ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Наталія Кінаш |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 12.01.2022 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 81
Про внесення змін до Статуту комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Калуської міської ради Івано-Франківської області»
|
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 88, 89 Цивільного кодексу України, ст. 57, 78 Господарського кодексу України, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань гуманітарної роботи, законності та антикорупційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1.Внести зміни до Статуту комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Калуської міської ради Івано-Франківської області» (далі Статут) та викласти в новій редакції.
2. Затвердити Статут комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Калуської міської ради Івано-Франківської області» (додається).
3.Генеральному директору комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Калуської міської ради Івано-Франківської області» провести реєстрацію статуту в установленому законодавством порядку.
4.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Наталію Кінаш
Міський голова Андрій НАЙДА
ЗАТВЕРДЖЕНО рішення Калуської міської ради _________ № _______________ Секретар міської ради _________ Віктор ГІЛЬТАЙЧУК |
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО
НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
(нова редакція)
КОМУНАЛЬНОГО
НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
(нова редакція)
м. Калуш
2022 рік
2022 рік
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Калуської міської ради» (надалі— Підприємство) є закладом охорони здоров’я — комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає первинну, вторинну медичну допомогу особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом, а також вживає заходи з профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.
1.2. Засновником підприємства є Калуська міська рада (надалі – Засновник). Власником Підприємства є Калуська міська територіальна громада в особі Калуської міської ради. Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Калуській міській раді, її виконавчому комітету, міському голові.
1.3Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
1.4. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним Кодексом України, законом України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов’язковими для всіх закладів охорони здоров’я наказів та інструкцій Міністерства охорони здоров’я України, загальнообов’язковими нормативними актами інших центральних органів виконавчої влади, відповідних рішень місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування та цим Статутом.
2. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ
2.1. Найменування:
2.1.1.Повне найменування Підприємства українською мовою– КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
2.1.2.Скорочене найменування Підприємства українською мовою: — КНП «КАЛУСЬКА ЦРЛ».
2.1.3.Повне найменування Підприємства англійською мовою– MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE “DISTRICT CENTRAL HOSPITAL OF KALUSH CITY COUNCIL”.
2.1.4.Скорочене найменування Підприємства англійською мовою: MNCE “КALUSH DCH”.
2.1.5.Юридична адреса Підприємства: вул. Медична, 6 м. Калуш Івано-Франківська область 77312.
2.1.6.Місце провадження господарської діяльності Підприємства:
вул. Медична, 6 м. Калуш Івано-Франківська область 77312 – Центральна районна лікарня.
проспект Лесі Українки, 15 а;
вул. Каракая, 25.
3. МЕТА І ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
3.1.Основною метою діяльності Підприємства є надання первинної та вторинної медичної допомоги в порядку та обсязі, встановлених законодавством, а також вжиття заходів з профілактики захворювань та підтримки здоров'я населення, а також організація взаємодії з іншими закладами, підприємствами, організаціями охорони здоров’я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування.
3.2.Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:
3.2.1.Створення умов, необхідних для забезпечення доступної та якісної медичної допомоги населенню, організації належного управління внутрішнім лікувально-діагностичним процесом та ефективного використання майна та інших ресурсів Підприємства.
3.2.2.Медична практика.
3.2.3.Надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі послуг вторинної спеціалізованої стаціонарної медичної допомоги, у тому числі екстреної (невідкладної), необхідної для забезпечення належних профілактики, діагностики і лікування хвороб, травм, отруєнь чи інших розладів здоров’я, медичного контролю за перебігом вагітності й ведення пологів і післяпологового періоду.
3.2.4.Планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта з метою своєчасної профілактики, діагностики та забезпечення лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів. 3.2.5.Консультації щодо профілактики, діагностики, лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів, а також щодо ведення здорового способу життя.
3.2.6.Взаємодія з суб’єктами надання вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта.
3.2.7.Залучення медичних працівників для надання первинної медико-санітарної допомоги, в тому числі залучення лікарів, що працюють як фізичні особи – підприємці за договорами підряду, підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг.
3.2.8.Координація діяльності лікарів із надання первинної медичної допомоги з іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами вторинної та третинної медичної допомоги, санаторіями, а також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальною службою, та правоохоронними органами.
3.2.9.Своєчасне та якісне проведення лікування хворих з використанням комплексу необхідних і доступних методів, диференційований підхід до вибору методів та засобів лікування різних категорій хворих із забезпеченням принципів безперервності, послідовності та етапності, індивідуального підходу в організації та здійсненні діагностики та лікування.
3.2.10.Надання кваліфікованої лікувально-діагностичної допомоги вагітним, роділлям, породіллям, новонародженим згідно з Нормативами надання стаціонарної акушерсько-гінекологічної та неонатологічної допомоги.
3.2.11.Своєчасне переведення хворих у відповідні спеціалізовані відділення для надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги у випадках погіршення стану та потреби у високоспеціалізованій медичній допомозі.
3.2.12.Забезпечення та контроль якості медичної допомоги хворим в межах затверджених МОЗ України, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я, клінічних протоколів, медичних стандартів, а також передбачених законами інших норм, правил і нормативів, які регулюють діяльність у сфері охорони здоров'я.
3.2.13.Інформування органів місцевого самоврядування та Департаменту охорони здоров'я ОДА у випадках, обумовлених законодавством, відповідними директивними і нормативними документами, в тому числі при виникненні масових уражень людей та виявленні хворих з підозрою на карантинні і особливо небезпечні інфекції.
3.2.14.Цілодобовий прийом хворих, потерпілих, вагітних у передпологовому та пологовому періодах, які доставляються бригадами екстреної (швидкої) медичної допомоги та іншими транспортними засобами, або звертаються безпосередньо у приймальне відділення, в тому числі за направленнями поліклініки або інших закладів охорони здоров’я.
3.2.15.Організація надання невідкладної медичної допомоги відповідно до законодавства України.
3.2.16.Взаємодія з закладами охорони здоров’я первинного, третинного та іншого (високоспеціалізованого) рівнів, в порядку, передбаченому законодавством України.
3.2.17.Впровадження первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини.
3.2.18.Організація і проведення невідкладних лікарських оглядів відповідно до стану хворих, чи потерпілих діагностичне обстеження хворих і потерпілих, що звернулися до відділення невідкладної екстренної медичної допомоги, а також їх госпіталізація за показанням.
3.2.19.Забезпечення пацієнтів медичною допомогою відповідного профілю, виходячи з показань та рівня Підприємства, в умовах цілодобового стаціонару.
3.2.20.Проведення аналізу організації та якості лікувально-діагностичної діяльності, здійснення організаційно-методичної роботи з питань надання медичної допомоги на Підприємстві.
3.2.21.Вивчення, аналіз основних інтегральних показників роботи, стану здоров'я та медичного обслуговування населення та надання пропозицій щодо їх покращення.
3.2.22.Участь у розробці пропозицій з удосконалення організаційних, форм, методів діагностики і лікування хворих і потерпілих, які потребують медичної допомоги на догоспітальному і госпітальному етапах.
3.2.23.Розробка та проведення комплексних протиепідемічних і санітарно- гігієнічних заходів.
3.2.24.Організація підготовки, перепідготовки та підтримання належного кваліфікаційного рівня медичного персоналу Підприємства.
3.2.25.Проведення профілактичної та санітарно-просвітницької роботи серед населення з питань надання першої допомоги при раптових захворюваннях, нещасних випадках і отруєннях, щодо формувань здорового способу життя.
3.2.26.Проведення експертизи тимчасової втрати працездатності, направлення осіб з ознаками стійкої втрати працездатності на медико-соціальну експертизу, спрямування пацієнтів на медико-соціальну реабілітацію, видача листків непрацездатності, оформлення медичних висновків про тимчасову непрацездатність.
3.2.27.Зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України.
3.2.28. Участь у державних та регіональних програмах та організація пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період.
3.2.29.Участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування окремих захворювань у порядку визначеному відповідними програмами та законодавством.
3.2.30.Надання рекомендацій та пропозицій органам місцевого самоврядування щодо розробки планів розвитку вторинної медичної допомоги у Калуській міській територіальній громаді та Калуському районі та шляхів їх вирішення.
3.2.31.Визначення потреби структурних підрозділів Підприємства та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою.
3.2.32.Моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів.
3.2.33.Закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів (у т. ч. наркотичних засобів та прекурсорів), обладнання та інвентарю.
3.2.34.Надання елементів паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей.
3.2.35.Надання будь-яких послуг іншим суб’єктам господарювання, що надають первинну медичну допомогу на території міста Калуш та Калуського району.
3.2.36.Надання платних медичних послуг населенню згідно із законодавством України.
3.2.37.Провадження зовнішньоекономічної діяльності згідно із законодавством України.
3.2.38.Здійснення іншої не забороненої законодавством діяльності, необхідної для належного забезпечення та підвищення якості лікувально-діагностичного процесу, управління ресурсами, розвитку та підвищення якості кадрового потенціалу Підприємства.
3.3.Підприємство може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
3.4.Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Якщо для провадження певних видів діяльності, передбачених Статутом, потрібний спеціальний дозвіл, Підприємство отримує його в порядку, визначеному законодавством України.
4. ПРАВОВИЙ СТАТУС
4.1.Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.
4.2.Підприємство користується закріпленим за ним комунальним майном, що є власністю Калуської міської територіальної громади на праві оперативного управління.
4.3.Для здійснення господарської некомерційної діяльності Підприємство залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.4.Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність і затверджує штатний розпис.
4.5.Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність, організовує свою діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженого виконавчим комітетом Калуської міської ради, самостійно організовує надання медичних послуг і реалізує їх за тарифами, що визначаються в порядку, встановленому законодавством України.
4.6.Підприємство має самостійний баланс, рахунки в територіальному відділенні Державної казначейської служби України, установах банків, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
4.7.Підприємство має право укладати договори, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
4.8.Підприємство може укладати договори про медичне обслуговування населення, як з головним розпорядником коштів місцевого бюджету, так і з Національною службою здоров’я України та отримувати кошти з державного бюджету.
4.9.Підприємство має право укладати договори на медичне обслуговування з лікарями загальної практики – сімейними лікарями, які проводять господарську діяльність з медичної практики як фізичні особи-підприємці.
4.10.Підприємство має право укладати договори з іншими комунальними та державними закладами (некомерційними підприємствами) охорони здоров’я про проведення діагностичних досліджень, що входять до компетенції первинної медико-санітарної та вторинної амбулаторної допомоги, але для їх виконання у Підприємстві відсутні умови.
4.11.Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Підприємство має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.
4.12.Підприємство має право здійснювати іншу, ніж надання медичної допомоги господарську діяльність, не заборонену законодавством.
4.13.Підприємство не може жодним чином розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частину серед засновників, членів Підприємства, працівників (окрім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
4.14.Не вважається розподілом доходів Підприємства в розумінні п. 4.13. Статуту, використання Підприємством власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
4.15.Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
5. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ.
МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ
5.1.Майно Підприємства є комунальною власністю Калуської міської територіальної громади і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
5.2.Підприємство не має права відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів, без попередньої згоди Засновника. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним) крім випадків, прямо передбачених законодавством.
5.3.Статутний капітал Підприємства становить 10 000 (десять тисяч) гривень.
5.4.Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:
5.4.1.Комунальне майно, передане Підприємству відповідно до рішення Засновника.
5.4.2.Кошти місцевого бюджету.
5.4.3.Власні надходження Підприємства: кошти від здачі в оренду майна, закріпленого на праві оперативного управління, кошти та інше майно, одержані від реалізації послуг.
5.4.4.Цільові кошти.
5.4.5.Кошти, отримані за договорами з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення.
5.4.6.Кредити банків, за умови обов'язкового погодження з Засновником.
5.4.7.Майно, що надходить безоплатно або у виді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку, інших програм розвитку медичної галузі.
5.4.8.Майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб.
5.4.9.Майно, отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
5.4.10.Інші джерела, не заборонені законодавством.
Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених чинним законодавством України.
5.5. Підприємство має право надавати в оренду майно, закріплене за ним на праві оперативного управління, юридичним та фізичним особам відповідно до чинного законодавства України та локальних нормативних актів Засновника.
5.6. Підприємство самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства у визначеному законодавством порядку.
5.7.Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Засновника.
5.8.Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до чинного законодавства України.
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
6.1.Підприємство має право:
6.1.1.Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань.
6.1.2.Самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою Статутну діяльність, визначати основні напрямки свого розвитку відповідно до своїх завдань і цілей, у тому числі спрямовувати отримані від господарської діяльності кошти на утримання Підприємства та його матеріально-технічне забезпечення.
6.1.3.Створювати структурні підрозділи Підприємства (відділи, відділення), дочірні підприємства (реабілітаційні центри і т.п.) із статусом юридичних осіб відповідно до чинного законодавства України за погодженням із Засновником.
6.1.4.Укладати господарські договори з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
6.1.5.Самостійно визначати напрямки використання грошових коштів у порядку, визначеному чинним законодавством України.
6.1.6.Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
6.1.7.Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
6.1.8.Співпрацювати з іншими центрами та лікувально-профілактичними закладами вторинного та третинного рівнів, науковими установами.
6.1.9.Надавати консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції, спеціалістам інших закладів охорони здоров’я на їх запит.
6.1.10. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
6.2. Підприємство:
6.2.1.Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
6.2.2.Здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.
6.3. Обов'язки Підприємства:
6.3.1.Керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.
6.3.2.Планувати свою діяльність з метою реалізації єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров’я на території Калуської міської територіальної громади.
6.3.3.Створювати для працівників належні і безпечні умови праці, забезпечувати додержання чинного законодавства України про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
6.3.4.Забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов’язкових платежів з урахуванням своєї Статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України.
6.3.5.Розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників.
6.3.6.Акумулювати власні надходження та витрачати їх в інтересах Підприємства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
7. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
ТА ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ЙОГО ДІЯЛЬНІСТЮ
7.1. Управління Підприємством здійснює Калуська міська рада (Засновник).
7.2. Поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює директор (надалі – Керівник), який призначається на посаду міським головою на конкурсній основі відповідно до порядку визначеного чинним законодавством. Строк найму, права, обов'язки і відповідальність Директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
Міський голова укладає і розриває контракт з керівником Підприємства та здійснює контроль за його виконанням.
7.3.Засновник (Власник):
7.3.1.Визначає основні напрямки діяльності Підприємства та заслуховує щорічні звіти за результатами його діяльності.
7.3.2.Затверджує статут Підприємства та зміни до нього.
7.3.3.Погоджує Підприємству договори про спільну діяльність, за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в його оперативному управлінні, кредитні договори та договори застави.
7.3.4.Здійснює контроль за ефективністю використання майна, закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління.
7.3.5.Погоджує створення філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Підприємства (надалі – Філії). Такі Філії діють відповідно до положення про них, затвердженого Засновником та погодженого наказом керівника Підприємства.
7.3.6.Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс.
7.4.Органи місцевого самоврядування можуть укладати з Підприємством договори про надання медичного обслуговування за рахунок коштів місцевих бюджетів.
7.5.Виконавчий комітет Калуської міської ради затверджує фінансовий план Підприємства та контролює його виконання.
7.6. Керівник Підприємства:
7.6.1. Діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності та делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори, відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки.
7.6.2.Самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновника.
7.6.3.Затверджує тарифи на платні послуги Підприємства згідно переліку, встановленого чинним законодавством. Організовує роботу Підприємства щодо надання послуг населенню, згідно з вимогами нормативно-правових актів медичної допомоги.
7.6.4.Організовує роботу Підприємства щодо надання населенню, згідно з вимогами нормативно-правових актів медичної допомоги.
7.6.5.Забезпечує своєчасне складання та подання на розгляд та затвердження виконавчого комітету Калуської міської ради фінансового плану Підприємства згідно з Порядком затвердження фінансових планів підприємств.
7.6.6. Несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів.
7.6.7.Користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна.
7.6.8.У межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства.
7.6.9. Забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації.
7.6.10.У строки і в порядку, встановлені законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких є обов’язковим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
7.6.11. Подає в установленому порядку Засновнику річну фінансову та іншу звітність Підприємства, зокрема, щорічно, в установлені терміни, надає Засновнику бухгалтерську та статистичну звітність, інформацію про рух основних засобів, за запитом Засновника надає звіт про оренду майна, а також інформацію про наявність вільних площ, придатних для надання в оренду.
Подає виконавчому комітету Калуської міської ради квартальну фінансову звітність.
7.6.12.Визначає та затверджує організаційну структуру Підприємства, граничну чисельність працівників, штатний розпис, умови оплати праці.
7.6.13.Приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори (строкові та безстрокові) з працівниками Підприємства. Забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками Правил внутрішнього трудового розпорядку. Створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом.
7.6.14.Забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України.
7.6.15.Призначає на посаду та звільняє з посади заступників і головного бухгалтера Підприємства. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
7.6.16.Забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці.
7.6.17.Вживає заходи до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
7.6.18.Несе відповідальність за збитки, завдані Підприємству з вини Керівника Підприємства в порядку, визначеному законодавством.
7.6.19.Затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:
7.6.19.1.Положення про преміювання працівників за підсумками роботи Підприємства.
7.6.19.2.Порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки.
7.6.19.3.Порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів.
7.6.20.Відповідно до вимог законодавства та рішення органів місцевого самоврядування має право укладати договори оренди майна.
7.6.21.Вирішує інші питання, віднесені до компетенції Керівника Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом та контрактом.
7.7.У разі відсутності Керівника Підприємства або неможливості виконувати ним свої обов’язки з інших причин, обов’язки Керівника виконує заступник Керівника чи інша особа, згідно зі своїми функціональними (посадовими) обов’язками.
7.8.Керівник Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність бухгалтерського обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
7.9.З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення закладом охорони здоров'я, фінансово-господарської діяльності на Підприємстві може бути створена за рішенням Засновника Спостережна Рада, Наглядова Рада.
8. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА
8.1. Структура Підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються Керівником Підприємства.
8.2.Функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників Підприємства затверджуються його Керівником.
8.3. Штатну чисельність Підприємства Керівник визначає на власний розсуд на підставі фінансового плану Підприємства, затвердженого виконавчим комітетом Калуської міської ради з урахуванням необхідності створення відповідних умов для забезпечення належної доступності та якості медичної допомоги.
9. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ
9.1.Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори трудового колективу, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
Представники первинної профспілкової організації, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.
Підприємство зобов’язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників у його управлінні.
9.2. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.
9.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися Генеральний директор Підприємства. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.
9.5. Право укладання колективного договору надається Генеральному директору Підприємства, а від імені трудового колективу— уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
9.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
9.7. Джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є кошти, отримані в результаті його господарської некомерційної діяльності.
Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення керівника Підприємства визначаються контрактом.
9.8.Оплата праці працівників Підприємства здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Підприємством після зобов’язань щодо оплати праці.
9.9.Працівники Підприємства провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
10. КОНТРОЛЬ ТА ПЕРЕВІРКА ДІЯЛЬНОСТІ
10.1.Пiдприємство самостійно здiйснює оперативний та бухгалтерський облiк результатiв своєї дiяльностi та веде обробку та облiк персональних даних працiвникiв, а також веде юридичну, фiнансову та кадрову звiтнiсть. Порядок ведення бухгалтерського обліку та облiку персональних даних, статистичної, фiнансової та кадрової звiтностi визначається чинним законодав ством України.
10.2.Пiдприємство несе вiдповiдальнiсть за своєчасне i достовiрне подання передбачених форм звiтностi вiдповiдним органам.
10.3.Контроль за фiнансово-господарською дiяльнiстю Пiдприємства здiйснюють вiдповiднi державнi органи в межах їх повноважень та встановленого чинним законодавством України порядку.
10.4.Засновник має право здiйснювати контроль фiнансово-господарської дiяльностi Пiдприємства та контроль за якiстю i обсягом надання медичної допомоги. Пiдприємство подає Засновнику, за його вимогою, бухгалтерський звiт та iншу документацiю, яка стосується фiнансово-господарської, кадрової, медичної дiяльностi.
10.5.Контроль якості надання медичної допомоги хворим на Підприємстві здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої медичної допомоги міжнародним принципам доказової медицини, вимогам галузевим стандартам в сфері охорони здоров’я та діючому законодавству.
11. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
11.1.Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням Засновника, а у випадках, передбачених законодавством України, – за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
11.2.У разі припинення Підприємства (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи Підприємства передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
11.3.Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або за рішенням суду.
11.4.Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим ніж два місяці з дня опублікування рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію.
11.5.Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає усі необхідні заходи зі стягнення дебіторської заборгованості Підприємства.
11.6.З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку. Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Підприємства, що ліквідується.
11.7.Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
11.8.Працівникам Підприємства, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
11.9.Підприємство є таким, що припинило свою діяльність, із дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
11.10. Все, що не передбачено цим Статутом, регулюється законодавством України.
12. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ ПІДПРИЄМСТВА
12.1.Зміни до цього Статуту вносяться за рішенням Засновника, шляхом викладення Статуту у новій редакції.
12.2.Зміни до цього Статуту підлягають обов’язковій державній реєстрації у порядку, встановленому законодавством України.