УКРАЇНА
КАЛУСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
27.05.2021 № 504
|
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до плану роботи Калуської міської ради на І-ше півріччя 2021року, заслухавши звіт директора комунального підприємства «Ритуальна служба» Калуської міської ради за ІV квартал 2020 року та I квартал 2021року, міська рада
ВИРІШИЛА:
Інформацію про роботу комунального підприємства «Ритуальна служба» Калуської міської ради за ІV квартал 2020 року та I квартал 2021року взяти до відома.
Міський голова Андрій Найда
Аналіз роботи підприємства
за ІV квартал 2020 р. та I квартал 2021р.
за ІV квартал 2020 р. та I квартал 2021р.
КП Ритуальна служба»” – державне підприємство з комунальною формою власності. Підприємство створене за рішенням Калуської міської ради від 04 липня 2006 року № 52. Фактично фінансово-господарську діяльність підприємство розпочало в вересні 2006 року.
Юридична адреса підприємства та його місцезнаходження: м. Калуш, вул.Ковжуна 1А.
Підприємство є спеціальною ритуальною службою, створеною відповідно до Закону України ,,Про поховання та похоронну справу”. Основним видом діяльності підприємства є:
- організування поховань і надання суміжних послуг зокрема – необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг;
- утримання та благоустрій закритих та діючих кладовищ.
- діюче міське кладовище в районі Височанка – Залісся площею 13,99 га, ;
- (старе) кладовище по вул. Височанка площею 2,8 га, яке закрите для поховання з вересня 1975 року;
На балансі КП ,,Ритуальна служба” станом на 01.10.2020 р. знаходяться основні засоби :
Первісна вартість яких складає 576.1 тис.грн.,а залишкова 250.6 тис.грн. На даний час підприємство з основних засобів не використовує транспортний засіб автокатафалк ПАЗ 08-87 так як він непридатний для використання. Підприємство змушене заключати договора на транспортні послуги з підприємцями для своєчасного та якісного обслуговування населення міста.
КП ,,Ритуальна служба” є єдиним державним підприємством в м. Калуш по наданню послуг з організації поховань та пов’язаних з ними послуг по виготовленню і реалізації предметів ритуальної належності. Конкурентами по цьому виду діяльності є приватні підприємці та морг.
Середньоспискова чисельність штатних працівників 17,5 чол. в т. ч. апарат управління 3 чол. , майстер 1 чол; приймальники замовлень 2 чол; прибиральник службового приміщення 1 чол.(0,5 ставки);землекопи 4 чол; прибиральники 5 чол; сторожі-прибиральники 2 чол.
Фонд оплати праці за IV квартал 2020р та І квартал 2021 р. становить 902 871,29 грн.
Середньомісячна заробітна плата за IV квартал 2020р. та 1 квартал 2021 р. одного працівника становить грн. 8 598,78 грн.
Основні джерела фінансових ресурсів підприємства є:
- організування поховань а саме копання могил;
- реалізації предметів ритуальної належності населенню та юридичним особам;
- кошти місцевого бюджету на утримання і благоустрій діючого та закритого кладовищ.
Станом на 01.10.2020 року фінансовий результат по підприємству – збиток що становить 182 152,43 грн.
Це свідчить про необхідність збільшення обсягів продаж на 2021 р., та збільшення тарифів на послуги для досягнення позитивного фінансового результату.
За період від 01.10.2020 по 31.03.2021 роки а саме 6 місяців підприємство спрацювало з чистим прибутком в сумі 128 257,73 грн.
Станом на 31.03.2021 року залишився непокритий збиток в сумі 53 894,70 грн. який підприємство планує погасити на протязі ІІ кварталу 2021 року.
У IV кварталі 2020 року підприємство виконало сукупний дохід в сумі 746492,77 грн.
І квартал 2021 року 936 457,00 грн. , що на 189 964,23 гривні більше у порівнянні з IV кварталом 2020 р.
Згідно кошторису на 2021 рік КП «Ритуальній службі» виділено 999 500,00 грн. бюджетних коштів на утримання кладовищ.
За І квартал використано 225 433,00 грн.
КП «Ритуальна служба» заключила договір з УЖКГ міської ради договір на надання послуг (поховання осіб без певного місця проживання, знайдених невпізнаних трупів) на суму 29 965 грн. Надано послуг на суму 10 472,60 грн.
Кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги станом на 01.10.2020 року складала 127 000 грн. а на 31.03.2021 року -128 500 грн.
Заборгованості по заробітній платі, з страхуванням, бюджетом підприємство немає.
За період ІVкварталу 2020 р. та І квартал 2021 року підприємством перерахувано до державного та місцевого бюджету 407 405 грн. а сааме;
- податок на доходи фізичних осіб 163 617грн;
- податок на додану вартість 37 515 грн.;
- військовий збір 14 274 грн.;
- частину чистого прибутку 902 грн.;
- єдиний соціальний внесок 191 097 грн.
Для зацікавлення працівників підприємства у підвищенні продуктивності праці, виконання встановленого обсягу робіт, стимулюванні підвищення професійної майстерності робітників та посиленні їх матеріального зацікавлення, на підприємстві діє Колективний договір. Відповідно до нього працівникам а саме землекопам надаються доплати за інтенсивність праці та особовий характер роботи, та приймальникам замовлень за інтенсивність праці. Дані доплати і надбавки проводяться з власних господарських коштів. Отримані прибутки підприємство планує витратити на вдосконалення виробництва, на покращення умов праці та соціального забезпечення працівників, покриття витрат у випадку форс-мажорних обставин в господарській діяльності.
Основні напрямки стратегії роботи підприємства:
- ознайомлення населення із переліком послуг та товарів ритуальної належності, які можуть бути надані підприємством;
- ознайомлення населення із тарифами та цінами на послуги та товари;
- розповсюдження рекламних проспектів в моргах, церквах і на сайті підприємства;
- встановлення наочної реклами у вигляді рекламних щитів, банерів.
- пошук постачальників якісних товарів по дешевих оптових цінах;
- пошук постачальників з різноманітним асортиментом товару;
- постачання товару в обумовлені терміни (оскільки товар замовляється часто і не великими партіями).
Тарифна політика підприємства базується на дотриманні всіх вимог існуючого законодавства, врахуванні фактичних витрат для забезпечення беззбиткової діяльності підприємства, доступність інформації населенню.
Для розвитку і вдосконалення виробничих процесів, підприємство використовує власні обігові кошти .
Основними проблемними питаннями, які впливають на діяльність підприємства є:
- виділення земельної ділянки для поховання;
- необхідність у придбанні автотранспортних засобів (автокатафалк для перевезення тіла померлого ).