ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 48
Текст:
Про внесення змін до структури
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих
органів Калуської міської ради
Керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, пунктом 6 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», міська рада
ВИРІШИЛА:
І. Провести зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
1. У зв’язку зі створенням управління земельних відносин міської ради:
1.1. вилучити земельний відділ із розділу «Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи»;
1.2. доповнити розділ «Виконавчі органи міської ради – юридичні особи» управлінням земельних відносин;
1.3. ввести одну штатну одиницю головного бухгалтера управління земельних відносин;
1.4. ввести 0,5 штатної одиниці прибиральника службових приміщень управління земельних відносин.
2. У зв’язку зі створенням управління архітектури та містобудування міської ради:
2.1. вилучити відділ архітектури та містобудівного кадастру із розділу «Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи»;
2.2. доповнити розділ «Виконавчі органи міської ради – юридичні особи» управлінням архітектури та містобудування;
2.3. ввести одну штатну одиницю головного бухгалтера управління архітектури та містобудування;
2.4. ввести 0,5 штатної одиниці прибиральника службових приміщень управління архітектури та містобудування.
3. Збільшити чисельність загального відділу виконавчого комітету міської ради на 5 штатних одиниць діловодів.
4. Збільшити чисельність господарського відділу виконавчого комітету міської ради на 2,25 штатних одиниці прибиральника службових приміщень.
5. Збільшити чисельність відділу державного архітектурно-будівельного контролю на 0,25 штатної одиниці прибиральника службових приміщень.
ІІ. Затвердити структуру і загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради в кількості 265 штатних одиниць.
ІІІ. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити зміни у міському бюджеті з урахуванням затвердженої структури та чисельності виконавчих органів міської ради.
- V. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Ігоря Матвійчука.
Міський голова Ігор Матвійчук
| | Додаток до рішення міської ради від ____________ р. № _____ |
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету та
виконавчих органів Калуської міської ради
| Структурний підрозділ, посада | Кількість штатних одиниць |
| Міський голова | 1 |
| Староста | 5 |
| Апарат ради | |
| Секретар міської ради | 1 |
| Відділ організаційно-правової роботи ради | 6 |
| Всього у апараті ради: | 7 |
| Апарат виконавчого комітету | |
| Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 1 |
| Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 3 |
| Керуючий справами виконавчого комітету | 1 |
| Юридичний відділ | 4 |
| Відділ бухгалтерського обліку і звітності | 4 |
| Загальний відділ | 14 |
| Організаційний відділ | 3 |
| Відділ кадрової роботи і нагород | 2 |
| Відділ ведення Державного реєстру виборців | 3 |
| Патронатна служба | 1 |
| Господарський відділ | 10,75 |
| Центр надання адміністративних послуг*** | 22 |
| Всього у апараті виконкому: | 68,75 |
| Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи | |
| Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю | 3 |
| Всього: | 3 |
| Виконавчі органи міської ради – юридичні особи | |
| Архівний відділ | 4 |
| Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту | 5,5 |
| Служба у справах дітей | 7 |
| Управління культури, національностей та релігій**** | 6 |
| Управління освіти | 8 |
| Управління житлово-комунального господарства | 23,5 |
| Управління з питань надзвичайних ситуацій | 14 |
| Управління комунальної власності* | 5 |
| Управління соціального захисту населення | 47 |
| Фінансове управління | 11,5 |
| Управління будівництва та розвитку інфраструктури** | 9 |
| Управління економічного розвитку міста | 18,5 |
| Відділ державного архітектурно-будівельного контролю | 5,25 |
| Управління земельних відносин | 8,5 |
| Управління архітектури та містобудування | 7,5 |
| Всього: | 180,25 |
| Разом у міській раді і виконавчому комітеті: | 265 |
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 3 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2019 рік.
**** Крім зазначених, в управлінні культури, національностей та релігій – 1,5 штатних одиниці за рахунок Програми забезпечення реалізації проекту «КУЛЬТУРА У ВІДДЗЕРКАЛЕННІ – Реставрація Будинку Культури в м. Сеїні (Румунія) та Концертного Залу у м. Калуш (Україна) у Мультикультурні центри» на 2019-2021 роки.
Секретар міської ради Роман Боднарчук

