ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 19
Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
Назва замовника: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради
Назва програми: Комплексна Програма профілактики злочинності, співробітництва із силовими структурами та громадськими формуваннями на 2020-2022 роки
Замовник програми: Головатчук Ігор Миколайович ___________________
Керівник програми: Романко Галина Василівна ____________________
Про Комплексну Програму
профілактики злочинності,
співробітництва із силовими
структурами та громадськими
формуваннями на 2020-2022 роки
На виконання вимог Закону України від 22.06.2000 року № 1835-ІІІ «Про участь громадян в охороні громадського порядку та державного кордону», указу Президента України від 19.07.2005 року № 1119 «Про заходи щодо особистої безпеки громадян та протидії злочинності», постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2000 року № 1872 «Про затвердження Типового статуту громадського формування охорони громадського порядку і державного кордону», відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативно-правовими нормами і з метою координації роботи з профілактики злочинності, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку. Бюджету та інвестиційної політики, Калуська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Комплексну Програму профілактики злочинності, співробітництва із силовими структурами та громадськими формуваннями на 2020-2022роки (далі – Програма), додається.
2. Визначити головним виконавцем і розпорядником коштів Програми управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради (Ігор Головатчук).
3. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити кошти на фінансування Програми при формуванні міського бюджету 2020-2022 років.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Галину Романко.
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від _________№ _____
Секретар міської ради
Роман Боднарчук
Комплексна Програма профілактики злочинності, співробітництва із силовими структурами та громадськими формуваннями на 2020-2022 роки
Замовник Програми:
Начальник управління
з питань надзвичайних
ситуацій міської ради Головатчук Ігор Миколайович ___________
Керівник Програми:
Перший заступник
міського голови Романко Галина Василівна ___________
Паспорт
Комплексна Програма профілактики злочинності, співробітництва із силовими структурами та громадськими формуваннями на 2020-2022 роки
1. Ініціатор розроблення програми (замовник): управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
2.Розробник програми: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
3. Співрозробники програми: Калуський відділ ГУНП в Івано-Франківській області.
4. Відповідальний виконавець програми:управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
5. Учасники програми:патрульна рота № 3 в/ч 1241 Національної гвардії України, Калуський ОМВК, Калуський міський відділ управління СБУ.
6.Термін реалізації програми: 3 роки.
6.1.Етапи реалізації програми 2020-2022 роки.
7. Обсяги фінансування програми 13800,3 тис. грн.:
8.Очікувані результати виконання програми.
Здійснення заходів Програми дасть змогу:
- удосконалити роботу всіх державних і правоохоронних органів щодо профілактики правопорушень, попередження злочинів;
- підтримання дисципліни та порядку у загальноосвітніх школах міста Калуша;
- запобігання надзвичайних ситуацій, а в разі їх виникнення негайне інформування відповідних служб для оперативного їх усунення;
- координована робота місцевої влади та правоохоронних органів міста у напрямку посилення безпеки громадян та захисту міста;
- підтримка громадського порядку у місті.
9.Термін звітності: управлінню економічного розвитку міста щоквартально.
Замовник програми: Головатчук Ігор Миколайович _____________
Керівник програми: Романко Галина Василівна _____________
Обґрунтування необхідності Програми
Правовою підставою розроблення Програми є Закон України від 18.03.2004 року №1621-ІУ «Про державні цільові програми», Закону України 02.06.2000 року № 1835 «Про участь громадян в охороні громадського порядку та державного кордону»,постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2000 року № 1872 «Про затвердження Типового статуту громадського формування охорони громадського порядку і державного кордону», від 31.01.2007 року №106 «Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цільових програм», .
Відповідно до законодавчих актів, органами внутрішніх справ області спільно з органами місцевого самоврядування та виконавчої влади здійснено ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на покращення взаємодії правоохоронних органів з населенням та громадськими формуваннями, розширення форм співпраці в боротьбі зі злочинністю та її профілактики.
Однак, наявні соціально-економічні негаразди не дають підстав одночасно стверджувати про зняття соціальної напруги в суспільстві. Відчутний вплив на розвиток суспільних відносин і формування криміногенної ситуації продовжують створювати такі негативні явища, як рецидивна і побутова злочинність, пияцтво, наркоманія, крадіжки і томув програмі визначено найнеобхідніші заходи, цілі і пріоритети в їх подоланні.
Калуш має розвинену інфраструктуру. Життєдіяльність міста забезпечується великою кількістю стратегічно важливих об’єктів. У місті проводяться численні масові заходи. Також актуальним є питання посилення безпеки дорожнього руху. Це вимагає як створення системи відеоспостереження міста, так і встановлення сучасних систем, здатних реагувати на тривожні події, здійснювати інтелектуальну обробку зображення, моніторинг середовища, забезпечувати контроль ситуації та нормальної роботи систем та обладнання.
Розроблення Програми обумовлено потребою впровадження комплексу програмно-апаратних та організаційних заходів для посилення безпеки населення, захисту стратегічних об’єктів та об'єктів забезпечення життєдіяльності міста, безпеки дорожнього руху.
Сьогодні в Україні склалась дуже напружена ситуація в зв'язку з погіршенням криміногенного стану. Саме тому існує нагальна потреба у посиленні заходів безпеки нашого міста.
Влада та правоохоронні органи міста працюють над попередженням та протидією можливим загрозам інтересам держави, життю та здоров’ю громадян, намагаються забезпечити оперативне реагування на надзвичайні ситуації.
На сьогоднішній день у Калуші існує багато місць та об’єктів, які потребують посиленого захисту та контролю над ситуацією. До них відносяться:
- в’їзди в місто, мости та переїзди;
- центральна частина міста;
- торгові та розважальні центри, парки, площі, сквери, дитячі майданчики, тощо;
- місця масового перебування людей, вокзал, ринки, інші місця підвищеної небезпеки для громадян;
- стратегічні та важливі для життєдіяльності міста об’єкти;
- адміністративні будівлі, навчальні та медичні заклади, об’єкти житлово-комунального господарства, інші громадські будівлі тощо;
- об’єкти підвищеної небезпеки для жителів міста;
- автодорожні шляхи.
Фінансування даної Програми забезпечить здійснення таких заходів:
- проводити рейди відпрацювання з метою стабілізації оперативної обстановки та недопущення скоєння злочинів, виявлення порушення законодавства при реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів, дотримання графіків роботи кафе, барів, ресторанів, стихійних ринків міста;
- проводити профілактичні та оперативні заходи щодо виявлення фактів зберігання, вживання та реалізації наркотичних засобів;
- посилити профілактику підліткової наркоманії та токсикоманії;
- спільно з працівниками Калуського відділу ГУНП в Івано-Франківській області, третьої патрульної роти в/ч 1241 та членами громадського формування Калуська «Міська варта» здійснювати патрулювання вулиць міста у нічний час з метою забезпечення охорони громадського порядку;
- підтримувати дисципліну та порядок у загальноосвітніх школах міста Калуша;
- забезпечити оповіщення військовозобов’язаних міста Калуша про призов громадян на строкову військову службу та перевезення призовників, мобілізованих, демобілізованих Калуського ОМВК;
- підвищити ефективність використання коштів для покращення матеріальної бази громадських формувань та збройних сил України;
- підвищення безпеки дорожнього руху, посилення рівня дисципліни учасників дорожнього руху, оперативне реагування на дорожньо-транспортні події та небезпечні ситуації;
- профілактика і попередження злочинності, здійснення фіксації та збору доказової бази при скоєнні правопорушень;
- здійснення моніторингу стану об’єктів благоустрою (прибирання, дотримання правил благоустрою тощо).
Соціальнихнаслідків, якими передбачається досягти в результаті виконання Програми поліпшення профілактики злочинності та безпеки життєдіяльності населення.
Виконання заходів Програми приведе до:
- зменшення криміногенної обстановки в місті;
- ефективної взаємодії силових структур і населення щодо подолання негативних протиправних явищ у суспільстві;
- створення системи формування позитивної громадської думки щодо стану правопорядку;
- посилення дисципліни, порядку та взаємодію громадського формування Калуська « Міська варта» з адміністраціями загальноосвітніх шкіл міста;
- налагодження системи своєчасного інформування населення через засоби масової інформації про вирішення завдань щодо зміцнення громадської безпеки і протидії злочинності.
Актуальність розроблення і прийняття Комплексної Програми профілактики злочинності, співробітництва із силовими структурами та громадськими формуваннями на 2020-2022 рокизумовлена необхідністю удосконалення роботи всіх зацікавлених державних і правоохоронних органів щодо профілактики правопорушень, попередження злочинів, активного залучення до співпраці працівників поліції та сил громадськості.
Основна мета програми:
Вирішення завдань щодо зміцнення громадської безпеки і протидії злочинності
Фінансове забезпечення
Фінансування Програми буде здійснюватися у відповідності до чинного законодавства України з місцевого бюджету.
На виконання заходів, передбачених Програмою, необхідно:
Структура оплати праці та кількісний склад
Громадського формування Калуська «Міська варта»
2020 рік
Командир Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад – 5100,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1530,00 грн.
3.Премія 50% 3315,00 грн.
Заступник командира Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад 4845,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1453,50 грн.
3.Премія 40% 2519,40 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 12 штатних одиниць
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 4723,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1416,90 грн.
3.Доплата за роботу в нічний час 905,00 грн.
4.Премія 30% 2113,47 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 14 штатних одиниць (для дотримання порядку в закладах освіти, базар, лікарня)
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 4723,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1416,90 грн.
3.Премія 40% 2455,96 грн.
Структура оплати праці та кількісний склад
Громадського формування Калуська «Міська варта»
2021 рік
Командир Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад – 5500,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1650,00 грн.
3.Премія 50% 3575,00 грн.
Заступник командира Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад 5225,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1567,50 грн.
3.Премія 40% 2717,00 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 12 штатних одиниць
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 5003,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1500,90 грн.
3.Доплата за роботу в нічний час 958,90 грн.
4.Премія 30% 2238,84 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 14 штатних одиниць (для дотримання порядку в закладах освіти, базар, лікарня)
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 5003,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1500,90 грн.
3.Премія 40% 2601,56 грн.
Структура оплати праці та кількісний склад
Громадського формування Калуська «Міська варта»
2022 рік
Командир Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад – 5800,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1740,00 грн.
3.Премія 50% 3770,00 грн.
Заступник командира Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад 5510,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1653,00 грн.
3.Премія 40% 2865,20 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 12 штатних одиниць
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 5290,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1587,00 грн.
3.Доплата за роботу в нічний час 1013,90 грн.
4.Премія 30% 2367,27 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 14 штатних одиниць (для дотримання порядку в закладах освіти, базар, лікарня)
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 5290,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1587,00 грн.
3.Премія 40% 2750,80 грн.
профілактики злочинності,
співробітництва із силовими
структурами та громадськими
формуваннями на 2020-2022 роки
На виконання вимог Закону України від 22.06.2000 року № 1835-ІІІ «Про участь громадян в охороні громадського порядку та державного кордону», указу Президента України від 19.07.2005 року № 1119 «Про заходи щодо особистої безпеки громадян та протидії злочинності», постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2000 року № 1872 «Про затвердження Типового статуту громадського формування охорони громадського порядку і державного кордону», відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативно-правовими нормами і з метою координації роботи з профілактики злочинності, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку. Бюджету та інвестиційної політики, Калуська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Комплексну Програму профілактики злочинності, співробітництва із силовими структурами та громадськими формуваннями на 2020-2022роки (далі – Програма), додається.
2. Визначити головним виконавцем і розпорядником коштів Програми управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради (Ігор Головатчук).
3. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити кошти на фінансування Програми при формуванні міського бюджету 2020-2022 років.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Галину Романко.
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від _________№ _____
Секретар міської ради
Роман Боднарчук
Комплексна Програма профілактики злочинності, співробітництва із силовими структурами та громадськими формуваннями на 2020-2022 роки
Замовник Програми:
Начальник управління
з питань надзвичайних
ситуацій міської ради Головатчук Ігор Миколайович ___________
Керівник Програми:
Перший заступник
міського голови Романко Галина Василівна ___________
Паспорт
Комплексна Програма профілактики злочинності, співробітництва із силовими структурами та громадськими формуваннями на 2020-2022 роки
1. Ініціатор розроблення програми (замовник): управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
2.Розробник програми: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
3. Співрозробники програми: Калуський відділ ГУНП в Івано-Франківській області.
4. Відповідальний виконавець програми:управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради.
5. Учасники програми:патрульна рота № 3 в/ч 1241 Національної гвардії України, Калуський ОМВК, Калуський міський відділ управління СБУ.
6.Термін реалізації програми: 3 роки.
6.1.Етапи реалізації програми 2020-2022 роки.
7. Обсяги фінансування програми 13800,3 тис. грн.:
Роки |
Обсяги фінансування тис. грн. |
||||
всього |
в т.ч. за джерелами фінансування | ||||
міський бюджет | обласний бюджет | державний бюджет | інше фінансування | ||
2020 рік | 3978,5 | 3978,5 | - | - | - |
2021 рік | 4762,3 | 4762,3 | - | - | - |
2022 рік | 5059,5 | 5059,5 | - | - | - |
Всього | 13800,3 | 13800,3 | - | - | - |
8.Очікувані результати виконання програми.
Здійснення заходів Програми дасть змогу:
- удосконалити роботу всіх державних і правоохоронних органів щодо профілактики правопорушень, попередження злочинів;
- підтримання дисципліни та порядку у загальноосвітніх школах міста Калуша;
- запобігання надзвичайних ситуацій, а в разі їх виникнення негайне інформування відповідних служб для оперативного їх усунення;
- координована робота місцевої влади та правоохоронних органів міста у напрямку посилення безпеки громадян та захисту міста;
- підтримка громадського порядку у місті.
9.Термін звітності: управлінню економічного розвитку міста щоквартально.
Замовник програми: Головатчук Ігор Миколайович _____________
Керівник програми: Романко Галина Василівна _____________
Обґрунтування необхідності Програми
Правовою підставою розроблення Програми є Закон України від 18.03.2004 року №1621-ІУ «Про державні цільові програми», Закону України 02.06.2000 року № 1835 «Про участь громадян в охороні громадського порядку та державного кордону»,постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2000 року № 1872 «Про затвердження Типового статуту громадського формування охорони громадського порядку і державного кордону», від 31.01.2007 року №106 «Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цільових програм», .
Відповідно до законодавчих актів, органами внутрішніх справ області спільно з органами місцевого самоврядування та виконавчої влади здійснено ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на покращення взаємодії правоохоронних органів з населенням та громадськими формуваннями, розширення форм співпраці в боротьбі зі злочинністю та її профілактики.
Однак, наявні соціально-економічні негаразди не дають підстав одночасно стверджувати про зняття соціальної напруги в суспільстві. Відчутний вплив на розвиток суспільних відносин і формування криміногенної ситуації продовжують створювати такі негативні явища, як рецидивна і побутова злочинність, пияцтво, наркоманія, крадіжки і томув програмі визначено найнеобхідніші заходи, цілі і пріоритети в їх подоланні.
Калуш має розвинену інфраструктуру. Життєдіяльність міста забезпечується великою кількістю стратегічно важливих об’єктів. У місті проводяться численні масові заходи. Також актуальним є питання посилення безпеки дорожнього руху. Це вимагає як створення системи відеоспостереження міста, так і встановлення сучасних систем, здатних реагувати на тривожні події, здійснювати інтелектуальну обробку зображення, моніторинг середовища, забезпечувати контроль ситуації та нормальної роботи систем та обладнання.
Розроблення Програми обумовлено потребою впровадження комплексу програмно-апаратних та організаційних заходів для посилення безпеки населення, захисту стратегічних об’єктів та об'єктів забезпечення життєдіяльності міста, безпеки дорожнього руху.
Сьогодні в Україні склалась дуже напружена ситуація в зв'язку з погіршенням криміногенного стану. Саме тому існує нагальна потреба у посиленні заходів безпеки нашого міста.
Влада та правоохоронні органи міста працюють над попередженням та протидією можливим загрозам інтересам держави, життю та здоров’ю громадян, намагаються забезпечити оперативне реагування на надзвичайні ситуації.
На сьогоднішній день у Калуші існує багато місць та об’єктів, які потребують посиленого захисту та контролю над ситуацією. До них відносяться:
- в’їзди в місто, мости та переїзди;
- центральна частина міста;
- торгові та розважальні центри, парки, площі, сквери, дитячі майданчики, тощо;
- місця масового перебування людей, вокзал, ринки, інші місця підвищеної небезпеки для громадян;
- стратегічні та важливі для життєдіяльності міста об’єкти;
- адміністративні будівлі, навчальні та медичні заклади, об’єкти житлово-комунального господарства, інші громадські будівлі тощо;
- об’єкти підвищеної небезпеки для жителів міста;
- автодорожні шляхи.
Фінансування даної Програми забезпечить здійснення таких заходів:
- проводити рейди відпрацювання з метою стабілізації оперативної обстановки та недопущення скоєння злочинів, виявлення порушення законодавства при реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів, дотримання графіків роботи кафе, барів, ресторанів, стихійних ринків міста;
- проводити профілактичні та оперативні заходи щодо виявлення фактів зберігання, вживання та реалізації наркотичних засобів;
- посилити профілактику підліткової наркоманії та токсикоманії;
- спільно з працівниками Калуського відділу ГУНП в Івано-Франківській області, третьої патрульної роти в/ч 1241 та членами громадського формування Калуська «Міська варта» здійснювати патрулювання вулиць міста у нічний час з метою забезпечення охорони громадського порядку;
- підтримувати дисципліну та порядок у загальноосвітніх школах міста Калуша;
- забезпечити оповіщення військовозобов’язаних міста Калуша про призов громадян на строкову військову службу та перевезення призовників, мобілізованих, демобілізованих Калуського ОМВК;
- підвищити ефективність використання коштів для покращення матеріальної бази громадських формувань та збройних сил України;
- підвищення безпеки дорожнього руху, посилення рівня дисципліни учасників дорожнього руху, оперативне реагування на дорожньо-транспортні події та небезпечні ситуації;
- профілактика і попередження злочинності, здійснення фіксації та збору доказової бази при скоєнні правопорушень;
- здійснення моніторингу стану об’єктів благоустрою (прибирання, дотримання правил благоустрою тощо).
Соціальнихнаслідків, якими передбачається досягти в результаті виконання Програми поліпшення профілактики злочинності та безпеки життєдіяльності населення.
Виконання заходів Програми приведе до:
- зменшення криміногенної обстановки в місті;
- ефективної взаємодії силових структур і населення щодо подолання негативних протиправних явищ у суспільстві;
- створення системи формування позитивної громадської думки щодо стану правопорядку;
- посилення дисципліни, порядку та взаємодію громадського формування Калуська « Міська варта» з адміністраціями загальноосвітніх шкіл міста;
- налагодження системи своєчасного інформування населення через засоби масової інформації про вирішення завдань щодо зміцнення громадської безпеки і протидії злочинності.
Актуальність розроблення і прийняття Комплексної Програми профілактики злочинності, співробітництва із силовими структурами та громадськими формуваннями на 2020-2022 рокизумовлена необхідністю удосконалення роботи всіх зацікавлених державних і правоохоронних органів щодо профілактики правопорушень, попередження злочинів, активного залучення до співпраці працівників поліції та сил громадськості.
Основна мета програми:
Вирішення завдань щодо зміцнення громадської безпеки і протидії злочинності
Фінансове забезпечення
Фінансування Програми буде здійснюватися у відповідності до чинного законодавства України з місцевого бюджету.
На виконання заходів, передбачених Програмою, необхідно:
Всього по роках |
Обсяги фінансування тис. грн. |
||||
місцевий бюджет |
обласний бюджет |
державний бюджет |
інше фінансування | всього |
|
2020 рік | 3978,5 | 3978,5 | |||
2021 рік | 4762,3 | 4762,3 | |||
2022 рік | 5059,5 | 5059,5 | |||
Всього | 13800,3 | 13800,3 |
Структура оплати праці та кількісний склад
Громадського формування Калуська «Міська варта»
2020 рік
Командир Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад – 5100,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1530,00 грн.
3.Премія 50% 3315,00 грн.
Заступник командира Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад 4845,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1453,50 грн.
3.Премія 40% 2519,40 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 12 штатних одиниць
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 4723,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1416,90 грн.
3.Доплата за роботу в нічний час 905,00 грн.
4.Премія 30% 2113,47 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 14 штатних одиниць (для дотримання порядку в закладах освіти, базар, лікарня)
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 4723,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1416,90 грн.
3.Премія 40% 2455,96 грн.
Структура оплати праці та кількісний склад
Громадського формування Калуська «Міська варта»
2021 рік
Командир Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад – 5500,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1650,00 грн.
3.Премія 50% 3575,00 грн.
Заступник командира Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад 5225,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1567,50 грн.
3.Премія 40% 2717,00 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 12 штатних одиниць
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 5003,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1500,90 грн.
3.Доплата за роботу в нічний час 958,90 грн.
4.Премія 30% 2238,84 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 14 штатних одиниць (для дотримання порядку в закладах освіти, базар, лікарня)
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 5003,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1500,90 грн.
3.Премія 40% 2601,56 грн.
Структура оплати праці та кількісний склад
Громадського формування Калуська «Міська варта»
2022 рік
Командир Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад – 5800,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1740,00 грн.
3.Премія 50% 3770,00 грн.
Заступник командира Калуської “Міської варти” – 1 штатна одиниця
1.Посадовий оклад 5510,00 грн.
2.Доплата за інтенсивність праці 30% 1653,00 грн.
3.Премія 40% 2865,20 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 12 штатних одиниць
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 5290,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1587,00 грн.
3.Доплата за роботу в нічний час 1013,90 грн.
4.Премія 30% 2367,27 грн.
Рядові Калуської “Міської варти” – 14 штатних одиниць (для дотримання порядку в закладах освіти, базар, лікарня)
1.Посадовий оклад (1 мінімальна зарплата) 5290,00 грн.
2.Доплата за особливі умови роботи 30% 1587,00 грн.
3.Премія 40% 2750,80 грн.
Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
Назва замовника: управління з питань надзвичайних ситуацій Калуської міської ради
Назва програми: Комплексна Програма профілактики злочинності, співробітництва із силовими структурами та громадськими формуваннями на 2020-2022 роки
№ з/п |
Найменування заходу програми |
Виконавець |
Термін виконання |
Орієнтовні обсяги фінансування тис. грн. |
Очікувані результати |
|||||
роки | місце- вий бюджет |
облас- ний бюджет |
держав- ний бюджет |
інше фінансу- вання |
Всього |
|||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||
1. | Утримання громадського формування Калуська «Міська варта» | Управління з питань НС міської ради | 2020-2022 | 2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
11075,3 3041,2 3873,9 4160,2 |
11075,3 3041,2 3873,9 4160,2 |
Покращення громадського порядку в місті | |||
в тому числі | ||||||||||
|
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік 2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
10853,3 2959,6 3837,2 4056,5 222,0 81,6 36,7 103,7 |
10853,3 2959,6 3837,2 4056,5 222,0 81,6 36,7 103,7 |
|||||||
2. | Покращення матеріальної бази громадських формувань та збройних сил України | Управління з питань НС міської ради | 2020-2022 | 2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
150,0 50,0 50,0 50,0 |
150,0 50,0 50,0 50,0 |
Покращення забезпеченості громадських формувань | |||
в тому числі | ||||||||||
|
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
150,0 50,0 50,0 50,0 |
150,0 50,0 50,0 50,0 |
|||||||
3. | Покращення матеріально-технічної бази та умов проживання патрульної роти № 3 в/ч 1241 Національної гвардії України | Управління з питань НС міської ради | 2020-2022 | 2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
760,0 242,3 253,4 264,3 |
760,0 242,3 253,4 264,3 |
Покращення громадського порядку в місті | |||
в тому числі | ||||||||||
|
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
150,0 50,0 50,0 50,0 |
150,0 50,0 50,0 50,0 |
|||||||
|
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
610,0 192,3 203,4 214,3 |
610,0 192,3 203,4 214,3 |
|||||||
4. | Покращення матеріально-технічної бази в/ч А2637 ВМС Збройних Сил України м. Очаків | 2020-2022 |
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
150,0 50,0 50,0 50,0 |
150,0 50,0 50,0 50,0 |
Покращення стану побутових та службових приміщень в/ч | ||||
в тому числі | ||||||||||
|
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
150,0 50,0 50,0 50,0 |
150,0 50,0 50,0 50,0 |
|||||||
5. | Покращення матеріально-технічної бази, перевезення призовників на строкову військову службу, мобілізованих, демобілізованих Калуського ОМВК | Управління з питань НС міської ради | 2020-2022 |
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
210,0 70,0 70,0 70,0 |
210,0 70,0 70,0 70,0 |
Покращення стану призову | |||
в тому числі | ||||||||||
|
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
210,0 70,0 70,0 70,0 |
210,0 70,0 70,0 70,0 |
|
||||||
6. | Покращення матеріально-технічного стану Калуського відділу ГУ національної поліції | Управління з питань НС міської ради | 2020-2022 |
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
450,0 150,0 150,0 150,0 |
450,0 150,0 150,0 150,0 |
Покращення громадського порядку в місті | |||
в тому числі | ||||||||||
|
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
450,0 150,0 150,0 150,0 |
450,0 150,0 150,0 150,0 |
|||||||
7. | Покращення матеріально-технічної бази СБУ | Управління з питань НС міської ради | 2020-2022 |
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
195,0 65,0 65,0 65,0 |
195,0 65,0 65,0 65,0 |
Покращення громадського порядку в місті | |||
в тому числі | ||||||||||
|
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
60,0 20,0 20,0 20,0 |
60,0 20,0 20,0 20,0 |
|||||||
|
|
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
135,0 45,0 45,0 45,0 |
135,0 45,0 45,0 45,0 |
||||||
8. | Придбання камер відеоспостереження | Управління з питань НС міської ради | 2020-2022 |
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
60,0 60,0 - - |
60,0 60,0 - - |
Покращення громадського порядку в місті | |||
9. | Підключення та обслуговування камер відеоспостереження | Управління з питань НС міської ради | 2020-2022 |
2020-2022 2020 рік 2021 рік 2022 рік |
750,0 250,0 250,0 250,0 |
750,0 250,0 250,0 250,0 |
Покращення громадського порядку в місті | |||
Всього | 13800,3 | 13800,3 | ||||||||
в тому числі 2020 рік | 3978,5 | 3978,5 | ||||||||
2021 рік | 4762,3 | 4762,3 | ||||||||
2022 рік | 5059,5 | 5059,5 |
Замовник програми: Головатчук Ігор Миколайович ___________________
Керівник програми: Романко Галина Василівна ____________________