ОПИС ДОКУМЕНТУ

Дата:

26.01.2017

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 12
Про затвердження структури та загальної чисельності апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів Калуської міської ради 

12.  РІШЕННЯ
від                         №
 
Про затвердження структури
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих
органів Калуської міської ради 
 
 
Керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, пунктом 6 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Законів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 року № 888-19, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України» від 14.07.2016 року № 1474-19, Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 року № 462 «Питання оплати праці працівників центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді»,  міська рада
 
ВИРІШИЛА:
  1. Провести наступні зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
    1. вивести зі структури міської ради Калуський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді чисельністю 4 штатних одиниці;
    2. ввести:
  • одну штатну одиницю заступника начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю міської ради;
  • одну штатну одиницю головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету міської ради;
  • одну штатну одиницю адміністратора центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради;
  • 0,5 штатної одиниці прибиральниці господарського відділу виконавчого комітету міської ради.
 
  1. Затвердити структуру і загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради в кількості 225,5 штатних одиниць згідно з додатком.
 
3. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) передбачити зміни у міському бюджеті з урахуванням затвердженої структури та чисельності виконавчих органів міської ради.
 
4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Ігоря Матвійчука.
 
 
Міський голова                                                              Ігор Матвійчук
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток
до рішення міської ради
від  ____________  р. №  _____        
( _____________ сесія сьомого
демократичного скликання)
 
 
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету та
 виконавчих органів Калуської міської ради
 
                               Структурний підрозділ, посада     Кількість
    штатних     
    одиниць
Міський голова 1
                                                       Апарат ради
Секретар міської ради 1
Відділ організаційно-правової роботи ради 5
Всього у апараті ради: 6
                                            Апарат виконавчого комітету
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 1
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 3
Керуючий справами виконавчого комітету 1
Юридичний відділ 3
Відділ бухгалтерського обліку і звітності 3
Загальний відділ 8
Організаційний відділ 3
Відділ кадрової роботи і нагород 2
Відділ ведення Державного реєстру виборців 3
Патронатна служба 1
Господарський відділ 7,5
Центр надання адміністративних послуг*** 13
Всього у апараті виконкому: 48,5
                 Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи
Земельний відділ 6
Відділ у справах архітектури та містобудівного кадастру 5
Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю 3
Всього: 14
                           Виконавчі органи міської ради – юридичні особи
Архівний відділ 4
Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту 5,5
Служба у справах дітей 7
Управління культури, національностей та релігій 6
Управління освіти 9
Управління житлово-комунального господарства 21,5
Управління з питань надзвичайних ситуацій 15
Фонд комунальної власності територіальної громади м. Калуша* 5
Управління праці та соціального захисту населення 43
Фінансове управління 11,5
Управління будівництва та розвитку інфраструктури** 8
Управління економічного розвитку міста 15,5
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю 5
Всього: 156
Разом у міській раді і виконавчому комітеті: 225,5
 
                                                                                       
* Крім зазначених, у Фонді комунальної власності територіальної громади міста Калуша утримуються: 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
 
         ** В управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
 
         *** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 4 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2016-2017 роки.
 
 
 
 
 
Секретар міської ради                                                    Роман Боднарчук