ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1755
Про внесення змін до структури
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих
органів Калуської міської ради
Керуючись пунктом 5 частини першої статті 26, пунктом 6 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на підставі службової записки заступника міського голови Надії Гуш міська рада
ВИРІШИЛА:
Міський голова Андрій Найда
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 2 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020-2022 роки.
**** Крім зазначених, в управлінні культури, національностей та релігій – 1,5 штатних одиниці за рахунок Програми забезпечення реалізації проекту «КУЛЬТУРА У ВІДДЗЕРКАЛЕННІ – Реставрація Будинку Культури в м. Сеїні (Румунія) та Концертного Залу у м. Калуш (Україна) у Мультикультурні центри» на 2019-2021 роки.
Секретар міської ради Віктор Гільтайчук
Про внесення змін до структури
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих
органів Калуської міської ради
Керуючись пунктом 5 частини першої статті 26, пунктом 6 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на підставі службової записки заступника міського голови Надії Гуш міська рада
ВИРІШИЛА:
- Провести зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
- Вивести дві штатних одиниці головного спеціаліста-інспектора з паркування відділу транспорту управління економічного розвитку міста;
- Вивести дві штатних одиниці спеціаліста І категорії відділу благоустрою та закупівель управління житлово-комунального господарства міської ради;
- Збільшити чисельність управління земельних відносин міської ради на одну штатну одиницю;
- Збільшити чисельність відділу кадрової роботи і нагород виконавчого комітету міської ради на одну штатну одиницю;
- Збільшити чисельність господарського відділу виконавчого комітету міської ради на 0,5 штатних одиниць.
- У зв’язку з необхідністю зміни організаційної структури управління освіти міської ради, а саме: ліквідації відділу технічного обслуговування, логопедичного пункту та створення нових відділів:
- Збільшити чисельність апарату управління освіти міської ради на чотири штатних одиниці;
- Начальнику управління освіти Ірині Люклян у місячний термін розробити та подати на затвердження міської ради Положення про управління освіти міської ради у новій редакції.
- Затвердити загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради в кількості 321,5 штатних одиниць згідно з додатком.
- Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Андрія Найду.
Міський голова Андрій Найда
Додаток
до рішення міської ради
від ____________ р. № _____
до рішення міської ради
від ____________ р. № _____
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету
та виконавчих органів Калуської міської ради
апаратів ради, виконавчого комітету
та виконавчих органів Калуської міської ради
Структурний підрозділ, посада | Кількість штатних одиниць |
Міський голова | 1 |
Апарат ради | |
Секретар міської ради | 1 |
Відділ організаційно-правової роботи ради | 6 |
Всього у апараті ради: | 7 |
Апарат виконавчого комітету | |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 1 |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради | 3 |
Керуючий справами виконавчого комітету | 1 |
Староста | 11 |
Юридичний відділ | 4 |
Відділ бухгалтерського обліку і звітності | 4 |
Загальний відділ | 20 |
Організаційний відділ | 3 |
Відділ кадрової роботи і нагород | 3 |
Відділ ведення Державного реєстру виборців | 3 |
Патронатна служба | 1 |
Господарський відділ | 18,25 |
Управління «Центр надання адміністративних послуг»*** | 33 |
Всього в апараті виконкому: | 105,25 |
Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи | |
Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю | 3 |
Всього: | 3 |
Виконавчі органи міської ради (юридичні особи) | |
Архівний відділ | 4 |
Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту | 5,5 |
Служба у справах дітей | 7 |
Управління культури, національностей та релігій**** | 6 |
Управління освіти | 12 |
Управління житлово-комунального господарства | 21,5 |
Управління з питань надзвичайних ситуацій | 38 |
Управління комунальної власності* | 5 |
Управління соціального захисту населення | 47 |
Фінансове управління | 11,5 |
Управління будівництва та розвитку інфраструктури** | 9 |
Управління економічного розвитку міста | 16,5 |
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю | 5,25 |
Управління земельних відносин | 9,5 |
Управління архітектури та містобудування | 7,5 |
Всього: | 205,25 |
Разом у міській раді та виконавчому комітеті: | 321,5 |
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
*** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 2 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020-2022 роки.
**** Крім зазначених, в управлінні культури, національностей та релігій – 1,5 штатних одиниці за рахунок Програми забезпечення реалізації проекту «КУЛЬТУРА У ВІДДЗЕРКАЛЕННІ – Реставрація Будинку Культури в м. Сеїні (Румунія) та Концертного Залу у м. Калуш (Україна) у Мультикультурні центри» на 2019-2021 роки.
Секретар міської ради Віктор Гільтайчук