ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Мар"яна-Божена Постоловська |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 27.05.2020 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 11
Про затвердження нової редакції Положення про відділ кадрової роботи і нагород виконавчого комітету Калуської міської ради
11. РІШЕННЯ
Про затвердження нової редакції
Положення про відділ кадрової роботи і нагород
виконавчого комітету Калуської міської ради
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Положення про відділ кадрової роботи і нагород виконавчого комітету Калуської міської ради у новій редакції.
- Вважати таким, що втратив чинність додаток 4 до рішення Калуської міської ради від 23.05.2008 №627.
- Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Мар’яну-Божену Постоловську.
Міський голова Ігор Матвійчук
Додаток до рішення
Калуської міської ради
від ____________ №_______
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ кадрової роботи і нагород
виконавчого комітету Калуської міської ради
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відділ кадрової роботи і нагород виконавчого комітету Калуської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Калуської міської ради, підзвітний і підконтрольний міській раді, виконавчому комітету та міському голові.
1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядчими актами Івано-Франківської обласної державної адміністрації та обласної ради, рішеннями Калуської міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами, а також цим Положенням.
1.3. Положення про відділ затверджується міською радою.
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
2.1. Реалізація державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування, з питань кадрової роботи у Калуській міській раді, а також нагородження та відзначення державними нагородами мешканців Калуської міської об’єднаної територіальної громади.
2.2. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту, в основу якого покладено принципи демократичного добору і просування по службі посадових осіб за їх діловими якостями та професійною компетентністю.
2.3. Забезпечення безперервного навчання працівників, заохочення їх до службової кар’єри.
2.4. Документальне оформлення вступу на службу в органи місцевого самоврядування, проходження служби та припинення трудових відносин.
2.5. Здійснення координації підрозділів кадрової служби виконавчих органів Калуської міської ради.
3. ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. У взаємодії з підрозділами кадрової служби виконавчих органів Калуської міської ради розробляє річні плани роботи з кадрами, визначає щорічну та перспективну потребу в кадрах, формує замовлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування.
3.2. У взаємодії з підрозділами кадрової служби виконавчих органів Калуської міської ради вивчає особисті, професійні та ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад у виконавчих органах міської ради, контролює добір і розстановку кадрів у виконавчому комітеті та виконавчих органах міської ради.
3.3. Приймає від претендентів на зайняття посади у виконавчих органах міської ради відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації проведення конкурсного відбору осіб на службу в органах місцевого самоврядування.
3.4. Розглядає та вносить міському голові пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах у виконавчих органах міської ради, готує разом з відповідними кадровими підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням.
3.5.Готує проекти розпоряджень міського голови про призначення, стажування, переведення, присвоєння рангів, звільнення посадових осіб місцевого самоврядування міської ради, а також про надання відпусток та службові відрядження працівників виконавчого комітету міської ради.
3.6. Оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам виконавчих органів міської ради, вносить про це записи до трудових книжок та особових справ працівників виконавчого комітету міської ради.
3.7. Готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад керівників комунальних підприємств і установ, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади.
3.8. Контролює стан роботи щодо своєчасного укладання та продовження термінів дії контрактів з керівниками комунальних підприємств.
3.9. Здійснює роботу з обліку, зберігання та заповнення трудових книжок і особових справ посадових осіб аппарату ради та виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради, керівників комунальних закладів і підприємств.
3.10.Проводить роботу з формування кадрового резерву в апараті міської ради. Аналізує та узагальнює практику формування кадрового резерву в усіх виконавчих органах міської ради, вносить пропозиції щодо її вдосконалення.
3.11.Веде встановлену звітно-облікову документацію.
3.12.Забезпечує проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком.
3.13. Забезпечує проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади».
3.14.Здійснює обробку персональних даних з метою реалізації трудових відносин, відносин у сфері управління персоналом та інших завдань, покладених на відділ, забезпечує захист персональних даних, що обробляються відділом.
3.15. Обчислює загальний трудовий стаж, страховий стаж, стаж державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості посадовим особам виконавчого комітету міської ради, керівникам виконавчих органів міської ради.
3.16. Надає практичну і методичну допомогу підрозділам кадрової служби виконавчих органів міської ради з питань організації роботи з кадрами.
3.17. Забезпечує облік та зберігання особових справ звільнених працівників апарату виконавчого комітету міської ради, керівників виконавчих органів та комунальних підприємств.
3.18. Оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи, здійснює облік листків тимчасової непрацездатності, засвідчує копії документів, якщо діючими нормативними актами не передбачений інший порядок засвідчення.
3.19. У межах своєї компетенції бере участь у розробці структури і штатного розпису виконавчих органів міської ради, надає методичну допомогу іншим підрозділам з питань розробки посадових інструкцій.
3.20. Здійснює ведення табелю обліку робочого часу працівників виконавчого комітету міської ради.
3.21. У межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи про застосування заходів дисциплінарного впливу.
3.22. Готує матеріали щодо нагородження осіб державними нагородами України, присвоєння почесних звань, нагородження відзнаками Калуського міського голови. Веде облік нагороджених осіб.
3.23. Розглядає листи, пропозиції, та скарги громадян з питань кадрової роботи та інших питань, віднесених до компетенції відділу.
3.24. Періодично узагальнює практику роботи з кадрами та вносить пропозиції міському голові щодо її вдосконалення.
3.25. Проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства України про працю та службу в органах місцевого самоврядування.
4. КЕРІВНИЦТВО ТА СТРУКТУРА ВІДДІЛУ
4.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою у встановленому законодавством порядку. Начальник відділу в своїй діяльності підзвітний та підконтрольний міській раді, міському голові безпосередньо або за його розпорядженням керуючому справами виконавчого комітету міської ради.
4.2. Компетенція начальника відділу.
Начальник відділу:
4.2.1. Організовує роботу відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, здійснення функцій та реалізацію прав, аналізує результати роботи відділу, вживає заходи щодо підвищення її ефективності, встановлює ступінь відповідальності працівників відділу за доручені ділянки роботи.
4.2.2. Визначає функціональні обов’язки працівників відділу, розробляє їх посадові інструкції, контролює виконання працівниками обов’язків та реалізацію їх прав.
4.2.3. Займається розробленням проектів нормативно-правових актівз питань, що належать до компетенції відділу, проводить експертизу проектів таких актів.
4.2.4. В межах своїх повноважень представляє відділ у відносинах з державними і громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, громадянами.
4.3. Начальник відділу має право:
4.3.1. З метою забезпечення ефективної реалізації повноважень відділу у разі потреби здійснювати частковий перерозподіл посадових обов’язків працівників відділу.
4.3.2. Надавати в установленому порядку міському голові пропозиції щодо заохочення чи притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників відділу.
4.4. У період відсутності начальника відділу його обов’язки виконує головний спеціаліст відділу.
5. ПРАВА ТА ВЗАЄМОДІЯ ВІДДІЛУ
5.1. Відділ має право:
5.1.1. Перевіряти і контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування у Калуській міській раді.
5.1.2. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб, що працюють у виконавчих органах міської ради документи, необхідні для виконання покладених на відділ функцій.
5.1.3. Брати участь у нарадах та інших заходах з питань кадрової роботи, що проводяться у виконавчих органах міської ради, скликати наради з питань, які віднесено до компетенції відділу.
5.1.4. Вносити пропозиції міському голові з питань вдосконалення кадрової роботи, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.
5.1.5. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб органів місцевого самоврядування документи, інформаційні матеріали та пояснення, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
5.1.6. Залучати спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за згодою) до розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.2. Під час реалізації повноважень, відділ взаємодіє з:
- виконавчими органами міської ради та їх структурними підрозділами;
- постійними комісіями міської ради і депутатами міської ради;
- комунальними підприємствами, установами та організаціями;
- відповідними підрозділами місцевих органів державної виконавчої влади, інших органів місцевого самоврядування;
- об’єднаннями громадян, громадянами.
5.3. Відділ має свою печатку.
6. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
6.1. Покладання на відділ обов’язків, не передбачених цим Положенням і таких, що не відносяться до питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування, не допускається.
6.2. Виконавчий комітет міської ради створює умови для нормальної роботи працівників відділу, забезпечує їх приміщенням, телефонним зв'язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, законодавчими та довідковими матеріалами з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування.
6.3. Ліквідація чи реорганізація відділу здійснюється відповідно до чинного законодавства України та рішення міської ради.
6.4. Це Положення набирає чинності з моменту його затвердження.