ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 727
На виконання постанови Верховної Ради України від 8 липня 2022 р. № 2360-ІХ «Про затвердження завдань Національної програми інформатизації на 2022-2024 роки, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 № 644 “Про затвердження Порядку формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації” (зі змінами та доповненнями), розпоряджень Кабінету Міністрів України від 20 вересня 2017 № 649-р “Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні” та від 15 травня 2013 № 386-р „Про схвалення Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні”, наказу Державного агентства з питань електронного урядування України від 14.05.2019 № 35 «Про затвердження методики визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації», керуючись законом України «Про державні цільові програми», законом України «Про стимулювання розвитку регіонів», законом України «Про інвестиційну діяльність», у зв’язку з необхідністю покращення рівня зв’язку та обміну інформацією, створення комплексної системи захисту інформації в автоматизованій системі виконавчих органів Калуської міської ради, впровадження електронних сервісів та на виконання вимог Закону України «Про інформацію», керуючись ст.ст. 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України “Про Національну програму інформатизації” (зі змінами та доповненнями), враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та інвестиційної політики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму інформатизації та автоматизації телекомунікаційних систем Калуської міської ради на 2023-2025 роки (далі – Програма, додається).
2. Головним виконавцем та головним розпорядником коштів Програми визнати виконавчий комітет Калуської міської ради.
3. Виконавчий комітет Калуської міської ради один раз на рік звітує на сесії міської ради про хід виконання програми з інформатизації та автоматизації муніципальних телекомунікаційних систем Калуської міської територіальної громади на 2023-2025 роки.
4. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) при формуванні річного бюджету передбачати кошти для виконання цієї Програми.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Надію Гуш.
Міський голова Андрій НАЙДА
ПОГОДЖЕНО:
Начальник управління
економічного розвитку міста Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ _______
(П.І.Б.) (підпис)
Начальник фінансового управління Леся ПОТАШНИК ______
(П.І.Б.) (підпис)
Юрист Іван КОЦАН. ______
(П.І.Б.) (підпис)
ПАСПОРТ
програми ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТА АвтоматизаціЇ муніципальних телекомунікаційних систем Калуської міської РАДИ на 2023-2025 роки
7.Обсяги та джерела фінансування програми
8. Очікувані результати виконання Програми:
- можливість забезпечення організації інформатизації та автоматизації муніципальних телекомунікаційних систем Калуської міської ради.
9. Термін проведення звітності: щоквартально.
програма
інформатизації та автоматизації муніципальних телекомунікаційних систем Калуської міської ради на 2023-2025 роки
1. Загальна частина
Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма.
Калуська міська рада, її виконавчі органи свою діяльність провадять в тому числі через мережу Інтернет, використовуючи офіційний веб-сайт. Для підвищення ефективності цієї роботи необхідно здійснювати постійно оновлення та модернізацію муніципальних телекомунікаційних систем.
Головними проблеми інформатизації органів місцевого самоврядування Калуської міської територіальної громади є наступні:
- відсутність єдиного інформаційно-телекомунікаційного серверного вузла обміну і обробки інформації;
- відсутність єдиного державного стандарту електронного документообігу та електронного цифрового підпису, що призводить до використання різнорідних систем електронного документообігу;
- низька ефективність використання фінансових, матеріальних, кадрових ресурсів, спрямованих на виконання Національної програми інформатизації;
- недостатнє впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у соціальну сферу та низький рівень надання послуг населенню з використанням сучасних комп’ютерних технологій;
- велика кількість морально застарілої комп’ютерної техніки;
- відсутність програм інформатизації.
Іншим чинником, який істотно стримує розвиток інформаційних систем, є те, що в країні відсутні типові технічні рішення стосовно створення автоматизованих систем обробки інформації для органів влади та органів місцевого самоврядування.
Нові інформаційні технології, сучасна обчислювальна та комунікаційна техніка, єдина телекомунікаційна мережа, бази даних і банки знань, система підготовки висококваліфікованих фахівців забезпечують економічне, духовне, культурне та наукове зростання як вирішальну умову поліпшення ситуації в області, планомірний розвиток практично усіх галузей економіки.
Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, обсягів та джерел фінансування (строки та етапи виконання Програми)
Основними шляхами і засобами розв’язання проблем, визначених Програмою, є:
- розробка нормативно-правових актів щодо організаційного та методичного забезпечення Програми;
- утримання каналів зв’язку;
- впровадження нових та підтримки існуючих інформаційних, інформаційно-аналітичних та інформаційно-телекомунікаційних систем, придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування міської ради;
- підключення до єдиного інформаційно-телекомунікаційного серверного вузла для обміну і обробки інформації;
- впровадження нових сервісів інформаційно-телекомунікаційної системи на основі використання сучасних технологій передачі зображення та звуку (IP-телефонія, відео конференція, зв’язок);
- розвиток системи електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису з метою скорочення витрат на організацію внутрішнього документообігу та створення єдиного інформаційного простору;
- впровадження ефективних механізмів надання електронних адміністративних послуг населенню та суб’єктам господарювання;
- використання комплексних систем захисту інформації для зменшення ризиків викрадення, знищення, порушення достовірності інформації, зменшення кількості комп’ютерних вірусів та хакерських атак, спрямованих на спотворення веб-сторінок.
Передбачаються такі джерела фінансування Програми:
Фінансування кожного завдання здійснюється окремо в межах договору на його виконання.
Виконання завдань Програми розраховано на 3 роки.
Ресурсне забезпечення програми на 2023-2025 роки становить 3212,00 тис. грн.
Перелік завдань і заходів програми та результативні показники
Програма інформатизації та автономізації розглядається як складова Національної програми інформатизації, яка об’єднує комплекс взаємопов’язаних організаційних, правових, соціально-економічних, науково-технічних, виробничих процесів, спрямованих на створення умов для задоволення інформаційних потреб громадян та суспільства на основі створення та використання сучасної інформаційної інфраструктури в інтересах вирішення комплексу поточних та перспективних завдань розвитку міста.
Основні завдання Програми:
- нормативно-правове, організаційне та методичне забезпечення інформатизації в районі;
- створення та розвиток інформаційної інфраструктури міста;
- інформаційне забезпечення діяльності міської ради;
Очікуваними результатами реалізації Програми є:
- підвищення ефективності використання коштів міського бюджету на заходи із запровадження інформаційних технологій в діяльність міської ради;
- удосконалення нормативно-правової бази з питань створення та використання інформаційних технологій в міській раді;
- підключення до надійної інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури на основі сучасних технологій швидкісної передачі даних від головного комутаційного вузла до ради з метою надання можливості отримання доступу до електронних сервісів інформаційно-телекомунікаційної системи, таких як: електронна пошта, електронний документообіг, система надання адміністративних послуг, інформаційно-аналітична система, нормативно-правова база;
- оновлення парку обчислювальної техніки та периферійного обладнання (закупівля комп’ютерних комплексів, потокових сканерів для системи електронного документообігу, баготофункціональних пристроїв);
- підключення до єдиного регіонального веб-ресурсу для забезпечення надання електронних адміністративних послуг громадянам та суб'єктам господарювання;
- впровадження єдиної комплексної системи захисту інформації та забезпечення необхідного рівня захисту інформації в інформаційно- телекомунікаційній системі, підтримка функціонування системи електронного документообігу та засобів електронного цифрового підпису, підтримка працездатності апаратних, телекомунікаційних засобів, офіційного веб-сайту.
Про Програму інформатизації та автоматизації муніципальних телекомунікаційних систем Калуської міської ради на 2023-2025 роки. | ( сесія демократичного скликання) | |||
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму інформатизації та автоматизації телекомунікаційних систем Калуської міської ради на 2023-2025 роки (далі – Програма, додається).
2. Головним виконавцем та головним розпорядником коштів Програми визнати виконавчий комітет Калуської міської ради.
3. Виконавчий комітет Калуської міської ради один раз на рік звітує на сесії міської ради про хід виконання програми з інформатизації та автоматизації муніципальних телекомунікаційних систем Калуської міської територіальної громади на 2023-2025 роки.
4. Фінансовому управлінню міської ради (Леся Поташник) при формуванні річного бюджету передбачати кошти для виконання цієї Програми.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Надію Гуш.
Міський голова Андрій НАЙДА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
№
Секретар міської ради
Віктор ГІЛЬТАЙЧУК
рішення міської ради
№
Секретар міської ради
Віктор ГІЛЬТАЙЧУК
програма
інформатизації та автоматизації муніципальних телекомунікаційних систем Калуської міської ради на 2023-2025 роки
інформатизації та автоматизації муніципальних телекомунікаційних систем Калуської міської ради на 2023-2025 роки
Замовник Програми Перший заступник міського голови |
______________ |
Мирослав ТИХИЙ |
Керівник Програми Заступник міського голови |
______________ |
Надія ГУШ |
ПОГОДЖЕНО:
Начальник управління
економічного розвитку міста Юрій СОКОЛОВСЬКИЙ _______
(П.І.Б.) (підпис)
Начальник фінансового управління Леся ПОТАШНИК ______
(П.І.Б.) (підпис)
Юрист Іван КОЦАН. ______
(П.І.Б.) (підпис)
ПАСПОРТ
програми ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТА АвтоматизаціЇ муніципальних телекомунікаційних систем Калуської міської РАДИ на 2023-2025 роки
1. | Ініціатор розроблення програми | Виконавчий комітет Калуської міської ради |
2. | Розробник програми | Виконавчий комітет Калуської міської ради |
3. | Відповідальний виконавець програми | Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель та комунікацій виконавчого комітету |
4. | Учасники програми | Структурні підрозділи виконавчого комітету Калуської міської ради |
5. | Термін реалізації програми | 2023-2025 роки |
5.1 | Етапи фінансування програми | 2023-2025 роки |
6. | Обсяги фінансування програми | 3212,00 тис. грн. |
7.Обсяги та джерела фінансування програми
Роки | Обсяги фінансування (тис.грн.) | |||
Всього | в т.ч. за джерелами фінансування | |||
обласний бюджет | бюджет Калуської міської ТГ | інші джерела | ||
2023 2024 2025 |
1651,00 920,00 641,00 |
- - - |
1651,00 920,00 641,00 |
- - - |
8. Очікувані результати виконання Програми:
- можливість забезпечення організації інформатизації та автоматизації муніципальних телекомунікаційних систем Калуської міської ради.
9. Термін проведення звітності: щоквартально.
Замовник Програми Перший заступник міського голови |
______________ |
Мирослав ТИХИЙ |
||||
Керівник Програми: Заступник міського голови |
____________ | Надія ГУШ | ||||
програма
інформатизації та автоматизації муніципальних телекомунікаційних систем Калуської міської ради на 2023-2025 роки
1. Загальна частина
Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма.
Калуська міська рада, її виконавчі органи свою діяльність провадять в тому числі через мережу Інтернет, використовуючи офіційний веб-сайт. Для підвищення ефективності цієї роботи необхідно здійснювати постійно оновлення та модернізацію муніципальних телекомунікаційних систем.
Головними проблеми інформатизації органів місцевого самоврядування Калуської міської територіальної громади є наступні:
- відсутність єдиного інформаційно-телекомунікаційного серверного вузла обміну і обробки інформації;
- відсутність єдиного державного стандарту електронного документообігу та електронного цифрового підпису, що призводить до використання різнорідних систем електронного документообігу;
- низька ефективність використання фінансових, матеріальних, кадрових ресурсів, спрямованих на виконання Національної програми інформатизації;
- недостатнє впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у соціальну сферу та низький рівень надання послуг населенню з використанням сучасних комп’ютерних технологій;
- велика кількість морально застарілої комп’ютерної техніки;
- відсутність програм інформатизації.
Іншим чинником, який істотно стримує розвиток інформаційних систем, є те, що в країні відсутні типові технічні рішення стосовно створення автоматизованих систем обробки інформації для органів влади та органів місцевого самоврядування.
Нові інформаційні технології, сучасна обчислювальна та комунікаційна техніка, єдина телекомунікаційна мережа, бази даних і банки знань, система підготовки висококваліфікованих фахівців забезпечують економічне, духовне, культурне та наукове зростання як вирішальну умову поліпшення ситуації в області, планомірний розвиток практично усіх галузей економіки.
Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, обсягів та джерел фінансування (строки та етапи виконання Програми)
Основними шляхами і засобами розв’язання проблем, визначених Програмою, є:
- розробка нормативно-правових актів щодо організаційного та методичного забезпечення Програми;
- утримання каналів зв’язку;
- впровадження нових та підтримки існуючих інформаційних, інформаційно-аналітичних та інформаційно-телекомунікаційних систем, придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування міської ради;
- підключення до єдиного інформаційно-телекомунікаційного серверного вузла для обміну і обробки інформації;
- впровадження нових сервісів інформаційно-телекомунікаційної системи на основі використання сучасних технологій передачі зображення та звуку (IP-телефонія, відео конференція, зв’язок);
- розвиток системи електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису з метою скорочення витрат на організацію внутрішнього документообігу та створення єдиного інформаційного простору;
- впровадження ефективних механізмів надання електронних адміністративних послуг населенню та суб’єктам господарювання;
- використання комплексних систем захисту інформації для зменшення ризиків викрадення, знищення, порушення достовірності інформації, зменшення кількості комп’ютерних вірусів та хакерських атак, спрямованих на спотворення веб-сторінок.
Передбачаються такі джерела фінансування Програми:
- кошти міського бюджету;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
Фінансування кожного завдання здійснюється окремо в межах договору на його виконання.
Виконання завдань Програми розраховано на 3 роки.
Ресурсне забезпечення програми на 2023-2025 роки становить 3212,00 тис. грн.
Перелік завдань і заходів програми та результативні показники
Програма інформатизації та автономізації розглядається як складова Національної програми інформатизації, яка об’єднує комплекс взаємопов’язаних організаційних, правових, соціально-економічних, науково-технічних, виробничих процесів, спрямованих на створення умов для задоволення інформаційних потреб громадян та суспільства на основі створення та використання сучасної інформаційної інфраструктури в інтересах вирішення комплексу поточних та перспективних завдань розвитку міста.
Основні завдання Програми:
- нормативно-правове, організаційне та методичне забезпечення інформатизації в районі;
- створення та розвиток інформаційної інфраструктури міста;
- інформаційне забезпечення діяльності міської ради;
Очікуваними результатами реалізації Програми є:
- підвищення ефективності використання коштів міського бюджету на заходи із запровадження інформаційних технологій в діяльність міської ради;
- удосконалення нормативно-правової бази з питань створення та використання інформаційних технологій в міській раді;
- підключення до надійної інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури на основі сучасних технологій швидкісної передачі даних від головного комутаційного вузла до ради з метою надання можливості отримання доступу до електронних сервісів інформаційно-телекомунікаційної системи, таких як: електронна пошта, електронний документообіг, система надання адміністративних послуг, інформаційно-аналітична система, нормативно-правова база;
- оновлення парку обчислювальної техніки та периферійного обладнання (закупівля комп’ютерних комплексів, потокових сканерів для системи електронного документообігу, баготофункціональних пристроїв);
- підключення до єдиного регіонального веб-ресурсу для забезпечення надання електронних адміністративних послуг громадянам та суб'єктам господарювання;
- впровадження єдиної комплексної системи захисту інформації та забезпечення необхідного рівня захисту інформації в інформаційно- телекомунікаційній системі, підтримка функціонування системи електронного документообігу та засобів електронного цифрового підпису, підтримка працездатності апаратних, телекомунікаційних засобів, офіційного веб-сайту.
2. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма Аналітики стверджують, що в стандартній ситуації більше 70% ІТ-бюджету витрачається на підтримку інфраструктури - серверів, мереж, операційних систем, накопичувачів. Розуміючи необхідність оптимізації ІТ-інфраструктури, а також приведення її до ефективною з економічної сторони стану, приходимо до того, що потрібно раціоналізувати інфраструктуру виконавчих органів міської ради за допомогою стандартизації настільних комп'ютерів, консолідації центрів обробки даних, а також впровадження досвіду експлуатації інформаційних технологій. Якщо брати ці ініціативи в окремо, то вони зовсім не несуть тривалого ефекту. Для досягнення довгострокового ефекту необхідно чітко уявляти рівні зрілості своєї ІТ-інфраструктури, її зв'язок із загальним напрямком розвитку місцевого самоврядування та його потребами. Компанія Microsoft пропонує свою модель оптимізації інфраструктури IOM (розшифровується, як Infrastructure Optimization Model). Дана модель покликана допомогти установам зрозуміти і поліпшити стан власної ІТ-інфраструктури, до того ж вона сприяє більш чіткому уявленню про те, які витрати очікуються в майбутньому на оптимізацію, яка гнучкість її в експлуатації і який рівень безпеки. Істотно заощадити можливо за рахунок переходу до динамічного середовища від некерованого. Рівень безпеки підвищується до проактивної протидії загрозам на вищих рівнях зрілості. Подібним чином можна вдосконалити управління ІТ-інфраструктурою: весь список операцій, які необхідно виконати, робиться не в ручному режимі, а на високому рівні автоматизації з роботою на випередження, щоб уникнути виникнення в майбутньому аналогічних проблем. Впроваджуючи і використовуючи модель оптимізації, ми стрімко починаємо розуміти всю вигоду, а також переваги для виконавчих органів від переходу з базового рівня до динамічного рівня зрілості ІТ-інфраструктури. Спочатку вона вважається статтею витрат, а після переходу цінність її для виконавчих органів стає зрозумілою і вона сприймається як стратегічний актив, який сприяє ефективному управлінню містом. Створення моделі оптимізації ІТ-інфраструктури компанією Microsoft обумовлено накопиченим за багато років досвідом індустрією і самою компанією, а також успішного застосування цього досвіду на практиці. Дана модель заснована на моделі зрілості ІТ-інфраструктури IMM (Integrated Marketing Management) від Gartner і моделі зрілості AMM від МIT. Основна мета, закладена на початку при розробці моделі оптимізації ІТ-інфраструктури полягала в пошуку гнучкого і простого способу застосування моделі, який згодом було б просто реалізувати в якості еталонного тесту для визначення технічних можливостей ІТ-інфраструктури та її цінності для виконавчих органів. Першим кроком в застосуванні даної моделі на практиці стала оцінка рівня зрілості ІТ-інфраструктури міської ради в термінах цієї моделі, наступним етапом є планування шляхів розвитку інфраструктури, які забезпечать досягнення необхідного рівня зрілості. Рівні зрілості ІТ-інфраструктури: Базовий (Basic). ІТ-інфраструктура базового рівня зрілості характеризується наявністю безлічі процесів, які здійснюються ручним способом, мінімальною централізацією управління, а також непродуманістю або відсутністю політик і стандартів безпеки інфраструктури, управління образами систем, резервного копіювання, а також недотриманням інших стандартів інформаційних технологій. Виконавчий орган не розуміє чітко деталі існуючої ІТ-інфраструктури, відсутні знання про тактику її модернізації, яка могла б дати максимальний ефект. Працездатність служб і додатків і служб в цілому невідома через відсутність відповідних інструментів і ресурсів. Відсутній механізм обміну між структурними підрозділами організації накопиченими знаннями. Виконавчі органи, що мають базовий рівень ІТ-інфраструктури, знаходяться в складному становищі і не можуть керувати своїми середовищами, управління серверами і ПК стає вкрай неефективним та непрофесійним, вразливість перед будь-якими атаками і загрозами стає великою, і в результаті страждають результати роботи, отримуючи невелику вигоду від інформаційних технологій. Будь-яке розгортання або оновлення служб або додатків в цьому випадку вимагає великих витрат і зусиль. Разом з тим виконавчі органи, що знаходяться на базовому рівні зрілості ІТ-інфраструктури значно виграють, здійснюючи перехід до стандартизованого рівня (Standardized) зрілості, фактично знижуючи витрати за рахунок: зменшення ризиків, які пов'язані з безпекою, за рахунок здійснення ешелонованої оборони (це підхід, який характеризується забезпеченням безпеки на декількох рівнях: на рівні серверів, додатків, ПК і по всьому периметру мережі); впровадження автоматичної замість ручної і тривало виконуваної операції; впровадження передового досвіду (різні бібліотеки IT: Infrastructure Library, SANS Information Security та інші); розробки політик і стандартів, і стратегій їх застосування. Стандартизований рівень зрілості (Standardized) В ІТ-інфраструктурі стандартизованого рівня починають з'являтися чітко визначені точки управління завдяки застосуванню політик і стандартів адміністрування серверів і стаціонарних ПК, правил підключення ПК до мережі, управління ресурсами на основі Active Directory, політик безпеки та управління доступом. Виконавчі органи, що мають ІТ-інфраструктуру рівня зрілості Standardized вже ефективно застосовують всі кращі базові політики і стандарти, але до сих пір реагують на проблеми, тільки коли вони вже є в наявності. Розгортання та оновлення нових служб/додатків зазвичай вимагають витрат в межах допустимого, але іноді витрати як і раніше залишаються великі. Як правило, в такій структурі є якась виразна база інвентарної інформації про апаратно-програмне забезпечення, і починається управління ліцензіями. Завдяки блокуванню периметра мережі, захист від зовнішніх загроз збільшується, але внутрішня безпека перебуває на низькому рівні. Виконавчі органи зі стандартизованим рівнем зрілості ІТ-інфраструктури завжди тільки виграють при переході до раціоналізованого рівня, набуваючи при цьому найбільш високий контроль над всією ІТ-інфраструктурою, а також процесами і політиками, спрямованими на випереджаюче реагування на різного роду ситуації, починаючи від стихійних лих, закінчуючи змінами ситуації в країні. Раціоналізований (Rationalized) рівень зрілості. Даний рівень зрілості ІТ-інфраструктури організації характеризується мінімальними витратами на управління серверами і стаціонарними комп'ютерами, політики і процеси стають важливими в розширенні і підтримці виконання функцій місцевого самоврядування. Ключова увага в захисті приділяється профілактичним заходам, організація передбачувано і швидко реагує на будь-якого роду загрози безпеки. Застосування розгортання за принципом «Zero touch» (повністю автоматизоване розгортання, з мінімальною участю операторів) знижує витрати, а також час установки оновлень і ймовірність технічних проблем. Кількість образів систем (images) мінімальна, і процес управління стаціонарними комп'ютерами вимагає невеликих зусиль. В організації створюється база даних, що має вичерпну інформацію про апаратно-програмне забезпечення. В результаті закупівля нової комп'ютерної техніки та ліцензій на програмне забезпечення здійснюється таргетовано, без витрат на зайве. Досягнувши динамічного рівня зрілості, ІТ-інфраструктура з раціоналізовані рівнем забезпечує організації велику кількість бонусів: структура стає здатною впроваджувати альтернативні і новітні технології, необхідні для здійснення нових цілей і задач розвитку міста, надбання при цьому істотно перевищують додаткові витрати. Динамічний (Dynamic) рівень зрілості. В організації з ІТ-інфраструктурою, що досягла динамічного рівня зрілості, є повне розуміння стратегічної цінності даної інфраструктури, яка сприяє ефективному управлінню структурою та містом в цілому і постійному випередженню колег з інших регіонів. Високий рівень автоматизації дозволяє значно оптимізувати штатну чисельність та витрати на утримання надлишкових одиниць. Повністю контролюються всі витрати, користувачам доступні необхідні в їх роботі дані, на яких би серверах вони не знаходилися, також є добре і ефективно організована спільна робота як на рівні співробітників, так і на рівні структурних підрозділів, мобільним користувачам також надається практично таке саме обслуговування, що і в офісі. Процеси стають повністю автоматизованими і регулярно включаються безпосередньо в ІТ-системи, це дозволяє управляти даними системами відповідно до потреб організації. Швидку і заздалегідь прогнозовану віддачу для міста дають додаткові інвестиції в технології. Застосування систем з підтримкою карантину (quarantine-like systems) і програмного забезпечення з автоматичним оновленням (self provisioning software), що гарантують коректне управління оновленнями і відповідність встановленим політикам безпеки, дозволяє організаціям з динамічним рівнем зрілості ІТ-інфраструктури автоматизувати процеси, збільшуючи їх надійність. Такий формат сприяє зниженню витрат і максимізації рівнів обслуговування. Організації з таким рівнем зрілості ІТ-інфраструктур можуть відповісти на будь-який виклик сучасності. 3. Мета Програми Метою Програми є виведення ІТ-інфраструктури виконавчих органів Калуської міської ради на динамічний рівень зрілості. Головне завдання Програми до 2025 року – вихід на повну відповідність раціоналізованому рівню зрілості ІТ-інфраструктури та закладення основ до переходу в майбутньому до динамічний рівень зрілості. 4. Напрями діяльності (підпрограми) та завдання Програми Напрями діяльності Програми, узгоджені з її метою, викладені в додатку 1 до Програми. 5. Завдання Програми Завдання Програми, спрямовані на досягнення мети, викладені в додатку 2 до Програми. 6. Координація та контроль за ходом виконання Програми Контроль та координація за організацією виконання Програми покладається на постійну депутатську комісію з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку підприємництва, торгівлі та послуг, регуляторної політики Калуської міської ради. Організація виконання Програми покладається на виконавчий комітет Калуської міської ради. Замовник Програми: Перший заступник міського голови _____________ Мирослав ТИХИЙ |
||
Керівник Програми: Заступник міського голови |
_____________ |
Надія ГУШ |
Перелік заходів та обсяги фінансування Програми
Замовник Програми Мирослав ТИХИЙ
Керівник Програми Надія ГУШ
№ з/п | Напрямок діяльності (пріорітетні завдання) |
Перелік заходів | Строк виконання | Виконавці | Джерела фінансування | Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн. | Очікуваний результат | ||
2023 | 2024 | 2025 | |||||||
1. | Система електронного голосування для міської ради та виконавчого комітету Калуської МР | Придбання системи електронного голосування для ВК. Модернізація наявної. |
2023 | Організаційний , Відділ організаційно-правової роботи МР |
Бюджет громади | 1000,0 | - | - | Встановлення та налаштування системи електронного голосування для ВК. Модернізація – для МР. |
2. | Оновлення парку серверного обладнання виконавчих органів Калуської міської ради | Придбання серверного обладнання. Модернізація наявного. |
2023-2025 | Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель, комунікацій, відділ бухгалтерського обліку і звітності, відділ господарського забезпечення | Бюджет громади | 40,0 | 30,0 | 40,0 | Отримання сучасного обладнання для впровадження нових сервісів |
Розміщення серверного обладнання виконавчих органів Калуської міської ради на віддалених технічних майданчиках | 2023-2025 | Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель, комунікацій, відділ бухгалтерського обліку і звітності, відділ господарського забезпечення | Бюджет громади | - | 10,0 | - | Розміщення існуючого серверного обладнання у приміщеннях, що відповідають вимогам для належного функціонування | ||
2. | Оновлення комп`ютерного обладнання |
|
2023-2025 | Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель, комунікацій, відділ бухгалтерського обліку і звітності, відділ господарського забезпечення | Бюджет громади | 100,0 |
150,0 |
200,0 | Заміна застарілих конфігурацій техніки, а також планове оновлення парку техніки. Встановлення на налаштування системних блоків, модернізація наявного обладнання |
|
2023-2025 | Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель, комунікацій, відділ бухгалтерського обліку і звітності, відділ господарського забезпечення | Бюджет громади | 80,0 |
80,0 |
80,0 |
Встановлення принтерів, їх обслуговування | ||
|
2023-2025 | Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель, комунікацій, відділ бухгалтерського обліку і звітності, відділ господарського забезпечення | Бюджет громади | 20,0 |
20,0 |
50,0 | Встановлення моніторів | ||
|
2023-2025 | Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель, комунікацій, відділ бухгалтерського обліку і звітності, відділ господарського забезпечення | Бюджет громади | 75,0 |
40,0 |
50,0 | Встановлення джерел безперебі́йного жи́влення | ||
3. | Легалізація програмного забезпечення | продовження ліцензії на антивірусне забезпечення BitDefender | 2023-2025 |
Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель, комунікацій | Бюджет громади | 50,0 |
75,0 |
100,0 |
Захист інформації на робочих станціях міської ради |
придбання ліцензійних операційних систем Windows | 2023-2025 |
Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель, комунікацій | Бюджет громади | 50,0 |
75,0 |
100,0 | Встановлення та налаштування операційних систем | ||
Придбання програм ведення проектів для виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 2,00 | 2,00 | 2,00 | Придбання програмних продуктів чи онлайн-сервісів для ведення проектів | ||
Придбання графічних програмних продуктів та програм для роботи з текстом для виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 5,00 | 5,00 | 5,00 | Придбання графічних програмних продуктів та програм для роботи з текстом для потреб міської ради | ||
Легалізація програмних продуктів компанії Майкрософт для виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 40,00 | 50,00 | 50,00 | Легалізація серверних та програмних продуктів Майкрософт в викоавчих органах Калуської міської ради | ||
Забезпечення антивірусного захисту робочих місць виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 10,00 | 10,00 | 10,00 | Забезпечення виконавчих органів комплексними ліцензіями на підключення до централізованих системи та сервісів міської ради, в тому числі і систем антивірусного захисту | ||
Придбання програмних продуктів віддаленого управління для виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 2,00 | 2,00 | 2,00 | Придбання програмних продуктів віддаленого управління для потреб міської ради | ||
Придбання програмних продуктів захисту мережних з'єднань для виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 3,00 | 3,00 | 3,00 | Придбання програмних продуктів захисту мережних з'єднань для потреб міської ради | ||
4. | Ремонт комп`ютерної техніки, оргтехніки та заправка картриджів | 1) послуги з комп’ютерної підтримки (технічне обслуговування та ремонт засобів комп’ютерної техніки) | 2023-2025 |
Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель, комунікацій, |
Бюджет громади | 50,0 |
75,0 |
100,0 | Ремонт комп`ютерної техніки |
2) технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з поточного ремонту оргтехніки, заправки та відновлення (регенерація) лазерних картриджів) | 2023-2025 |
Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель, комунікацій, |
Бюджет громади | 50,0 |
75,0 |
100,0 | Заправка та ремонт картриджів | ||
5 | Веб-хостинг | Утримання веб-хостингу для розміщення сайту і електронної пошти | 2023-2025 |
Відділ координації роботи зі старостинськими округами, закупівель, комунікацій |
Бюджет громади | 15,0 |
20,0 |
25,0 | Розміщення сайту і електронної пошти на веб-хостингу |
7 | Підтримка ІТ-послуг, сервісів та систем | Забезпечення безперебійного функціонування електронних сервісів та ІТ-послуг виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет громади | 20,00 | 20,00 | 20,00 | Підтримка роботи послуг та сервісів (серверна складова, важкі задачі) |
Підтримка безперебійного функціонування системи електронного документообігу міської ради виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет громади | 5,00 | 5,00 | 5,00 | Підтримка роботи поточної системи електронного документообігу від виробника | ||
Підтримка нової системи електронного документообігу виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет громади | 10,00 | 10,00 | 10,00 | Підтримка роботи нової єдиної комплексної системи електронного документообігу для всіх структурних підрозділів міської ради | ||
Супроводження програми електронного документообігу виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 |
Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет громади | 10,00 | 10,00 | 10,00 | Супровід роботи нової єдиної комплексної системи електронного документообігу для всіх структурних підрозділів міської ради | ||
Впровадження та підтримка ІТ-послуги Файлове сховище для виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 рік | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 3,00 | 1,00 | Впровадження ІТ-послуги Файлове сховище для виконавчих органів | |||
Впровадження та підтримка ІТ-послуги Система друку для виконавчих органів Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 4,00 | 4,00 | Впровадження ІТ-послуги Система друку для виконавчих органів | |||
Впровадження та підтримка ІТ-послуги Система аналізу, обробки та візуалізації даних для виконавчих органів Калуської міської ради | 2024 рік | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 1,00 | Впровадження централізованої системи збору, аналізу, обробки та візуалізації даних з системних журналів, лог-файлів, файлових серверів тощо | ||||
Впровадження системи запобігання вторгненням у виконавчих органах Калуської міської ради | 2024 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 1,00 | Впровадження системи запобігання несанкціонованим вторгненням та втручанням в роботу мереж і систем міської ради | ||||
Створення комплексної системи захисту інформації у виконавчому комітеті Калуської міської ради | 2024-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 40,00 | 40,00 | Поступове створення КСЗІ у виконавчому комітеті | |||
Встановлення сучасних систем відеоспостереження у виконавчих органах Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 3,00 | 3,00 | 3,00 | Встановлення сучасних систем відеоспостереження та відеонагляду у приміщеннях та будівлях Калуської міської ради | ||
Встановлення сучасних систем контролю доступу у виконавчих органах Калуської міської ради | 2023-2025 | Виконавчий комітет Калуської міської ради | Бюджет ТГ | 1,00 | 1,00 | 1,00 | Встановлення сучасних систем контролю доступу у приміщеннях та будівлях Калуської міської ради | ||
Всього: | 1651,00 | 920,00 | 641,00 |
Замовник Програми Мирослав ТИХИЙ
Керівник Програми Надія ГУШ