ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

ДЕМБИЧ Іван Іванович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

18.12.2019

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 18
Про Комплексну цільову Програму розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки

Про Комплексну цільову
Програму розвитку цивільного
захисту на 2020-2022 роки
 
 
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26, пункту 3 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексу цивільного захисту України та з метою підвищення рівня безпеки населення і захищеності територій від в надзвичайних ситуацій Калуської міської ОТГ, міська рада
 
 
 
ВИРІШИЛА:
 
         1. Затвердити Комплексну цільову Програму розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки (далі – Програма), згідно з додатками.
         2. Визначити головним виконавцем і розпорядником коштів Програми управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради (Ігор Головатчук).
         3. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити кошти на фінансування Програми при формуванні міського бюджету 2020-2022 років.
         4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Галину Романко.
 
 
 
 
 
 
Міський голова                                                                     Ігор Матвійчук
 
 
  
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням  міської  ради
від ________20___р. №______
 
 
 
 
Комплексна цільова програма розвитку цивільного захисту
на 2020-2022 роки
 
 
 
 
 
 
 
Замовник  Програми                       Головатчук Ігор Миколайович        ______
                           
 
Керівник  Програми                        Романко Галина Василівна             ______
 
        
 
Паспорт
 
Комплексної цільової програми розвитку цивільного захисту
на 2020-2022 роки
 
1. Ініціатор розроблення програми (замовник): управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської  міської ради.
2. Розробник програми: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
3. Термін  реалізації  програми: 3 роки.
         4. Етапи  реалізації програми 2020-2022 роки.
         5. Обсяги фінансування  програми  764,5 тис. грн.:
 
 
Роки
Обсяги фінансування
тис. грн.
 
всього
в т.ч. за джерелами  фінансування
міський бюджет обласний бюджет державний бюджет інше фінансування
2020-2022 7064,5 764,5   6300,0  
2020 2298,5
 
198,5
 
  2100,0  
2021 2393,5
 
293,5
 
  2100,0  
2022 2372,5
 
272,5
 
  2100,0  
         6. Очікувані результати виконання програми.
         Здійснення заходів Програми дасть  змогу:
- забезпеченню в місті належного рівня цивільного захисту населення та захисту територій від загроз надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в мирний та особливий періоди;
- здійснювати оповіщення населення і органи управління цивільного захисту про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціально-політичного характеру.
         - підвищити ефективність функціонування сил цивільного захисту;
         - забезпечити заходи з організації дозвілля населення на воді та аварійно-рятувальні служби на водних об’єктах сучасною спеціальною технікою і обладнанням;
         - придбати сучасне спеціальне аварійно-рятувальне обладнання.
         7. Термін звітності: управлінню економічного розвитку міста щоквартально.
        
Замовник Програми: Головатчук Ігор Миколайович            __________
 
 
Керівник Програми:  Романко Галина Василівна                   __________
 
 
 
Обґрунтування необхідності Програми
 
 
         Програма розроблена відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України з метою реалізації державної політики у сфері захисту населення та території від надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру.
Правовою підставою розроблення Програми є Закон України від 18.03.2004 року №1621-ІУ «Про державні цільові програми», постанови Кабінету Міністрів України від  31.01.2007 року №106 «Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цільових програм».
         Відповідно до результатів соціально-економічного розвитку міста, наявних проблем та впливу очікуваних результатів з покращення аварійно-рятувальних та відновлювальних робіт, у програмі визначено найнеобхідніші заходи, цілі і пріоритети розвитку аварійно-рятувальної справи.
         Територія міста Калуша та району характеризується високою ймовірністю виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних з хімічним виробництвом, шахтними виробітками, зсувними процесами.
Оперативність організації запобіжних та пошуково-рятувальних робіт повністю залежить від здатності вчасно відслідковувати передумови та факти  виникнення надзвичайних ситуацій.
Обмежене фінансування заходів цивільного захисту, недостатнє матеріально-технічне оснащення сил цивільного захисту не дасть змоги в повній мірі здійснення заходів Програми:
- забезпечити належний рівень безпеки населення і захисту територій, об’єктів підвищеної небезпеки від загроз надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру;
         - підвищити ефективність функціонування сил цивільного захисту та системи моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій;
         - зменшити ризик виникнення надзвичайних ситуацій та їх наслідків;
         - зменшити кількість постраждалого населення та загиблих від надзвичайних ситуацій;
         - підвищити ефективність використання коштів для здійснення заходів цивільного захисту.
         Соціальних наслідків, якими передбачається досягти в результаті виконання Програми  поліпшення безпеки життєдіяльності населення.
         Виконання заходів Програми приведе до:
         - зменшення економічних втрат від надзвичайних ситуацій;
         - можливості своєчасного оповіщення населення і органів управління цивільного захисту про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціально-політичного характеру.
- підвищення повноти інформаційного забезпечення моніторингу надзвичайних ситуацій;
         - підвищення достовірності прогнозування надзвичайних ситуацій;
         - підвищення ефективності управління процесами цивільного захисту;
         - підвищення ефективності реагування на надзвичайні ситуації за рахунок розвитку сил цивільного захисту та удосконалення системи реагування на надзвичайні ситуації.
Актуальність розроблення і прийняття Комплексної цільової програми розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки зумовлена необхідністю підвищення рівня координації дій органів управління цивільного захисту, оперативного оповіщення органів управління цивільного захисту та населення при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій та забезпечення матеріально-технічними ресурсами для ефективного розв’язання проблем у сфері цивільного захисту.
 
                       
Фінансове  забезпечення
 
Комплексної цільової програми розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки
 
 
         Фінансування Програми буде здійснюватися у відповідності до чинного законодавства України з державного та місцевого бюджетів.
 
 
         На виконання заходів, передбачених Програмою, необхідно:
 
 
Всього  по
 роках
Обсяги  фінансування
тис. грн.
місцевий
бюджет
обласний
бюджет
 
державний
бюджет
інше фінансування  
всього
2020 198,5
 
  2100,0   2298,5
 
2021 293,5
 
  2100,0   2393,5
 
2022 272,5
 
  2100,0   2372,5
 
Всього 764,5   6300,0   7064,5
 
 
 
  

Перелік  заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
Назва замовника:  управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради
 
Назва програми: Комплексна цільова програма розвитку цивільного захисту на 2020-2022 роки
 

з/п
 
Найменування заходу програми
 
Виконавець
 
Термін виконання
Орієнтовні обсяги фінансування
тис. грн.
 
 
Очікувані результати
роки місце-
вий
бюджет
облас-
ний
бюджет
держав-
ний
бюджет
інше фінансу-
вання
всього
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1. Забезпечення  роботи міської  комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (далі –ТЕБ та НС), функціонування мобільної оперативної групи  управління з питань надзвичайних ситуацій Управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради (далі – НС) 2020-2022 2020-2022
2020
2021
2022
 
21,0
8,0
8,0
5,0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  21,0
8,0
8,0
5,0
 
Підвищиться рівень оперативності реагування на надзвичайні ситуації, аналіз обстановки та інформування керівництва міської ради про розвиток, локалізацію, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій
1.1 Забезпечення міської  комісії ТЕБ та НС засобами індивідуального захисту органів дихання Управління з питань НС 2020-2022 2020-2022
2020
2021
2022
 
20,0
-
20,0
-
      20,0
-
20,0
-
 
2. Забезпечення непрацюючого населення міста засобами захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин Управління  НС
 
2020-2022 2020-2022
2020
2021
2022
 
   
 
 
 
 
 
6300,0
2100,0
2100,0
2100,0
  6300,0
2100,0
2100,0
2100,0
Забезпечення непрацюючого  населення промисловими  засобами захисту органів дихання дасть змогу захистити населення від викиду небезпечних хімічних речовин
3. Накопичення міського матеріального резерву для запобігання та ліквідації  надзвичайних ситуацій (графік  накопичення)
 
 
Управління  НС
 
2020-2022 2019-2022
2020
2021
2022
 
210,0
50,0
80,0
80,0
      210,0
50,0
80,0
80,0
Сприятиме здійсненню невідкладних аварійно-рятувальних заходів у разі виникнення надзвичайних  ситуацій
4. Придбання матеріалів , комплектуючих для роботи мотопомпи та дизгенератора Управління  НС
 
2020-2022 2020-2022
2020
2021
2022
 
30,0
10,0
10,0
10,0
 
 
 
 
 
 
  30,0
10,0
10,0
10,0
Дасть  можливість надавати допомогу населенню міста, постраждалому внаслідок підтоплення 
5. Придбання продуктів харчування та матеріалів для пунктів обігріву під час погіршення погодних умов осінньо-зимового періоду Управління НС
 
2020-2022 2020-2022
2020
2021
2022
 
10,5
3,5
3,5
3,5
 
      10,5
3,5
3,5
3,5
 
Дасть  змогу забезпечити функціонування пунктів обігріву  на території міста Калуша у зимовий період
6. Придбання ємності для підвозу питної води. Управління НС
 
2020-2022 2020-2022
2020
2021
2022
20,0
20,0
-
-
      20,0
20,0
-
-
Дасть можливість забезпечити населення та сили ЦЗ питною водою при виникненні НС
7. Утилізація ртуті та інших небезпечних відходів Управління НС
 
 
 
 
2020-2022 2020-2022
2020
2021
2022
15,0
5,0
5,0
5,0
      15,0
5,0
5,0
5,0
Убезпечення населення від заподіяння шкоди здоровю
8. Придбання матеріалів мешканцям міста для ліквідації наслідків негоди природного характеру на житлових будинках Управління НС
 
2020-2022 2020-2022
2020
2021
2022
237,0
37,0
100,0
100,0
      237,0
37,0
100,0
100,0
Допомога населенню при ліквідації наслідків негоди природного характеру
9. Придбання приладів радіаційного і хімічного контролю Управління НС 2020-2022 2020-2022
2020
2021
2022
15,0
5,0
5,0
5,0
      15,0
5,0
5,0
5,0
Підвищиться ступінь реагування на нещасні випадки та надзвичайні ситуації на водних об’єктах міста
10. Придбання обладнання для оповіщення Управління НС 2020-2022 2020-2022
2020
2021
2022
60,0
20,0
20,0
20,0
      60,0
20,0
20,0
20,0
Оповіщення   населення міста
11. Фінансування витрат на встановлення та утримання обладнання  міської системи централізованого оповіщення. Управління НС 2020-2022 2020-2022
2020
2021
2022
126,0
40,0
42,0
44,0
      126,0
40,0
42,0
44,0
Проведення  постійного технічного контролю  та обслуговування  апаратури зв’язку та оповіщення міста РЦТ № 171 
ПАТ «Укртелеком»
Всього     764,5   6300,0 7064,5  
в тому числі:                                       2020 рік     198,5   2100,0 2298,5  
                                                   2021 рік     293,5   2100,0 2393,5  
                                                   2022 рік     272,5   2100,0 2372,5  
 
 
 
 
 
Замовник Програми: Головатчук Ігор Миколайович           __________
 
 
Керівник Програми:  Романко Галина Василівна                   __________