ОПИС ДОКУМЕНТУ
|
Доповідач:
Мар"яна-Божена Постоловська |
|
| Статус: | Новий проект |
|---|---|
| Дата: | 25.03.2020 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 4
Про внесення змін до структури та загальної чисельності апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів Калуської міської ради


- РІШЕННЯ
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих
органів Калуської міської ради
Керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, пунктом 6 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», міська рада
ВИРІШИЛА:
І.Провести зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
1. Утворити відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення виконавчого комітету міської ради з чисельністю дві штатні одиниці.
2. Перейменувати архівний відділ міської ради на управління архівною справою міської ради та збільшити його чисельність на дві штатні одиниці.
3. Збільшити чисельність:
- управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту міської ради на одну штатну одиницю;
- управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради на одну штатну одиницю;
- відділу кадрової роботи і нагород виконавчого комітету міської ради на одну штатну одиницю.
ІІ.Затвердити структуру і загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради в кількості 272штатних одиниці згідно з додатком.
ІІІ. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити зміни у міському бюджеті з урахуванням затвердженої структури та чисельності виконавчих органів міської ради.
- V. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Ігоря Матвійчука.
Міський голова Ігор Матвійчук
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів Калуської міської ради
| Структурний підрозділ, посада | Кількість штатних одиниць |
| Міський голова | 1 |
| Староста | 5 |
| Апарат ради | |
| Секретар міської ради | 1 |
| Відділ організаційно-правової роботи ради | 6 |
| Всього у апараті ради: | 7 |
| Апарат виконавчого комітету | |
| Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 1 |
| Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 3 |
| Керуючий справами виконавчого комітету | 1 |
| Юридичний відділ | 4 |
| Відділ бухгалтерського обліку і звітності | 4 |
| Загальний відділ | 14 |
| Організаційний відділ | 3 |
| Відділ кадрової роботи і нагород | 3 |
| Відділ ведення Державного реєстру виборців | 3 |
| Патронатна служба | 1 |
| Господарський відділ | 10,75 |
| Центр надання адміністративних послуг*** | 22 |
| Відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення | 2 |
| Всього у апараті виконкому: | 71,75 |
| Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи | |
| Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю | 3 |
| Всього: | 3 |
| Виконавчі органи міської ради – юридичні особи | |
| Управління архівною справою | 6 |
| Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту | 6,5 |
| Служба у справах дітей | 7 |
| Управління культури, національностей та релігій**** | 6 |
| Управління освіти | 8 |
| Управління житлово-комунального господарства | 23,5 |
| Управління з питань надзвичайних ситуацій | 15 |
| Управління комунальної власності* | 5 |
| Управління соціального захисту населення | 47 |
| Фінансове управління | 11,5 |
| Управління будівництва та розвитку інфраструктури** | 9 |
| Управління економічного розвитку міста | 18,5 |
| Відділ державного архітектурно-будівельного контролю | 5,25 |
| Управління земельних відносин | 8,5 |
| Управління архітектури та містобудування | 7,5 |
| Всього: | 184,25 |
| Разом у міській раді і виконавчому комітеті: | 272 |
** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 3 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020 рік.
**** Крім зазначених, в управлінні культури, національностей та релігій – 1,5 штатних одиниці за рахунок Програми забезпечення реалізації проекту «КУЛЬТУРА У ВІДДЗЕРКАЛЕННІ – Реставрація Будинку Культури в м. Сеїні (Румунія) та Концертного Залу у м. Калуш (Україна) у Мультикультурні центри» на 2019-2021 роки.
Секретар міської ради Роман Боднарчук

