ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

LXXXII

Скликання:

VII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

27.08.2020

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    30
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    5
  • Відсутні
    2

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 3414
Про нову редакцію Статуту комунального підприємства «Калуський муніципальний ринок» Калуської міської ради Івано-Франківської області.

УКРАЇНА

КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

27.08.2020 3414

Про нову редакцію Статуту комунального
підприємства «Калуський муніципальний ринок» Калуської міської ради Івано-Франківської області.
м. Калуш
( вісімдесят друга сесія сьомого демократичного скликання )

У зв’язку з розширенням сфери діяльності КП «Калуський муніципальний ринок» Калуської міської ради Івано-Франківської області», відповідно до статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити нову редакцію Статуту комунального підприємства «Калуський муніципальний ринок» Калуської міської ради Івано-Франківської області (додається).
  2. Директору КП «Калуський муніципальний ринок» Калуської міської ради Івано-Франківської області» (Сергій Воконоголь) подати Статут на державну реєстрацію згідно з чинним законодавством.
  3. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 16.07.2013 №2045 «Про нову редакцію Статуту комунального підприємства «Калуський муніципальний ринок».
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань виконавчих органів ради Руслану Вайду.

Міський голова                             Ігор Матвійчук

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням міської ради
27.08.2020 № 3414
Секретар міської ради
_________ Роман Боднарчук

С Т А Т У Т

комунального підприємства

«Калуський муніципальний ринок»

Калуської міської ради

Івано-Франківської області

(нова редакція)

м. Калуш –– 2020

1. Загальні положення

  1. Комунальне підприємство «Калуський муніципальний ринок» Калуської міської ради Івано-Франківської області (далі – Підприємство) утворене Калуською міською радою рішенням від 18.09.2006 року № 111 (шоста сесія п’ятого демократичного скликання) шляхом заснування нового підприємства на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади міста Калуша.
  2. Підприємство входить до сфери управління Калуської міської ради (надалі Власник) (код ЄДРПОУ 33578261), яка є представником власника - територіальної громади міста Калуша і безпосередньо підпорядковане виконавчому комітету Калуської міської ради.
  3. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Правилами торгівлі на ринках м. Калуша (затверджено рішенням міської ради від 18.03.2004р. № 416), іншими нормативно-правовими актами України.
  4. Повне найменування Підприємства:

– Комунальне підприємство «Калуський муніципальний ринок» Калуської міської ради Івано-Франківської області .

1.5. Скорочене найменування Підприємства:

– КП «Калуський муніципальний ринок»;

1.6. Місцезнаходження Підприємства: 77300, Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, вул. І.Франка,1.

2. Юридичний статус Підприємства

  1. Підприємство є юридичною особою публічного права. Права і обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.
  2. Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
  3. Підприємство має право на добровільних засадах за рішенням Власника об’єднувати з іншими підприємствами свою господарську (виробничу, комерційну та інші види діяльності) на умовах і в порядку встановленому чинним законодавством України.
  4. Підприємство має самостійний баланс, розрахунковий, валютний та інші рахунки в банках, печатку та кутовий штамп, а також товарний знак , який реєструється відповідно до чинного законодавства та інші притаманні юридичній особі реквізити.
  5. Підприємство відповідає за своїми зобов’язаннями згідно з чинним законодавством України коштами та іншим належним йому майном, крім майна, яке є власністю територіальної громади міста. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Власника. Власник не несе відповідальності за зобов’язаннями Підприємства.
  6. Підприємство має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов’язки, бути позивачем і відповідачем в суді , господарському та третейському суді.
  7. Торгівлю на ринках можуть здійснювати фізичні особи - громадяни України, іноземні громадяни ,особи без громадянства, суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від форм власності (далі - продавці).

2.8. Робота ринку не повинна погіршувати санітарний та екологічний стан місцевості й негативно впливати на умови проживання населення.

2.9. Вхід на ринок є безкоштовним.

3. Мета і предмет діяльності Підприємства

3.1. Підприємство створене в установленому порядку, яке надає у тимчасове користування (оренду) іншим особам місця, спеціально відведені для здійснення роздрібної торгівлі, а також надає інші послуги, пов’язані із здійсненням цієї торгівлі. Функціональними обов'язками ринку є надання послуг та створення для продавців і покупців належних умов у процесі купівлі-продажу товарів за цінами, що складаються залежно від попиту і пропозицій.

3.2. Предметом діяльності Підприємства є :

  • оптова і роздрібна, комісійна торгівля продовольчими та непродовольчими товарами, товарами народного споживання, супутніми товарами господарського призначення, сільськогосподарською продукцією, обладнанням, матеріалами для переробних галузей промисловості та будівництва;
  • здавання в оренду власного нерухомого майна;
    - розведення ставкової риби та її реалізація;
  • закупівля, переробка та реалізація сільськогосподарської продукції (молока, риби, птиці, великої рогатої худоби, свиней, бджільництва, рослинництва);
  • збирання, заготівля та переробка лікарських трав;
  • збирання, заготівля та переробка дарів лісу (гриби, ягоди);
  • закупівля, переробка та реалізація зерна та продуктів переробки;
  • ведення садівництва;
  • вирощування сільськогосподарської продукції;
  • виробництво та реалізація товарів народних промислів;
  • надання послуг громадського харчування через власну мережу кафе, барів, ресторанів;
  • надання експедиторських послуг;
  • надання послуг стоянки автомобілів, їх спорудження та утримання;
  • фінансовий лізинг;
  • надання транспортних послуг;
  • пасажирські наземні перевезення міського та приміського сполучення;
  • інші види пасажирських перевезень автодорожнім транспортом;
  • Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів;
  • Усі види перевезень автомобільним транспортом;
  • Надання в оренду й експлуатацію власного, чи орендованого майна;
  • Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів;
  • організація та проведення виставок, ярмарків, аукціонів;
  • спорудження, утримання, здача в оренду складських, виробничих, виставочних приміщень і площ;
  • надання послуг копіювання, поліграфії;
  • посередницькі послуги та рекламні послуги;

- інші види діяльності, не заборонені чинним законодавством України.

3.3. Окремі види діяльності здійснюються за умовами наявності документу, що надає відповідний дозвіл (ліцензію, патенту, свідоцтво тощо) на здійснення цього виду діяльності відповідного до чинного законодавства.

3.4. Підприємство здійснює зовнішньоекономічну діяльність у будь-якій сфері, пов’язаній з предметом його діяльності за погодженням з Власником.

4. Майно Підприємства

4.1. Майно Підприємства становлять виробничі і невиробничі фонди а також цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Підприємства.

4.2. Майно закріплене за Підприємством Власником на праві господарського відання є комунальною власністю територіальної громади міста.

4.3. Здійснюючи право господарського відання Підприємство володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд, вчиняючи щодо нього будь-які дії , які не суперечать чинному законодавству та цьому Статуту.

4.4. Відчуження закріплених за Підприємством основних виробничих та невиробничих фондів, крім об’єктів нерухомого майна вартістю більше 10 мінімальних заробітних плат здійснюється за погодженням з виконавчим комітетом Калуської міської ради. Відчуження закріплених за Підприємством основних виробничих та невиробничих фондів вартістю більше 50 мінімальних заробітних плат – за погодженням з Власником у порядку, встановленому чинним законодавством. Кошти отримані в результаті відчуження зазначеного майна, скеровуються виключно на інвестиції Підприємства і є комунально. власністю міста.

4.5 Підприємство має право, за погодженням з виконавчим комітетом Калуської міської ради здавати в оренду , відповідно до чинного законодавства підприємствам, організаціям та установам, а також громадянам – устаткування, транспортні засоби, інвентар та інші матеріальні цінності, які йому належать на праві господарського відання. Цілісні майнові комплекси, структурні підрозділи, філіали, цехи, нежилі приміщення та інші нерухомі об’єкти підприємство має право здавати в оренду, відповідно до чинного законодавства за погодженням з Власником.

4.6. Виведені з експлуатації повністю амортизовані основні фонди та інші матеріальні цінності самостійно списуються з балансу Підприємства в порядку встановленому чинним законодавством України. Списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів, а також їх прискорена амортизація проводиться за згодою Власника.

4.7. Джерелами формування майна Підприємства є:

4.7.1. Майно передане йому Власником.

4.7.2. Доходи одержані від реалізації продукції (товарів, послуг), а також від інших видів фінансово-господарської діяльності, цінних паперів.

4.7.3. Кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг) Підприємства.

4.7.4. Кредити банків та інших кредиторів.

4.7.5. Капітальні вкладення та дотації з бюджетів.

4.7.6. Безоплатні або благодійні внески підприємств і громадян.

4.7.7. Кошти, набуті за рахунок реалізації спеціальних інвестиційних програм, організацій місцевих позик, а також за рахунок використання реклами.

4.7.8. Майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян в установленому законодавством порядку.

4.7.9. Інші джерела не заборонені чинним законодавством України.

4.8. Для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємство наділяється Власником статутним капіталом в розмірі 400000 грн. (чотириста тисяч грн.). Статутний капітал формується оборотними, необоротними активами, грошовими коштами. Власник має право власності на статутний капітал, включаючи права на управління, а також активів у разі його ліквідації відповідно до чинного законодавства.

4.9. Підприємство за погодженням з Власником може створювати на території України та за її межами філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, які діють на основі відповідних статутів та положень. Підприємство за рішенням Власника може створювати корпоративні та спільні підприємства, в тому числі з іноземними інвестиціями.

4.10. Підприємство здійснює володіння, користування землею та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності та чинного законодавства.

4.11. Збитки, завдані Підприємству в результаті порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами і державними органами, відшкодовуються Підприємству за рішенням суду, чи в іншому порядку, передбаченому чинним законодавством.

5. Права та обов’язки підприємства

5.1. Права Підприємства:

5.1.1. самостійно планувати свою діяльність, визначати стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до рішень Власника, галузевих науково-економічних прогнозів та пріоритетів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.

5.1.2. реалізовувати свої послуги, продукцію, залишки від виробництва за цінами, що формуються відповідно до умов економічної діяльності, існуючого попиту населення, а у випадках, передбачених законодавством України - за фіксованими державними та прийнятими виконавчим комітетом Калуської міської ради цінами і тарифами.

5.1.3. підприємство має право (за погодженням з Власником) на випуск цінних паперів та реалізації їх юридичним особам і громадянам України та інших держав відповідно до чинного законодавства. Підприємство може проводити придбання цінних паперів юридичних осіб України та інших держав.

5.1.4. підприємство самостійно приймає рішення, видає накази, вказівки в межах своєї компетенції.

5.1.5 укладати угоди, набувати майнові та немайнові права, бути позивачем та відповідачем в судах.

5.1.6.за окрему плату продавцям, за їх згодою, можуть надаватися такі послуги:

  • бронювання на обмежений термін вільних торгових місць;
  • прокат торгового інвентарю, обладнання, засобів вимірювальної техніки,
    санітарного одягу;
  • зберігання особистих речей і продукції в камерах схову, на складах і в
    холодильниках;
  • зважування на товарних вагах;
  • рубка м'яса (рубачами м'яса на ринку);
  • інформаційні оголошення рекламного та довідкового характеру.

Тарифи на послуги ринку, що пов'язані із забезпеченням діяльності ринкового господарства, установлюються адміністрацією ринку відповідно до чинного законодавства України.

5.2. Обов’язки Підприємства:

5.2.1. підтримувати територію ринку в належному санітарно-технічному і протипожежному стані;

5.2.2. забезпечувати розвиток матеріально-технічної бази ринку, оснащувати його необхідним обладнанням та інвентарем, засобами вимірювальної техніки;

5.2.3. дотримуватися затвердженого режиму роботи ринку;

5.2.4. назначити відповідального за метрологічне забезпечення засобів вимірювальної

техніки;

5.2.5. до початку діяльності на ринку ознайомити продавця з нормативними документами,

виконання яких, у відповідності до цих Правил, є обов'язковим для продавця під час торгівлі на ринку;

5.2.6.справляти ринковий збір, контролювати його оплату продавцями, перераховувати

цей збір до місцевого бюджету в терміни та в обсягах, передбачених відповідним рішеннями міської Ради, представляти звітність про суми зібраного та перерахованого збору;

5.2.7.забезпечувати продавців на ринку торговими місцями за профілем торгівлі, спеціальним одягом залежно від виду харчової продукції, що реалізується, засобами вимірювальної техніки і торговим інвентарем, зберігання харчової продукції на складах, у холодильниках та інших приміщеннях ринку відповідно до санітарних норм і правил;

5.2.8.забезпечувати безпечний та безперешкодний рух людей та транспортних засобів, здійснювати контроль за додержанням вимог щодо паркування транспортних засобів;

5.2.9.узгоджувати свою роботу з установами державної санітарно-епідеміологічної

служби, лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи на ринку, карантинною інспекцією та іншими органами з попередження та недопущення порушень санітарних норм і правил;

5.2.10.надавати в користування лабораторіям ветеринарно-санітарної експертизи пристосовані службові приміщення;

5.2.11.не допускати до продажу товарів, що заборонені, створювати належні умови для

додержання продавцями правил торгівлі, підвищення рівня культури торгівлі та безпечних умов праці. Створювати належні умови для правильного використання засобів вимірювальної техніки;

5.2.12.надавати продавцям і покупцям інформацію щодо вимог цих Правил торгівлі на ринках м. Калуша, ветеринарно-санітарних правил на ринках, правил протипожежної безпеки, рівня цін тощо (стенди, місцеві газети, радіо, листівки);

5.2.13.встановити на доступному місці достатню кількість контрольних ваг з відповідними інформаційними табличками та обов'язково зазначити їх місцезнаходження на

графічно виконаному плані території ринку;

5.2.14.здійснювати контроль за використанням продавцями торгових місць за призначенням;

5.2.15.забезпечувати дотримання продавцями вимог правил торгівлі продовольчими і

непродовольчими товарами;

5.2.16.розривати угоду з продавцями - суб’єктами підприємницької діяльності за

письмовою інформацією територіального органу Держспоживстандарту про виявлені порушення правил користування засобами вимірювальної техніки;

5.2.17.утримувати в належному стані прилеглу територію;

5.2.18.вживати заходів з недопущення стихійної торгівлі на зазначеній території.

5.2.19.особи, винні в порушенні Правил торгівлі на ринках м. Калуша, несуть

відповідальність згідно із чинним законодавством України.

6. Управління підприємством та самоврядування трудового колективу

6.1. Управління підприємством здійснюється на основі поєднання прав Власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу.

6.2. Для керівництва господарською діяльністю підприємства Власник в особі міського голови призначає керівника шляхом укладання з ним контракту.

6.3 Умови контракту з керівником підприємства передбачають:

6.3.1. Термін дії контракту.

6.3.2. Права і обов'язки сторін.

6.3.3. Відповідальність керівника перед Власником.

6.3.4. Умови оплати праці і компенсації.

6.3.5. Умови звільнення з посади та гарантії.

6.3.6. Інші умови найму за погодженням сторін.

6.4. Керівник підприємства самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені статутом до виключної компетенції Власника та інших органів управління даного Підприємства.

6.5. Підприємство самостійно визначає структуру управління і встановлює штатний розпис за погодженням з міським головою .

6.6. Керівник підприємства:

6.6.1. Несе повну відповідальність за стан та діяльність Підприємства.

6.6.2.Діє без доручення від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, в судових органах у відносинах з юридичними особами та громадянами.

6.6.3. Видає накази, обов'язкові для виконання працівниками Підприємства.

6.6.4. Розпоряджається коштами та майном Підприємства відповідно до чинного законодавства та Статуту.

6.6.5. Укладає договори, видає довіреності, в тому числі із правом передоручення.

6.6.6. Відкриває в установах банків розрахунковий та інші рахунки.

6.6.7. Несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів.

6.6.8. Здійснює інші функції, що не суперечать чинному законодавству.

6.6.9. Керівник не в праві приймати рішення, які відносяться до компетенції Власника, виконавчого комітету Калуської міської ради.

6.6.10. Керівник підзвітний Власнику та підконтрольний виконавчому комітету Калуської міської ради і організовує виконання їх рішень.

6.7. Трудовий колектив Підприємства та його самоврядування:

6.7.1. Трудовий колектив Підприємства становлять всі громадяни, які своєю працею беруть участь в його діяльності на основі трудового договору (контракту), а також інших форм угод, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством встановлені чинним законодавством України.

6.7.2.Трудовий колектив Підприємства:

  • розглядає і затверджує колективний договір;
  • розглядає і вирішує питання самоврядування трудового колективу;
  • визначає і затверджує перелік і порядок надання працівникам Підприємства соціальних пільг;
  • бере участь у матеріальному і моральному стимулюванні продуктивної праці, заохочує винахідницьку і раціоналізаторську діяльність, порушує клопотання про представлення працівників до державних нагород;
  • погоджує пропозиції щодо передачі з комунальної у державну власність майна, закріпленого за Підприємством, об'єктів соціальної інфраструктури, споруджених за рахунок коштів Підприємства;

6.7.3. Рішення соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Підприємства, виробляються і приймаються його органами управління за участю трудового колективу та уповноважених ним органів і відображають в колективному договорі. Колективним договором також регулюються питання охорони праці, виробничі та трудові відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства

6.7.4. Право підписання колективного договору від імені Підприємства надається директору Підприємства, а від імені трудового колективу-уповноваженому ним органу.

7. Правові відносини між Власником і Підприємством

7.1. Стратегія розвитку, фінансово-економічна, інвестиційна та інші програми Власника покладаються в основу діяльності Підприємства.

7.2. До виключної компетенції Власника Підприємства відносяться:

  • визначення основних напрямків діяльності Підприємства;
  • створення корпоративних та спільних підприємств, в тому числі з іноземними інвестиціями;
  • створення, реорганізація та ліквідації, філій та представництв та затвердження Положень про них;
  • створення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу;
  • встановлення розміру, форми та порядку внесення Власником додаткових внесків;
  • надання Підприємству позики у вигляді грошових коштів , майна, обладнання та інших матеріальних цінностей, необхідних для діяльності Підприємства.
  • встановлювати Підприємству норматив відрахування частини прибутку на користь Власника;
    7.3. Виконавчий комітет міської ради має право:
  • отримувати повну інформацію щодо діяльності Підприємства;
  • знайомитися з даними бухгалтерського обліку, звітності, та іншими документами;
  • надавати Підприємству допомогу у вигляді грошових коштів, майна, обладнання та інших матеріальних цінностей, необхідних для діяльності Підприємства;
  • контролювати здійснення покладених Власником на Підприємство завдань;
  • не розголошувати конфіденційну інформацію про діяльність Підприємства

7.4. Виконавчий комітет міської ради приймає на себе такі зобов'язання:

  • дотримуватися установчих документів Підприємства;
  • виконувати прийняті на себе у встановленому порядку зобов'язання по відношенню до Підприємства;
  • сприяти Підприємству у здійсненні мети його діяльності;
  • не розголошувати конфіденційну інформацію про діяльність Підприємства.

7.5. Виконавчий комітет міської ради може прийняти рішення про передачу частини його повноважень до компетенції керівника Підприємства.

8. Господарська та соціальна діяльність Підприємства

8.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності підприємства є прибуток (дохід).

8.2. Розмір чистого прибутку, який залишається Підприємству після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат, витрат на оплату праці, оплати відсотків по кредитах банків, внесків, передбачених законодавством України податків та інших платежів до бюджету, відрахувань у галузеві інвестиційні фонди, визначається Власником при прийнятті міського бюджету. Порядок використання цих коштів визначається виконавчим комітетом міської ради.

8.3. Підприємство утворює цільові фонди, призначені для покриття витрат, пов'язаних з його діяльністю: фонд розвитку виробництва, фонд споживання, резервний фонд, інші фонди.

8.3.1. Фонд розвитку виробництва створюється за рахунок коштів відрахованих від чистого прибутку у порядку, передбаченому чинним законодавством. Кошти Фонду перераховуються для розвитку матеріально-технічної бази Підприємства. Напрямки Фонду визначаються кошторисом.

8.3.2. Фонд споживання створюється у розмірах, які визначаються згідно з чинним законодавством. Джерелом надходження коштів на оплату праці працівників Підприємства є частина доходу, отриманого в результаті господарської діяльності Підприємства. Керівник Підприємства обирає форми і системи оплати праці, встановлює працівникам конкретні розміри тарифних ставок, відрядних розцінок, посадових окладів, премій, винагород, надбавок і доплат згідно з чинним законодавством та колективним договором . Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижче встановленого законодавством України мінімального розміру заробітної плати. Умови оплати праці та матеріального забезпечення керівника Підприємства (заробітна плата, одноразові виплати, винагороди та інші умови) визначаються Контрактом.

8.3.3. Резервний капітал Підприємства утворюється в розмірі 25 відсотків від розміру статутного капіталу Підприємства і призначається для покриття витрат, які пов'язані з відрахуванням збитків та не запланованих витрат. Резервний капітал Підприємства збільшується шляхом відрахування від прибутку підприємства 5 відсотків.

8.4. Джерелом формування фінансових ресурсів Підприємства є прибуток (дохід), організаційні відрахування, кошти отримані від продажу цінних паперів, безоплатні або благодійні внески членів трудового колективу, підприємств, установ, організацій, громадян та інші надходження, включаючи централізовані капітальні вкладення та кредити.

8.5. Відносини Підприємства з іншими підприємствами, установами, організаціями і громадянами в усіх сферах виробничої діяльності здійснюються на основі договорів.

8.6. Підприємство здійснює зовнішньоекономічну діяльність, згідно з чинним законодавством України.

8.7. Питання соціального розвитку включаючи покращення умов праці, життя та здоров'я членів трудового колективу та їх сімей вирішуються згідно колективного договору.

8.8. Аудит фінансової діяльності Підприємства здійснюється згідно з чинним законодавством.

9. Ліквідація і реорганізація Підприємства

9.1. Припинення діяльності Підприємства відбувається шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, виділення, поділу, перетворення) або ліквідації.

9.2. Реорганізація підприємства відбувається на підставі рішення сесії Калуської міської ради. При реорганізації вся сукупність прав та обов’язків Підприємства переходить до його правонаступників.

9.3. Підприємство ліквідується у випадках:

  • прийняття відповідного рішення сесією Калуської міської ради;
  • визнання його банкрутом за згодою сесії Калуської міської ради;
  • рішення про заборону діяльності Підприємства через невиконання умов, встановлених законодавством і в передбачений рішенням термін не забезпечено дотримання цих умов або не змінено вид діяльності;
  • на інших підставах передбачених чинним законодавством України.

9.4. Ліквідація підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Власником. До складу ліквідаційної комісії входять представники Власника, УЖКГ міської ради, Підприємства. Порядок і терміни проведення ліквідації, а також терміни для заяви претензій кредиторами визначаються уповноваженим Власником згідно законодавства . В разі банкрутства Підприємства його ліквідація проводиться згідно з чинним законодавством України.

9.5. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс Підприємства .

Кредитори та інші юридичні особи, які перебувають у договірних відносинах з Підприємством, яке ліквідується повідомляються про його ліквідацію у письмовій формі.

9.6. При реорганізації і ліквідації Підприємства працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

10. Зміни і доповнення до Статуту

10.1. Зміни і доповнення до Статуту Підприємства затверджуються Власником і підлягають державній реєстрації у встановленому законодавством порядку.