ОПИС ДОКУМЕНТУ
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Сесія: | III |
Скликання: | VIII |
Проголосовано: | В цілому |
Рішення: | Прийнято |
Дата прийняття: | 17.12.2020 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
31
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
5
- Відсутні
3
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 130
Про затвердження Програми діяльності управління архітектури та містобудування Калуської міської ради на 2021-2025 роки
УКРАЇНА
КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
17.12.2020 № 130
|
З метою забезпечення Калуської міської територіальної громади оновленою містобудівною документацією, раціонального використання території територіальної громади, створення повноцінного життєвого середовища, інвестиційної діяльності фізичних та юридичних осіб керуючись законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про землеустрій", "Про містобудування" враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА :
- Затвердити Програму діяльності управління архітектури та містобудування Калуської міської ради на 2021-2025 роки (далі Програма) (додається).
- Визначити головним виконавцем та розпорядником коштів Програми діяльності управління архітектури та містобудування Калуської міської ради на 2021-2025 роки - управління архітектури та містобудування Калуської міської ради (Р.Кузик).
- Визначити розпорядником коштів Програми діяльності управління архітектури та містобудування Калуської міської ради на 2021-2025 роки щодо п.2.2 переліку заходів, обсягів та джерел фінансування Програми - виконавчий комітет Калуської міської ради.
- Управлінню архітектури та містобудування Калуської міської ради (Р.Кузик) щорічно звітуватись про хід виконання Програми діяльності управління архітектури та містобудування Калуської міської ради на 2021-2025 роки.
- Фінансовому управлінню міської ради (Л.Поташник) забезпечити фінансування програми з бюджету Калуської міської територіальної громади на 2021-2025 роки згідно з додатком.
- Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом функціональних обов’язків .
Міський голова Андрій Найда
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
17.12.2020 № 130
Секретар міської ради
Віктор Гільтайчук
Програма діяльності управління архітектури та містобудування Калуської міської ради
на 2021-2025 роки
Замовник Програми
Начальник управління архітектури
та містобудування міської ради Роман Кузик___________
(підпис)
Керівник Програми
Перший заступник міського головиМирослав Тихий___________
(підпис)
Паспорт Програми
діяльності управління архітектури та містобудування Калуської міської ради на 2021-2025 роки
- Ініціатор розроблення програми (замовник) – управління архітектури та містобудування Калуської міської ради.
- Розробник програми – управління архітектури та містобудування Калуської міської ради.
- Співрозробники програми - - .
- Відповідальний виконавець програми – управління архітектури та містобудування Калуської міської ради, Виконавчий комітет Калуської міської ради.
- Учасники програми – депутати міської ради, посадові особи міської ради, громада Калуської об’єднаної територіальної громади ,громадські та релігійні організації, територіальні громади населених пунктів інтереси, яких будуть зачіпати.
- Термін реалізації програми – 2021-2025 роки.
- Етапи фінансування програми( для довгострокових програм) – 2021 – 2022 роки оновлення топографічної основи населених пунктів, 2022-2025 роки – розроблення містобудівної документації населених пунктів Калуської МТГ, 2021-2025 роки забезпечення роботи служби містобудівного кадастру Калуської МТГ.
- Обсяги фінансування (тис.грн) - 11461 тис. грн.
Роки Обсяги фінансування , тис.грн Всього в т.ч. за джерелами фінансування обласний бюджет Бюджет міської територіальної громади Державний бюджет 2021 - 2025 11461 - 11461 - в т.ч. 2021 5761 - 5761 - 2022 2115 - 2115 - 2023 2585 - 2585 - 2024 500 - 500 - 2025 500 - 500 - - Очікувані результати виконання програми – затвердження містобудівної документації населених пунктів Калуської МТГ , оновлення топографічної основи населених пунктів Калуської МТГ .
- Термін проведення звітності – щоквартально.
Замовник Програми Р. Кузик __________________
Керівник Програми М. Тихий __________________
Програму діяльності управління архітектури та містобудування Калуської міської ради на 2021-2025 роки.
Вступ
Програма діяльності управління архітектури та містобудування Калуської міської ради на 2021-2025 роки (далі - Програма) передбачає виконання вимог Закону України «Про основи містобудування», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Програма спрямована на оновлення містобудівної документації населених пунктів Калуської об’єднаної територіальної громад . З 2021 року до складу Калуської об’єднаної територіальної громади буде входити 12 селищних рад , частина з яких потребує оновлення містобудівної документації. Ця Програма спрямована на забезпечення їх актуальною містобудівною документацією, яка б відповідала вимогам Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», забезпечувала можливість залучення інвестицій в міський бюджет шляхом створення інвестиційно привабливих зон для будівництва промислових, соціальних та культурних об’єктів, забезпечити сталий містобудівний, економічний та соціальний розвиток населених пунктів та вирішити проблемні питання стимулювання, розвитку, раціонального використання територій, визначення черговості і пріоритетної забудови, створення належних умов для життєзабезпечення, уточнення планувальної структури та просторової композиції забудови територій, пріоритетних та допустимих видів використання і забудови територій, збереження історико-культурного середовища.
- Загальні положення
Генеральний план населеного пункту – основний вид містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.
Генеральний план є комплексним планувальним документом, обов'язковим для виконання. Його положення базуються на аналізі й прогнозуванні демографічних, соціально-економічних, природно-географічних, інженерно-технічних, екологічних, санітарно-гігієнічних, історико-культурних факторів і орієнтовані виключно на вирішення питань планування території населеного пункту.
Матеріали генерального плану вирішують основні, принципові питання з планування територій i не можуть бути використані замість спеціальних проектів, схем та програм розвитку галузей економіки, охорони навколишнього середовища та здоров'я населення, пам'яток iсторiї i культури, інженерного захисту i підготовки території, розвитку систем транспорту, безпеки та органiзацiї дорожнього руху, інженерного обладнання, тощо. При складанні зазначеної документації повинні враховуватися пропозиції вiдповiдних роздiлiв генерального плану.
Містобудівна документація розробляється на паперових і електронних носіях на оновленій картографічній основі в цифровій формі як набори профільних геопросторових даних у державній геодезичній системі координат УСК-2000 і єдиній системі класифікації та кодування об’єктів будівництва для формування баз даних містобудівного кадастру.
Схема зонування – картографічний матеріал, якій відображає розташування і типи територіальних зон, що забезпечує надання відповідних умов та обмежень в межах населеного пункту.
Планування територій на місцевому рівні забезпечується відповідними місцевими радами та їх виконавчими органами відповідно до повноважень, визначених законом, і полягає у розробленні та затвердженні генеральних планів населених пунктів, схем планування територій на місцевому рівні та іншої містобудівної документації, регулюванні використання їх територій, ухваленні та реалізації відповідних рішень про дотримання містобудівної документації. - Мета та завдання Програми. Обгрунтування доцільності
Розроблення Програми.
Основна мета Програми – своєчасне забезпечення об’єднаної територіальної громади містобудівною документацією, завданнями якої є:
- обґрунтування майбутніх потреб та визначення переважних напрямів використання територій;
- урахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування забудови та іншого використання територій;
- обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням та використання територій для містобудівних потреб;
- забезпечення раціонального розселення і визначення напрямів сталого розвитку міста Калуш;
- визначення і раціональне розташування територій житлової та громадської забудови, промислових, рекреаційних, природоохоронних територій і об’єктів;
- обґрунтування та встановлення режиму раціонального використання земель та забудови територій, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;
- визначення, вилучення (викуп) і надання земельних ділянок для містобудівних потреб на основі містобудівної документації в межах, визначених законом;
- визначення територій, що мають особливу екологічну, наукову, естетичну, історико-культурну цінність, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та інше використання;
- охорона довкілля та раціональне використання природних ресурсів;
- регулювання забудови міста Калуш та використання території Калуської міської ради.
Необхідність розроблення генеральних планів населених пунктів Калуської об’єднаної територіальної громади виникла у зв’язку з тим, що відповідно до п. 3 ст. 24 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється. А відповідно до ст. 17 цього закону у складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту (план зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану).
Матеріали генерального плану використовуються як вихiднi дані при розробленні іншої планувальної документації та проектів забудови, місцевих правил використання i забудови території населеного пункту, iнвестицiйних програм i проектів, програм соціально-економічного розвитку, схем визначення земель населених пунктів для приватизації, планів земельно-господарського устрою населеного пункту, спеціальних проектів, схем i програм охорони навколишнього природного середовища та здоров'я населення, пам'яток історії i культури, інженерного захисту і підготовки території, комплексних схем транспорту, проектів та схем органiзацiї дорожнього руху, систем управління дорожнім рухом, схем розвитку систем інженерного обладнання i галузей міського господарства, виконанні грошової оцінки земель, створені мiстобудiвного та земельного кадастрів, тощо. Тобто, відсутність містобудівної документації, яка не відповідає вимогам Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», не дозволяє належним чином здійснювати містобудівну діяльність в м. Калуш. - Термін реалізації Програми
Розрахунковий термін виконання цієї Програми становить п’ять років. - Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів бюджету міста. Окрім цього, фінансування робіт з розроблення містобудівної документації може здійснюватись за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.
За рішенням міської ради для розроблення плану зонування, детального плану території крім коштів державного та місцевих бюджетів можуть залучатися кошти з інших джерел, не заборонених законом, за умови виконання функцій замовника відповідним органом місцевого самоврядування.
Всього на розроблення містобудівної документації з планування міста Калуша до 2025 року у бюджетімістанеобхіднопередбачитиорієнтовно11404тис.грн. - Очікувана ефективність виконання Програми
Виконання Програми дасть можливість здійснювати містобудівну діяльність на території об’єднаної територіальної громади, налагодити дієвий контроль за дотриманням чинних законодавчих і нормативних актів у сфері містобудування, регулюванням забудови та використання територій міста об’єднаної територіальної громади, врахування державних, громадських та приватних інтересів під час забудови територій, у сфері збереження історико-культурного середовища, наповнювати бюджет міста коштами, які будуть отримані за рахунок оренди та надання у власність земельних ділянок, що становить основу дохідної частини бюджету міста.
Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
Назва замовника – управління архітектури та містобудування .
№ п/п | Найменування заходу | Виконавець | Термін виконання | Орієнтовані обсяги фінансування, тис.грн | Очікувані результати | |||||
роки | Всього тис. грн |
в т.ч. за джерелами фінансування | ||||||||
міський бюджет | обласний бюджет | інші джерела | ||||||||
1. | Оновлення картографічної основи населених пунктів | Переможець процедури закупівель | 2021-2023 | 2021-2023, в т. ч.. 2021 2022 2023 |
3222 1107 750 1365 |
3222 1107 750 1365 |
- - - |
- - - |
Топографо-геодезина основа | |
2. | Розроблення генеральних планів населених пунктів | Переможець процедури закупівель | 2021 - 2023 | 2021-2023, в т. ч. 2021 2022 2023 |
2345 760 865 720 |
2345 760 865 720 |
- - - |
- - - |
Генеральні плани населених пунктів | |
2.1 | Розміщення оголошень в друкованих засобах масової інформації | Газета «Вікна», Газета «Калуський нафтохімік» |
2021 - 2025 | 2021- 2025, в т.ч. 2021 2022 2023 2024 2025 |
750 150 150 150 150 150 |
750 150 150 150 150 150 |
- - - - - |
- - - - - |
Публікація оголошень щодо розроблення містобудівної документації | |
2.2 | Розроблення генерального плану м.Калуш. Державна експертиза | Переможець процедури закупівель | 2021 | 2021 | 57 | 57 | - | - | Генеральний план м.Калуш | |
3. | Розроблення схеми зонування території м.Калуш | |||||||||
3.1 | Оновлення топографічної основи М 1:500 | Переможець процедури закупівель | 2021 | 2021 | 2387 | 2387 | - | - | Оновлена топографічна основа | |
3.2 | Розроблення схеми зонування території м.Калуш | Переможець процедури закупівель | 2021 | 2021 | 950 | 950 | - | - | Схема зонування території | |
4. | Розроблення детальних планів території | Переможець процедури закупівель | 2021 - 2025 | 2021-2025, в т. ч. 2021 2022 2023 2024 2025 |
1750 350 350 350 350 350 |
1750 350 350 350 350 350 |
- - - - - |
- - - - - |
Детальні плани території | |
5. | Всього | - | - | - | 11461 | 11461 | - | - | - |
Замовник Програми Р. Кузик __________
Керівник Програми М.Тихий __________