ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Юрій Соколовський

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

27.09.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1786
Про  Положення управління економічного розвитку міста  Калуської міської ради

                                                                                                         
 Про  Положення
управління економічного розвитку        міста  Калуської
міської ради
 
   
   
 
         Відповідно до статті 26, пункту 4 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування України», Постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012           № 887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації», керуючись Методичними рекомендаціями з розроблення положення про структурний підрозділ економічного розвитку і торгівлі місцевої державної адміністрації, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі  України від 30.11.2012 № 1370, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити нову редакцію Положення  управління економічного розвитку міста  Калуської міської ради  (додається).
 
2. Начальнику управління економічного розвитку міста Калуської міської ради (Ю. Соколовському) здійснити державну реєстрацію Положення управління економічного розвитку міста Калуської міської ради.
 
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 31.01.2019  № 2076  «Про затвердження Положення про управління економічного розвитку міста Калуської міської ради».
 
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Богдана Білецького.
 
 
 
Міський голова                                                                         Андрій Найда
                                                                                       
                                                                                   
                                                                                                Затверджено
 рішенням міської ради
                №     
            Секретар міської ради
                         Віктор Гільтайчук
 
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
 
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА
КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(нова редакція)
 
 
Калуш
 2021
 
 
1. Управління економічного розвитку міста Калуської міської ради (далі - управління) є виконавчим органом міської ради.
Повне найменування юридичної особи: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МІСТА КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
2. Управління утворюється Калуською міською радою (код ЄДРПОУ 33578261), входить до її складу і забезпечує виконання покладених на нього завдань.
3. Управління є підзвітним і підконтрольним раді, що його утворила, підпорядковується виконавчому комітету і міському голові.
4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі  України (далі – Мінекономрозвитку), розпорядженнями голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації, міського голови м. Калуша, рішеннями Калуської міської ради та її виконавчого комітету, іншими актами законодавства України, а також положенням про управління.
5. Основними завданнями управління є забезпечення реалізації в м. Калуші:
державної політики економічного і соціального розвитку;
державної цінової політики;
державної промислової політики;
державної регіональної політики;
державної політики у сфері інвестиційної діяльності та державно-приватного партнерства;
державної політики з питань розвитку підприємництва, державної регуляторної політики;
державної політики у сфері торгівлі та побутових послуг;
державної зовнішньоекономічної політики;
державної політики у сфері енергозбереження;
державної політики у сферах туризму;
державної аграрної політики;
державної політики у сферах автотранспорту загального користування та паркування.
6. Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання:
            1) Розробляє Програми соціально – економічного та культурного розвитку міста, Програми енергоефективності міста Калуша, Програми підтримки малого і середнього  підприємництва м. Калуша, Програми розвитку автотранспорту загального користування м. Калуша, Програми розвитку інвестиційно-інноваційної діяльності та міжнародного співробітництва м. Калуша та інші  цільові програми з питань самоврядування, подає їх на затвердження міській раді та  контролює їх виконання.
         2) Розробляє  проекти нормативно – правових актів.
         3) Подає обласній державній адміністрації пропозиції до проектів програми соціально – економічного розвитку області, регіональної програми підтримки малого і середнього підприємництва в області, програми енергозбереження Івано-Франківської області, програм з інвестиційного, інноваційного  розвитку і міжнародної діяльності області та інших цільових програм і необхідну інформацію щодо їх виконання.
         4) Аналізує  стан  і  тенденції  економічного  і  соціального розвитку  міста,  бере  участь  у  визначенні  його  пріоритетів, розробленні напрямів  структурної,  інвестиційної  та інноваційної політики та  готує пропозиції з цих питань.
5) Бере участь в забезпеченні збалансованості економічного та соціального розвитку міста.
6) Систематизує та узагальнює стан соціально-економічного розвитку міста, діяльність підприємств промисловості, сплату платежів до бюджету суб’єктами підприємницької діяльності.
7) Бере  участь  у  розробленні   проектів   регіональних   і міжрегіональних програм та їх реалізації.
8) Координує та надає методичну допомогу виконавчим органам ради щодо складання і виконання міських програм та здійснює моніторинг їх реалізації.
         9) Здійснює моніторинг проведення закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти.
        10) Розробляє соціально-економічний паспорт міста за підсумками показників соціально-економічного розвитку.
11) Бере участь в розробці заходів по економії паливно-енергетичних ресурсів, раціональному використанню вторинних ресурсів і відходів виробництва.
12) Забезпечує проведення паспортизації енергоефективності та проводить моніторинг стану використання паливно-енергетичних ресурсів на підпорядкованих міській раді об’єктах.
13) Аналізує стан і тенденції розвитку та впровадження енергозберігаючих заходів та технологій.
14) Проводить моніторинг стану паливно-енергетичних ресурсів в структурних підрозділах міської ради, установах, які фінансуються з міського бюджету та комунальних підприємствах міста.
          15) Сприяє розвитку підприємництва, організації пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування у місті.
          16) Здійснює заходи по організації та проведенню в місті конкурсів, виставок та ярмарків за участю  суб’єктів  підприємницької діяльності.
           17) Координує роботу Ради підприємців  при виконавчому комітеті Калуської міської ради.
           18) Спільно з контролюючими органами бере участь у здійсненні перевірок  суб’єктів господарювання щодо належної  організації  обслуговування населення підприємствами торгівлі, ресторанного господарства,  побутового   обслуговування та  пасажирського транспорту загального користування .
          19) Координує роботу підприємств торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення незалежно від форм власності, сприяє розвитку всіх форм торгівельного і побутового обслуговування населення.
          20) Проводить роботу з моніторингу цін на основні продукти харчування, лікарські засоби (життєво необхідні) та вироби медичного призначення.
          21) Створює та постійно оновлює дислокацію  підприємств торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування населення та ринків.
          22) Сприяє розвитку пасажирського транспорту загального користування і зв’язку на території міста Калуша у межах наданих повноважень, готує рішення про затвердження маршрутів і графіків руху міського пасажирського транспорту загального користування  незалежно від форм власності.
         23) Здійснює заходи з підготовки проведення конкурсів з перевезення  пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міста.
         24) Розглядає подані перевізниками пропозиції щодо зміни графіків руху на автобусних маршрутах  загального користування та забезпечує їх доведення до  відома населення.
         25) Контролює дотримання перевізниками умов договорів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в  м. Калуші в частині дотримання графіків та  схем руху по маршрутах, використання на маршруті транспортних засобів за класом не нижчим  від заявленого на конкурс.
         26) Контролює дотримання автовласниками правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів.
         27) Здійснює заходи щодо фіксації порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів та виносить постанови по справам про адміністративні правопорушення за порушення правил паркування та вносить інформацію до Реєстру адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху.
         28) В межах своєї компетенції здійснює підготовку матеріалів до Плану мобілізаційної підготовки міста Калуша на рік та нормованого забезпечення населення міста продовольчими і непродовольчими товарами в особливий період.
         29) Розглядає звернення і пропозиції державних органів, господарських структур, громадських організацій, засобів масової інформації, народних депутатів і громадян з питань, які відносяться до компетенції управління.                              
          30) Надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу суб’єктам підприємницької діяльності.
          31) Розробляє заходи щодо розвитку різних видів туризму на території міста.
          32) Розробляє заходи та сприяє вдосконаленню і розвитку туристичної, готельного господарства міста.
          33) Забезпечує раціональне використання та збереження туристичних  ресурсів на території міста.
          34) Вживає заходів щодо розвитку туризму  і туристичних центрів.
          35) Бере участь у розробленні пропозицій щодо забезпечення сприятливих умов діяльності господарських суб’єктів туристичної галузі.
          36) Веде облік і координує діяльність суб’єктів туристичної діяльності.
          37) Здійснює інші функції у сфері туризму відповідно до покладених на нього завдань.
          38) Розробляє та розповсюджує інформаційні та промоційні матеріали, які спрямовані на презентацію потенційних туристичних можливостей міста, його конкурентних переваг.
         39) Готує  пропозиції  з  питань  розміщення  на  території міста   нових, реконструкції,  розширення, ліквідації діючих підприємств та інших об'єктів виробничого і невиробничого призначення,  які належать до сфери її управління.
         40) Узгоджує плани діяльності підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності, здійснення яких може викликати негативні соціальні, демографічні, економічні та інші наслідки, і розглядає плани діяльності підприємств, що знаходяться на території міста різних форм власності, за їх згодою.
         41) Систематизує та узагальнює стан соціально-економічного розвитку міста, діяльність підприємств промисловості, сплату платежів до бюджету суб’єктами підприємницької діяльності.
         42) Вносить пропозиції щодо проведення у встановленому законом порядку санації підприємств з метою попередження їхнього банкрутства, поліпшення фінансового стану та підвищення конкурентоспроможності продукції (товарів, послуг).
         43) Бере участь у залученні підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності до участі в комплексному соціально-економічному розвитку міста, координації цієї роботи.
        44) Розробляє пропозиції до проектів місцевого бюджету, які стосуються економічного і соціального розвитку міста.
        45) Сприяє здійсненню інвестиційної, інноваційної та міжнародної діяльності на території міста.
        46) Бере  участь  разом  з  іншими  структурними  підрозділами міської ради  у реалізації державної зовнішньоекономічної політики.
         47) Готує  пропозиції  з  питань  розміщення  на  території міста   нових, реконструкції діючих підприємств та інших об'єктів виробничого і невиробничого призначення, які належать до сфери  управління  Калуської міської ради,  аналізує, та подає пропозиції керівництву щодо створення промислових парків, бізнес-інкубаторів тощо,   розробляє заходи щодо їх реалізації.
        48) Сприяє здійсненню інвестиційної діяльності, створенню спільних підприємств, які засновуються на базі майна, що належить до комунальної та інших форм власності, у тому числі підприємств з іноземними інвестиціями, розробляє заходи, спрямовані на залучення іноземних інвестицій та кредитних ресурсів для розвитку економічного потенціалу міста.
         49) Бере участь у розповсюджені інформації щодо актуальних  програм міжнародної технічної  допомоги та сприяє    їх реалізації установами  та організацій міста;  проводить моніторинг програм міжнародної допомоги   координує та контролює в межах своїх повноважень міжнародні, міжрегіональні зв'язки управлінь, відділів міської ради готує довідки та інформації.
          50) Інформує суб’єктів господарювання, територіальної громади міста про проведення вітчизняних та міжнародних заходів, що стосуються інвестиційної, інноваційної, діяльності, зовнішньоекономічної діяльності   сприяє у організації їх відвідування.
         51) Розробляє,  рекламні матеріали (в тому числі на іноземних мовах), презентації інвестиційних проектів, інвестиційної привабливості міста здійснює їх  промоцію на вітчизняних та   міжнародних  економічних   конференціях,  семінарах, виставках, форумах.
         52) Формує базу даних вільних об’єктів нерухомості (земельні ділянки, незавершене будівництво, будівлі та приміщення) та поширює інформацію про них через друковану продукцію та мультимедійні ресурси, засоби масової інформації, Інтернет.
         53) Проводить пошук,  визначає й оцінює  потенційні зовнішні джерела (банки, міжнародні донори та проекти, кредити,  тощо) та умови отримання фінансування для впровадження  інвестиційних проектів.
         54) Сприяє розвитку міжнародного співробітництва, організовує   підготовку приїзду  делегацій з міст – побратимів,  за дорученням керівництва здійснює їх супровід,  також при необхідності  організовує  візити до   міст – партнерів,  сприяє встановленню нових взаємовигідних  угод про партнерство.
          55) Організовує, планує роботу та сприяє  захисту прав споживачів та їх законних інтересів спільно Івано-Франківською інспекцією з питань захисту прав споживачів.
          56) Надає суб’єктам господарської діяльності роз’яснення,  рекомендації щодо дотримання ними  вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів.
         57) Сприяє створенню необхідних умов для набуття населенням правових знань у сфері захисту прав споживачів, сприяє поширенню інформації у засобах масової інформації у даній галузі.
         58) Забезпечує в межах своїх повноважень  захист  економічних прав і законних інтересів суб'єктів господарювання.
         59) Проводить розробку пропозицій, комплекс заходів, що стосуються питань регуляторної політики в місті.
        60) Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством України з питань, що належать до його компетенції.              
        61) Забезпечує дотримання прав та свобод людини і громадянина, які закріплені в Конституції та законодавстві України та Статуті територіальної громади міста.
         62) Забезпечує виконання вимог діючого законодавства України щодо конфіденційності відносно особи.
         63) Забезпечує недопущення у своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства.
        64)    Здійснює управління підпорядкованими комунальними підприємствами, установами та закладами, організовує їх матеріально-технічне та фінансове забезпечення.
        65)  Визначає потреби комунальних підприємств, установ та закладів відповідного спрямування та подає пропозиції до виконавчого комітету Калуської міської ради щодо удосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних потреб Калуської міської територіальної громади.
       66)    Координує та здійснює заходи із запровадження багатофункціональної електронної картки «Картка калушанина».
       67)  Забезпечує виконання заходів, спрямованих на розвиток сільського господарства, в тому числі залучення сільськогосподарських підприємств, які працюють на території громади до участі у фінансовій підтримці з державних, регіональних та місцевих цільових програм, проводить аналіз стану агропромислового комплексу.
7. Управління для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:
1) одержувати у встановленому порядку від інших структурних підрозділів міської ради, структурних підрозділів територіальних органів центральної виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) залучати спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою) до виконання окремих робіт, участі у вивченні та розгляду питань, що належать до його компетенції.
3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи міської ради, виконавчого комітету у сфері економічного розвитку міста;
4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, системами зв'язку, комунікацій та іншими технічними засобами;
5) скликати в установленому порядку наради, комісії, проводити семінари та конференції, а також заслуховувати звіти керівників підприємств, установ і організацій  незалежно від форм власності з питань, що належать до його компетенції.
6) проводити перевірки стану виконання рішень Калуської міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, протокольних доручень, а також законодавчих та інших нормативних актів з питань віднесених до його компетенції;
               7) вносити міському голові пропозиції з економічних питань, готувати проекти рішень на сесійні засідання Калуської міської ради та засідання виконавчого комітету з питань, які віднесені до компетенції управління;
               8) брати участь у сесійних засіданнях Калуської міської ради та засіданнях виконавчого комітету, нарадах, що проводить міський голова, а також в тих, що проводяться в виконавчих органах Калуської міської ради з питань, віднесених до компетенції управління;
    9) брати у встановленому законом порядку участь в перевірках підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності з питань, що відносяться до його компетенції;
               10) управління має також інші права, надані йому чинними нормативними актами.
 
8. Управлiння, у процесi виконання покладених на нього завдань взаємодiє з іншими структурними підрозділами міської ради, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органами місцевого  самоврядування, а також з пiдприємствами, установами та органiзацiями незалежно вiд форми власностi i пiдпорядкування, об’єднаннями громадян.
9. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою в установленому законодавством порядку.
10. Начальник управління:
1) здійснює керівництво управлінням, несе відповідальність за виконання покладених на управління завдань.
2) подає на затвердження міській раді положення про управління.
3) затверджує положення про структурні підрозділи управління, посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов'язки між ними.
4) планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради, виконавчого комітету.
5) вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління.
6) звітує перед виконавчим комітетом міської ради про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи.
7) може входити до складу виконавчого комітету міської ради.
8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету та міської ради питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень.
9) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування.
10) представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами міської ради, виконавчого комітету, з структурними підрозділами територіальних органів центральної виконавчої влади, обласної державної адміністрації, підприємствами, установами та організаціями.
11) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.
12) подає на затвердження міському голові проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.
13) розпоряджається коштами у межах затвердженого міським головою кошторису управління.
14) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування управління.
15) подає міському голові пропозиції щодо:
- присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування управління;
- заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування управління;
-  вирішення кадрових питань щодо посадових осіб управління.
16) приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, заохочує їх та притягає до дисциплінарної відповідальності.
17) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління.
18) забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
19) займається розробленням проектів нормативно-правових актів.
20) здійснює інші повноваження, визначені законодавством.
 
11. Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані виконавчим комітетом міської ради.
 
12. Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою за поданням начальника управління відповідно до чинного законодавства України.
13. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає міська рада у межах відповідних бюджетних призначень.
14. Штатний розпис та кошторис управління затверджує міський голова за пропозиціями начальника управління.
15. Управління є юридичною особою публічного права, має самостiйний баланс, рахунки в органах і  Казначейства, печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
16. Юридична адреса управління: 77300
      вул. Шевченка, 6, м. Калуш, Івано-Франківська обл.
17. Код ЄДРПОУ: 37262422
 
 
Начальник  управління:                                                              Юрій Соколовський