ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 11


11.   РІШЕННЯ

 
Про внесення змін до структури
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих
органів Калуської міської ради
 
Керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, пунктом 6 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
І.Провести зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
1. Утворити відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення виконавчого комітету міської ради з чисельністю дві штатні одиниці.
2. Перейменувати архівний відділ міської ради на управління архівною справою міської ради та збільшити його чисельність на дві штатні одиниці.
3. Збільшити чисельність:
- управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту міської ради на одну штатну одиницю;
- управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради на одну штатну одиницю;
- відділу кадрової роботи і нагород виконавчого комітету міської ради на одну штатну одиницю.
            ІІ.Затвердити структуру і загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради в кількості 272штатних одиниці згідно з додатком.
ІІІ. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити зміни у міському бюджеті з урахуванням затвердженої структури та чисельності виконавчих органів міської ради.

  • V. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Ігоря Матвійчука.

 
 
Міський голова                                                                             Ігор Матвійчук
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
Додаток
до рішення міської ради
від  ____________  р. №  _____        
 

СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету та
 виконавчих органів Калуської міської ради
 

                               Структурний підрозділ, посада

    Кількість
    штатних    
    одиниць

Міський голова

1

Староста

5

                                                       Апарат ради

Секретар міської ради

1

Відділ організаційно-правової роботи ради

6

Всього у апараті ради:

7

                                            Апарат виконавчого комітету

Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради

1

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради

3

Керуючий справами виконавчого комітету

1

Юридичний відділ

4

Відділ бухгалтерського обліку і звітності

4

Загальний відділ

14

Організаційний відділ

3

Відділ кадрової роботи і нагород

3

Відділ ведення Державного реєстру виборців

3

Патронатна служба

1

Господарський відділ

10,75

Центр надання адміністративних послуг***

22

Відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення

2

Всього у апараті виконкому:

71,75

                 Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи

Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю

3

Всього:

3

                           Виконавчі органи міської ради – юридичні особи

Управління архівною справою

6

Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту

6,5

Служба у справах дітей

7

Управління культури, національностей та релігій****

6

Управління освіти

8

Управління житлово-комунального господарства

23,5

Управління з питань надзвичайних ситуацій

15

Управління комунальної власності*

5

Управління соціального захисту населення

47

Фінансове управління

11,5

Управління будівництва та розвитку інфраструктури**

9

Управління економічного розвитку міста

18,5

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю

5,25

Управління земельних відносин

8,5

Управління архітектури та містобудування

7,5

Всього:

184,25

Разом у міській раді і виконавчому комітеті:

272

 
                                                                                                             
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
 
            ** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
 
            *** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 3 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020 рік.
 
            **** Крім зазначених, в управлінні культури, національностей та релігій – 1,5 штатних одиниці за рахунок Програми забезпечення реалізації проекту «КУЛЬТУРА У ВІДДЗЕРКАЛЕННІ – Реставрація Будинку Культури в м. Сеїні (Румунія) та Концертного Залу у м. Калуш (Україна) у Мультикультурні центри» на 2019-2021 роки.
 
 
 
Секретар міської ради                                                                 Роман Боднарчук