ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | LXVIII |
Скликання: | VII |
Вид: | В цілому |
Номер рішення: | 2794 |
Проголосовано: | 20.12.2019 11:55:18 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
26
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
5
- Відсутні
6
ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 2794
Про Програму підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020-2022 роки
УКРАЇНА
КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
_20.12.2019 № 2794
|
Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та у відповідності із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України № 523-р від 16.05.2014 р. «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020-2022 роки (додається).
- Визнати головним виконавцем Програми Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради.
- Головним розпорядником коштів визначити виконавчий комітет Калуської міської ради.
- Центр надання адміністративних послуг один раз на рік звітує на сесії міської ради про хід виконання Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020-2022 роки.
5. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) при формуванні річного бюджету передбачити кошти для виконання даної Програми.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Руслану Вайду.
Міський голова Ігор Матвійчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
20.12.2019 № 2794
Секретар міської ради
Роман Боднарчук
ПРОГРАМА
ПІДТРИМКИ ФУНКЦІЙ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ
ТА МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЦНАП
НА 2020-2022 роки
Замовник Програми Начальник центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради |
______________ | Надія Марій |
Керівник Програми Заступник міського голови |
______________ | Руслана Вайда |
ПАСПОРТ
ПРОГРАМА ПІДТРИМКИ ФУНКЦІЙ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ ТА МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЦНАП НА 2020 - 2022 роки
1. | Ініціатор розроблення програми | Виконавчий комітет Калуської міської ради |
2. | Розробник програми | Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради |
3. | Співрозробники програми | Виконавчий комітет Калуської міської ради |
4. | Відповідальний виконавець програми | Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради |
5. | Учасники програми | Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради |
6. | Термін реалізації програми | 2020-2022 роки |
6.1 | Етапи фінансування програми | - |
7. | Обсяги фінансування програми | 2673,2 тис. грн. |
Роки | Обсяги фінансування, тис.грн | |||
Всього | в т.ч. за джерелами фінансування | |||
обласний бюджет | міський бюджет | інші джерела | ||
Всього 2020-2022 роки, в т. ч: |
2673,2 | - | 2673,2 | - |
2020 | 841,7 | - | 841,7 | - |
2021 | 891,0 | - | 891,0 | - |
2022 | 940,5 | - | 940,5 |
8. Очікувані результати виконання програми:
- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг.
9. Термін проведення звітності: щоквартально.
Замовник Програми Начальник центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради |
______________ | Надія Марій |
Керівник Програми Заступник міського голови |
______________ | Руслана Вайда |
ПРОГРАМА
ПІДТРИМКИ ФУНКЦІЙ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ ТА МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ В ЦНАП НА 2020-2022 РОКИ
- Проблема на розв’язання якої спрямована програма
Програма підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП (далі Програма) спрямована на забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради. Програма розроблена на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та у відповідності із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Розпорядження Кабінету Міністрів України №523-р від 16.05.2014 р. «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»
Програма підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП (далі Програма) розроблена із врахуванням вимог вказаних нормативних актів та спрямована на втілення у практику нових підходів у взаємовідносинах органів виконавчої влади та громадян за принципом «єдиного вікна», що дасть можливість громадянам отримувати в одному приміщенні послуги різних адміністративних органів.
Програма встановлює єдині засади організації роботи структурних підрозділів виконавчого комітету Калуської міської ради та органів виконавчої влади міста з надання якісних адміністративних послуг замовникам (фізичним та юридичним особам) через ЦНАП шляхом його співпраці із суб’єктами надання адміністративних послуг.
2. Мета програми
Основними завданнями Програми є:
- впровадження ефективної системи надання адміністративних послуг населенню шляхом удосконалення роботи Центру надання адміністративних послуг ( ЦНАП );
- збільшення кількості та якості надання адміністративних послуг.
- задоволення потреб одержувачів адміністративних послуг.
3. Обґрунтування необхідності прийняття Програми
Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів влади та органів місцевого самоврядування. Саме Закон України «Про адміністративні послуги» несе нову ідеологію – ідеологію служіння громадянам з боку держави.
Складовою частиною нових реформ є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг.
Існуюча в місті організація надання адміністративних послуг характеризується в даний час багатьма недоліками і проблемами об’єктивного і суб’єктивного характеру, що створюють незручності для громадян міста:
- органи виконавчої влади міста розміщені в різних приміщеннях;
- наявність різноманітних баз даних органів виконавчої влади та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;
- недостатній організаційний та технічний рівень комунікації між суб’єктами надання адміністративних послуг.
Для розв’язання даної проблеми необхідно в одному приміщенні розмістити адміністраторів ЦНАП, а також розмістити реєстраторів та представників інших органів виконавчої влади, які будуть безпосередньо надавати послуги в ЦНАП, створити необхідні умови праці, а також зручні умови населенню по замовленню адміністративних послуг та отримання їх результатів.
Для реалізації цієї програми необхідно виділити з місцевого бюджету 2673,2 тис. грн.
Строк реалізації цієї програми 2020 – 2022 роки.
4.Основні функції Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП):
- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, прийом вхідних пакетів документів, їх обробка та видача результату послуги;
- забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернень у строки, встановлені законом;
- організація передачі документів із ЦНАП до виконавчих органів, що беруть участь в наданні відповідних адміністративних послуг, а також передачі вихідних документів до ЦНАП;
- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
залучення представників органів виконавчої влади для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг.
5. Очікувані результати
Функціонування в місті Центру надання адміністративних послуг та віддалених робочих місць адміністраторів в кінцевому результаті дає:
- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
- виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
- раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
- можливість доступу до Переліку адміністративних послуг, розміщеного на офіційному сайті Калуської міської ради;
- отримання максимуму адміністративних послуг в одному приміщенні;
- зручний для споживачів адміністративних послуг режим роботи ЦНАП у відповідності до чинного законодавства.
6. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми здійснюватиметься в межах кошторисних призначень з місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.
Розпорядником коштів на фінансування заходів Програми є виконавчий комітет Калуської міської ради.
Обсяг коштів, що планується використати з міського бюджету, становить 2673,2 тис. грн..
Додаток
Перелік
заходів, обсяги та джерела фінансування Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020-2022 роки
Назва замовника : Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради
№з/п | Найменування заходу | Виконавець | Термін виконання | Орієнтовані обсяги фінансування, тис.грн. | Очіку вані резу ль тати |
||||||||||
роки | всього | в т.ч. за джерелами фінансування | |||||||||||||
міський бюджет | обласний бюджет | інші джерела | |||||||||||||
Всього 2020-2022 роки | 2673,2 | 2673,2 | |||||||||||||
Всього 2020-2022 роки, в т.ч: | 480,0 | 480,0 | |||||||||||||
1. | Покращення матеріально -технічного забезпечення | Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради | 2020 | 2020 | 150,0 | 150,0 | - | - | Покращення умов праці | ||||||
2021 | 2021 | 160,0 | 160,0 | - | - | ||||||||||
2022 | 2022 | 170,0 | 170,0 | - | - | ||||||||||
Всього 2020-2022 роки, в т.ч: | 810,0 | 810,0 | |||||||||||||
2. | Інформаційно-техніч не забезпечення | Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради | 2020 | 2020 | 255,0 | 255,0 | - | - | Покращення обслуговування громадян | ||||||
2021 | 2021 | 270,0 | 270,0 | ||||||||||||
2022 | 2022 | 285,0 | 285,0 | ||||||||||||
Всього 2020-2022 роки, в т.ч: | 1383,2 | 1383,2 | |||||||||||||
3. | Заробітна плата 1.Посадовий оклад (1 мінімальна заробітна плата 2. Допла та за особливі умови роботи – 50% 3. Премія – до 40% |
Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради | 2020 | 2020 | 436,7 | 436,7 | - | - | |||||||
2021 | 2021 | 461,0 | 461,0 | - | - | ||||||||||
2022 | 2022 | 485,5 | 485,5 | - | - | ||||||||||
Всього 2020-2022 роки, в т.ч: | 2020 | 841,7 | 841,7 | ||||||||||||
2021 | 891,0 | 891,0 | |||||||||||||
2022 | 940,5 | 940,5 | |||||||||||||
Замовник Програми Начальник центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради |
______________ | Надія Марій | |||||||||||||
Керівник Програми Заступник міського голови |
______________ | Руслана Вайда |