ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XXIV

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

27.01.2022

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    20
  • Не підтримали
    1
  • Утримались
    2
  • Не голосували
    4
  • Відсутні
    12

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 1180
 Про внесення змін до структури та загальної чисельності апаратів ради,виконавчого комітету та виконавчих органів Калуської міської ради

УКРАЇНА
КАЛУСЬКА  МІСЬКА  РАДА
РІШЕННЯ
27.01.2022     №   1180
 Про внесення змін до структури
та загальної чисельності апаратів ради,
виконавчого комітету та виконавчих
органів Калуської міської ради  
м.Калуш
        (двадцять четверта сесія восьмого   
          демократичного скликання)
 
   
 
Керуючись пунктом 5 частини першої статті 26, пунктом 6 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
  1. Провести зміни в діючій структурі апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради, а саме:
    1. Утворити відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель і комунікацій виконавчого комітету міської ради чисельністю 5 штатних одиниць;
    2.  Зменшити чисельність загального відділу виконавчого комітету міської ради на дві штатні одиниці головних спеціалістів;
    3.  Зменшити чисельність відділу бухгалтерського обліку і звітності виконавчого комітету міської ради на одну штатну одиницю головного спеціаліста;
    4. Зменшити чисельність відділу організаційно-правової роботи ради на одну штатну одиницю оператора комп’ютерного набору.
  2. Затвердити Положення про відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель та комунікацій виконавчого комітету Калуської міської ради згідно з додатком 1.
  3. Затвердити загальну чисельність апаратів ради, виконавчого комітету та виконавчих органів Калуської міської ради в кількості 325 штатних одиниць згідно з додатком 2.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Андрія Найду.
 
 
Міський голова                                                                             Андрій НАЙДА                             
  
          Додаток 1
до рішення міської ради
27.01.2022      №  1180
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ координації роботи зі старостинськими округами,
закупівель та комунікацій виконавчого комітету Калуської міської ради
 
1.  ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель та комунікацій виконавчого комітету Калуської міської ради (далі –  Відділ), утворений відповідно до статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", підзвітний та підконтрольний міській раді, виконавчому комітету та міському голові.
1.2.  У своїй діяльності Відділ керується Конституцією, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», «Про публічні закупівлі» та іншими законами України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, регламентами і рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими чинними нормативно-правовими актами.
1.3.  Відділ не має статусу юридичної особи.
1.4.  Відділ при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє з органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, виконавчими органами міської ради.
 
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
2.1. Організаційно-методична та координаційна робота для виконання старостами повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
2.2. Організаційно-методичний супровід громадських слухань, місцевих референдумів, консультативних опитувань тощо, які відбуваються у старостинських округах.
2.3. Організаційне забезпечення співробітництва з представництвами різних асоціацій органів місцевого самоврядування України, членство в яких має Калуська міська територіальна громада, щодо розвитку сільських територій.
2.4.Забезпечення реалізації державної політики у сфері публічних закупівель, здійснення організаційних заходів щодо публічних закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства України та інших нормативних актів України з цього питання, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель товарів, робіт і послуг за кошти міського бюджету.
2.5. Забезпечення реалізації державної політики з питань інформатизації, впровадження інформаційних технологій у процеси управління у різних сферах життя громади та забезпечення сталого функціонування.
2.6. Формування в громаді єдиної політики у сфері інформатизації.
2.7. Забезпечення надійності, ефективності та результативності інформаційних систем і технологій, контролю за станом роботи комп’ютерної техніки у виконавчих органах міської ради.
 
3. ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1.Забезпечує ефективну взаємодію зі старостами, узагальнює інформацію про роботу старост, формує пропозиції щодо покращення їхньої діяльності.
3.2. Координує виконанням старостами сіл повноважень, визначених законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
3.3. Узагальнює пропозиції щодо вирішення проблемних питань сільських територій, розробляє цільові програми їх розвитку.
3.4.  Здійснює організаційний супровід міського голови та його заступників під час проведення нарад щодо життєдіяльності сіл громади, оформляє протокольні доручення за результатами таких нарад, інформує керівника про їх виконання.
3.5. Проводить за дорученням міського голови, заступника міського голови аналіз проектів рішень міської ради, розпоряджень міського голови, наказів керівників виконавчих органів, структурних підрозділів, пов'язаних з використанням бюджетних коштів, для забезпечення їх цільового та ефективного використання на території старостинських округів.
3.6. Аналізує стан і тенденції розвитку у сфері публічних закупівель.
3.7. Здійснює на підставі пропозицій відділів підготовку та затвердження річного плану закупівель виконавчого комітету, а також у разі потреби готує проекти щодо змін та доповнень до річного плану закупівель протягом бюджетного року.
  1. Забезпечує відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів з питань закупівель оприлюднення інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг, що здійснюються виконавчим комітетом міської ради.
  2. Здійснює підготовку, організацію та участь у проведенні процедур закупівель, в тому числі спрощених, на закупівлю товарів, робіт і послуг для потреб міської ради та її виконавчого комітету, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
  3. Забезпечує функціонування та розвиток електронних інформаційних ресурсів міської ради (офіційного веб-сайту міської ради, інформаційно-довідкових терміналів).
  4. Здійснює навчання основам роботи з електронною поштою, з офіційним веб-сайтом відповідальних осіб за розміщення інформації на офіційних електронних ресурсах міської ради (офіційний веб-сайт, інформаційно-довідкові термінали) у виконавчих органах міської ради.
  5. Здійснює організаційно-технічне управління системою електронного обліку та обігу документів в міській раді.
  6. Розробляє і впроваджує міську програму інформатизації, координує узгодженість між користувачами у форматах даних.
  7. Здійснює розгалуження та адміністрування комп’ютерної мережі інформаційних ресурсів міської ради з наступним поширенням дій на комунальні підприємства, партнерські установи.
  8. Здійснює експертне забезпечення використання комп’ютерного обладнання та дефектацію комп’ютерної оргтехніки, що вийшла з ладу, дрібні ремонти, забезпечує ремонти силами спеціалізованих організацій.
  9. Сприяє виконавчим органам міської ради щодо збирання та поширення ними інформації через комп’ютерні засоби інформування.
  10. Розробляє та впроваджує у виконавчих органах міської ради нові методи менеджменту та організації праці за допомогою інформаційних технологій для досягнення цілей у напрямах, визначених пріоритетними до розвитку.
  11. Забезпечує впровадження, навчання та використання геоінформаційних технологій (технологій створення та ведення кадастрів) в міській раді.
  12. Вносить керівництву пропозиції щодо вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення та організації роботи виконавчих органів міської ради за допомогою нових комп’ютерних технологій.
  13. Забезпечує зберігання документів Відділу протягом встановленого законодавством терміну.
  14. Розробляє проекти рішень виконавчого комітету та міської ради, розпоряджень міського голови з питань, що належать до компетенції Відділу.
  15. Розглядає звернення громадян, установ і організацій з питань, що належать до компетенції Відділу.
  16. Виконує інші функції відповідно до завдань Відділу.
 
  1. ПРАВА ВІДДІЛУ
Працівники Відділу мають право:
4.1. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради, підприємств, установ і організацій документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Відділ завдань.
4.2. Залучати за згодою керівників виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій відповідних спеціалістів для підготовки матеріалів, необхідних для виконання покладених на Відділ завдань.
4.3. Бути присутніми, у разі необхідності, на засіданнях міської ради, виконавчого комітету, нарадах, які проводяться у міській раді чи виконавчому комітеті.
 
  1. СТРУКТУРА ТА КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛУ
5.1.  Штатний розпис Відділу затверджується розпорядженням міського голови.
5.2. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду міським головою у встановленому законодавством порядку.  Начальник Відділу у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний міській раді та її виконавчому комітету, міському голові безпосередньо або за його розпорядженням заступнику міського голови.
5.3. Працівники відділу призначаються на посади міським головою на конкурсній основі чи в інший спосіб, передбачений законодавством.
5.4. Обов’язки начальника та працівників Відділу визначаються посадовими інструкціями.
5.5. Начальник відділу:
5.5.1. Здійснює керівництво діяльністю Відділу, персонально відповідає за виконання покладених на Відділ завдань, аналізує результати роботи Відділу, вживає заходи для підвищення її ефективності.
5.5.2. Розподіляє обов'язки між працівниками, розробляє посадові інструкції працівників, контролює виконання працівниками обов’язків та реалізацію їх прав.
5.5.3. Розробляє проекти нормативно-правових документів, цільових програм з питань, що належать до компетенції Відділу.
5.5.4. Представляє Відділ у відносинах з державними і громадським організаціями, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
 
Секретар міської ради                                                                 Віктор ГІЛЬТАЙЧУК       
 
      Додаток 2
до рішення міської ради
27.01.2022      №  1180
 
 
СТРУКТУРА ТА ЗАГАЛЬНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апаратів ради, виконавчого комітету
та виконавчих органів Калуської міської ради
 
                               Структурний підрозділ, посада Кількість
штатних
одиниць
Міський голова 1
Апарат ради
Секретар міської ради 1
Відділ організаційно-правової роботи ради 5
Всього у апараті ради: 6
Апарат виконавчого комітету
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 1
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 3
Керуючий справами виконавчого комітету 1
Староста 11
Юридичний відділ 4
Відділ бухгалтерського обліку і звітності 3
Загальний відділ 19
Організаційний відділ 3
Відділ кадрової роботи і нагород 3
Відділ ведення Державного реєстру виборців 3
Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель та комунікацій 5
Патронатна служба 1
Господарський відділ 18,75
Управління «Центр надання адміністративних послуг»*** 33
Всього в апараті виконкому: 108,75
Виконавчі органи міської ради без статусу юридичної особи
Відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю 3
Всього: 3
Виконавчі органи міської ради (юридичні особи)
Архівний відділ 4
Управління у справах сім’ї, молоді, фізкультури і спорту 5,5
Служба у справах дітей 7
Управління культури, національностей та релігій**** 6
Управління освіти 12
Управління житлово-комунального господарства 21,5
Управління з питань надзвичайних ситуацій 38
Управління комунальної власності* 5
Управління соціального захисту населення 47
Фінансове управління 12,5
Управління будівництва та розвитку інфраструктури** 9
Управління економічного розвитку міста 16,5
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю 5,25
Управління земельних відносин 9,5
Управління архітектури та містобудування 7,5
Всього: 206,25
Разом у міській раді та виконавчому комітеті: 325
 
                                                                                                             
* Крім зазначених, в управлінні комунальної власності утримуються 7 працівників за рахунок коштів Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Калуша.
 
            ** Крім зазначених, в управлінні будівництва та розвитку інфраструктури – 16 працівників за рахунок зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єктів.
 
            *** Крім зазначених, у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради – 2 працівники за рахунок Програми підтримки функцій реєстраційної та міграційної служби в ЦНАП на 2020-2022 роки.
 
            **** Крім зазначених, в управлінні культури, національностей та релігій – 1,5 штатних одиниці за рахунок Програми забезпечення реалізації проекту «КУЛЬТУРА У ВІДДЗЕРКАЛЕННІ – Реставрація Будинку Культури в м. Сеїні (Румунія) та Концертного Залу у м. Калуш (Україна) у Мультикультурні центри» на 2019-2021 роки.
 
  
Секретар міської ради                                                                 Віктор ГІЛЬТАЙЧУК