ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXXIII

Скликання:

VII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    29
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    7

УКРАЇНА

КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

27.02.2020 2995

Про затвердження Концепції
модернізації Центру надання
адміністративних послуг
виконавчого комітету Калуської
міської ради на 2020 рік
м.Калуш
(сімдесят третя сесія сьомого демократичного скликання)
         Розглянувши проєкт Концепції модернізації Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради на 2020 рік, розроблений на виконання розпорядження міського голови від 27.01.2020 р. №26-р «Про створення робочої групи з модернізації центру надання адміністративних послуг», з метою створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», Декларації про наміри щодо модернізації Центру надання адміністративних послуг у Калуській міській об’єднаній територіальній громаді Івано-Франківської області від 26.12.2019 року, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань соціально – економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики і керуючись статтями 25, 26, 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
  1. Затвердити Концепцію модернізації Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради на 2020 рік (далі – Концепція), що додається.
  2. Робочій групі, утвореній розпорядженням міського голови від 27.01.2020 №26-р «Про створення робочої групи з модернізації центру надання адміністративних послуг» забезпечити реалізацію Концепції.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Руслану Вайду.
Міський голова Ігор Матвійчук
                                                                               Додаток
до рішення міської ради
                                                                               27.02.2020 № 2995
Концепціямодернізації Центру надання адміністративних послугвиконавчого комітету Калуської міської ради на 2020 рік

  1. Загальні положення
         Концепція модернізації Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради на 2020 рік (надалі – Концепція) визначає організаційно-правові питання розвитку і функціонування Центру надання адміністративних послуг Калуської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік (надалі – ЦНАП).
        ЦНАП сьогодні є однією з найкращих організаційних форм надання послуг та взаємодії влади і громади. Завдяки реалізації концепції ЦНАП, його роботу буде організовано за принципом «єдиного офісу» і «відкритого простору», де в межах одного приміщення різні органи влади зможуть зручно та швидко обслуговувати населення.
         Концепція розроблена з метою реалізації вимог:
  1. Законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»;
  2. Постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (зі змінами);
  3. Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» (зі змінами);
  4. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами).
Визначення основних термінів:
Адміністративна послуга – результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону.
Суб’єкт звернення – фізична особа, юридична особа, яка звертається за отриманням адміністративних послуг.
Суб’єкт надання адміністративної послуги (далі – СНАП) – орган виконавчої влади, інший державний орган, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державний реєстратор, суб’єкт державної реєстрації, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги.
Адміністратор – посадова особа органу, що утворив ЦНАП, яка організовує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
Одержувачі адміністративних послуг – юридичні особи, в тому числі іноземні, фізичні особи – підприємці, громадяни, особи без громадянства, іноземні громадяни, які звертаються особисто або через довірених представників за отриманням адміністративної послуги та/або отриманням інформаційно-консультативної підтримки щодо надання адміністративних послуг.
         Інформаційна картка – документ, в якому відображена визначена законом інформація для одержувачів адміністративної послуги щодо порядку її отримання.
         Технологічна картка – документ, в якому відображено алгоритм дій та взаємодії представників ЦНАП і СНАП, при наданні адміністративної послуги.
         Результат послуги – документ або комплект документів, оформлений і сформований відповідно до чинного законодавства, що видається одержувачу після надання адміністративної послуги.
         Строк надання адміністративної послуги – період від отримання ЦНАП вхідного пакету документів від суб’єкта звернення до передачі СНАП вихідного пакету документів (результату послуги) в ЦНАП.
         Електронна база даних – електронна система обліку і контролю, що акумулює всю інформацію про порядок здійснення дій, пов’язаних із наданням адміністративних послуг і рух всіх документів в рамках роботи ЦНАП та клієнтських частин, що є робочими місцями працівників ЦНАП і об’єднанні в єдину внутрішньо організаційну мережу з певними правами доступу для різних користувачів.
         Цільовими групами Концепції є:
  • мешканці Калуської міської об’єднаної територіальної громади;
  • суб’єкти звернень, які є безпосередніми замовниками послуг;
  • адміністратори ЦНАП, посадові особи Калуської міської ради, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади та інших державних органів – суб’єкти надання адміністративних послуг, які є безпосередніми виконавцями, надавачами послуг.

  1. Мета та основні завдання Концепції
         Мета Концепції – наближення адміністративних послуг, створення рівних умов для надання мешканцям Калуської міської об’єднаної територіальної громади, іншим суб’єктам звернень, незалежно від статі, віку та фізичних можливостей, необхідних адміністративних послуг в зручний та доступний способи. Подальша розбудова відкритості та ефективності діяльності Калуської міської ради та її виконавчих органів, окреслення основних напрямків та визначення завдань розвитку ЦНАП в 2020 році.
         Основні завдання Концепції:
створення ефективної системи надання адміністративних послуг шляхом фізичної та інституційної модернізації ЦНАП, створення комфортних умов для обслуговування суб’єктів звернення та належних умов для роботи посадових осіб виконавчих органів Калуської міської ради;
організаційне забезпечення розвитку ЦНАП та розподіл відповідальності;
створення передумов для надання через ЦНАП максимально можливої кількості адміністративних послуг, визначення переліку послуг та формування інформаційних і технологічних карток послуг;
забезпечення доступних та безбар’єрних умов для отримання адміністративних послуг мешканцями Калуської міської об’єднаної територіальної громади, в тому числі, завдяки створенню віддалених робочих місць адміністраторів, впровадження інформаційних технологій;
навчання та мотивація працівників ЦНАП;
забезпечення гендерної рівності та умов для людей з інвалідністю на всіх етапах функціонування ЦНАП.

  1. Сучасний стан надання адміністративних послуг
та проблеми на розв’язання яких спрямована концепція         Сьогодні перед суспільством в цілому та перед кожним органом влади стоїть одна із найбільших проблем – потреба в розвитку довіри громадян до органів місцевого самоврядування та інших органів влади.
         Процес децентралізації, який розпочався в Україні насамперед добровільним створенням об’єднаних територіальних громад та передачею їм повноважень, в т.ч. і з надання адміністративних послуг, створив передумови для поліпшення взаємовідносин влади і громадян. Одним з важливих механізмів в цьому є створення і функціонування ЦНАП, як інтегрованого офісу з надання послуг, в якому громадяни можуть задовольнити більшість своїх потреб щодо отримання адміністративних послуг.
Рішенням Калуської міської ради від 20.06.2013 №2031 «Про внесення змін до структури та чисельності апарату міської ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської» створений ЦНАП. Штатна чисельність працівників ЦНАП становить 22 штатні одиниці. Окрім цього, до роботи ЦНАП залучено 3 працівників за рахунок місцевої програми. Рішенням Калуської міської ради від 25.03.2016 №192 затверджено Положення про ЦНАП та його Регламент. Розпорядженням міського голови від 31.03.2016 року №99-р затверджено Графік роботи ЦНАП. Рішенням Калуської міської ради від 28.02.2019р. №2168 затверджено Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП (154 послуги), який охоплює 9 груп послуг.
Адміністративний центр: м. Калуш.
Площа громади: 147,046 км2.
Населення громади: 74 309 осіб (міське населення – 66 406, сільське населення – 7 903).
До Калуської міської об’єднаної територіальної громади входять місто Калуш (місто обласного значення) та села Мостище, Кропивник, Вістова, Бабин-Зарічний, Студінка, Середній Бабин, Сівка Калуська.
Приміщення діючого ЦНАП знаходиться в окремій будівлі в густонаселеному мікрорайоні міста з доступністю до транспортної інфраструктури. В приміщенні не був облаштований санвузол для відвідувачів та не забезпечувались належні умови для людей з інвалідністю. Враховуючи необхідність поліпшення існуючого приміщення для ЦНАП та інтеграції додаткових послуг у ЦНАП громадою, в особі Калуської міської ради, прийнято рішення про модернізацію приміщення ЦНАП, яке є власністю Громади. Площа ЦНАП – 342,56 м2. Приміщення потребує облаштування ще однієї зони фронт офісу, проведення тепломодернізації та облаштування санвузлів (в т. ч. для людей з інвалідністю). Необхідне облаштування прилеглої території та пандусу відповідно до вимог ДБН. Приміщення потребує проведення капітального ремонту, який планується завершити до 31.05.2020 року.
Приміщення для віддалених робочих місць (надалі – ВРМ) у задовільному стані, розміщені на перших поверхах та є комунальною власністю Громади.
Площа приміщень під ВРМ у:
- с. Мостище – 18,9 м 2;
- с. Кропивник – 13,5 м2;
- с. Вістова – 22,4 м2;
- с. Студінка – 16,1 м2;
- с. Сівка Калуська – 17,9 м2 .
Адреси приміщень:
  1. Основний офіс: 77311, Україна, Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Богдана Хмельницького, 52.
  2. Віддалені робочі місця:
  • 77331, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Мостище, вул. Стуса, 1
  • 77340, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Кропивник, вул. Січових Стрільців, 6
  • 77351, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Вістова, вул. Шевченка, 36
  • 77334, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Студінка, вул. П. Мирного, 10
  • 77342, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Сівка Калуська, вул. Івана Франка, 57.      
         На офіційному веб-сайті Калуської міської ради створено окремий розділ «Центр надання адмінпослуг», в якому розміщується корисна інформація для суб’єктів звернень.
         Консультації громадянам про послуги та інформування про готовність відповіді (результат послуги) надаються під час особистого спілкування адміністратора ЦНАП і замовника послуги, а також у телефонному режимі.
         Одним із пріоритетних напрямків роботи Калуської міської ради є реалізація інфраструктурних проектів, до яких належить проект «Капітальний ремонт приміщення Центру надання адміністративних послуг по вул. Б. Хмельницького, 52 в м. Калуш Івано-Франківської області», яким передбачено утеплення фасадів та підлоги, встановлення додаткової теплої підлоги, а також влаштування пандусу та санвузлів, в тому числі для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
        При цьому планується залучити до роботи в ЦНАП спеціалістів управління соціального захисту населення і територіального підрозділу Пенсійного фонду України для надання якісних послуг соціального характеру та пенсійного забезпечення в комфортних умовах.        
В основному офісі ЦНАП меблі та комп’ютерна техніка частково відсутні та застарілі, також застарілі меблі і комп’ютерна техніка у ВРМ. Громада самостійно облаштовує спеціалізованою технікою два робочі місця для забезпечення населення паспортними послугами.
З метою ефективного використання наявної площі, програма «U-LEAD з Європою» (надалі – Програма) розробила план розміщення робочих місць в основному офісі ЦНАП. Програма також врахувала найбільш ефективне зонування приміщення з необхідністю забезпечити дотримання формату відкритого простору та пристосування приміщення ЦНАП для людей з інвалідністю.
Облаштування приміщення ЦНАП на даний час є не достатнім. Тому, при виконанні Громадою, як учасником фази впровадження «Напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою», що фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією і реалізується на замовлення Шведського агентства міжнародного розвитку (Sida), зобов’язань і вимог визначених цією концепцією та Технічним завданням для модернізації ЦНАП (надалі – технічне завдання), яке є невід’ємною частиною Декларації про наміри щодо модернізації Центру надання адміністративних послуг у Калуській міській об’єднаній територіальній громаді Івано-Франківської області, Програма надасть умеблювання та комп’ютерну техніку, оскільки меблі та комп’ютерна техніка частково відсутні або застарілі, а саме: для основного офісу ЦНАП меблі для 25 робочих місць та комп’ютерну техніку для 23 робочих місць (2 робочі станції для оформлення та видачі паспортів забезпечує Громада), в т. ч. рецепція, місце для самообслуговування відвідувачів та архіву, встановлення та налаштування електронної системи керування чергою (надалі – ЕСКЧ), а також комп’ютерну техніку та меблі для облаштування п’яти віддалених робочих місць у селах Мостище, Кропивник, Вістова, Студінка та Сівка Калуська.
Специфікації на меблі та комп’ютерну техніку, ЕСКЧ з їх технічними характеристиками приведено в технічному завданні.
Одна з основних вимог технічного завдання – реалізація проекту «Капітальний ремонт приміщення Центру надання адміністративних послуг по вул. Б. Хмельницького, 52 в м. Калуш Івано-Франківської області», яким передбачена вартість будівництва у розмірі 1 440 000 грн., включаючи витрати на енергоаудит в розмірі 24 000 грн.
Фінансування робіт на реалізацію проекту передбачено:
- рішенням Калуської міської ради від 20.12.2019 № 2836 «Про міський бюджет на 2020 рік».
        Не запроваджена система електронного документообігу (автоматизованого робочого місця адміністратора).
         У переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП відсутні послуги соціального характеру, пенсійного забезпечення, послуги з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів, видачі та заміни посвідчень водія.
         Не повністю забезпечені умови безбар’єрного доступу, у т. ч. для людей з інвалідністю, не облаштований санвузол.
         Отже, у Калуській міській раді існує реальна потреба вдосконалення діяльності ЦНАП і проведення його модернізації для надання якісних послуг і обслуговування всіх мешканців Калуської міської об’єднаної територіальної громади.

  1. Принципи діяльності та функції ЦНАП
4.1 Принципи діяльності ЦНАП:
принцип орієнтації на одержувачів адміністративних послуг – формування ефективної системи взаємодії адміністраторів ЦНАП із СНАП та одержувачами послуг;
принцип поінформованості одержувачів адміністративних послуг – забезпечення функціонування постійно діючої системи інформаційного забезпечення одержувачів послуг, яка включає різні способи надання інформації (роботу рецепції, функціонування розділу «Центр надання адмінпослуг» на веб-сайті Калуської міської ради та його наповнення необхідним спектром інформації, наявність інформаційних стендів, надсилання смс – повідомлень, забезпечення єдиного номера телефону для звернень тощо);
принцип найменшої дії – максимальне спрощення технології надання адміністративних послуг (забезпечення мінімально можливих втрат трудових, матеріальних, часових ресурсів);
принцип територіальної доступності – формування основного ЦНАП та віддалених робочих місць адміністратора у старостинських округах для надання послуг;
принцип зручності отримання послуги – формування належної інфраструктури приміщень, способів надання послуг та способів оплати за них;
принцип налагодження взаємодії - встановлення зворотного зв'язку із одержувачами адміністративних послуг для отримання інформації і врахування її для постійного поліпшення якості послуг.
         4.2 Основні функції ЦНАП:
організація надання адміністративних послуг через адміністратора ЦНАП;
надання «швидких» послуг адміністраторами ЦНАП;
консультування одержувачів адміністративних послуг щодо прийому вхідних пакетів документів, обробка документів та видача результату послуги;
залучення представників виконавчих органів для вирішення складних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг;
організація прийому громадян.

  1. Заплановані заходи (шляхи вирішення наявних проблем)
         5.1 Планування
         Реалізація Концепції здійснюється на основі Плану заходів модернізації ЦНАП на 2020 рік визначений у додатку до Концепції (додається).
         У процесі виконання план заходів може уточнюватися.
         5.2 Робоча група з питань модернізації ЦНАП
         Для модернізації та забезпечення функціонування ЦНАП розпорядженням міського голови від 27.01.2020 №26-р «Про створення робочої групи з модернізації центру надання адміністративних послуг» створено координуючий дорадчий орган – робочу групу.
        Головним завданням робочої групи є забезпечення виконання плану заходів з модернізації ЦНАП.
         На засіданнях робочої групи розглядається хід його виконання, аналізуються проблеми, що виникли, напрацьовуються рекомендації для прийняття оперативних рішень щодо функціонування ЦНАП та надання відповідних доручень.
         Рішення, прийняті на основі рекомендацій робочої групи, є обов’язковими для виконання працівниками виконавчих органів міської ради. У разі потреби, такі рекомендації можуть бути основою для розпоряджень міського голови.
         5.3 Організаційні питання модернізації ЦНАП
         Для досягнення мети Концепції та вирішення наявних проблем будуть вживатися наступні заходи:
забезпечення ЦНАП належним приміщенням (в тому числі з комфортною зоною обслуговування та очікування з дитячим куточком та місцем для візків, туалетною кімнатою з обладнаним столиком для пеленання, умовами для осіб з інвалідністю), технікою, меблями, програмним забезпеченням;
забезпечення безбар’єрного доступу до приміщення ЦНАП для осіб з інвалідністю та батьків з візочками;
забезпечення ЦНАП достатньою кількістю персоналу, здійснення регулярних заходів з навчання та підвищення його кваліфікації;
організація надання через ЦНАП максимальної кількості адміністративних послуг, які належать до власних та делегованих повноважень ради;
вжиття заходів для організації надання через ЦНАП адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення, пенсійного забезпечення, регіонального сервісного центру МВС, тощо;
розроблення (оновлення) і затвердження суб’єктами надання адміністративних послуг інформаційних та технологічних карток послуг;
впровадження інформаційних технологій при наданні адміністративних послуг;
підтримка належної системи інформування громади про адміністративні послуги та роботу ЦНАП, в тому числі, через функціонування розділу «Центр надання адмінпослуг» на веб-сайті Калуської міської ради та його наповнення необхідним спектром інформації та окремої сторінки у соціальній мережі Facebook;
встановлення POS – терміналів на робочих місцях адміністраторів ЦНАП в основному офісі;
визначення тематики проведення навчання для працівників суб’єктів надання адміністративних послуг;
організація проведення інформаційно – роз’яснювальної кампанії щодо діяльності ЦНАП;
проведення інвентаризації адміністративних послуг на предмет відповідності чинному законодавству;
         В межах виконання зазначених заходів можуть використовуватися механізми:
прийняття узгоджених рішень з органами виконавчої влади для надання адміністративних послуг відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», організація оперативного документообігу з такими органами;
вивчення кращих практик організації надання адміністративних послуг в Україні;
         Заплановані заходи будуть впроваджуватися з урахуванням найкращих стандартів та практик організації надання адміністративних послуг.
         Організаційні заходи будуть здійснюватися ЦНАП, суб’єктами надання адміністративних послуг, виконавчими органами Калуської міської ради з урахуванням пропозицій та рекомендацій робочої групи.

  1. Очікувані результати
         Від реалізації Концепції очікуються наступні результати:
         Для одержувачів адміністративних послуг:
отримання більшого спектру адміністративних послуг в одному місці, в комфортних, доступних та безбар’єрних умовах в належному ЦНАП;
забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг, спрощення процедур, оптимізація переліків документів для отримання адміністративних послуг;
зменшення часу, необхідного для відвідування виконавчих органів, причетних до підготовки та надання документів реєстраційного та погоджувального характеру.
         Для адміністраторів ЦНАП та інших посадових осіб долучених до надання адміністративних послуг:
належні умови роботи, регулярні заходи з підвищення кваліфікації;
покращення стану виконавської дисципліни;
автоматизація роботи ЦНАП, зменшення часу та зусиль для оформлення вхідних/вихідних пакетів документів, взаємодії із СНАП;
впорядкування роботи з документами, прискорення їх пошуку та виключення втрат документів.
         Для Калуської міської ради:
підвищення прозорості та керованості діяльністю виконавчих органів у сфері надання адміністративних послуг;
оперативний моніторинг та контроль за будь-якою діяльністю, пов’язаною з наданням адміністративних послуг;
         Для громади загалом:
прозорі умови надання адміністративних послуг, покращення інвестиційного клімату;
збільшення надходжень до міського бюджету за надання адміністративних послуг.
                                                           Очікувані стандарти:
усі мешканці Калуської міської об’єднаної територіальної громади матимуть доступ до основного офісу ЦНАП або віддаленого робочого місця адміністратора;
надання найважливіших адміністративних послуг за інтегрованим підходом та моделлю життєвих ситуацій («народження», «реєстрація бізнесу», «придбання нерухомості», «земельні питання», «транспорт», «державна допомога», «вихід на пенсію» тощо);
можливість оплати платних адміністративних послуг безпосередньо у приміщенні ЦНАП (у адміністратора ЦНАП з використанням банківського POS-терміналу);
можливість отримати довідкову інформацію щодо адміністративних послуг телефоном, електронною поштою протягом усіх робочих годин ЦНАП.

  1. Фінансове забезпечення Концепції
         Фінансове забезпечення Концепції здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, програми «U-LEAD з Європою» та коштів з інших джерел не заборонених законом.

  1. Термін реалізації Концепції
         Строк реалізації Концепції – 2020 рік.

  1. Координація та контроль за ходом реалізації Концепції
         Координатором реалізації Концепції є заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова робочої групи з питань модернізації ЦНАП.
         Безпосередній контроль (моніторинг) за станом реалізації Концепції покладається на робочу групу з питань модернізації ЦНАП, утвореної розпорядженням міського голови від 27.01.2020 р. №26-р «Про створення робочої групи з модернізації центру надання адміністративних послуг».
Секретар міської ради Роман Боднарчук
Додаток до Концепції
Інституційна модернізація ЦНАП
Завдання Термін Відповідальний
Внести зміни в рішення місцевої ради про створення ЦНАП:
- визначити організаційно – правовий статус ЦНАП як структурний підрозділ виконавчого комітету міської ради
3-й місяць Керуючий справами виконкому, ЦНАП
Внести зміни до структури та чисельності:
- внести зміни до структури (перейменувати центр надання адміністративних послуг в управління «Центр надання адміністративних послуг»);
- збільшити (або перерозподілити з наявних) штатну чисельність працівників ЦНАП та ВРМ;
- привести найменування посад у відповідність до законодавства
3-й місяць Керуючий справами виконкому, ЦНАП
Внести зміни до штатного розпису:
- привести штатний розпис у відповідність зі структурою та чисельністю;
- внести зміни та утворити в межах затвердженої структури та чисельності необхідні посади
3-4-й місяці Керуючий справами виконкому, ЦНАП
Оновити та затвердити Положення про ЦНАП:
- визначити організаційно – правовий статус ЦНАП як структурний підрозділ виконавчого комітету міської ради;
- відобразити галузеві повноваження у Положенні у разі введення до штатного розпису управління «ЦНАП» посад СНАП (державні реєстратори, спеціалісти з реєстрації місця проживання тощо);
- передбачити можливість надання адміністративних послуг через ВРМ
3-4-й місяці ЦНАП
Оновити та затвердити посадові інструкції:
- привести у відповідність до законодавства, рекомендується уникати здвоєння у назвах посад;
- забезпечити безперервність виконання функцій/повноважень, у тому числі з надання адміністративних послуг за тимчасової відсутності основного працівника (взаємозамінність)
4-й місяць ЦНАП
Оновити та затвердити Регламент ЦНАП:
- привести у відповідність до Примірного регламенту
4-5-й місяці ЦНАП, суб’єкти надання адмінпослуг
Оновити та затвердити графік роботи ЦНАП (у зв’язку з визначенням виду структурного підрозділу):
- забезпечити відповідність законодавств у (без перерви на обід, один робочий день до 20:00, не менше п’яти днів на тиждень та семи годин на день)
3-5-й місяці ЦНАП
Підписати/отримати узгоджені рішення, (угоди/меморандуми/листи-погодження) з суб’єктами надання адмінпослуг щодо інтеграції послуг у ЦНАП: УСЗН Калуської міської ради, Мін’юсту, ПФУ та при потребі з терпідрозділами МВС, Держгеокадастру і іншими 4-6-й місяці ЦНАП, УСЗН Калуської міської ради, терпідрозділи МВС, Мін’юсту, ПФУ, Держгеокадастру
Оновити/доповнити та затвердити перелік послуг ЦНАП такими групами послуг:
  1. державна реєстрація актів цивільного стану (рекомендувати Громаді звернутись до Мін’юсту щодо внесення доповнення до переліку адміністративно – територіальних одиниць, в яких здійснюється надання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАП, затвердженого наказом Мін’юсту від 29.08.2018 №2825/5);
  2. Послуги соціального характеру (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо);
  3. пенсійні адміністративні послуги (ПФУ);
  4. видача документів дозвільного характеру.

Привести перелік у відповідність до рекомендацій Програми та розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523, зі змінами
4-7-й місяці ЦНАП, ДРАЦС, УСЗН Калуської міської ради, терпідрозділ ПФУ, терпідрозділи МВС, Держгеокадастру
Забезпечити фактичне надання таких груп послуг у ЦНАП:
  1. державна реєстрація актів цивільного стану;
  2. реєстрація місця проживання;
  3. послуги соціального характеру (призначення державних допомого, житлових субсидій тощо);
  4. вклейка фото в паспорт (25, 45 років);
  5. видача паспорта громадянина України у формі картки, закордонного паспорта;
  6. державна реєстрація речових прав на нерухоме майно;
  7. державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців;
  8. видача відомостей з Державного земельного кадастру;
  9. державна реєстрація земельних ділянок;
  10. пенсійні адміністративні послуги (ПФУ);
  11. «місцеві послуги» (земельні, житлові тощо);
  12. видача документів дозвільного характеру
4-7-й місяці ЦНАП, терпідрозділ ПФУ, КП «Екосервіс», КП «Водотеплосервіс»
Оновити та затвердити інформаційні картки (ІК) адмінпослуг, суб’єктами надання яких є місцева рада, її виконавчі органи та посадові особи:
- оновити та затвердити інформаційні картки для всіх послуг з переліку з урахуванням рекомендацій Програми до їх структури та змісту;
- отримати затверджені інформаційні картки від інших СНАП.
Привести у відповідність до законодавства та з урахуванням рекомендацій Програми:
- вичерпний перелік документів;
- чіткість визначення строків;
- розміри плати та реквізити для оплати за платні адмінпослуги
4-7-й місяці ЦНАП, суб’єкти надання адмінпослуг
Оновити та затвердити технологічні картки (ТК) адмінпослуг, суб’єктами надання яких є місцева рада, її виконавчі органи та посадові особи:
- оновити та затвердити технологічні картки для всіх послуг з переліку з урахуванням рекомендацій Програми;
- отримати затверджені технологічні картки від інших СНАП.
Привести у відповідність до законодавства та з урахуванням рекомендацій Програми:
- наростаючий облік термінів виконання/етапів надання послуг;
- чіткість етапів надання послуг
4-7-й місяці ЦНАП, суб’єкти надання адмінпослуг
Забезпечити доступи до реєстрів відповідним посадовим особам, а саме до:
  • Державного земельного кадастру;
  • Державного реєстру актів цивільного стану громадян
3-7-й місяці ЦНАП
Додаткові кроки до інституційного створення ВРМ
Визначити перелік послуг, що надаються у ВРМ та забезпечити фактичне надання цих груп послуг:
  1. державна реєстрація актів цивільного стану (рекомендувати Громаді звернутись до Мін’юсту щодо внесення доповнення до переліку адміністративно – територіальних одиниць, в яких здійснюється надання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАП,затвердженого наказом Мін’юсту від 29.08.2018 №2825/5);
  2. реєстрація місця проживання;
  3. послуги соціального характеру (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо);
  4. вклейка фото в паспорт (25, 45 років);
  5. «місцеві послуги» (земельні, житлові тощо)
4-6-й місяці ЦНАП, ДРАЦС, УСЗН Калуської міської ради, терпідрозділ ПФУ, терпідрозділи МВС, Держгеокадастру, КП «Екосервіс», КП «Водотеплосервіс»
Визначити графік роботи ВРМ 4-5-й місяці ЦНАП
Фізична модернізація ЦНАП
Завдання Термін Відповідальний
Зареєструвати у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно адміністративні будівлі, які є комунальною власністю Громади, і в яких розміщуються ВРМ у селах Мостище, Кропивник, Вістова, Студінка та Сівка – Калуська до 31.05.2020 Управління комунальної власності міської ради, старости старостинських округів
Провести капітальний ремонт приміщення площею 342,56 м2 визначається договором на виконання ремонтно – будівельних робіт, але не пізніше 31.05.2020 Управління будівництва та розвитку інфраструктури міської ради, ТзОВ «Добробут»
Провести ремонт туалету у т.ч. для осіб з інвалідністю, у т.ч. влаштувати поручні та забезпечити ширину дверного полотна не менше 90 см визначається договором на виконання ремонтно – будівельних робіт, але не пізніше 31.05.2020 Управління будівництва та розвитку інфраструктури міської ради, ТзОВ «Добробут»
Облаштувати пандус відповідно до вимог ДБН визначається договором на виконання ремонтно – будівельних робіт, але не пізніше 31.05.2020 Управління будівництва та розвитку інфраструктури міської ради, ТзОВ «Добробут»
Облаштувати прилеглу територію визначається договором на виконання ремонтно – будівельних робіт, але не пізніше 31.05.2020 Управління будівництва та розвитку інфраструктури міської ради, ТзОВ «Добробут»
Здійснити інші ремонтні роботи в середині приміщення, де розміщується ЦНАП, та не потребує капітального чи загального поточного ремонту визначається договором на виконання ремонтно – будівельних робіт, але не пізніше 31.05.2020 Управління будівництва та розвитку інфраструктури міської ради, ТзОВ «Добробут»
Придбання LED панелі: діагональ екрану: 32 – 40”, розширення: 1920х1080 та роботи з її монтажу, у т. ч. потрібні матеріали до 31.05.2020 Керуючий справами виконкому, ЦНАП