірності прогнозування надзвичайних ситуацій;
- підвищення ефективності управління процесами цивільного захисту;
- підвищення ефективності реагування на надзвичайні ситуації за рахунок розвитку сил цивільного захисту та удосконалення системи реагування на надзвичайні ситуації.
Актуальність розроблення і прийняття Комплексної цільової програми розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки зумовлена необхідністю підвищення рівня координації дій органів управління цивільного захисту, оперативного оповіщення органів управління цивільного захисту та населення при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій та забезпечення матеріально-технічними ресурсами для ефективного розв’язання проблем у сфері цивільного захисту.
Фінансове забезпечення
Комплексної цільової програми розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки
Фінансування Програми буде здійснюватися у відповідності до чинного законодавства України з державного та місцевого бюджетів.
На виконання заходів, передбачених Програмою, необхідно:
Програму розвитку цивільного
захисту на 2020-2022 роки
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26, пункту 3 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексу цивільного захисту України та з метою підвищення рівня безпеки населення і захищеності територій від в надзвичайних ситуацій Калуської міської ОТГ, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Комплексну цільову Програму розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки (далі – Програма), згідно з додатками.
2. Визначити головним виконавцем і розпорядником коштів Програми управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради (Ігор Головатчук).
3. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити кошти на фінансування Програми при формуванні міського бюджету 2020-2022 років.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Галину Романко.
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від ________20___р. №______
Комплексна цільова програма розвитку цивільного захисту
на 2020-2022 роки
Замовник Програми Головатчук Ігор Миколайович ______
Керівник Програми Романко Галина Василівна ______
Паспорт
Комплексної цільової програми розвитку цивільного захисту
на 2020-2022 роки
1. Ініціатор розроблення програми (замовник): управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
2. Розробник програми: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
3. Термін реалізації програми: 3 роки.
4. Етапи реалізації програми 2020-2022 роки.
5. Обсяги фінансування програми 764,5 тис. грн.:
Роки |
Обсяги фінансування тис. грн. |
||||
всього |
в т.ч. за джерелами фінансування | ||||
міський бюджет | обласний бюджет | державний бюджет | інше фінансування | ||
2020-2022 | 7064,5 | 764,5 | 6300,0 | ||
2020 | 2298,5 |
198,5 |
2100,0 | ||
2021 | 2393,5 |
293,5 |
2100,0 | ||
2022 | 2372,5 |
272,5 |
2100,0 |
Здійснення заходів Програми дасть змогу:
- забезпеченню в місті належного рівня цивільного захисту населення та захисту територій від загроз надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в мирний та особливий періоди;
- здійснювати оповіщення населення і органи управління цивільного захисту про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціально-політичного характеру.
- підвищити ефективність функціонування сил цивільного захисту;
- забезпечити заходи з організації дозвілля населення на воді та аварійно-рятувальні служби на водних об’єктах сучасною спеціальною технікою і обладнанням;
- придбати сучасне спеціальне аварійно-рятувальне обладнання.
7. Термін звітності: управлінню економічного розвитку міста щоквартально.
Замовник Програми: Головатчук Ігор Миколайович __________
Керівник Програми: Романко Галина Василівна __________
Обґрунтування необхідності Програми
Програма розроблена відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України з метою реалізації державної політики у сфері захисту населення та території від надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру.
Правовою підставою розроблення Програми є Закон України від 18.03.2004 року №1621-ІУ «Про державні цільові програми», постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 року №106 «Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цільових програм».
Відповідно до результатів соціально-економічного розвитку міста, наявних проблем та впливу очікуваних результатів з покращення аварійно-рятувальних та відновлювальних робіт, у програмі визначено найнеобхідніші заходи, цілі і пріоритети розвитку аварійно-рятувальної справи.
Територія міста Калуша та району характеризується високою ймовірністю виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних з хімічним виробництвом, шахтними виробітками, зсувними процесами.
Оперативність організації запобіжних та пошуково-рятувальних робіт повністю залежить від здатності вчасно відслідковувати передумови та факти виникнення надзвичайних ситуацій.
Обмежене фінансування заходів цивільного захисту, недостатнє матеріально-технічне оснащення сил цивільного захисту не дасть змоги в повній мірі здійснення заходів Програми:
- забезпечити належний рівень безпеки населення і захисту територій, об’єктів підвищеної небезпеки від загроз надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру;
- підвищити ефективність функціонування сил цивільного захисту та системи моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій;
- зменшити ризик виникнення надзвичайних ситуацій та їх наслідків;
- зменшити кількість постраждалого населення та загиблих від надзвичайних ситуацій;
- підвищити ефективність використання коштів для здійснення заходів цивільного захисту.
Соціальних наслідків, якими передбачається досягти в результаті виконання Програми поліпшення безпеки життєдіяльності населення.
Виконання заходів Програми приведе до:
- зменшення економічних втрат від надзвичайних ситуацій;
- можливості своєчасного оповіщення населення і органів управління цивільного захисту про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціально-політичного характеру.
- підвищення повноти інформаційного забезпечення моніторингу надзвичайних ситуацій;
- підвищення достовірності прогнозування надзвичайних ситуацій;
- підвищення ефективності управління процесами цивільного захисту;
- підвищення ефективності реагування на надзвичайні ситуації за рахунок розвитку сил цивільного захисту та удосконалення системи реагування на надзвичайні ситуації.
Актуальність розроблення і прийняття Комплексної цільової програми розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки зумовлена необхідністю підвищення рівня координації дій органів управління цивільного захисту, оперативного оповіщення органів управління цивільного захисту та населення при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій та забезпечення матеріально-технічними ресурсами для ефективного розв’язання проблем у сфері цивільного захисту.
Фінансове забезпечення
Комплексної цільової програми розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки
Фінансування Програми буде здійснюватися у відповідності до чинного законодавства України з державного та місцевого бюджетів.
На виконання заходів, передбачених Програмою, необхідно:
Всього по роках |
Обсяги фінансування тис. грн. |
||||
місцевий бюджет |
обласний бюджет |
державний бюджет |
інше фінансування | всього |
|
2020 | 198,5 |
2100,0 | 2298,5 |
||
2021 | 293,5 |
2100,0 | 2393,5 |
||
2022 | 272,5 |
2100,0 | 2372,5 |
||
Всього | 764,5 | 6300,0 | 7064,5 |
Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
Назва замовника: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради
Назва програми: Комплексна цільова програма розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки
№ з/п |
Найменування заходу програми |
Виконавець |
Термін виконання |
Орієнтовні обсяги фінансування тис. грн. |
Очікувані результати |
|||||
роки | місце- вий бюджет |
облас- ний бюджет |
держав- ний бюджет |
інше фінансу- вання |
всього | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
1. | Забезпечення роботи міської комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (далі –ТЕБ та НС), функціонування мобільної оперативної групи управління з питань надзвичайних ситуацій | Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради (далі – НС) | 2020-2022 | 2020-2022 2020 2021 2022 |
21,0 8,0 8,0 5,0 |
|
|
21,0 8,0 8,0 5,0 |
Підвищиться рівень оперативності реагування на надзвичайні ситуації, аналіз обстановки та інформування керівництва міської ради про розвиток, локалізацію, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій | |
1.1 | Забезпечення міської комісії ТЕБ та НС засобами індивідуального захисту органів дихання | Управління з питань НС | 2020-2022 | 2020-2022 2020 2021 2022 |
20,0 - 20,0 - |
20,0 - 20,0 - |
||||
2. | Забезпечення непрацюючого населення міста засобами захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин | Управління НС |
2020-2022 | 2020-2022 2020 2021 2022 |
|
6300,0 2100,0 2100,0 2100,0 |
6300,0 2100,0 2100,0 2100,0 |
Забезпечення непрацюючого населення промисловими засобами захисту органів дихання дасть змогу захистити населення від викиду небезпечних хімічних речовин | ||
3. | Накопичення міського матеріального резерву для запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій (графік накопичення) |
Управління НС |
2020-2022 | 2019-2022 2020 2021 2022 |
210,0 50,0 80,0 80,0 |
210,0 50,0 80,0 80,0 |
Сприятиме здійсненню невідкладних аварійно-рятувальних заходів у разі виникнення надзвичайних ситуацій | |||
4. | Придбання матеріалів , комплектуючих для роботи мотопомпи та дизгенератора | Управління НС |
2020-2022 | 2020-2022 2020 2021 2022 |
30,0 10,0 10,0 10,0 |
|
|
30,0 10,0 10,0 10,0 |
Дасть можливість надавати допомогу населенню міста, постраждалому внаслідок підтоплення | |
5. | Придбання продуктів харчування та матеріалів для пунктів обігріву під час погіршення погодних умов осінньо-зимового періоду | Управління НС |
2020-2022 | 2020-2022 2020 2021 2022 |
10,5 3,5 3,5 3,5 |
10,5 3,5 3,5 3,5 |
Дасть змогу забезпечити функціонування пунктів обігріву на території міста Калуша у зимовий період | |||
6. | Придбання ємності для підвозу питної води. | Управління НС |
2020-2022 | 2020-2022 2020 2021 2022 |
20,0 20,0 - - |
20,0 20,0 - - |
Дасть можливість забезпечити населення та сили ЦЗ питною водою при виникненні НС | |||
7. | Утилізація ртуті та інших небезпечних відходів | Управління НС |
2020-2022 | 2020-2022 2020 2021 2022 |
15,0 5,0 5,0 5,0 |
15,0 5,0 5,0 5,0 |
Убезпечення населення від заподіяння шкоди здоровю | |||
8. | Придбання матеріалів мешканцям міста для ліквідації наслідків негоди природного характеру на житлових будинках | Управління НС |
2020-2022 | 2020-2022 2020 2021 2022 |
237,0 37,0 100,0 100,0 |
237,0 37,0 100,0 100,0 |
Допомога населенню при ліквідації наслідків негоди природного характеру | |||
9. | Придбання приладів радіаційного і хімічного контролю | Управління НС | 2020-2022 | 2020-2022 2020 2021 2022 |
15,0 5,0 5,0 5,0 |
15,0 5,0 5,0 5,0 |
Підвищиться ступінь реагування на нещасні випадки та надзвичайні ситуації на водних об’єктах міста | |||
10. | Придбання обладнання для оповіщення | Управління НС | 2020-2022 | 2020-2022 2020 2021 2022 |
60,0 20,0 20,0 20,0 |
60,0 20,0 20,0 20,0 |
Оповіщення населення міста | |||
11. | Фінансування витрат на встановлення та утримання обладнання міської системи централізованого оповіщення. | Управління НС | 2020-2022 | 2020-2022 2020 2021 2022 |
126,0 40,0 42,0 44,0 |
126,0 40,0 42,0 44,0 |
Проведення постійного технічного контролю та обслуговування апаратури зв’язку та оповіщення міста РЦТ № 171 ПАТ «Укртелеком» |
|||
Всього | 764,5 | 6300,0 | 7064,5 | |||||||
в тому числі: 2020 рік | 198,5 | 2100,0 | 2298,5 | |||||||
2021 рік | 293,5 | 2100,0 | 2393,5 | |||||||
2022 рік | 272,5 | 2100,0 | 2372,5 |
Замовник Програми: Головатчук Ігор Миколайович __________
Керівник Програми: Романко Галина Василівна __________