ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XVIII

Скликання:

VII

Вид:

В цілому

Номер:

3

Дата реєстрації:

25.10.2016

Проголосовано:

27.10.2016 10:51:44

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    30
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 3

Текст:




3.РІШЕННЯ

 








Про роботу комунального

підприємства «Міський парк

культури і відпочинку ім. Івана

Франка»
              (_______ сесія  сьомого          

         демократичного  скликання)

            Заслухавши звіт директора  комунального підприємства «Міський парк культури і відпочинку ім. Івана Франка» Наталії Паламар про роботу комунального підприємства «Міський парк культури і відпочинку ім. Івана Франка»,  відповідно до плану роботи міської ради на друге півріччя 2016  року (рішення міської ради № 350 від 30.06. 2016 р.), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні”,  Калуська міська рада

 ВИРІШИЛА:

Інформацію про роботу комунального підприємства «Міський парк культури і відпочинку ім. Івана Франка»  взяти до відома (додається).

 Міський голова                                                                             Ігор Матвійчук

 

ЗВІТ

 про фінансово-господарську та культурно-масову діяльність

 КП «Міський парк культури і відпочинку ім. Івана Франка»

 у 2015 році та за 9 місяців 2016 року

 

            Комунальне підприємство «Міський парк культури і відпочинку ім. Івана Франка» (стара назва «Міський парк культури і відпочинку ім. В.Комарова») було створене рішенням виконавчого комітету Калуської міської ради народних депутатів від 24 червня 1981 року №93.Ухвалою 6 сесії міської ради народних депутатів I демократичного скликання від 21.08.1990 року міський парк культури ім. космонавта Комарова був перейменований на міський парк культури і відпочинку ім. Івана Франка.

  1. Мета та предмет діяльності підприємства


Парк створений з метою організації відпочинку та дозвілля громадян.

Предметом діяльності парку є:

1) діяльність атракціонів та луна-парків;

2) проведення культурно-мистецьких заходів;

3) надання інших платних послуг, відповідно до чинного законодавства.

Станом на 01.05.2016 року згідно штатного розпису кількість штатних одиниць становить 11,5 чол., (з яких сезонних – 4,5 чол.) з місячним фондом заробітної плати –18,4тис.грн.Заборгованості по зарплаті, по сплаті єдиного соціального внеску та інших податків немає. 

Станом на 01  жовтня 2016 року на балансі КП «Парк культури ім. І.Франка» перебуває основних засобів на суму 1 798,2 тис. грн., в тому числі атракціонної техніки на суму 591,4 тис. грн., а саме:


  • 3 дорослі атракціони («Колесо огляду», «Ланцюгова карусель» та «Гойдалки»);

  • 7 дитячих атракціонів («Юнга», «Сонечко», «Дитяча рибалочка», екстримальний батут «Джампінг», дитячий батут, батут «Дракоша» та ігрова кімната «Дитячий лабіринт»);

  • водні розваги: 3 катамарани, 5 човнів та водяний циліндр «Roller».


Тарифи на атракціони комунального підприємства «Міський парк культури і відпочинку ім. Івана Франка» встановлені рішенням виконавчого комітету Калуської міської ради від 03.03.2016 року №29.

 

Впродовж 2015 року і 9 місяців 2016 року  було придбано (основних засобів),

а саме:

  • нові атракціони: екстримальний батут «Джампінг», водяний циліндр «Roller», дитячий батут, «Дитяча рибалочка», катамаран «Дельфін» та ігрова кімната «Дитячий лабіринт»;

  • пластикові сидіння для зони амфітеатру 280 шт.;

  • вертушку, балансир та 2 лавки для облаштування дитячого майданчику;

  • меблі та стільці для облаштування адміністративного корпусу;

  • урни 15 шт.;

  • ноутбук;

  • лавки 5 шт.


За звітний період було проведено капітальні та поточні ремонти, а саме:


  • ремонт атракціонів «Сонечко», «Юнга», «Колесо огляду» та «Гойдалки»;

  • капітальний ремонт території парку культури, а саме: центральна алея, огорожа та площадки дитячих атракціонів, басейн, причал, оглядовий місток, альтанки зони амфітеатру, альтанки для відпочинку, опори центральної алеї, стелли при вході в парк, а також господарська будівля, каса та покрівля приміщення колишньої більярдної.


Також за даний період було здійснено наступні роботи:


  • проведено інтернет та облаштовано вільну зону доступу до інтернету на всій території парку;

  • щороку перед початком сезону проводяться технічний огляд та експертна оцінка атракціонів;

  • виготовлено технічний паспорт та проведено монтаж екстримального батуту «Джампінг»;

  • оформлено дозвіл територіального управління Держгірпромнагляду на експлуатацію атракціонів підвищеної небезпеки;

  • раз в 2 роки проводиться технічний огляд водних атракціонів;

  • отримано технічний паспорт на будівлі;

  • проведено поточний ремонт 2 шлагбаумів;

  • оформлено 4 клумби у парку;

  • пофарбовано містки та огорожі атракціонів;

  • для покращення роботи парку комісією з питань гастрольних заходів у місті Калуші було надано дозволи на розміщення та проведення на території парку 8-ми гастрольних заходів цирку-шапіто;

  • під час проведення гастрольних заходів та у святкові дні розміщено виїзну торгівлю;

  • створені групи в соціальних мережах;

  • з червня 2015 року щосуботи  (в період з червня по вересень) успішно функціонує проект «Літній кінозал».


 

Спільно з управлінням культури, національностей та релігій та іншими структурними підрозділами міської ради було проведено ряд культурно-масових заходів, зокрема:

у 2015 році – конкурс «Створи логотип парку», «Веселий поливаний понеділок», фестиваль кольору «Colorfest», квест «У пошуках скарбів», марафон літнього читання  «Канікули з книгою», фотоконкурс «Сімейний відпочинок у парку», фестиваль «Молодь за МИР», всеукраїнський профорієнтаційний захід «Місто професій», святкування дня міста Калуша, Дня державного прапора та Дня незалежності України, фестиваль-конкурс «Таланти Калуша», проект «Літній кінозал» та «Хатинка Святого Миколая»;

 

за 9 місяців 2016 року - «Новорічна ніч у парку по-українськи», «Поливаний понеділок в парку. Відкриття літнього сезону», «Відкриття літнього кінозалу. Ретро вечір», «Фестиваль дитячої творчості» (акція для учасників – безкоштовне відвідування атракціонів), святкування дня міста Калуша (паперове шоу),  день захисту дітей (акція – безкоштовне відвідування атракціонів дітьми пільгових категорій), спортивні свята, концертна програма духових оркестрів та мажореток, марафон літнього читання «Літо з книгою», другий молодіжний фестиваль «Молодь за МИР», свято випускників міста Калуша та району (акція для випускників – безкоштовне відвідування атракціонів), змагання силових структур міста Калуша, військово-історичне дійство «Бій Української Повстанської Армії проти підрозділу німецької «Вермахт», святкування Дня державного прапора таДня незалежності України, марафон з ходьби. Зорганізовано ряд екологічних акцій за підтримки молоді та релігійних організацій міста. З червня по серпень 2016 року на території парку щонеділі проходили заняття з йоги (волонтери).

Згідно проведеного моніторингу відвідування атракціонної технікипротягом травня-жовтня 2015 року атракціони парку культури відвідало 11320 осіб, а протяг травня-вересня 2016 року - 11769 осіб.

 

  1. У 2015 роцістатутнийкапітал КП «Парк культуриім. І.Франка» було збільшенона суму 245,0 тис.грн. Дані кошти використано для:




  • купівлі атракціонів на суму 194,8 тис.грн.;

  • купівлі пластикових сидінь на суму 43,8 тис.грн.;

  • купівлі вертушки на суму 6,4 тис.грн.


 


  1. Використаннякоштівзагального фонду бюджету міста за 2015 рік


 




































КЕКВ Використано (тис.грн.)
2110 172,1
2120 90,8
2210 31,6
2240 84,9
2273 15,1
2282 0,5
Разом: 395,0

 

Використання:

КЕКВ 2210 (матеріали):


  • лічильник -699,60 грн.;

  • балансир дитячий та 2 лавки – 5050,00 грн.;

  • афіші та флаєри – 470,00 грн.;

  • урни 15 шт. – 2700,00 грн.;

  • господарські товари – 22644,32 грн.


 

КЕКВ 2240 (оплата послуг):


  • заправка картриджа -300,00 грн.;

  • вивіз ТПВ – 1613,26 грн.;

  • ТО та ЕО атракціонів – 16268,76 грн.;

  • технічний паспорт на будівлі – 2615,30 грн.;

  • ТО човнів – 2164,14 грн.;

  • ремонт атракціонів «Сонечко» та «Юнга» - 22393,20 грн.;

  • доставка крісел – 2600,00 грн.;

  • ремонт «Колеса огляду» - 14820,00 грн.;

  • ТО вогнегасників – 108,00 грн.;

  • оплата за обслуговування електромереж – 910,22 грн.;

  • ремонт покрівлі більярдної – 20800,00 грн.;

  • комп’ютерні послуги – 269,00 грн.




  1. Використаннякоштівзагального фонду бюджету міста за 9місяців 2016 року


тис.грн.








































КЕКВ По кошторису Використано Залишок призначень
2111 266,7 199,5 67,2
2120 56,3 41,1 15,2
2240 16,8 16,0 0,8
2273 33,1 23,1 10,0
Разом: 372,9 279,7 93,2

 

Використання:

КЕКВ 2240 (оплата послуг):

- проведення технічного огляду та експертної оцінки атракціонної техніки – 15683,28 грн.;

- вивіз ТПВ –332,80 грн.

 

  1. Використаннякоштівспеціального фонду бюджету міста за 9місяців 2016 року


тис.грн.




























КЕКВ По кошторису Використано

 
Залишок призначень
3110 135,4 127,8 7,6
3132 109,6 109,6 -
Разом: 245,0 237,4 7,6

 

Використання:

КЕКВ 3110 – придбання нових атракціонів, а саме:

катамаран «Дельфін» на суму 47800,00 грн. та ігрова кімната «Дитячий лабіринт» на суму 80000,00 грн.

КЕКВ 3132 – проведено капітальні ремонти, а саме: 


  • атракціонів «Колесо огляду» та «Гойдалки» на суму 43120,00 грн.;

  • альтанок та опор центральної алеї парку на суму 66499,00 грн.


 


  1. Надходження та використаннякоштів, отриманих як плата за послугикомунальногопідприємства «Міський парк культури і відпочинку


ім. Івана Франка» за 2015 рік

 

  1. Залишок коштів на рахунку станом на 01.01.2015 року – 336,04 грн.

  2. Надійшлокоштів на рахунок за 2015рік – 175876,55 грн., в тому числі: доходивідатракціонів – 159345,00 грн., виїзнаторгівля – 7450,00 грн., гастрольні заходи (цирк) – 9081,55 грн.

  3. Використано коштів за 2015 рік – 160638,18 грн., а саме:




  • заправка картриджу – 515,00 грн.;

  • судовий збір – 243,60 грн.;

  • виплата при звільненні – 575,19 грн.;

  • зарплата сторожів з нарахуваннями – 50006,87 грн.;

  • гучномовець – 390,00 грн.;

  • афіші – 150,00 грн.;

  • програмне забезпечення «Соната» - 500,00 грн.;

  • ноутбук – 8650,00 грн.;

  • спецодяг – 2300,00 грн.;

  • екран – 2000,00 грн.;

  • банери – 1330,00 грн.;

  • круги рятувальні 2 шт. – 2000,00 грн.;

  • хомути для екстримального батуту  «Джампінг» – 1710,00 грн.;

  • монтаж екстримального батуту «Джампінг» – 2400,00 грн.;

  • ремонт двигуна атракціону «Колесо огляду» -1960,00 грн.;

  • лавки 5 шт. – 11000,00 грн.;

  • вода питна – 230,00 грн.;

  • підключення інтернету (Wi-fi зона)– 7500,00 грн.;

  • інтернет (абонплата) – 750,00 грн.;

  • транспортні послуги – 2160,00 грн.;

  • навчання з ОП – 1170,00 грн.;

  • картридж – 330,00 грн.;

  • таблички  «Купатись заборонено» - 465,00 грн.;

  • меблі – 11203,00 грн.;

  • стільці 8 шт. – 2000,00 грн.;

  • жалюзі 5 шт. – 1793,00 грн.;

  • ремонт покрівлі приміщення більярдної (аванс) – 16747,00 грн.;

  • оформлення хатинки Св.Миколая – 10611,00 грн.;

  • РКО – 1486,11 грн.;

  • інші господарські потреби – 18462,41 грн.


 


  1. Надходження та використаннякоштів, отриманих як плата за послугикомунальногопідприємства «Міський парк культури і відпочинку


ім. Івана Франка» за 9місяців 2016 року

 

  1. Залишок коштів на рахунку станом на 01.01.2016 року – 15574,41 грн.

  2. Надійшло коштів на рахунок за січень-вересень 2016 року – 191158,44 грн.,


в тому числі: доходи від атракціонів – 176110,00 грн., виїзна торгівля – 6200,00 грн., гастрольні заходи (цирк) – 8848,44 грн.


  1. Використано коштів за січень-вересень 2016 року – 102723,83 грн., а саме:




  • РКО – 1263,87 грн.;

  • інтернет – 1125,00 грн.;

  • вивіз ТПВ – 1164,80 грн.;

  • зарплата сторожів з нарахуваннями – 34950,82 грн.;

  • аналізи води в басейні – 561,60 грн.;

  • технічні умови (КП «Водотеплосервіс») – 745,20 грн.;

  • навчання по електробезпеці – 515,00 грн.;

  • програмне забезпечення «Соната» - 500,00 грн.;

  • оплата громадських робіт – 1854,41 грн.;

  • поточний ремонт атракціонів «Колесо огляду» і «Гойдалки» - 10880,00 грн.;

  • виготовлення технічного паспорту екстримального батуту «Джампінг» та дозволу на експлуатацію атракціонів підвищеної небезпеки – 7590,78 грн.;

  • тример, мотокоса та масло – 10454,00 грн.;

  • технічне обслуговування трансляції – 1600,00 грн.;

  • поточний ремонт опор та стелли центральної алеї парку – 11356,00 грн.;

  • драбина – 2530,00 грн.;

  • медичні огляди працівників – 717,05 грн.;

  • транспортні послуги (літній кінозал) – 750,00 грн.;

  • дизельне паливо – 929,88 грн.;

  • оформлення клумби – 1200,00 грн.;

  • резинки для батуту – 1900,00 грн.;

  • ремонт принтера – 320,00 грн.;

  • інші господарські потреби – 9815,42 грн.

    1. Залишок коштів на рахунку станом на 01.10.2016 року – 104009,02 грн.






  1. Порівняльнатаблицядоходівтавитрат КП «Парк культуриім. Івана Франка»


тис.грн.




































































  2012р. 2013р. 2014р. 2015р. 9 міс.

2016 р.
Дотація з бюджету (загальний фонд) 319,4 60,8 172,8 395,0 288,0
Дотація з бюджету (спеціальний фонд) - - - - 237,4
Збільшення статутного капіталу - - - 245,0 -
Доходи атракціонів 96,3 126,7 48,8 159,3 176,1
Інші доходи 51,3 11,1 20,0 16,6 42,4
Витрати 574,3 284,8 244,3 656,0 545,6
Прибуток(+), збиток (-) -107,3 -86,2 -2,7 -85,1 +198,3

ДиректорКП «Парк культури

ім. І.Франка»                Наталія Паламар