ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 12
пожежної безпеки в Калуській
міській територіальній громаді
на 2021-2025 роки
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою посилення протипожежного захисту і зміцнення матеріально-технічної бази пожежно рятувального підрозділу міста, враховуючи висновки постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, та інвестиційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму забезпечення пожежної безпеки в Калуській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки (додається).
2. Фінансовому управлінню Калуської міської ради (Леся Поташник) щорічно, при формуванні бюджету Калуської міської територіальної громади, враховувати бюджетні запити Калуського міськрайонного відділу Управління державної служби з надзвичайних ситуацій України в області
(Василь Микитин) на виділення коштів для реалізації заходів Програми.
3. Визначити головним виконавцем Програми Калуський МРВ УДСНС в Івано-Франківській області (Василь Микитин) та розпорядником коштів даної програми виконавчий комітет Калуської міської ради.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Мирослава Тихого.
Міський голова Андрій Найда
Програма
забезпечення пожежної безпеки в Калуській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки.
1.Обгрунтування доцільності розроблення програми
Значущість проблеми забезпечення протипожежного захисту об’єктів і територій міської територіальної громади та полягає у необхідності реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки, яка відповідно до Кодексу цивільного захисту України є невід’ємною частиною державної діяльності щодо охорони життя та здоров’я людей, національного багатства та навколишнього природного середовища.
Щодня в середньому виникає 1 пожежа. Кожна десята пожежа супроводжується людськими жертвами. Незадовільний стан справ з виникненням пожеж та надзвичайних ситуацій та їх наслідками свідчить про необхідність вирішення проблеми охорони життя людей, національного багатства, навколишнього природного середовища, що потребує посилення протипожежного захисту об’єктів та населених пунктів.
Обмежене фінансування заходів, передбачених на підвищення рівня протипожежного захисту населених пунктів та об’єктів, призвело до того, що підрозділи державної служби з надзвичайних ситуацій України в області на 27 відсотків не укомплектовані спеціальними пожежними автомобілями. Понад 50 відсотків наявної пожежної техніки вичерпали свій моторесурс і за строками використання підлягають списанню.
Слід зазначити, що від наявності необхідної кількості та справності джерел протипожежного водопостачання залежить оперативне реагування на пожежі та інші надзвичайні ситуації, що дає змогу уникнути людських жертв та значних матеріальних збитків, зменшити час та фінансові витрати на їх ліквідацію.
З кожним роком проблемні питання, пов’язані із забезпеченням пожежної безпеки об’єктів господарювання загострюються.
Наявність зазначених проблем значною мірою зумовлена відсутністю належного нормативно-правового, фінансового, матеріально-технічного забезпечення. Вирішення проблем вимагає вжиття організаційних та інженерно-технічних заходів з боку органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Особлива увага при цьому повинна приділятися питанням нормативного і правового характеру, удосконаленню системи профілактики, створенню та зміцненню матеріально-технічної бази державної служби з надзвичайних ситуацій.
У зв’язку з тим, що проблема пожежної безпеки є складовою частиною національної безпеки, вона потребує здійснення першочергових заходів, на виконання яких розроблена ця програма, з урахуванням пропозицій заінтересованих місцевих органів виконавчої влади.
Мета програми: програму розроблено з метою створення механізму забезпечення заходів пожежної безпеки в міській територіальній громаді та умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки.
Метою програми є:
- забезпечення захисту життя та здоров’я населення, навколишнього природного середовища і об’єктів від впливу небезпечних факторів пожежі та надзвичайних ситуацій;
- посилення пожежної безпеки, поліпшення матеріально-технічного стану підрозділу державної служби надзвичайних ситуацій для виконання покладених на них завдань за призначенням;
- розроблення нормативно - правового, інженерно - технічного і методичного забезпечення підрозділу щодо їх діяльності з питань запобігання та ліквідації наслідків пожеж.
- приведення систем протипожежного водопостачання на об’єктах та в міській територіальній громаді, а також систем протипожежного захисту будинків підвищеної поверховості у відповідність до вимог нормативно-правових актів, норм і правил.
2. Шляхи і способи вирішення проблеми
Забезпечення пожежної безпеки полягає у комплексному, поетапному вирішенню проблемних питань у сфері пожежної безпеки, гарантованому захисті суспільства та навколишнього природного середовища від пожеж, надзвичайних ситуацій і їх наслідків, впровадження організаційних засад функціонування системи забезпечення пожежної безпеки органів влади всіх рівнів, зміцненні правової, науково-технічної і ресурсної бази, що дасть змогу суттєво зменшити кількість пожеж та надзвичайних ситуацій.
У рамках програми передбачається здійснити ряд заходів, які обґрунтовують вибір оптимального варіанта розв’язання проблеми, враховують переваги та недоліки альтернативних варіантів, що дасть можливість:
- розробити економічні, управлінські і правові механізми, спрямовані на здійснення заходів, передбачених програмою для запобігання та ліквідації наслідків пожеж та надзвичайних ситуацій;
- здійснити комплекс заходів, встановити порядок і способи розв’язання проблем, пов’язаних з приведенням систем протипожежного водопостачання в міській територіальній громаді та на об’єктах у відповідність до вимог нормативно-правових актів, норм та правил.
Для вирішення проблеми забезпечення пожежної безпеки об’єктів та міській територіальній громаді необхідно врегулювати питання щодо:
- утворення та розвитку єдиної системи забезпечення пожежної безпеки як однієї із складових національної безпеки;
- об’єднання можливостей місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій ( у тому числі громадських);
- забезпечення державного нагляду за станом пожежної безпеки об’єктів для своєчасної протидії пожежам і зменшення їх негативних наслідків;
- удосконалення та підвищення ефективності роботи суб’єктів системи забезпечення пожежної безпеки;
- ефективного роз’яснення завдань із забезпечення протипожежного захисту та оперативного реагування на пожежі та надзвичайні ситуації;
- сприяння більш гнучкого та оперативного впливу на організацію роботи щодо фінансування та вишукування нових джерел надходження коштів для розвитку матеріально-технічної бази підрозділу державної служби надзвичайних ситуацій.
3. Етапи реалізації програми
Реалізацію Програми планується здійснити протягом 2021-2025 років.
4. Фінансове забезпечення програми.
Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, а також інших передбачених законом джерел.
Обсяги фінансування на 2021-2025 роки 1 500 тис. грн. В тому числі на 2021 рік – 300 тис. грн., 2022 рік – 300 тис. грн., на 2023 рік – 300 тис. грн., на 2024 рік - 300 тис. грн., на 2025 рік – 300 тис. грн.
5. Основні результати від реалізації програми.
Результатами виконання комплексу завдань, передбачених програмою, спрямованих на забезпечення протипожежного захисту об’єктів міської територіальної громади є:
- зниження ризиків виникнення пожеж та надзвичайних ситуацій та загроз, пов’язаних з ними, небезпечних для життя і здоров’я громадян та створення сприятливих соціальних умов життєдіяльності населення, зменшення впливу негативних факторів пожеж та надзвичайних ситуацій на навколишнє природне середовище;
- забезпечення безпечного функціонування установ і організацій, а також суб’єктів господарювання, об’єктів життєдіяльності населення, об’єктів економіки міської територіальної громади тощо;
- зменшення на об’єктах міської територіальної громади кількості пожеж та надзвичайних ситуацій, випадків загибелі та травмування людей, економічних втрат і матеріальних збитків;
- своєчасне виявлення осередків загорянь та надзвичайних ситуацій, оповіщення про них людей та підрозділу державної служби з надзвичайних ситуацій, видалення продуктів горіння за допомогою систем протипожежної автоматики;
- мінімальний час прибуття підрозділу державної служби надзвичайних ситуацій до місця ймовірної пожежі за рахунок оптимальної дислокації підрозділу у міській територіальній громаді.
- своєчасне та ефективне проведення робіт з рятування людей з поверхів будинків;
- наявність необхідної кількості та справність джерел протипожежного водопостачання;
- забезпечення своєчасного оперативного реагування на пожежі та надзвичайні ситуації для їх успішної локалізації та ліквідації шляхом подачі води до осередків пожеж від пожежних гідрантів, внутрішніх протипожежних водогонів, природних і штучних водоймищ, інших інженерних споруд водопостачання.
Перелік
заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
Назва замовника: Калуський МРВ УДСНС в Івано-Франківській області
Замовник програми Василь Микитин _______________________
Керівник програми Мирослав Тихий _______________________
12. РІШЕННЯ
Про Програму забезпеченняпожежної безпеки в Калуській
міській територіальній громаді
на 2021-2025 роки
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою посилення протипожежного захисту і зміцнення матеріально-технічної бази пожежно рятувального підрозділу міста, враховуючи висновки постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, та інвестиційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму забезпечення пожежної безпеки в Калуській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки (додається).
2. Фінансовому управлінню Калуської міської ради (Леся Поташник) щорічно, при формуванні бюджету Калуської міської територіальної громади, враховувати бюджетні запити Калуського міськрайонного відділу Управління державної служби з надзвичайних ситуацій України в області
(Василь Микитин) на виділення коштів для реалізації заходів Програми.
3. Визначити головним виконавцем Програми Калуський МРВ УДСНС в Івано-Франківській області (Василь Микитин) та розпорядником коштів даної програми виконавчий комітет Калуської міської ради.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Мирослава Тихого.
Міський голова Андрій Найда
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
_____________20 ________
Програма
забезпечення пожежної безпеки
в Калуській міській територіальній громаді
на 2021-2025 роки
Замовник програми
Калуський МРВ УДСНС
в Івано-Франківській області Василь Микитин _________
(підпис)
Керівник програми
Перший заступник міського голови Мирослав Тихий _________
(підпис)
Погоджено :
Начальник управління економічного
розвитку міста Юрій Соколовський
Начальник фінансового управління Леся Поташник
Юрист міської ради Іван Коцан
Паспорт
цільової програми
Програма забезпечення пожежної безпеки на 2021-2025 роки
1. Ініціатор розроблення програми (замовник) Калуський МРВ УДСНС
2. Розробник програми Калуський МРВ УДСНС в області
3. Співрозробники програми ___________________________________________
4. Відповідальний виконавець програми Калуський МРВ УДСНС в області
5. Учасники програми ________________________________________________
6. Термін реалізації програми 2021-2025 роки
6.1.. Етапи фінансування програми 2021, 2022, 2023, 2024, 2025 роки
7. Обсяги фінансування програми (тис. грн.): 1 500 тис. грн.
рішенням міської ради
_____________20 ________
Програма
забезпечення пожежної безпеки
в Калуській міській територіальній громаді
на 2021-2025 роки
Замовник програми
Калуський МРВ УДСНС
в Івано-Франківській області Василь Микитин _________
(підпис)
Керівник програми
Перший заступник міського голови Мирослав Тихий _________
(підпис)
Погоджено :
Начальник управління економічного
розвитку міста Юрій Соколовський
Начальник фінансового управління Леся Поташник
Юрист міської ради Іван Коцан
Паспорт
цільової програми
Програма забезпечення пожежної безпеки на 2021-2025 роки
1. Ініціатор розроблення програми (замовник) Калуський МРВ УДСНС
2. Розробник програми Калуський МРВ УДСНС в області
3. Співрозробники програми ___________________________________________
4. Відповідальний виконавець програми Калуський МРВ УДСНС в області
5. Учасники програми ________________________________________________
6. Термін реалізації програми 2021-2025 роки
6.1.. Етапи фінансування програми 2021, 2022, 2023, 2024, 2025 роки
7. Обсяги фінансування програми (тис. грн.): 1 500 тис. грн.
Роки |
Обсяги фінансування | ||||
Всього (тис. грн..) |
в т.ч. за джерелами фінансування | ||||
обласний бюджет | міський бюджет | інші джерела |
|||
2021 - 2025 | 1 500 | - | 1 500 | - | |
в т.ч. | |||||
2021 | 300 | - | 300 | - | |
2022 | 300 | - | 300 | - | |
2023 | 300 | - | 300 | - | |
2024 | 300 | - | 300 | - | |
2025 | 300 | - | 300 | - | |
8. Очікувані результати виконання програми: - зниження ризиків виникнення пожеж та надзвичайних ситуацій та загроз, пов’язаних з пожежами, надзвичайними ситуаціями, небезпечних для життя і здоров’я громадян, та створення сприятливих соціальних умов життєдіяльності населення, зменшення впливу негативних факторів пожеж та надзвичайних ситуацій на навколишнє природне середовище; - безпечне функціонування установ і організацій, а також суб’єктів господарювання, об’єктів життєдіяльності населення, об’єктів економіки міської територіальної громади тощо; - мінімальний час прибуття пожежних підрозділів до місця ймовірної пожежі за рахунок оптимальної дислокації пожежних підрозділів у міській територіальній громаді; - своєчасне та ефективне проведення робіт з рятування людей з верхніх поверхів будинків; - наявність необхідної кількості та справність джерел протипожежного водопостачання. 9. Термін проведення звітності: щорічно. |
|||||
Замовник програми Керівник програми |
Василь МИКИТИН _________________ (підпис) _________________ (підпис) |
||||
Програма
забезпечення пожежної безпеки в Калуській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки.
1.Обгрунтування доцільності розроблення програми
Значущість проблеми забезпечення протипожежного захисту об’єктів і територій міської територіальної громади та полягає у необхідності реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки, яка відповідно до Кодексу цивільного захисту України є невід’ємною частиною державної діяльності щодо охорони життя та здоров’я людей, національного багатства та навколишнього природного середовища.
Щодня в середньому виникає 1 пожежа. Кожна десята пожежа супроводжується людськими жертвами. Незадовільний стан справ з виникненням пожеж та надзвичайних ситуацій та їх наслідками свідчить про необхідність вирішення проблеми охорони життя людей, національного багатства, навколишнього природного середовища, що потребує посилення протипожежного захисту об’єктів та населених пунктів.
Обмежене фінансування заходів, передбачених на підвищення рівня протипожежного захисту населених пунктів та об’єктів, призвело до того, що підрозділи державної служби з надзвичайних ситуацій України в області на 27 відсотків не укомплектовані спеціальними пожежними автомобілями. Понад 50 відсотків наявної пожежної техніки вичерпали свій моторесурс і за строками використання підлягають списанню.
Слід зазначити, що від наявності необхідної кількості та справності джерел протипожежного водопостачання залежить оперативне реагування на пожежі та інші надзвичайні ситуації, що дає змогу уникнути людських жертв та значних матеріальних збитків, зменшити час та фінансові витрати на їх ліквідацію.
З кожним роком проблемні питання, пов’язані із забезпеченням пожежної безпеки об’єктів господарювання загострюються.
Наявність зазначених проблем значною мірою зумовлена відсутністю належного нормативно-правового, фінансового, матеріально-технічного забезпечення. Вирішення проблем вимагає вжиття організаційних та інженерно-технічних заходів з боку органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Особлива увага при цьому повинна приділятися питанням нормативного і правового характеру, удосконаленню системи профілактики, створенню та зміцненню матеріально-технічної бази державної служби з надзвичайних ситуацій.
У зв’язку з тим, що проблема пожежної безпеки є складовою частиною національної безпеки, вона потребує здійснення першочергових заходів, на виконання яких розроблена ця програма, з урахуванням пропозицій заінтересованих місцевих органів виконавчої влади.
Мета програми: програму розроблено з метою створення механізму забезпечення заходів пожежної безпеки в міській територіальній громаді та умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки.
Метою програми є:
- забезпечення захисту життя та здоров’я населення, навколишнього природного середовища і об’єктів від впливу небезпечних факторів пожежі та надзвичайних ситуацій;
- посилення пожежної безпеки, поліпшення матеріально-технічного стану підрозділу державної служби надзвичайних ситуацій для виконання покладених на них завдань за призначенням;
- розроблення нормативно - правового, інженерно - технічного і методичного забезпечення підрозділу щодо їх діяльності з питань запобігання та ліквідації наслідків пожеж.
- приведення систем протипожежного водопостачання на об’єктах та в міській територіальній громаді, а також систем протипожежного захисту будинків підвищеної поверховості у відповідність до вимог нормативно-правових актів, норм і правил.
2. Шляхи і способи вирішення проблеми
Забезпечення пожежної безпеки полягає у комплексному, поетапному вирішенню проблемних питань у сфері пожежної безпеки, гарантованому захисті суспільства та навколишнього природного середовища від пожеж, надзвичайних ситуацій і їх наслідків, впровадження організаційних засад функціонування системи забезпечення пожежної безпеки органів влади всіх рівнів, зміцненні правової, науково-технічної і ресурсної бази, що дасть змогу суттєво зменшити кількість пожеж та надзвичайних ситуацій.
У рамках програми передбачається здійснити ряд заходів, які обґрунтовують вибір оптимального варіанта розв’язання проблеми, враховують переваги та недоліки альтернативних варіантів, що дасть можливість:
- розробити економічні, управлінські і правові механізми, спрямовані на здійснення заходів, передбачених програмою для запобігання та ліквідації наслідків пожеж та надзвичайних ситуацій;
- здійснити комплекс заходів, встановити порядок і способи розв’язання проблем, пов’язаних з приведенням систем протипожежного водопостачання в міській територіальній громаді та на об’єктах у відповідність до вимог нормативно-правових актів, норм та правил.
Для вирішення проблеми забезпечення пожежної безпеки об’єктів та міській територіальній громаді необхідно врегулювати питання щодо:
- утворення та розвитку єдиної системи забезпечення пожежної безпеки як однієї із складових національної безпеки;
- об’єднання можливостей місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій ( у тому числі громадських);
- забезпечення державного нагляду за станом пожежної безпеки об’єктів для своєчасної протидії пожежам і зменшення їх негативних наслідків;
- удосконалення та підвищення ефективності роботи суб’єктів системи забезпечення пожежної безпеки;
- ефективного роз’яснення завдань із забезпечення протипожежного захисту та оперативного реагування на пожежі та надзвичайні ситуації;
- сприяння більш гнучкого та оперативного впливу на організацію роботи щодо фінансування та вишукування нових джерел надходження коштів для розвитку матеріально-технічної бази підрозділу державної служби надзвичайних ситуацій.
3. Етапи реалізації програми
Реалізацію Програми планується здійснити протягом 2021-2025 років.
4. Фінансове забезпечення програми.
Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, а також інших передбачених законом джерел.
Обсяги фінансування на 2021-2025 роки 1 500 тис. грн. В тому числі на 2021 рік – 300 тис. грн., 2022 рік – 300 тис. грн., на 2023 рік – 300 тис. грн., на 2024 рік - 300 тис. грн., на 2025 рік – 300 тис. грн.
5. Основні результати від реалізації програми.
Результатами виконання комплексу завдань, передбачених програмою, спрямованих на забезпечення протипожежного захисту об’єктів міської територіальної громади є:
- зниження ризиків виникнення пожеж та надзвичайних ситуацій та загроз, пов’язаних з ними, небезпечних для життя і здоров’я громадян та створення сприятливих соціальних умов життєдіяльності населення, зменшення впливу негативних факторів пожеж та надзвичайних ситуацій на навколишнє природне середовище;
- забезпечення безпечного функціонування установ і організацій, а також суб’єктів господарювання, об’єктів життєдіяльності населення, об’єктів економіки міської територіальної громади тощо;
- зменшення на об’єктах міської територіальної громади кількості пожеж та надзвичайних ситуацій, випадків загибелі та травмування людей, економічних втрат і матеріальних збитків;
- своєчасне виявлення осередків загорянь та надзвичайних ситуацій, оповіщення про них людей та підрозділу державної служби з надзвичайних ситуацій, видалення продуктів горіння за допомогою систем протипожежної автоматики;
- мінімальний час прибуття підрозділу державної служби надзвичайних ситуацій до місця ймовірної пожежі за рахунок оптимальної дислокації підрозділу у міській територіальній громаді.
- своєчасне та ефективне проведення робіт з рятування людей з поверхів будинків;
- наявність необхідної кількості та справність джерел протипожежного водопостачання;
- забезпечення своєчасного оперативного реагування на пожежі та надзвичайні ситуації для їх успішної локалізації та ліквідації шляхом подачі води до осередків пожеж від пожежних гідрантів, внутрішніх протипожежних водогонів, природних і штучних водоймищ, інших інженерних споруд водопостачання.
Перелік
заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
Назва замовника: Калуський МРВ УДСНС в Івано-Франківській області
№ п/п |
Найменування заходу | Виконавець | Термін виконання | Орієнтовні обсяги фінансування, тис. грн |
Очікувані результати | |||||||||
Роки |
Всього | в т. ч. за джерелами фінансування |
||||||||||||
обласний бюджет |
міський бюджет |
Інші джерела | ||||||||||||
1. | Організаційне забезпечення у сфері пожежної безпеки | |||||||||||||
1.1. | проведення аналізу стану забезпечення пожежної безпеки в місті, на підприємствах, установах та організаціях і розроблення за результатами аналізу комплексного плану заходів із запобігання пожежам, надзвичайним ситуаціям та загибелі на них людей | Калуський МРВ УДСНС в області, Управління з питань НС Калуської міської територіальної громади | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | Розробка перспективних та поточних планів запобігання пожежам | |||||
1.2. | координація діяльності місцевих органів виконавчої влади із забезпечення протипожежного захисту об’єктів та територій | Калуський МРВ УДСНС в області, Управління з питань НС Калуської міської територіальної громади | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | ||||||
1.3 | забезпечення функціонування служб пожежної безпеки на підприємствах, установах та організаціях | Управління освіти культури, житлово-комунального господарства, економічного розвитку |
постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | ||||||
1.4 | приведення у відповідність міської програми, спрямованої на підвищення рівня протипожежного захисту населених пунктів та об’єктів, забезпечення будівництва та реконструкції об’єктів пожежної охорони відповідно до нормативно-правових актів | Калуський МРВ УДСНС в області | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | ||||||
1.5 | проведення аналізу стану протипожежного водопостачання міста та здійснення комплексу заходів щодо приведення його у відповідність до вимог нормативно-правових актів | Калуський МРВ УДСНС в області, Управління житлово-комунального господарства | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | Підвищення рівня протипожежного захисту міста | |||||
1.6 | забезпечення ведення щорічної державної статистичної звітності про кількість пожеж, надзвичайних ситуацій та їх наслідки в місті, на підприємствах, установах та закладах міста | Калуський МРВ УДСНС в області | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | ||||||
1.7 | збирання, узагальнення та оброблення статистичних даних про пожежі, надзвичайні ситуації та їх наслідки | Калуський МРВ УДСНС в області | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | ||||||
1.8 | прогнозування стану пожеж в цілому по місту та підготовка аналітичних та інформаційних матеріалів | Калуський МРВ УДСНС в області | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | Зниження ризиків виникнення пожеж, НС та загроз, пов’язаних з пожежами, НС небезпечних для життя і здоров’я громадян та створення сприятливих соціальних умов | |||||
1.9 | здійснення щороку згідно із законодавством контролю за відповідністю продукції, що реалізується через торгівельну мережу, вимогам пожежної безпеки. | Калуський МРВ УДСНС в області | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | Забезпечення безпечного функціонування установ і організацій, а також суб’єктів господарювання, об’єктів життєдіяльності | |||||
Разом за завданням 1 | 2021-2025 | - | - | - | - | |||||||||
2021 | - | - | - | - | ||||||||||
2022 | - | - | - | - | ||||||||||
2023 | - | - | - | - | ||||||||||
2024 | - | - | - | - | ||||||||||
2025 | - | - | - | - | ||||||||||
2. | Забезпечення розвитку матеріально-технічної бази державної служби надзвичайних ситуацій | |||||||||||||
2.1 | розвиток матеріально-технічної бази ДСНС (будівництво, реконструкція, ремонт пожежних депо, придбання нових зразків протипожежної техніки, забезпечення засобами пожежогасіння та індивідуального захисту, зв’язку тощо) | Калуський МРВ УДСНС в області | постійно | 2021-2025 | - | - | Підвищення рівня протипожежного захисту | |||||||
2.2 | розвиток навчально-тренувальної бази підрозділу ДСНС | Калуський МРВ УДСНС в області | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | Забезпечення своєчасного оперативного реагування на пожежі та НС для їх успішної локалізації та ліквідації | |||||
2.3 | забезпечення оперативної готовності пожежної техніки, її справний технічний стан, заправку паливо-мастильними матеріалами, вогнегасними засобами, укомплектованість спеціальним пожежно-технічним обладнанням, пожеж-ними рукавами та рятувальними засобами згідно з табельною належністю, придбання протипожежної, допоміжної та оперативної техніки, забезпечення речовим майном | Калуський МРВ УДСНС в області | 2021-2025 | 2021-2025 | 750 | - | 750 | - | ||||||
2021 | 150 | - | 150 | - | ||||||||||
2022 | 150 | - | 150 | - | ||||||||||
2023 | 150 | - | 150 | - | ||||||||||
2024 | 150 | - | 150 | - | ||||||||||
2025 | 150 | - | 150 | - | ||||||||||
2.4 | забезпечення особового складу ДСНС засобами захисту органів дихання |
Калуський МРВ УДСНС в області | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | ||||||
2.5 | здійснення додаткових заходів щодо забезпечення захисту життя та здоров’я населення ,навколишнього природного середовища і об’єктів від впливу небезпечних факторів пожеж та створення належних умов несення служби | Калуський МРВ УДСНС в області | 2021-2025 | 2021-2025 | 750 | - | 750 | Забезпечення своєчасного оперативного реагування на пожежі та надзвичайні ситуації для їх успішної локалізації та ліквідації | ||||||
2021 | 150 | - | 150 | |||||||||||
2022 | 150 | - | 150 | |||||||||||
2023 | 150 | - | 150 | |||||||||||
2024 | 150 | - | 150 | |||||||||||
2025 | 150 | - | 150 | |||||||||||
2.6 | Забезпечення вдосконалення автоматизованих систем керування підрозділу ДСНС. Впроваджувати системи прямого спостереження за протипожежним станом об’єктів. | Калуський МРВ УДСНС в області | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | Для оперативного реагування на пожежі та НС та її виявлення на ранній стадії виникнення | |||||
Разом за завданням 2 | 2021-2025 | 1 500 | - | 1 500 | - | |||||||||
2021 | 300 | - | 300 | - | ||||||||||
2022 | 300 | - | 300 | - | ||||||||||
2023 | 300 | - | 300 | - | ||||||||||
2024 | 300 | - | 300 | - | ||||||||||
2025 | 300 | - | 300 | - | ||||||||||
3. | Інформаційне забезпечення у сфері пожежної безпеки | |||||||||||||
3.1 | розроблення для дітей та юнацтва сценаріїв театральних вистав, розважальних програм з протипожежної тематики та включення їх до програм естрадних концертів, теле та радіопередач. | Управління культури, освіти | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | Поширення масово-роз’яснювальної роботи по попередженню пожеж серед дітей | |||||
3.2 | організація вивчення в межах навчальних програм та в позаурочний час учнями загальноосвітніх навчальних закладів правил пожежної безпеки та поведінки під час пожежі | Управління освіти | постійно | 2021-2025 | - | - | - | - | ||||||
3.3 | забезпечення висвітлення постійно діючих циклів теле-і радіопередач для ознайомлення населення з правилами пожежної безпеки, обставинами і причинам виникнення пожеж , їх наслідками та іншими питаннями у сфері пожежної безпеки. | Калуський МРВ УДСНС в області, Управління з питань НС Калуської міської територіальної громади Калуське міське телебачення, преса | постійно | 2021-2025 |
- | - | - | - | Поширення масово-роз’яснювальної роботи по попередженню пожеж серед населення | |||||
Разом за завданням 3 | 2021-2025 | - | - | - | - | |||||||||
2021 | - | - | - | - | ||||||||||
2022 | - | - | - | - | ||||||||||
2023 | - | - | - | - | ||||||||||
2024 | - | - | - | - | ||||||||||
2025 | - | - | - | - | ||||||||||
4. | Забезпечення співфінансу-вання витрат по проектах в рамках програм міжнародної технічної допомоги | |||||||||||||
4.1 | Дооснащення (закупівля, модернізація та ремонт) пожежних і аварійно-рятувальних підрозділів міста Калуша, добровільних пожежних формувань технікою, обладнанням, спорядженням, запасними частинами та вогнегасними речовинами, (в т.ч. співфінансування проектів в рамках програм міжнародної технічної допомоги). | Управління з питань НС Калуської міської територіальної громади, Калуський МРВ УДСНС в області | 2021-2025 | 2021-2025 | - | - | - | (гран-тові кош-ти) | Отримання міжнародної технічної допомоги | |||||
2021 | - | - | - | - | ||||||||||
2022 | - | - | - | - | ||||||||||
2023 | - | - | - | - | ||||||||||
2024 | - | - | - | (гран-тові кош-ти) | ||||||||||
2025 | - | - | - | (гран-тові кош-ти) | ||||||||||
Разом за програмою | 2021-2025 | 1 500 | - | 1 500 | - | |||||||||
2021 | 300 | - | 300 | - | ||||||||||
2022 | 300 | - | 300 | - | ||||||||||
2023 | 300 | - | 300 | - | ||||||||||
2024 | 300 | - | 300 | - | ||||||||||
2025 | 300 | - | 300 | - | ||||||||||
Замовник програми Василь Микитин _______________________
Керівник програми Мирослав Тихий _______________________