ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1425
І. Обґрунтування доцільності розроблення
Програми для забезпечення виконання управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради рішень суду та пов’язаних із ними стягнень на 2021 – 2023 роки
Програма для забезпечення виконання управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради рішень суду та пов’язаних із ними стягнень на 2021 – 2023 роки (далі – Програма) розроблена з метою недопущення настання негативних наслідків, пов’язаних із неможливістю реалізації управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради власних та делегованих повноважень у зв’язку із стягненнями, що є наслідком наявності відповідних рішень судів та неможливості виконання судових рішень, які приймаються на підставі рішення Верховного суду України від 29.09.2020 у зразковій адміністративній справі № 440/2722/20.
Беручи до уваги постійне недофінансування державою різних соціальних гарантій, які виплачуються/реалізуються Управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради, з метою недопущення настання негативних наслідків для Управління соціального захисту населення Калуської міської ради та бюджету Калуської міської територіальної громади в частині блокування рахунків, та недопущення неможливості виконання завдань останнім щодо забезпечення надання встановлених державою та Калуською міською радою соціальних гарантій, є необхідність у прийнятті окремої бюджетної програми для забезпечення виконання рішень суду та пов’язаних із ними стягнень.
Обгрунтуванням вищезазначеного є те, що Рішенням Конституційного суду України від 27.02.2020 № 3-р/2020 визнано таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним), окреме положення пункту 26 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України у частині, яка передбачає, що норми і положення статей 12, 13, 14, 15 та 16 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Окреме положення пункту 26 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України у частині, яка передбачає, що норми і положення статей 12, 13, 14, 15 та 16 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, визнане неконституційним, втрачає чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.
Враховуючи зазначене, рішенням Касаційного адміністративного суду від 29.09.2020 у зразковій справі № 440/2722/20, залишеного без змін постановою Великої Палати Верховного Суду від 13.01.2021 встановлено протиправність виплати разової грошової допомоги до 5 травня у розмірі меншому за розмір, встановлений у Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Вищевказане рішення суду прийнято у вигляді зобов’язання немайнового характеру, тому подібні рішення неможливо буде виконати у спосіб, що передбачений Законом України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень», в свою чергу такі рішення можуть виконуватися відповідно до Закону України «Про виконавче провадження».
Виконання судових рішень є найвагомішим показником реального та належного захисту порушених прав, свобод та інтересів особи та невід’ємною складовою права на справедливий суд.
Згідно статті 1291 Конституції України, суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов’язковим до виконання.
Відповідно до частин другої та четвертої статті 13 Закону України «Про судоустрій та статус суддів», судові рішення, що набрали законної сили, є обов’язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об’єднаннями на всій території України.
Частиною другою статті 27 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що за примусове виконання рішення немайнового характеру з боржника - юридичної особи стягується виконавчий збір в розмірі чотирьох мінімальних розмірів заробітної плати.
Статтею 75 Закону України «Про виконавче провадження» зазначено, що у разі невиконання без поважних причин у встановлений виконавцем строк рішення, що зобов’язує боржника виконати певні дії, виконавець виносить постанову про накладення штрафу на боржника - юридичну особу - 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та встановлює новий строк виконання. У разі повторного невиконання рішення боржником без поважних причин, виконавець у тому самому порядку накладає на нього штраф у подвійному розмірі та звертається до органів досудового розслідування з повідомленням про вчинення кримінального правопорушення.
Крім того, статтею 42 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено можливість стягнення коштів витрат виконавчого провадження з боржника у розмірах і видах, що встановлюються Міністерством юстиції України (розмір по кожному виконавчому провадженню встановлюється державним виконавцем індивідуально).
В свою чергу, згідно з частиною п’ятою статті 48 Бюджетного кодексу України визначено, що зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
Вимоги фізичних і юридичних осіб щодо відшкодування збитків та/або шкоди за зобов'язаннями, взятими розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), стягуються з осіб, винних у взятті таких зобов'язань, у судовому порядку.
При цьому, існують реальні передумови щодо неможливості виконання Управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради рішень судів у частині нарахування та виплати грошової допомоги до 5 травня ветеранам війни, у зв’язку з чим після здійснення державним виконавцем визначених у законодавстві заходів, для міського органу соціального захисту населення настануть негативні наслідки у вигляді блокування рахунків та дезорганізації роботи по забезпеченню мешканців громади в отриманні соціальних послуг, адже будуть стягуватись кошти, які передбачені для організації роботи установи.
Разом з цим, механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, прийнятих судами, а також іншими органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення, визначено Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 45) (далі – Порядок).
Положеннями Порядку визначено можливість прийняття окремої бюджетної програми для забезпечення виконання рішень суду.
Зокрема, пунктом 25 Порядку визначено, що безспірне списання коштів з рахунка боржника здійснюється в першочерговому порядку. Проведення платежів з рахунка боржника здійснюється після безспірного списання у разі наявності коштів на рахунку. У разі наявності у боржника або головного розпорядника бюджетних коштів окремої бюджетної програми для забезпечення виконання рішень суду, безспірне списання коштів здійснюється лише за цією бюджетною програмою.
ІІ. Мета та основні завдання Програми
Метою даної Програми є недопущення настання негативних наслідків для Управління соціального захисту населення Калуської міської ради та бюджету Калуської міської територіальної громади в частині блокування рахунків, та недопущення неможливості виконання завдань останнім щодо забезпечення надання встановлених державою та Калуською міською радою соціальних гарантій.
Завданням Програми є вирішення питання щодо погашення заборгованості за стягненнями, що є результатом судових рішень, в тому числі штрафів, витрат виконавчого провадження та виконавчого збору.
ІІІ. Фінансове забезпечення виконання Програми
та механізм виконання рішення
У 2021 році передбачається обсяг фінансування Програми на суму 10,0 тис. грн., у 2022- 10,0 тис. грн., у 2022 – 10,0 тис. грн. Передбачені Програмою заходи виконуватимуться за рахунок коштів бюджету ТГ, виходячи з можливостей його дохідної частини.
Відповідальними виконавцями Програми є управління соціального захисту населення Калуської міської ради.
Головним розпорядником коштів Програми є управління соціального захисту населення Калуської міської ради .
ІV. Очікувані результати виконання програми
Реалізація Програми надасть можливість зменшити негативні наслідки, пов’язані із зобов’язаннями Управління соціального захисту населення Калуської міської ради щодо нарахування та виплати ветеранам війни недоплаченої щорічної разової грошової допомоги до 5 травня, а також створить правові механізми щодо забезпечення цільового використання коштів, що виділяються Управлінню соціального захисту населення Калуської міської ради для реалізації відповідних соціальних гарантій.
V. Перелік
заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
Назва замовника: Управління соціального захисту населення Калуської міської ради
Замовник Програми Федоришин Л.М. __________
(П.І.Б ) (підпис)
Керівник Програми Тихий М.В. __________
(П.І.Б ) (підпис)
Про затвердження Програми
для забезпечення виконання
управлінням соціального захисту
населення Калуської міської ради
рішень суду та пов’язаних із ними
стягнень на 2021 – 2023 роки
З метою недопущення настання негативних наслідків, пов’язаних із неможливістю реалізації управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради власних та делегованих повноважень у зв’язку із стягненнями, що є наслідком неможливості виконання судових рішень, а також беручи до уваги відсутність передумов щодо ймовірних невідкладних законодавчих рішень по врегулюванню питання виділення коштів із Державного бюджету України для виконання рішень судів, керуючись статтями 20, 22 Бюджетного кодексу України, пунктом 25 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 45), пунктом 22 частини 1 статті 26, частиною 1 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради, міська рада
ВИРІШИЛА:
Замовник Програми Начальник управління
соціального захисту населення
міської ради Федоришин Л.М. _________
(підпис)
Керівник Програми Перший заступник міського голови
Тихий М.В. __________
(підпис)
ПОГОДЖЕНО
управління економічного
розвитку міста Соколовський Ю.В. ____________
(П.І.Б.) (підпис)
фінансове управління Поташник Л.В ____________
(П.І.Б.) (підпис)
юрист Коцан І.А. ___________
(П.І.Б.) (підпис)
Паспорт Програми
Програма
для забезпечення виконання управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради рішень суду та пов’язаних із ними стягнень
на 2021-2023 роки
(назва програми)
1. Ініціатор розроблення програми (замовник) Управління соціального захисту населення міської ради
2. Розробник програми Управління соціального захисту населення міської ради,
3. Співрозробники програми -
4. Відповідальні виконавці програми Управління соціального захисту населення міської ради
4.1 Співвиконавець програми -
5. Учасники програми : Управління соціального захисту населення міської ради,
6. Термін реалізації програми: 2021-2023 роки
7. Обсяги фінансування програми (тис.грн) – 2021 – 10,0 тис. грн., 2022- 10,0 тис. грн., 2023 – 10,0 тис. грн.
8. Очікувані результати виконання програми
Реалізація Програми надасть можливість зменшити негативні наслідки, пов’язані із зобов’язаннями Управління соціального захисту населення Калуської міської ради щодо нарахування та виплати ветеранам війни недоплаченої щорічної разової грошової допомоги до 5 травня, а також створить правові механізми щодо забезпечення цільового використання коштів, що виділяються Управлінню соціального захисту населення Калуської міської ради для реалізації відповідних соціальних гарантій
9. Термін проведення звітності _______ щоквартально_______
Замовник Програми Федоришин Л.М. ___________
Керівник Програми Тихий М.В. ___________
для забезпечення виконання
управлінням соціального захисту
населення Калуської міської ради
рішень суду та пов’язаних із ними
стягнень на 2021 – 2023 роки
З метою недопущення настання негативних наслідків, пов’язаних із неможливістю реалізації управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради власних та делегованих повноважень у зв’язку із стягненнями, що є наслідком неможливості виконання судових рішень, а також беручи до уваги відсутність передумов щодо ймовірних невідкладних законодавчих рішень по врегулюванню питання виділення коштів із Державного бюджету України для виконання рішень судів, керуючись статтями 20, 22 Бюджетного кодексу України, пунктом 25 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 45), пунктом 22 частини 1 статті 26, частиною 1 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради, міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму для забезпечення виконання управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради рішень суду та пов’язаних із ними стягнень на 2021 – 2023 роки, згідно з додатком до цього рішення.
- Фінансування заходів Програми здійснювати за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади ( далі - бюджету ТГ) .
- Фінансовому управлінню міської ради (Л.Поташник) при формуванні бюджету ТГ на 2021-2023 роки передбачити кошти на фінансування Програми.
- Визнати головним розпорядником коштів Програми управління соціального захисту населення міської ради (Любов Федоришин).
- Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання цього рішення покласти на головного відповідального виконавця - управління соціального захисту населення міської ради (Любов Федоришин).
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Мирослава Тихого.
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від ________20___р. №______
рішенням міської ради
від ________20___р. №______
Програма
для забезпечення виконання управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради рішень суду та пов’язаних із ними стягнень
на 2021 – 2023 роки
_____________________________________________________
(назва Програми)
для забезпечення виконання управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради рішень суду та пов’язаних із ними стягнень
на 2021 – 2023 роки
_____________________________________________________
(назва Програми)
Замовник Програми Начальник управління
соціального захисту населення
міської ради Федоришин Л.М. _________
(підпис)
Керівник Програми Перший заступник міського голови
Тихий М.В. __________
(підпис)
ПОГОДЖЕНО
управління економічного
розвитку міста Соколовський Ю.В. ____________
(П.І.Б.) (підпис)
фінансове управління Поташник Л.В ____________
(П.І.Б.) (підпис)
юрист Коцан І.А. ___________
(П.І.Б.) (підпис)
Паспорт Програми
Програма
для забезпечення виконання управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради рішень суду та пов’язаних із ними стягнень
на 2021-2023 роки
(назва програми)
1. Ініціатор розроблення програми (замовник) Управління соціального захисту населення міської ради
2. Розробник програми Управління соціального захисту населення міської ради,
3. Співрозробники програми -
4. Відповідальні виконавці програми Управління соціального захисту населення міської ради
4.1 Співвиконавець програми -
5. Учасники програми : Управління соціального захисту населення міської ради,
6. Термін реалізації програми: 2021-2023 роки
7. Обсяги фінансування програми (тис.грн) – 2021 – 10,0 тис. грн., 2022- 10,0 тис. грн., 2023 – 10,0 тис. грн.
Роки | Обсяги фінансування (тис. грн.) | |||
Всього | в т.ч. за джерелами фінансування | |||
Бюджет Калуської міської ТГ | обласний бюджет | інші джерела | ||
2021 | 10,0 | 10,0 | ||
2022 | 10,0 | 10,0 | ||
2023 | 10,0 | 10,0 |
8. Очікувані результати виконання програми
Реалізація Програми надасть можливість зменшити негативні наслідки, пов’язані із зобов’язаннями Управління соціального захисту населення Калуської міської ради щодо нарахування та виплати ветеранам війни недоплаченої щорічної разової грошової допомоги до 5 травня, а також створить правові механізми щодо забезпечення цільового використання коштів, що виділяються Управлінню соціального захисту населення Калуської міської ради для реалізації відповідних соціальних гарантій
9. Термін проведення звітності _______ щоквартально_______
Замовник Програми Федоришин Л.М. ___________
Керівник Програми Тихий М.В. ___________
І. Обґрунтування доцільності розроблення
Програми для забезпечення виконання управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради рішень суду та пов’язаних із ними стягнень на 2021 – 2023 роки
Програма для забезпечення виконання управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради рішень суду та пов’язаних із ними стягнень на 2021 – 2023 роки (далі – Програма) розроблена з метою недопущення настання негативних наслідків, пов’язаних із неможливістю реалізації управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради власних та делегованих повноважень у зв’язку із стягненнями, що є наслідком наявності відповідних рішень судів та неможливості виконання судових рішень, які приймаються на підставі рішення Верховного суду України від 29.09.2020 у зразковій адміністративній справі № 440/2722/20.
Беручи до уваги постійне недофінансування державою різних соціальних гарантій, які виплачуються/реалізуються Управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради, з метою недопущення настання негативних наслідків для Управління соціального захисту населення Калуської міської ради та бюджету Калуської міської територіальної громади в частині блокування рахунків, та недопущення неможливості виконання завдань останнім щодо забезпечення надання встановлених державою та Калуською міською радою соціальних гарантій, є необхідність у прийнятті окремої бюджетної програми для забезпечення виконання рішень суду та пов’язаних із ними стягнень.
Обгрунтуванням вищезазначеного є те, що Рішенням Конституційного суду України від 27.02.2020 № 3-р/2020 визнано таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним), окреме положення пункту 26 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України у частині, яка передбачає, що норми і положення статей 12, 13, 14, 15 та 16 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Окреме положення пункту 26 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України у частині, яка передбачає, що норми і положення статей 12, 13, 14, 15 та 16 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, визнане неконституційним, втрачає чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.
Враховуючи зазначене, рішенням Касаційного адміністративного суду від 29.09.2020 у зразковій справі № 440/2722/20, залишеного без змін постановою Великої Палати Верховного Суду від 13.01.2021 встановлено протиправність виплати разової грошової допомоги до 5 травня у розмірі меншому за розмір, встановлений у Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Вищевказане рішення суду прийнято у вигляді зобов’язання немайнового характеру, тому подібні рішення неможливо буде виконати у спосіб, що передбачений Законом України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень», в свою чергу такі рішення можуть виконуватися відповідно до Закону України «Про виконавче провадження».
Виконання судових рішень є найвагомішим показником реального та належного захисту порушених прав, свобод та інтересів особи та невід’ємною складовою права на справедливий суд.
Згідно статті 1291 Конституції України, суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов’язковим до виконання.
Відповідно до частин другої та четвертої статті 13 Закону України «Про судоустрій та статус суддів», судові рішення, що набрали законної сили, є обов’язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об’єднаннями на всій території України.
Частиною другою статті 27 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що за примусове виконання рішення немайнового характеру з боржника - юридичної особи стягується виконавчий збір в розмірі чотирьох мінімальних розмірів заробітної плати.
Статтею 75 Закону України «Про виконавче провадження» зазначено, що у разі невиконання без поважних причин у встановлений виконавцем строк рішення, що зобов’язує боржника виконати певні дії, виконавець виносить постанову про накладення штрафу на боржника - юридичну особу - 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та встановлює новий строк виконання. У разі повторного невиконання рішення боржником без поважних причин, виконавець у тому самому порядку накладає на нього штраф у подвійному розмірі та звертається до органів досудового розслідування з повідомленням про вчинення кримінального правопорушення.
Крім того, статтею 42 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено можливість стягнення коштів витрат виконавчого провадження з боржника у розмірах і видах, що встановлюються Міністерством юстиції України (розмір по кожному виконавчому провадженню встановлюється державним виконавцем індивідуально).
В свою чергу, згідно з частиною п’ятою статті 48 Бюджетного кодексу України визначено, що зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
Вимоги фізичних і юридичних осіб щодо відшкодування збитків та/або шкоди за зобов'язаннями, взятими розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), стягуються з осіб, винних у взятті таких зобов'язань, у судовому порядку.
При цьому, існують реальні передумови щодо неможливості виконання Управлінням соціального захисту населення Калуської міської ради рішень судів у частині нарахування та виплати грошової допомоги до 5 травня ветеранам війни, у зв’язку з чим після здійснення державним виконавцем визначених у законодавстві заходів, для міського органу соціального захисту населення настануть негативні наслідки у вигляді блокування рахунків та дезорганізації роботи по забезпеченню мешканців громади в отриманні соціальних послуг, адже будуть стягуватись кошти, які передбачені для організації роботи установи.
Разом з цим, механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, прийнятих судами, а також іншими органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення, визначено Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 45) (далі – Порядок).
Положеннями Порядку визначено можливість прийняття окремої бюджетної програми для забезпечення виконання рішень суду.
Зокрема, пунктом 25 Порядку визначено, що безспірне списання коштів з рахунка боржника здійснюється в першочерговому порядку. Проведення платежів з рахунка боржника здійснюється після безспірного списання у разі наявності коштів на рахунку. У разі наявності у боржника або головного розпорядника бюджетних коштів окремої бюджетної програми для забезпечення виконання рішень суду, безспірне списання коштів здійснюється лише за цією бюджетною програмою.
ІІ. Мета та основні завдання Програми
Метою даної Програми є недопущення настання негативних наслідків для Управління соціального захисту населення Калуської міської ради та бюджету Калуської міської територіальної громади в частині блокування рахунків, та недопущення неможливості виконання завдань останнім щодо забезпечення надання встановлених державою та Калуською міською радою соціальних гарантій.
Завданням Програми є вирішення питання щодо погашення заборгованості за стягненнями, що є результатом судових рішень, в тому числі штрафів, витрат виконавчого провадження та виконавчого збору.
ІІІ. Фінансове забезпечення виконання Програми
та механізм виконання рішення
У 2021 році передбачається обсяг фінансування Програми на суму 10,0 тис. грн., у 2022- 10,0 тис. грн., у 2022 – 10,0 тис. грн. Передбачені Програмою заходи виконуватимуться за рахунок коштів бюджету ТГ, виходячи з можливостей його дохідної частини.
Головним розпорядником коштів Програми є управління соціального захисту населення Калуської міської ради .
ІV. Очікувані результати виконання програми
Реалізація Програми надасть можливість зменшити негативні наслідки, пов’язані із зобов’язаннями Управління соціального захисту населення Калуської міської ради щодо нарахування та виплати ветеранам війни недоплаченої щорічної разової грошової допомоги до 5 травня, а також створить правові механізми щодо забезпечення цільового використання коштів, що виділяються Управлінню соціального захисту населення Калуської міської ради для реалізації відповідних соціальних гарантій.
V. Перелік
заходів, обсяги та джерела фінансування Програми
Назва замовника: Управління соціального захисту населення Калуської міської ради
№ з/п | Найменування заходу |
Виконавець | Термін виконання | Орієнтовані обсяги фінансування, (тис. грн.) | Очікувані результати | ||||
роки | всього | в т.ч. за джерелами фінансування | |||||||
бюджет Калуської міської ТГ | обласний бюджет | інші джерела | |||||||
1 | Виконання рішень судів, оплата штрафів, витрат виконавчого провадження та виконавчого збору, витрат на професійну правничу допомогу за примусове виконання рішень суду Код ТПКВКМБ/ТКВКБМС 0810180 |
Управління соціального захисту населення |
2021-2023 | 2021 2022 2023 |
10,0 10,0 10,0 |
10,0 10,0 10,0 |
Забезпечення оплати стягнень за рішенням суду, в тому числі штрафів, витрат виконавчого провадження та виконавчого збору, витрат на професійну правничу допомогу |
Замовник Програми Федоришин Л.М. __________
(П.І.Б ) (підпис)
Керівник Програми Тихий М.В. __________
(П.І.Б ) (підпис)