ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Не прийнято

УКРАЇНА

КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

30.07.2020 3332

Про організацію роботи Центру
надання адміністративних
послуг виконавчого комітету
Калуської міської ради.
м.Калуш
(вісімдесят перша сесія сьомого демократичного скликання)

З метою підвищення ефективності роботи в сфері надання адміністративних послуг, керуючись Законом України «Про адміністративні послуги», статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Постанови КМУ «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (із змінами), розпорядження КМУ «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (із змінами), міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Визначити, що Центр надання адміністративних послуг є структурним підрозділом виконавчого комітету Калуської міської ради – управління «Центр надання адміністративних послуг».
    2. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради в новій редакції (додається).
    3. Затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються черезЦентр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради та віддалених робочих місць адміністраторів (додається).
    4. Затвердити графік роботи Центру надання адміністративних послугвиконавчого комітету Калуської міської ради та віддалених робочих місць адміністраторів (додається).
    5. Управлінням, відділам, службам виконавчого комітету Калуської міської ради, які є суб'єктами надання адміністративних послуг, привести у відповідність інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг.
    6. Вважати такими, що втратили чинність: рішення Калуської міської ради від 25.03.2016р. №192 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради», рішення Калуської міської ради від 28.02.2019 №2168 « Про внесення змін до рішення міської ради від 25.03.2016 №192 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради».
    7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Руслану Вайду.
    Міський головаІгор Матвійчук
    ЗАТВЕРДЖЕНО
    рішенням міської ради
    30.07.2020 № 3332
    Секретар міської ради
    Роман Боднарчук

    ПОЛОЖЕННЯ
    ПРО ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
    ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

    2020р.
    Загальні положення
    Центр надання адміністративних послуг(надалі - ЦНАП) є структурним підрозділом(управлінням) виконавчого комітету Калуської міської ради, створений відповідно до Законів України«Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» для виконання власних (самоврядних) повноважень та делегованих державою повноважень з організаційного забезпечення надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через ЦНАП та з метою підвищення ефективності роботи в сфері надання адміністративних послуг.
    Повна назва: Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради.
    Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації ЦНАПприймаєтьсяКалуською міською радою(надалі – міська рада).
    Це Положення встановлює єдині організаційні засади та принципи роботи працівників виконавчих органів міської ради та представників місцевих і регіональних органів державної виконавчої влади, державних та комунальних підприємств з питань організації надання адміністративних та інших публічних послуг та порядок взаємодії учасників ЦНАП з метою налагодження якісної співпраці у вирішенні звернень фізичних та юридичних осіб щодо реалізації ними їх прав, законних інтересів та визначеного законодавством обсягу обов'язків.
    ЦНАПпідконтрольний і підзвітний міській раді, підпорядкований міському голові та виконавчому комітету міської ради,з організаційної діяльності – заступнику міського голови згідно з розподілом обов’язків.
    У своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про Державний земельний кадастр», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради і їївиконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.
    Працівники ЦНАП призначаються на посади та звільняються з посад міським головою, відповідно до вимог чинного законодавства України.
    АДРЕСИ ПРИМІЩЕНЬ:
    ОСНОВНИЙ ОФІС:
    77311, Україна, Івано-Франківська обл., м.Калуш, вул. Богдана Хмельницького,52.
    ВІДДАЛЕНІ РОБОЧІ МІСЦЯ АДМІНІСТРАТОРІВ:
    77331, Україна, Івано-Франківська обл., Калуський р-н,с. Мостище, вул. Стуса, 1
    77340, Україна,Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Кропивник, вул. Січових Стрільців, 6
    77351, Україна,Івано-Франківська обл., Калуський р-н,с. Вістова, вул. Шевченка,36
    77334, Україна,Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Студінка, вул. Панаса Мирного,10
    77342, Україна,Івано-Франківська обл., Калуський р-н,с.Сівка Калуська, вул. Івана-Франка,57
    Основні завдання ЦНАП:
    1. організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
    2. спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
    3. забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
    4. вжиття заходів щодо запровадження надання адміністративних послуг в електронній формі;
    5. використання сучасних інформаційних технологій при наданні адміністративних послуг;
    6. здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
    7. здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
    8. формування та ведення Бази обліку реєстрації у територіальній громаді;
    9. надання відомостей з Державного земельного кадастру суб’єктам звернень відповідно до чинного законодавства;
    10. оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України;
    11. реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи;
    12. державна реєстрація народження, комплексна послуга «Є-Малятко»;
    13. організація надання послуг соціального характеру;
    14. організація надання інших адміністративних послуг відповідно до чинного законодавства та визначеного переліку.
       Покладання на ЦНАП обов'язків, не передбачених цим Положенням і таких, що не стосуються компетенції ЦНАП, не допускається.
      Організація роботи ЦНАП
      У ЦНАП забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
      Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначається Калуською міською радоюта включає адміністративні послуги, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
      У ЦНАПможе здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, непов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-,газо-,електропостачання тощо).
      У приміщенні ЦНАП можуть надаватися супутні послуги(банківські, виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів тощо) суб’єктами господарювання, відбір яких здійснюється на конкурсній основі (критерії відбору – мінімізація матеріальних витрат і витрат часу суб’єкта звернення).
      Не можуть бути віднесені до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
      ЦНАП облаштований інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
      За рішенням міської ради можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).
      В ЦНАП на основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг можуть надаватися адміністративні послуги безпосередньо суб’єктами надання адміністративних послуг.
      ЦНАП під час покладених на нього завдань взаємодіє з структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради, місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, підприємствами, установами організаціями, які забезпечують надання адміністративних послуг відповідно до переліку, затвердженого рішенням міської ради та переліку послуг, затверджених Кабінетом Міністрів України.
      Органи виконавчої влади, державні підприємства, установи, організації, які надають адміністративні  послуги на території міста,залучаються до роботи відповідно до закону.
      З метою забезпечення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у межах територіальної громади за рішенням міської ради створені віддалені місця для роботи адміністраторів ЦНАП, у яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, затвердженого рішенням міської ради.
      Час прийому суб’єктів звернень є загальним для всіх адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП та становить не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід. ЦНАП не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.
      Графік роботи ЦНАП (час прийому суб’єктів звернень) затверджується рішенням міської ради.Графік роботи працівників ЦНАП затверджується начальником ЦНАП щомісячно.
      Штатний розпис ЦНАП затверджується розпорядженням міського голови.
      Посадові обов’язки, повноваження та відповідальністьпрацівників ЦНАП визначаються посадовими інструкціями,які затверджуються заступником міського голови відповідно до розподілу обов’язків. Посадова інструкція начальника ЦНАП затверджується міським головою.
      Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в ЦНАП звертається до адміністратора, державного реєстратора, які організовують надання/надають адміністративні послуги.
      Адміністратор ЦНАП
                Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
                 Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування ЦНАП.
      Основними завданнями адміністратора є:
                 1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
      2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
      3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
      4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
      5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
      6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;
      7) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
      8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
      Адміністратор має право:
      1. безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
      2. погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта зверненняз дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
      3. інформувати начальника ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
      4. посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5) порушувати клопотання перед начальником ЦНАП щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи ЦНАП.

Керівництво ЦНАП

ЦНАП очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою, відповідно до вимог чинного законодавства України. Начальник має одного заступника, який також здійснює функції адміністратора.

Начальник ЦНАП відповідно до завдань, покладених на ЦНАП:

- здійснює керівництво роботою ЦНАП;

- несе персональну відповідальність за організацію діяльності ЦНАП;

  • організовує діяльність ЦНАП у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботиЦНАП;
  • координує діяльність адміністраторів, держаних реєстраторів, інших працівників ЦНАП, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
  • організовує інформаційне забезпечення роботи ЦНАП, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
  • сприяє створенню належних умов праціу ЦНАП, вносить пропозиції керівництву щодо матеріально - технічного забезпечення ЦНАП;
  • розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність працівниківЦНАП;
  • здійснює функції адміністратора;
    - видає в межах своєїкомпетенціїнакази, контролюєїхвиконання;
    - розробляєпроекти нормативно-правовихактів з питань, щовідносяться до компетенції ЦНАП;
    - інформуєтериторіальну громаду містап ро виконаннярішеньміської ради, їївиконавчого комітету, розпоряджень міського голови та про інші питання відповідно до компетенції;
    - вносить пропозиції до міської ради щодо планування та передбачення коштів у міському бюджеті на виконання повноважень ЦНАП, виконання міських та загальнодержавних програм в частині, що відноситься до повноважень ЦНАП;
    - в межах наданих повноважень представляє ЦНАП у відносинах із іншими виконавчими органами міської ради, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями;
    - у встановленому порядку вносить пропозиції про призначення, переміщення та звільнення працівників ЦНАП, їх заохочення;
    - проводить особистийприйомгромадян з питань, що належать до повноваженьЦНАП;
    - бере участь у засіданнях виконавчого комітету, сесіях міської ради, нарадах, семінарах;- погоджує документи (рішення), отримує їх висновки з метою надання адміністративної послуги;
    - виконуєіншіповноваження, покладені на ньоговідповідно до діючогозаконодавства.
    У випадкувідсутності начальника ЦНАП йогоповноваження покладаються на заступника начальника ЦНАП або одного із адміністраторів.
     Сектор державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ЦНАП
    Сектор державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців ЦНАП є суб’єктом державної реєстрації, який утворюється та ліквідовується розпорядженням міського голови.
    Секторочолює завідувач, який також здійснює функції державного реєстратора та може виконувати функції адміністратора.
    Державні реєстратори, які працюють у секторі,мають печатки відповідного взірця.Зразок та опис печатки державного реєстратора встановлює Міністерство юстиції України.
    Основними завданнями секторує:
  • Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців в межах повноважень і способом, передбаченими законодавством України, нормативно-правовими актами та цим Положенням.
  • Прийом документів, поданих для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  • Здійснення державної реєстраціїюридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства.
    -Ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, надання відомостей з нього відповідно до законодавства.
    - Формування та ведення реєстраційних справ у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
    - Аналіз та опрацювання інформації з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
    - Здійсненняіншихпокладених на секторповноваженьзгідно з чиннимзаконодавством.
    Сектор має право:
  • Вноситиначальнику ЦНАПпропозиції щодо підвищення кваліфікації працівників сектору.
  • Вносити начальнику ЦНАП пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи сектору.
  • Подавати пропозиції щодо відзначення та заохочення працівників сектору.
    Сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно ЦНАП
    Сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно ЦНАП є суб’єктом державної реєстрації прав, який утворюється та ліквідовується розпорядженням міського голови.
    Сектор очолює завідувач, який також здійснює функції державного реєстратората може виконувати функції адміністратора.
    Державні реєстратори сектору мають печатки відповідноговзірця. Зразок та опис печатки державного реєстратора встановлює Міністерство юстиції України.
    Основними завданнямисекторує:
    - Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухомемайно, в межах повноважень і способом, передбаченими законодавством України, нормативно-правовими актами та цим Положенням.
    - Прийом документів, поданих для державноїреєстраціїречових прав на нерухоме майно.
    - Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону.
    - Здійснення в межах компетенції заходів щодо ведення Державного реєстру прав на нерухоме майно.
    -Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до законодавства.
    - Надання інформації про державнуреєстрацію прав та їхобтяжень з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до законодавства.
    - Формування та веденняреєстраційних справ у сферідержавної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
    - Аналіз та опрацювання інформації з питань державної реєстрації речових прав на нерухомемайно.
    - Вжиттязаходів для запобіганняпорушеннямусферідержавноїреєстраціїречових прав на нерухоме майно.
    - Здійснення інших покладених на сектор повноважень згідно з чиним законодавством.
    Сектор має право:
    - Одержувати безкоштовно в установленому порядку від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для державної реєстрації прав.
    - Під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовувати відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
    - Інформувати начальника ЦНАП щодо ненадання організаціями, установами, органами або їх посадовими особами документів та інших матеріалів, необхідних для виконання сектором покладених на нього завдань.
    - Вносити начальнику ЦНАП пропозиції щодо підвищення кваліфікації працівників сектору.
    - Вносити начальнику ЦНАП пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи сектору.
  • Подавати пропозиції щодо відзначення та заохочення працівників сектору.
    Сектор реєстрації місця проживання ЦНАП
    Сектор реєстрації місця проживання ЦНАП є органом реєстрації, який утворюється та ліквідовується розпорядженням міського голови.
    Сектор очолює завідувач.
    Працівники сектору мають відповідні штампи, необхідні для виконання покладених на сектор повноважень та обов’язків.
    Основними завданнями секторує:
  • Забезпечення реалізації державної політики у сфері міграції, реєстрації зміни місця проживання, в межах повноважень і способом, передбаченими законодавством України, нормативно-правовими актами та цим Положенням.
  • Формування та ведення Бази обліку реєстрації у територіальній громаді та виконання функцій її розпорядника.
  • Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах територіальної громади.
  • Передача інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
  • Формує довідки про реєстрацію місця проживання/ перебування або зняття з реєстрації місця проживання, дітям до 16 років та громадянам, які мають ПГУ у формі ІD- картки, за встановленими формами.
  • Надсилає повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання особи до органу реєстрації, на території обслуговування якого було зареєстроване попереднє місце проживання особи, не пізніше наступного дня, у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання в іншій адміністративно- територіальній одиниці.
  • Своєчасно подає передбачені законодавством відомості до Відділу ведення державного реєстру виборців Калуської міської ради, Калуського РВУДМС України в Івано-Франківській області, Управління статистики в Івано-Франківській області.
  • Формує та веде документообіг сектору.
  • Розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з його діяльністю.
  • Аналіз та опрацювання інформації з питань державної реєстрації місця проживання.
  • Здійснення інших покладених на сектор повноважень згідно з чиним законодавством.
    Сектор має право:
  • Отримувати в установленому порядку від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
    - Інформувати начальника ЦНАП щодо ненадання організаціями, установами, органами державної влади або їх посадовими особами документів та інших матеріалів, необхідних для виконання сектором покладених на нього завдань.
    - Вносити начальнику ЦНАП пропозиції щодо підвищення кваліфікації працівників сектору.
    - Вносити начальнику ЦНАП пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи сектору.
  • Подавати пропозиції щодо відзначення та заохочення працівників сектору.
    Положення про сектори затверджуються начальником ЦНАП.
    Заключні положення
    1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів, а також з інших джерел, не заборонених законодавством.
    2. ЦНАП звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг.

3.ЦНАП дотримується принципів гендерної рівності і недопущення проявів будь-якої дискримінації під час надання адміністративних послуг.

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням міської ради

30.07.2020 № 3332

Секретар міської ради

Роман Боднарчук

Перелік

адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради


п/п
Група послуг: Назва адміністративної послуги
1 Державна реєстрація актів цивільного стану 1.Державна реєстрація народження
2.Комплексна послуга «єМалятко».
2. Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб 3.Реєстрації місця проживання/перебування особи
4.Зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи.
5. Видача довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи
3. Послуги соціального характеру 6. Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
7. Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме
8.Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати –героїня.
9. Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
10. Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
11. Надання державної допомоги при народженні дитини.
12. Надання державної допомоги при усиновленні дитини.
13. Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
14. Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям.
15. Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною.
16. Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
17. Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю.
18. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.
19. Надання державної соціальної допомоги на догляд.
20. Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи
внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею.
21. Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
22. Призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною».
23. Призначення соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя та грошового забезпечення із здійснення патронату над дитиною.
24. Призначення одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми.
25. Призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
26. Призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.
27. Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій та збройних конфліктів.
28. Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу.
29. Видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги, житлової субсидії та пільг, про перебування (не перебування) на обліку в ЄДАРПі.
30. Видача довідки про розмір соціальної допомоги, житлової субсидії, пільги.
31. Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого, пічного побутового палива.
32. Надання одноразових грошових допомог для вирішення матеріальних проблем.
33. Надання одноразових грошових допомог для встановлення опалення.
34. Надання одноразової грошової допомоги у зв’язку з негативними наслідками поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS –CoV-2, громадянам, що опинилися в складних життєвих обставинах.
35. Надання одноразових грошових допомог на лікування дітей, хворих на цукровий діабет.
36. Надання одноразових грошових допомог на лікування онкологічних хворих.
37. Надання одноразових грошових допомог учасникам АТО/ООС або членам їх сімей.
38. Надання одноразових грошових допомог на лікування дітей з інвалідністю.
39 Надання щомісячних виплат сім’ям загиблих (зниклих безвісті) учасників АТО та ООС і сім’ям загиблих в Афганістані.
40. Надання додаткових виплат ветеранам ОУН-УПА.
41. Надання додаткових виплат бійцям-добровольцям, які брали участь у захисті територіальної цілісності та державного суверенітету на Сході України.
4. Паспортні послуги 42.Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку
43. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.
44.Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку.
45.Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку з:
  • зі зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження);
  • виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта;
  • непридатності паспорта для подальшого використання;
  • якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року нових фотокарток;
  • у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року на паспорт з безконтактним електронним носієм (за бажанням).
46. Оформлення  і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки)
у зв’язку з:
  • зі зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
  • отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
  • виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
  • закінчення строку дії паспорта;
  • непридатності паспорта для подальшого використання.
47. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі:
- зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон;
- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон;
- закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон;
- непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання.
48.Оформлення  і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого.
49.Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі у віці з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків.
5. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно 50. Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно.
51.Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.
52.Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
53.Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
54.Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
55. Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно.
56.Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду).
57. Заборона вчинення реєстраційних дій
6. Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 58. Державна реєстрація фізичної особи підприємцем.
59. Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування) .
60. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
61. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
62. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування).
63. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування).
64. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
65. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).
66. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).
67. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування).
68.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням.
69. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування).
70. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)
71. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).
72. Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань  у паперовій формі для проставлення апостиля.
73. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування).
74.Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування).
75. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця
76.Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення ( комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування).
77.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).
78.Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування).
79.Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
80. Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань .
7. Видача відомостей з Державного земельного кадастру 81.Держана реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру.
82. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу.
83. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу.
84.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно- територіальних одиниць.
85.Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
86. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель.
87. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.
88.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
89. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.
90.Видача висновку про погодження документації із землеустрою.
91.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території). 
92.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану).
93.Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).
94.Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до місцевого фонду документації із землеустрою.
95.Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
96.Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.
8. Реєстрація громадських формувань 97.Державна реєстрація статуту територіальної громади.
98. Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади.
99. Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади.
100. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади.
101. Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
102. Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
103. Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
104.Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
105. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
106. Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації.
107. Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації
108.Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
109.Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
110.Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
111. Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
112.Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
113. Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті ліквідації.
114. Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації.
115.Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
116. Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
117. Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
118.Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
119. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
120. Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації.
121.Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації.
122.Державна реєстрація створення громадського об’єднання.
123. Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
124.Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
125.  Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання.
126. Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання.
127. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання.
128. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання.
129.Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації.
130. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації.
131.Держана реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.
132. Держана реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.
133. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.
134. Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії.
135.Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
136.Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
137. Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії.
138. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії.
139. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації.
140. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації. .
141. Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника громадського об’єднання.
142.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
143.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
144.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організації роботодавців.
145.Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії.
9. Місцеві послуги
Земельні послуги 146.Видача довідок в центр зайнятості про наявність/ відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.
147.Рішення Калуської міської ради про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення комунальної власності для СГД та громадян.
148. Рішення Калуської міської ради про передачу у власність, надання в постійне користування в оренду земельної ділянки комунальної власності та затвердження документації із землеустрою для СГД та громадян.
149.Рішення Калуської міської ради про внесення змін в рішення для СГД та громадян.
150.Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності для СГД та громадян.
151.Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для СГД та громадян.
152Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності для СГД та громадян.
153.Рішення Калуської міської ради про поновлення (продовження) договорів оренди земельних ділянок для СГД та громадян.
154. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту для СГД та громадян.
Житлові послуги 155.Обстеження стану житлових будинків (приміщень) з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам визначення їх непридатними для проживання.
156.Видача ордеру на видалення зелених насаджень.
157.Видача ордеру на службове жиле приміщення.
158Виготовлення свідоцтва про право власності на житло.
159.Виготовлення дублікату свідоцтва про право власності на житло.
Послуги у сфері торгівлі 160.Встановлення режиму роботи підприємств, установ, організацій сфери обслуговування, розміщених на території міста Калуша.
Послуги архітектури та містобудування 161.Висновок управління архітектури та містобудування Калуської міської ради про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності.
162.Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
163.Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності.
164.Присвоєння (зміна) адреси об’єкту нерухомості.
165.Рішення про внесення змін до рішення виконавчого комітету Калуської міської ради.
166. Внесення змін в паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
167.Надання містобудівних умов і обмежень для проектування об’єкта будівництва.
168. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
169Рішення виконавчого комітету міської ради про надання дозволу на переведення житлових будинків, приміщень (квартир) у нежитлові та навпаки.
170.Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
171. Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
Послуги у справах сім`ї, молоді, фізкультури і спорту 172.Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання “Мати-героїня”.
173Видача посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї.
Захист прав дітей 174. Рішення виконавчого комітету Калуської міської ради про надання дозволу на вчинення цивільно-правових угод від імені дітей та в інтересах дітей .
175. Згода на перереєстрацію  дитини.
Комунальна власність 176. Надання в оренду майна комунальної власності
177. Приватизація комунального майна.
Повідомлення та дозволи у будівельній сфері 178.Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації.
179.Видача сертифіката у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.
180.Видача дозволу (внесення змін до дозволу) на виконання будівельних робіт.
181.Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт.
182. Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
183. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта.
10. Документи дозвільного характеру
Послуги у сфері безпеки дорожнього руху 184.Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні.
185.Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів .
Послуги у сфері безпечності харчових продуктів 186.Отримання експлуатаційного дозволу для   операторів ринку, що  проводять діяльність з виробництва та/або  зберігання харчових продуктів тваринного походження. 
187. Отримання експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; на потужностях (об'єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.
188. Видача ветеринарних документів:
  1. міжнародні ветеринарні сертифікати ( для країн СНД- ветеринарні свідоцтва форми № 1, № 2 та № 3 ) – при переміщенні за межі України;
  2. ветеринарні свідоцтва ( для України - форми № 1 та № 2) – при переміщенні за межі території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, міст ( крім харчових продуктів тваринного та рослинного походження для споживання людиною);
  3. ветеринарні довідки – при переміщенні в межах району( крім харчових продуктів тваринного та рослинного походження для споживання людиною);
4) ветеринарно - санітарний паспорт на тварину.
Послуги у сфері пожежної безпеки 189. Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Довідки 190. Довідка про склад сім ї та розмір платежів за житлово-комунальні послуги.
191. Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб (додаток 4).
192. Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб (додаток 5).
11. Пенсійні адміністративні послуги *

*- послуга надаватиметься після підписання узгодженого рішення з Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області

Перелік послуг, які надаватимуться Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області


п/п
Назва адміністративної послуги
1. Призначення (перерахунок) пенсій.
2. Видача пенсійного посвідчення.
3. Видача довідок:
- про розмір пенсії;
- про перебування на обліку;
- про заробітну плату за формою ОК-5(ОК-2,ОК-7)
4. Надання допомоги на поховання
5. Переведення пенсії за новим місцем проживання
6. Зміна способу виплати пенсії

Перелік адміністративних послуг ВРМ


п/п
Групи послуг: Назва адміністративної послуги
1. Державна реєстрація актів цивільного стану 1.Державна реєстрація народження
2.Комплексна послуга «єМалятко».
2. Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб 3.Реєстрації місця проживання/перебування.
4.Зняття з реєстрації місця проживання/перебування.
5. Видача довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи
3. Послуги соціального характеру 6. Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
7. Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу.
8.Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки, яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме.
9.Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”.
10.Прийняття рішення щодо соціального обслуговування громадянина територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
11.Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу.
12.Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
13.Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
14.Надання державної допомоги при народженні дитини.
15.Надання державної допомоги при усиновленні дитини.
16. Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям.
17. Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
18.Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
19. Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю.
20. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.
21.Надання державної соціальної допомоги на догляд.
22. Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги.
23.Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю Iчи IIгрупи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею.
24.Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
25. Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
26.Призначення одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.
27.Призначення та виплата одноразової компенсації
сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідації наслідків інших ядерних аварій, осіб, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт, смерть яких пов’язана з участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт; одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою.
28.Видача направлення (путівки) особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітикита/або структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах ( у разі їх утворення) рад.
29.Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями.
30.Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю.
31.Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату.
32.Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.
33.Видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян.
34.Встановлення статусу члена сім’ї загиблого ветерана війни.
35.Встановлення статусу учасника війни.
36. Встановлення статусу особи з інвалідністю в наслідок війни.
37.Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.
38.Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною.
39.Призначення та виплата компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасникам ліквідації ядерних аварій, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесених до категорій 1,2 та 3, дітям, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи.
40.Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.
41.Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу.
4. Паспортні послуги 42.Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994року) фотокартки при досягненні 25-45-річного віку
5. Видача відомостей з 43.Держана реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру.
Державного земельного кадастру
44. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу.
45. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу
46.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно- територіальних одиниць.
47.Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
48. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
49. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.
50.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
51. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.
52.Видача висновку про погодження документації із землеустрою.
53.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території). 
54.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану).
55.Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).
56.Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до місцевого фонду документації із землеустрою.
57.Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
58. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.
6. Місцеві послуги
Земельні послуги
Житлові послуги
59.Видача довідок в центр зайнятості про наявність/ відсутність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства.
60.Рішення Калуської міської ради про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення комунальної власності для СГД та громадян.
 61.Рішення Калуської міської ради про передачу у власність, надання в постійне користування в оренду земельної ділянки комунальної власності та затвердження документації із землеустрою для СГД та громадян.
62.Рішення Калуської міської ради про внесення змін в рішення для СГД та громадян.
63.Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності для СГД та громадян.
64.Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для СГД та громадян.
65.Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності для СГД та громадян.
66.Рішення Калуської міської ради про поновлення (продовження) договорів оренди земельних ділянок для СГД та громадян.
67. Рішення Калуської міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту для СГД та громадян.
68. .Обстеження стану житлових будинків (приміщень) з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам визначення їх непридатними для проживання.
69. Видача ордеру на видалення зелених насаджень.
70.Видача ордеру на службове жиле приміщення.
71.Виготовлення свідоцтва про право власності на житло
72 Виготовлення дублікату свідоцтва про право власності на житло.
Послуги у сфері торгівлі 73.Встановлення режиму роботи підприємств, установ, організацій сфери обслуговування, розміщених на території міста Калуша.
Послуги архітектури та містобудування 74.Висновок управління архітектури та містобудування Калуської міської ради про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності.
75.Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
76.Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності.
77.Присвоєння (зміна) адреси об’єкту нерухомості.
78.Рішення про внесення змін до рішення виконавчого комітету Калуської міської ради.
79. Внесення змін в паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
80.Надання містобудівних умов і обмежень для проектування об’єкта будівництва.
81. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
82.Рішення виконавчого комітету міської ради про надання дозволу на переведення житлових будинків, приміщень (квартир) у нежитлові та навпаки.
83.Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
84. Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
Послуги у справах сім`ї,молоді, фізкультури і спорту 85.Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання “Мати-героїня”.
Захист прав дітей 86.Видача посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї
87.Рішення виконавчого комітету Калуської міської ради про надання дозволу на вчинення цивільно-правових угод від імені дітей та в інтересах дітей .
88. Згода на перереєстрацію  дитини.
Комунальна власність 89. Надання в оренду майна комунальної власності
90. Приватизація комунального майна.
Повідомлення та дозволи у будівельній сфері 91.Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації.
92.Видача сертифіката у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта
93.Видача дозволу (внесення змін до дозволу) на виконання будівельних робіт.
94. Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт.
95. Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
96.Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта
7. Документи дозвільного характеру
Послуги у сфері безпеки дорожнього руху 97.Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні.
98.Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів .
Послуги у сфері безпечності харчових продуктів 99.Отримання експлуатаційного дозволу для   операторів ринку, що  проводять діяльність з виробництва та/або  зберігання харчових продуктів тваринного походження. 
100. Отримання експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; на потужностях (об'єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.
101. Видача ветеринарних документів:
міжнародні ветеринарні сертифікати ( для країн СНД- ветеринарні свідоцтва форми № 1, № 2 та № 3 ) – при переміщенні за межі України;
ветеринарні свідоцтва ( для України - форми № 1 та № 2) – при переміщенні за межі території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, міст ( крім харчових продуктів тваринного та рослинного походження для споживання людиною);
ветеринарні довідки – при переміщенні в межах району( крім харчових продуктів тваринного та рослинного походження для споживання людиною);
ветеринарно - санітарний паспорт на тварину.
Послуги у сфері пожежної безпеки 102.Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Довідки 103. Довідка про склад сім ї та розмір платежів за житлово-комунальні послуги.
104. Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб (додаток 4).
105. Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб (додаток 5).
8. Нотаріальні послуги 106. Посвідчення заповіту (крім секретного).
107. Скасування заповіту (крім секретного).
108.Видача дубліката, посвідченого органом місцевого самоврядування, документа.
109.Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього.
110.Засвідчення справжності підпису на документі.
111.Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами.

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням міської ради

30.07.2020 № 3332  

Секретар міської ради

Роман Боднарчук

Графік роботи (час прийому суб’єктів звернень)

Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Калуської міської ради:

Понеділок з 08.00 до 16.30 год.

Вівторок з 08.00 до 16.30 год.

Середа з 08.00 до 16.30 год.

Четвер з 08.00 до 20.00 год.

П’ятниця з 08.00 до 15.30 год.

Без перерви на обід.

Субота, неділя, державні свята – вихідні дні.

Графік роботи (час прийому суб’єктів звернень)

ВІДДАЛЕНИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ АДМІНІСТРАТОРІВ:

Понеділок з 08.00 до 17.00 год;

Вівторок з 08.00 до 17.00 год;

Середа з 08.00 до 17.00 год;

Четвер з 08.00 до 17.00 год;

П’ятниця з 08.00 до 16.00 год.

Обідня перерва з 12.00 до 13.00 год.

Субота, неділя, державні свята – вихіднідні.