ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Любов Федоришин |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 28.01.2020 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 11
Про Порядок надання одноразових грошових допомог на проведення ремонту власних житлових будинків (квартир) осіб, які мають право на таку пільгу
11. РІШЕННЯ
Про Порядок надання
одноразових грошових
допомог на проведення
ремонту власних житлових
будинків (квартир) осіб,
які мають право на таку пільгу.
На виконання Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», керуючись ст.26,34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Програми соціального захисту на відповідні роки та враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок надання одноразових грошових допомог на проведення ремонту власних житлових будинків (квартир) осіб, які мають право на таку пільгу, в новій редакції, згідно з додатком.
2. Рішення міської ради від 22.02.2018 № 1390 «Про Порядок надання одноразових грошових допомог на проведення ремонту власних житлових будинків (квартир) осіб, які мають право на таку пільгу» вважати таким, що втратило чинність.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Руслану Вайду.
Міський голова Ігор Матвійчук
ПОРЯДОК
надання одноразових грошових допомог на проведення капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, які мають право на таку пільгу
1.Загальні положення.
1.1.Порядок надання одноразової грошової допомоги (далі – Порядок) розроблено відповідно до ст.26,34 Закону України «Про місцеве самоврядування», п.8 ст.15 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009р. № 565 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право».
1.2.Порядок визначає умови та механізм використання коштів, передбачених в міському бюджеті згідно Програми соціального захисту на відповідні роки по заходах з надання одноразових грошових допомог на проведення капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, які мають право на таку пільгу (далі – Допомога).
1.3. Відповідно до цього Порядку Допомога надається:
1.3.1. особам з інвалідністю внаслідок війни на проведення капітального ремонту власних житлових будинків і квартир, які належать особі з інвалідністю внаслідок війни на праві приватної чи спільної часткової власності (п.8 ст.13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»);
1.3.2. особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» на проведення капітального ремонту власних житлових будинків, які належать їм на праві приватної чи спільної часткової власності (п.8 ст.15. цього закону);
1.4. Допомога надається особам,зазначеним в п.1.3 цього Порядку, які зареєстровані і постійно проживають у місті Калуші та в населених пунктах, на які поширюються повноваження Калуської міської ради.
2. Подання та розгляд заяв.
2.1. Для отримання Допомоги особи, зазначені в пункті 1.3. Порядку письмово звертається до міського голови та подають наступні документи:
- заяву;
- копію паспорта громадянина України (стр.1,2,11);
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. Фізичні особи, які через свої переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, подають копію паспорта;
- копію посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни для осіб, зазначених в п.п.1.3.1.;
- копію посвідчення члена сім’ї померлого (загиблого) ветерана війни для осіб, зазначених в п.п.1.3.2;
- копію будівельного або технічного паспорта житлового будинку (квартири);
- копію свідоцтва на право власності на житловий будинок (квартиру);
- банківський рахунок заявника;
2.2.Вищезазначені документи направляються до управління житлово-комунального господарства міської ради, яке складає дефектний акт, кошторисний розрахунок на проведення відповідного ремонту та розраховує розмір допомоги, виходячи з розрахунку 21 кв.м загальної площі на одного пільговика із осіб, зазначених в п.1.3. Порядку.
2.3. Документи, зазначені в п.2.1. та 2.2., управління житлово-комунального господарства міської ради подає до управління соціального захисту населення міської ради, яке готує відповідне клопотання до комісії міської ради з питань гуманітарної роботи для прийняття відповідних рекомендацій щодо доцільності надання або відмови у наданні допомоги та її обсягу.
2.4.Протокол засідання гуманітарної комісії та рекомендації направляються до управління соціального захисту населення міської ради, яке на підставі даних документів готує проект розпорядження міського голови про виділення коштів для надання допомоги.
3. Виплата допомоги.
3.1.Виплата допомоги здійснюється управлінням соціального захисту населення міської ради, яке протягом п’яти банківських днів після надходження коштів на рахунок управління на виплату допомоги, готує виплатні документи на підставі відповідного розпорядження міського голови.
3.2.У разі неподання заявником банківського рахунку, допомога виплачується через відділення поштового зв’язку, при цьому в розпорядженні міського голови передбачаються видатки на поштові послуги.
4. Заключні положення.
4.1.Особи, які отримали Допомогу, передбачену цим Порядком, вважаються такими, що використали своє право на проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир відповідно до п.8 ст.13 та п.8 ст.15 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
4.2. Після отримання Допомоги право на проведення безоплатного капітального ремонту чи отримання допомоги на ці цілі особа набуває через 10 років відповідно до п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009р. № 565 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право».
4.3.Особа, яка має право на допомогу та проживає в житловому будинку (квартирі) менше, як 10 років, для підтвердження факту невикористання пільги протягом 10 років подає документ про її невикористання з попереднього місця проживання, який додається до заяви.
Секретар міської ради Роман Боднарчук