ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXXVII

Скликання:

VII

Вид:

В цілому

Номер рішення:

3140

Проголосовано:

28.05.2020 10:52:30

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    30
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 3140
Про затвердження нової редакції Положення про відділ бухгалтерського обліку і звітності виконавчого комітету Калуської міської ради

УКРАЇНА

КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

28.05.2020 3140

Про затвердження нової редакції
Положення про відділ бухгалтерського обліку і звітності виконавчого комітету
Калуської міської ради
м.Калуш
(сімдесят сьома сесія сьомого демократичного скликання)

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Положення про відділ бухгалтерського обліку і звітності виконавчого комітету Калуської міської ради у новій редакції (додається).
  2. Вважати таким, що втратив чинність додаток 5 до рішення Калуської міської ради від 23.05.2008 № 627.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Мар’яну-Божену Постоловську.

Міський головаІгор Матвійчук

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

28.05.2020 № 3140

Секретар міської ради

Роман Боднарчук

П О Л О Ж Е Н Н Я

про відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Калуської міської ради.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Калуської міської ради ( надалі відділ ) є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради, створений у межах, затверджених радою структури та штатів. Відділ підпорядковується виконавчому комітету та міському голові.

2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради, указами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації і міського голови, рішеннями Івано-Франківської обласної і Калуської міської рад, а також цим Положенням та іншими нормативними актами.

3. Відділ у своїй роботі взаємодіє з іншими структурними підрозділами Калуської міської ради.

2. ОСНОВНІ ЗАВДАНН ТА ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ

2.1. Забезпечення контролю за виконанням зобов'язань, наявністю і рухом майна, використанням матеріальних і фінансових ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

2.2. Забезпечення контролю за виконанням кошторисів витрат, стану розрахунків з постачальниками товарів та надавачами послуг.

2.3. Забезпечення правильності використання фонду заробітної плати , суворе дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни.

2.4 Дотримання установлених правил проведення інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків та платіжних зобов’язань.

2.5. Своєчасне запобігання негативним явищам у фінансово-господарській діяльності, вжиття заходів щодо попередження нестач, розтрат та інших порушень і зловживань.

2.6. Формування повної, достовірної інформації про фінансові та господарські процеси і результати діяльності установи, необхідної для оперативного керівництва та управління.

2.7. Ведення обліку основних засобів, матеріалів, палива, коштів та цінностей.

2.8. Складання податкової та бухгалтерської звітності на основі достовірних первинних документів і відповідних бухгалтерських записів, своєчасне подання її відповідним органам.

2.9. Застосування затверджених у встановленому порядку типових уніфікованих форм первинної облікової документації.

2.10. Забезпечення зберігання бухгалтерських документів та передачі до архіву.

2.11. Організація та проведення процедур спрощених закупівель товарів, робіт і послуг у виконавчому комітеті Калуської міської ради.

3. ПРАВА ВІДДІЛУ

3.1. Вимагати від працівників апарату, виконавчих органів міської ради матеріали, необхідні для складання звітів.

3.2. Вносити пропозиції до керівництва міської ради, виконавчого комітету з питань фінансувань згідно компетенції відділу.

3.3. Здійснювати всебічний контроль за суворим дотриманням фінансової дисципліни.

4. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ

4.1. Чисельність працівників відділу затверджується міською радою, а його структура-міським головою за пропозицією начальника відділу.

4.2. Очолює відділ начальник. Начальник та працівники відділу призначаються на посаду міським головою у порядку, визначеному нормативними актами.

5. ПОВНОВАЖЕННЯ КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ

5.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань. На період відсутності начальника відділу його функції виконує головний спеціаліст та має право підпису фінансових документів.

5.2. На посаду начальника відділу бухгалтерського обліку і звітності призначається особа, яка має вищу освіту і досвід роботи в органах державного управління не менше двох років.

5.3. Здійснює організацію роботи відділу, планує його роботу, відповідає за виконання покладених на відділ завдань, відповідає за стан трудової дисципліни у відділі, взаємодіє з іншими підрозділами апарату виконавчого комітету, його відділами, управліннями. Є відповідальним за дотриманням встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку.

5.4. Забезпечує контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій, надання оперативної інформації, складання і подання у встановлені терміни бухгалтерської звітності, здійснює аналіз господарської діяльності.