ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 10


10.  РІШЕННЯ
 
 
Про внесення змін до структури
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих
органів Калуської міської ради
 
Керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, пунктом 6 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
І.Провести зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
1. Утворити відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення виконавчого комітету міської ради з чисельністю дві штатні одиниці.
2. Перейменувати архівний відділ міської ради на управління архівною справою міської ради та збільшити його чисельність на дві штатні одиниці.
3. Збільшити чисельність:
- управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту міської ради на одну штатну одиницю;
- управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради на одну штатну одиницю;
- відділу кадрової роботи і нагород виконавчого комітету міської ради на одну штатну одиницю.
            ІІ.Затвердити структуру і загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради в кількості 272штатних одиниці згідно з додатком.
ІІІ. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити зміни у міському бюджеті з урахуванням затвердженої структури та чисельності виконавчих органів міської ради.
  • V. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Ігоря Матвійчука.
 
 
Міський голова                                                                             Ігор Матвійчук
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
Додаток
до рішення міської ради
від  ____________  р. №  _____        
 
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету та
 виконавчих органів Калуської міської ради
 
                               Структурний підрозділ, посада     Кількість
    штатних    
    одиниць
Міський голова 1
Староста 5
                                                       Апарат ради
Секретар міської ради 1
Відділ організаційно-правової роботи ради 6
Всього у апараті ради: 7
                                            Апарат виконавчого комітету
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 1
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 3
Керуючий справами виконавчого комітету 1
Юридичний відділ 4
Відділ бухгалтерського обліку і звітності 4
Загальний відділ 14
Організаційний відділ 3
Відділ кадрової роботи і нагород 3
Відділ ведення Державного реєстру виборців 3
Патронатна служба 1
Господарський відділ 10,75
Центр надання адміністративних послуг*** 22
Відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення 2
Всього у апараті виконкому: 71,75
                 Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи
Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю 3
Всього: 3
                           Виконавчі органи міської ради – юридичні особи
Управління архівною справою 6
Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту 6,5
Служба у справах дітей 7
Управління культури, національностей та релігій**** 6
Управління освіти 8
Управління житлово-комунального господарства 23,5
Управління з питань надзвичайних ситуацій 15
Управління комунальної власності* 5
Управління соціального захисту населення 47
Фінансове управління 11,5
Управління будівництва та розвитку інфраструктури** 9
Управління економічного розвитку міста 18,5
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю 5,25
Управління земельних відносин 8,5
Управління архітектури та містобудування 7,5
Всього: 184,25
Разом у міській раді і виконавчому комітеті: 272
 
                                                                                                             
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
 
            ** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
 
            *** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 3 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020 рік.
 
            **** Крім зазначених, в управлінні культури, національностей та релігій – 1,5 штатних одиниці за рахунок Програми забезпечення реалізації проекту «КУЛЬТУРА У ВІДДЗЕРКАЛЕННІ – Реставрація Будинку Культури в м. Сеїні (Румунія) та Концертного Залу у м. Калуш (Україна) у Мультикультурні центри» на 2019-2021 роки.
 
 
 
 
Секретар міської ради                                                                 Роман Боднарчук